Adatok
MintaMókus
0 bejegyzést írt és 125 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

A mezőny az első próbák után két részre szakadt: az ötből két magnó diszkvalifikálta magát a meghallgatásos tesztből, pusztán azért, mert nem voltak meghallgatható állapotban. Szigorúan véve egy harmadik sem, de őt azért bevettük. A teszt jellegét tekintve azonban roppant…..
MintaMókus
2015.04.15 15:26:11
@Tyl3r: oszd meg velem plíz, hogy hol lehet még kazettát kapni? már csak a hecc kedvéért is vennék párat :)

Ezotéria vagy az igazi High-End Audio?
Minap épp azon gondolkodtam, mennyire magától értetődő lett mostanra, hogy úton-útfélen zenét lehet hallgatni, gyakorlatilag bármiről, ami a kezünk ügyébe kerül. Viccen kívül, gondoljunk bele, mi minden zenél. Akár a mobil telefon, ezt…..
világevő
Hogy csillog a negyedik csillag? Ha nem érted a Tanti Michelin-csillagját...
2015.03.26 15:12:29

Ahogy azt korábban is írtam, a negyedik Michelin-csillag valódi jelentéséről szóló posztomban, a Tanti csillaga gyakorlatilag mindenkit meglepett itthon, még őket is. Jogosan?
Maga a meglepődés biztosan jogos volt, hiszen ennyire röviddel (kicsit több, mint fél év) nem igazán…..
BodyBuilding - Ép testben ép lélek
52 testépítő asszony, akik úgy néznek ki, ahogy Te sosem fogsz
2014.10.20 20:07:18

..
MintaMókus
2014.10.21 09:24:13

Pavlov kutyája néhány jelzés után már magától nyáladzott. A magyarok évek óta tanulják a kétsávos körforgalmat, de a java része még mindig képtelen elsajátítani a helyes használatát. Mi hát a megoldás? Igazodjunk az ostobákhoz!
A körforgalom a forgalomszervezés egyik…..

A magyar kereskedelmi televíziózás történetében soha nem tapasztalt gyűlölethullám közepette indult útjára a Való Világ hatodik szériája. Hihetetlen, milyen érzelmeket képes felkorbácsolni a műsor, tessék csak nézni:
Ez csak a jéghegy csúcsa, a magyar…..
MintaMókus
2014.01.14 13:43:01
@Patreides: nézd, nem ide kívánkozik, de ezzel kapcsolatban meglehetősen markáns véleményem van, ami tömören úgy szól: addig nem ugatok, amíg valaki helyettem pucolja a szart, szállítja a szemetet, építi az utat, feldolgozza a csirkét, öli a disznót, trágyázza a földet és hajlongva tépkedi a gazt a kukoricaföldön. kicsi rá az esély, hogy ha kiművelem, akkor utána is ilyen lelkes lesz. és eszem ágában sincs elvenni a szórakozását!
MintaMókus
2014.01.14 14:14:16
@storker: ha nem laksz ott, akkor nem tudod hosszú távon megítélni bécset sem.
én sem támogatom a kertévéket. úgy tűnik, hogy nem is szorulnak rá. boldog lennék, ha pusztán piaci alapon a kertévék más jellegű (mondjuk úgy, hogy értelmesebb) műsorokat adnának, mert akkor tudnám, hogy egy értelmes, intelligens országban lakom. ha ezt adják, akkor tudom, hogy egy kevésbé értelmes és intelligens országban lakom. ha az lenne, amit te diktálsz és ezért adnának értelmesebb műsorokat, akkor tudnám, hogy csomagolnom kell, mert egy olyan országban lakom, ahol diktatúra van, és egy kisebbség mondja meg a többségnek, hogy mi a jó. nagyjából ez a helyzet barátom.
én sem támogatom a kertévéket. úgy tűnik, hogy nem is szorulnak rá. boldog lennék, ha pusztán piaci alapon a kertévék más jellegű (mondjuk úgy, hogy értelmesebb) műsorokat adnának, mert akkor tudnám, hogy egy értelmes, intelligens országban lakom. ha ezt adják, akkor tudom, hogy egy kevésbé értelmes és intelligens országban lakom. ha az lenne, amit te diktálsz és ezért adnának értelmesebb műsorokat, akkor tudnám, hogy csomagolnom kell, mert egy olyan országban lakom, ahol diktatúra van, és egy kisebbség mondja meg a többségnek, hogy mi a jó. nagyjából ez a helyzet barátom.
MintaMókus
2014.01.14 15:05:52
@storker: értem. magyarország kívülről nézve egy a diktatúra felé menetelő antiszemita kirekesztő állam, amit egy feludális berendezkedésre törekvő tekintélyelvű politikus tart a markában. a bíróságok függetlensége és az alkotmánybíróság hatalma megszűnt, az alkotmányt egy szűk kisebbség érdekei mentén társadalmi konszenzus nélkül hozták össze, amit azóta is 4x megváltoztattak, mert nekik úgy tetszett. folyamatos államosítás folyik, ami egy a feudális rendszert erősítő újrafelosztás követ. a szabadon gondolkodókat és a szabad médiák működését ellehetetlenítik, a szabadpiac résztvevőit önkényuralmi módszerekkel a jog mögé bújva ellehetetlenítik, elüldözik. a társadalom kettészakadt mind a politika mind az anyagi helyzet tekintetében, az emberek félnek a véleményüket kimondani, külföldiként, vagy más rasszhoz tartozóként ma magyarországon létezni életveszélyes. ez akkor így rendben van? ugyanis kívülről ez látszik. erről szólnak a külföldi lapok.

..
MintaMókus
2013.10.15 09:06:41

Néha sokat költenek az emberek olyan dolgokra, amik nélkül természetesen meglennének, ugyanakkor ezek a cuccok tisztességes bevételhez juttatják többek között a szórakoztató-elektronikai kereskedelem résztvevőit, így például a tévékereskedőket, amint sorra ajánlják ki a…..
MintaMókus
2013.02.27 19:43:41

A könyökén jönnek ki az orosz, meg kínai belsőkamerás videók? Azt hiszi, hogy mi már bunkókból sem tudjuk a nemzetközi átlagot hozni? Egy budapesti buszsofőr helyrebillenti a nemzeti büszkeségünket: mi is tudunk legalább olyan ökröket mutatni, mint a keleti…..

Mindig is tudtuk, hogy a csajok a legkeményebbek, és ritkán végeznek félmunkát. Az ukrán playmate és kedvenc svéd szépségünk is ralizott a hétvégén. Meg is lett az eredménye, kinek így, kinek úgy...
Menjünk szépen sorban, kezdjük azzal, akinek a legkevesebbet sikerült…..
MintaMókus
2013.01.27 17:18:40

Érdekes mai szemmel végignézni az 50-es, 60-as (és részben a 70-es) évek akkor botrányosnak számító filmplakátjait. A korszak erotikus filmjeit népszerűsítő képeken ma már talán a szemöldökünket sem húzzuk össze.
A Farmer lányai, Forró felsőévesek, Szerelem 3D-ben,…..
MintaMókus
2013.01.22 20:00:41

Huszonnegyedike, kénefa, ráérmég, nemérrá, majdholnap, elválok, veszekfát, azjólesz, hogynézmárki, jakérem, akkorazt, mennyilesz, ennyitegyfáért, legyenöt, legyenötfél, legyenhat, jóleszazelső. Megyünknagyihoz, nemakarok, jönjézuska, minimaxkell, nagyimesél, minimaxkell,…..
MintaMókus
2012.12.06 13:22:36

Elgondolkodtatok már azon, melyek a legtipikusabb családnevek az egyes európai országokban? Mi igen. Lássuk, mire jutottunk.
Magyarországon a „Nagy” családnév már régóta őrzi vezető helyét (a Kovácsok, Tóthok, Szabók és Horváthok előtt). A magyar top 5 jól mutatja az…..
MintaMókus
2012.11.28 12:14:55
@efhábé: ne ragadj le a két példánál. számtalan ilyen van, amikről alapban sokan azt gondolják, hogy a magyar az eredeti, pedig nem. és hidd el, a többség nemcsak hogy nem tudja, de nem is gondolja, hogy az eredeti nem a magyar

A korábbi feltételezés, miszerint a jövőben az Play Store-ban értékelés írásához Google+ fiók lesz szükséges, az elmúlt órákban élesedett. Mostantól a vélemények mellett ott áll majd a szerző neve és profilképe is. A Google a változást sehogyan nem magyarázta, csak…..
MintaMókus
2012.11.27 18:49:12
@makkmarce: és a bérkommentelőnek meddig tart ezek után akár 50 fals gmail-címet regisztrálni? önmagában ez egy teljesen értelmetlen dolog, de mindegy.

1982 novemberében, ezekben a napokban mutatták be az akkor botránykő-számba menő bébimercit, a 190-est.
Botrányos belépő volt, ebben mindenki egyetért. A Mercedes kompakt autót gyárt? Igen, ezt is megértük. A német és a nemzetközi sajtó egyaránt érthetetlennek tartotta a…..

Már hónapok teltek el, hogy megjelent az ultrasikeres Samsung Galaxy sorozat várva várt legújabb tagja, a Galaxy S III. Azóta rengeteg minden történt, lehet kapni a boltban, már összetörték, szétszedték, filmet forgattak vele (és egy kínai-izlandi lánnyal meg a…..

Az RTL Klub azt ígérte, a Házasodna a gazda nem olyan társkeresős reality lesz, amiben lerobbant kurvákat tolnak be a főhős elé, mint tették azt Alekosszal, Benkővel és Delhusával is, hanem érzelmekre építő, igazi parasztromantikus műsor, ami elé az egész család leülhet, hogy…..
MintaMókus
2012.11.19 17:32:39

Ön megőrizte a tíz évvel ezelőtti parkolócéduláit? Nem? Akkor lehet, hogy hamarosan kopogtat a végrehajtó.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Fent és lent - gátlástalan patriotizmus
Hogyan lett olimpiai bajnok Szilágyi Áron?
2012.07.30 07:30:00

Szilágyi Áron a londoni olimpia első magyar aranyának megszerzése előtt pár pillanattal ösztönösen, rendkívüli segítőkészséggel, talán még az is mondható, hogy aggódva ugrott oda ellenfeléhez, amikor az olasz fiú a bokáját fájlalta.
Erre jó lesz emlékezni.
..
MintaMókus
2012.07.30 15:59:46
MintaMókus
2012.07.30 20:42:07
@fűzfavirág: miért? számtalan névtelen hős van

Évente több mint 2500 gyalogost ütnek el Magyarországon, pedig az EU szerint kevesebbet kellene. A balesetek kétharmadát az autósok okozzák.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..

Steve Mcqueen, Jay Leno és Drew Barrymore sem tudta megszerezni. Helyette inkább egy kamasz tanulóautója lett a Bullitt-Mustang. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MintaMókus
2012.02.14 13:58:13

Ideje továbbgondolni a regisztrációs adó, illetve a rendszámok kérdését, nem pedig hetente új ötletekkel rettegésben tartani az autósokat. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
MintaMókus
2012.01.28 13:19:35
@Cobra.: megspórolt idő eléggé relatív. az, hogy tovább alszol, vagy lassabban készülődsz, nem nagyon érdekes. többet dolgozol? gondolom a munkaidőd kötött. én pl. rengeteg dolgot el tudok intézni autóval közlekedve, telefon, e-mail, informálódok rádióból, tehát nem elvesztegetett idő. ugyanez motoron 100%-ban kieső idő, hiába relatív rövidebb. 6x meg kell gondolni, hogy mit viszel magaddal és egy bevásárlást sem tudsz megoldani. vagy a közértben szambázol a bukóddal/protektoros kabátoddal fel-alá?:)
járok motorral én is, de nekem az nem közlekedési alternatíva, mert nem vagyok pizzafutár
járok motorral én is, de nekem az nem közlekedési alternatíva, mert nem vagyok pizzafutár
MintaMókus
2012.01.28 13:21:02
@zöldi: én úgy tudom, de javíts ki, ha tévedek (jogszabály?), hogy a fizetős közterületen a rendszámos motorral ugyanúgy parkolási díjat kell fizetni, ha szabályosan parkolsz
MintaMókus
2012.01.28 14:15:07
@M.Islander: kár, hogy nem tudsz olvasni. kérdeztem a motort, nem véleményem volt, de jogszabályt te sem említettél. közben utána néztem, 2 éve vették ki a motorokat a fizetési kötelezettség alól, és tavaly óta a járdán is parkolhatnak.
de azzal, hogy a nemtudásomat okosan leszólhattad, remélem bearanyozódott a szombat délutánod és csepeli csendes magányodat, nincstelenségedet és egyéb frusztrációidat ha pár pillanatra is, de feledtetni tudta. örülök, hogy örömet okozhattam neked. sajnos nőt nem áll módomban küldeni hozzád, úgyhogy az estét megint csak a jobb markoddal töltheted
de azzal, hogy a nemtudásomat okosan leszólhattad, remélem bearanyozódott a szombat délutánod és csepeli csendes magányodat, nincstelenségedet és egyéb frusztrációidat ha pár pillanatra is, de feledtetni tudta. örülök, hogy örömet okozhattam neked. sajnos nőt nem áll módomban küldeni hozzád, úgyhogy az estét megint csak a jobb markoddal töltheted

A dugóban álló autót balról előző kerékpáros zavaros identitású, követelőző alternatív, akit az LMP támogat, így méltó utóda az SZDSZ-eseknek, és partnere az MSZP-nek. Tóth Gy. László politológus a Magyar Nemzetben közölt eszmefuttatásában leszögezi: a kerékpározás…..

A Jobbik és a KDNP már egy ideje vált-vállvetve követeli Alföldi Róbert leváltását. Összenő, ami összetartozik mondanám, de nem szeretném, hogy esetleg a KDNP-s és Jobbikos képviselők rosszat gondoljanak. A mostani indoklás az, hogy Alföldi Róbert egy…..
MintaMókus
2011.05.24 20:20:44
MintaMókus
2011.05.24 21:29:19
@Attilajukkaja:
nem ezt mondtam, nem figyelsz. azt mondtam, hogy ez IS szerepet játszott a kinevezésében. mert a melegségétől függetlenül én Alföldit jó szakembernek tartom, megfelelő erre a posztra, ugyanakkor lett volna megfelelőbb is. és a poszt írójával, meg jó néhány kommentelőjével ellentétben én láttam is a munkájából.
nem ezt mondtam, nem figyelsz. azt mondtam, hogy ez IS szerepet játszott a kinevezésében. mert a melegségétől függetlenül én Alföldit jó szakembernek tartom, megfelelő erre a posztra, ugyanakkor lett volna megfelelőbb is. és a poszt írójával, meg jó néhány kommentelőjével ellentétben én láttam is a munkájából.

Berlinben 2004 és 2010 között a belváros számos útvonalán alakítottak ki kerékpárutat úgy, hogy az eredetileg kétszer kétsávos úttest külső sávján másfél méter széles bringasávot létesítettek. A gépjárművek számára kettő helyett egy forgalmi sáv maradt mindkét…..
MintaMókus
2011.05.15 21:42:52
@Gábor217: a buszsávra bringát ráengedni nagy butaság lenne. abban a pillanatban értelmét veszítené a buszsáv. mert a busz sokkal gyorsabb, mint egy biciklis. megint a 20 éves létformádban gondolkodsz, arra nem gondolsz, hogy ha most teret nyersz a biciklizésnek, akkor azok, akik most bringával járnak, majd 20-30 év múlva 40-50 évesen is azzal akarnak közlekedni. és azért egy 50 éves ember nem versenyló, hogy meneküljön a busz elől :)
MintaMókus
2011.05.15 22:21:44
@Gábor217:
1 - persze, de ezt te nem fogod tudni ellenőrizni soha. ezért nem szabad tiltani, hanem ésszerű alternatívát kell kínálni.
2 - persze. ezért folyamatosan csökken az járművek károsanyag-kibocsájtása, oda is ültetnek fákat, ahol korábban nem volt, stb. de te végletekben gondolkozol*
3 - természetesen gondolni kell erre, nem is vitatom. de ezt nem úgy kell megoldani, hogy bizonyos területeken ellehetetleníted az autós közlekedést.
a rákóczi úton a két autósáv kevés. mert nincs alternatív útvonal, ami kiválthatná. márpedig a bp-re érkező forgalmat az m1-m7 felől valahogy el kell vezetni, ha abba az irányba akarnak menni. nincs igazad, hogy igény is lenne rá. ilyen felmérés sosem készült. a terület adott mindenhol. ezt ésszerűen fel kell tudni osztani a közlekedők között. nyilván most te a bringa mellett lobbizol, mert éppen biciklizel. én teret engedek a biciklizésnek, a zöld budapestnek is, de az, amit te vizionálsz, azt nem tartható. és máshol sem úgy működik.
a busznak nem könnyebb kikerülnie egy biciklist. ez két okból butaság. egyrészt, mert (és itt megint szűkre vetted a gondolatmenetet) a 40-50 éves néni már nem tud olyan halál egyenesen bringázni, mint te, frászt kapna, ha elhúzna mellette egy 20 tonnás busz, tehát komolyan rá kellene tartani, plusz a másik sávba nem tud átmenni a busz, mert ott vannak az autók. a másik: a busznak az autót nem kellene kikerülni, mert az autó gyorsabb.
30 év múlva (remélhetőleg) a rákóczin fű lesz, meg padok, és mindenki a teleportot használja közlekedésre. ne ragadj le a jelennél ;)
még egy: sosem a statisztikával van a baj, hanem azzal, aki használja és szándékosan félremagyarázza.
1 - persze, de ezt te nem fogod tudni ellenőrizni soha. ezért nem szabad tiltani, hanem ésszerű alternatívát kell kínálni.
2 - persze. ezért folyamatosan csökken az járművek károsanyag-kibocsájtása, oda is ültetnek fákat, ahol korábban nem volt, stb. de te végletekben gondolkozol*
3 - természetesen gondolni kell erre, nem is vitatom. de ezt nem úgy kell megoldani, hogy bizonyos területeken ellehetetleníted az autós közlekedést.
a rákóczi úton a két autósáv kevés. mert nincs alternatív útvonal, ami kiválthatná. márpedig a bp-re érkező forgalmat az m1-m7 felől valahogy el kell vezetni, ha abba az irányba akarnak menni. nincs igazad, hogy igény is lenne rá. ilyen felmérés sosem készült. a terület adott mindenhol. ezt ésszerűen fel kell tudni osztani a közlekedők között. nyilván most te a bringa mellett lobbizol, mert éppen biciklizel. én teret engedek a biciklizésnek, a zöld budapestnek is, de az, amit te vizionálsz, azt nem tartható. és máshol sem úgy működik.
a busznak nem könnyebb kikerülnie egy biciklist. ez két okból butaság. egyrészt, mert (és itt megint szűkre vetted a gondolatmenetet) a 40-50 éves néni már nem tud olyan halál egyenesen bringázni, mint te, frászt kapna, ha elhúzna mellette egy 20 tonnás busz, tehát komolyan rá kellene tartani, plusz a másik sávba nem tud átmenni a busz, mert ott vannak az autók. a másik: a busznak az autót nem kellene kikerülni, mert az autó gyorsabb.
30 év múlva (remélhetőleg) a rákóczin fű lesz, meg padok, és mindenki a teleportot használja közlekedésre. ne ragadj le a jelennél ;)
még egy: sosem a statisztikával van a baj, hanem azzal, aki használja és szándékosan félremagyarázza.
MintaMókus
2011.05.15 23:20:06
@Gábor217: azt, hogy nullára, vagy minimálisra redukálod egy út áteresztő képességét, mégis hogyan kellene érteni? nem tiltod, csak nem engeded be. különbség?
és azt ki döntötte el, hogy a belváros olyan hely, ahol gátat kell szabni az autózásnak? te? nézz már körül! a belváros jelenleg nagyrészt a cégek és a turisták terepe. ha létrehozol egy olyan területet, amit nem lehet kocsival megközelíteni, az ki fog halni. szerinted hányan jönnek ki valamelyik 5csillagos szállóból biciklivel? teljesen átgondolatlan dolgokat írsz, nincs koncepciód. tízből kilenc embernek a bicikli nem alternatíva. ez pontosan azt jelenti, hogy a kerékpározás létjogosultsága Bp-en max 10%. tehát kerékpározásra fenntartani a közlekedhető területeket max eddig érdemes és nem tovább. egy város nem park és nem sétatér. ezt el kellene fogadni. az a két év... mondom, lehet vidékre költözni. és azt sem vizsgálta a statisztika, hogy miért halnak meg két évvel korábban. lehet, hogy a mozgáshiány miatt, mert még a közért is a kapualjban volt.
és azt ki döntötte el, hogy a belváros olyan hely, ahol gátat kell szabni az autózásnak? te? nézz már körül! a belváros jelenleg nagyrészt a cégek és a turisták terepe. ha létrehozol egy olyan területet, amit nem lehet kocsival megközelíteni, az ki fog halni. szerinted hányan jönnek ki valamelyik 5csillagos szállóból biciklivel? teljesen átgondolatlan dolgokat írsz, nincs koncepciód. tízből kilenc embernek a bicikli nem alternatíva. ez pontosan azt jelenti, hogy a kerékpározás létjogosultsága Bp-en max 10%. tehát kerékpározásra fenntartani a közlekedhető területeket max eddig érdemes és nem tovább. egy város nem park és nem sétatér. ezt el kellene fogadni. az a két év... mondom, lehet vidékre költözni. és azt sem vizsgálta a statisztika, hogy miért halnak meg két évvel korábban. lehet, hogy a mozgáshiány miatt, mert még a közért is a kapualjban volt.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz