Regisztráció Blogot indítok
Adatok
art director

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Jó blikkesre sikerült a címadás, pedig nem tettem mást, mint leírtam az alábbi vírusvideóban látható jelenetet. Ebben azt látjuk, hogy két lánynak sikerült belopóznia Cseh Laci reggeli edzésére, ahol a lelátó lépcsősora mögül készítenek a mobiljukkal felvételeket. Az…..
art director 2009.01.30 23:24:38
Nekem tetszik és a következők miatt :

1.itthoni viszonylatban nagyon is unalmasnak tűnő márkától (HBO) szokatlan, friss, bevállalos kampányt látunk aminek egy a lényege, hogy beszéljünk róla...

2. El tudom képzelni, hogy az ügynökség, aki csinálta milyen harcok árán tudta keresztül verni ezt a kampány ötletet, a kommersz arcokon. (csöndben megemlítem azt is, hogy ideje volt már valakinek előjönni egy ilyen kampány ötlettel VÉGRE)

3.sok dologba bele lehet kötni, miért pont így? miért pont úgy? mi tetszik mi nem tetszik, de szerintem ami sántít ebben az egészben az max a packshot illetve a Lacinál a fokhagymás utórész, bár meg kell azt is mondanom, hogy ilyen fajta mixture viral videót nem láttam, sőt azt is megmerem kockázatni, hogy ilyen eddig még nem is volt és mivel mind a két film amatőr, werkfilmes, direkt "gagyi" ezért számomra bármilyen formában műkődik, mert elhiszem, érdekel, utána nézek.

4.Az, hogy pedig az HBO miért itt hírdet az a szokásos low budget-nek lehet betudni, szerintem amiből készült ez a kampány abból az árból 85-ször jelent volna meg a banner az iwiw-en. szóval recesszió köztünk van :)

5.Tetszik a celeb címlap csini lány mainstream szereplő választás, tetszik, hogy a Lacira is gondoltak, akit szintén sokan ismernek, érződik egy eléggé erős tudatos, targetálás, profi kampány építés...

Most már csak arra lennék kiváncsi, hogy melyik az az ügynökség aki csinálta, mert érdekelne a további dolgaik is.

Na emberek? tippek? ötletek?