Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PGSC

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A mai napon egy viszonylag ismeretlen második vonalba tartozó márkának, a Novacarnak néhány autójával ismerkedhettek meg az oldalon.Alapjába véve egy portugál gyártóról van szó, akinek nagyon sok köze van a francia Majorette céghez. Első lépésben akkor ismerkedjünk meg a Novacar céggel. A cég a…..
Lazarbibi VIDEOTON hifi 2015.09.27 17:03:17
A VIDEOTON hifi készülékei 1973-ban a Német Szabványügyi Hivatal (DIN) lefektette azokat a minimális követelményeket, amik a magas hanghűséget garantálták. Ez volt a DIN 45.500, vagyis a "high-fidelity" szabvány. Sok sok évig virított a készülékek elején a felirat, de miután egyre könnyebb volt…..
PGSC 2017.12.10 23:52:16
szirszarjaim Club Life 2016.02.19 08:00:00
A Siemens Club 745-ös készülékre régóta fentem a fogam... Az történt, hogy jó pár hónappal ezelőtt a Jófogáson belefutottam (na igen, a boombox szóra keresve nem nehéz) ebbe a szerkezetbe, de az eladója nagyon magas árat írt ki, így csak annyit tettem, h küldtem egy üzenetet, hogy én kb. a feléért…..
Időről-időre előkerül a téma, hogy akinek Seatja van, az automatikusan sportautónak gondolja azt, az utat pedig versenypályának, ahol rendőr képében megjelenő pályabíró csak elvétve akad. Ennek a csoportnak a blogon Tornado86 a legnagyobb visszatérő képviselője, aki többször…..
PGSC 2010.05.24 06:27:37
@nem mondom meg: Akkor én navi vagyok? :)
János és a többi ott lakó igen kitartóan kampányolt azért, hogy végre be lehessen tartatni az autósokkal az ott jogosan 30-ra korlátozott maximális sebességet. Először 2008 decemberében számoltunk be az ottani helyzetről, ami nem csak zavaró volt, de sok esetben életveszélyes is…..
PGSC 2010.04.09 10:38:14
Csak néhány gondolat, ahogyan eszembe jut, előzmény idézés nélkül:
- Bármilyen meglepő, a jármű képességein belül bármilyen sebeséggel lehet haladni, csak a vezérlő egység (értsd: az ember) döntésén múlik.
- Amikor forgalom technikát tanultam, akkor azt mondták, a legkevésbé hatékony, de legolcsóbb megoldás a felvő rendőr. Minden más hatékonyabb, de drágább. Szerintem a leghatékonyabb az az öreg Escort volt az út szélére támasztva Johnny M. közelében, csak több kellet volna belőle váltott oldalon.
- Azok az épített f.rendőrők a kátyús szakaszon katasztrófálisak. Túl rövidek és túl magasak. Már az én autóm alja is hozzáért párszor, pedig lépésben megyek át rajta, és gyári kialakítású családi autóm van.
- Hihetetlen hozzáállású autóstársaim vannak, akik a szabályosan közlekedő (pl. én) járművet képesek a HÉV átjáró és a kétoldalonházakvannak közötti szakaszon megelőzni, de úgy, hogy leszorítanak közben a betontuskók felé.
- Pontosan azért szoktam betartani a korlátozásokat, mert az esetek döntő többségében okuk van, még akkor is, ha én arról az okról nem tudok. Johnny M. már többször leírta az okokat. Had említsek egy-kettőt én is, pedig nem ott lakom, csak látom (lehet azért, mert nem mosódik el a táj a sebesség miatt?): Gyermekeiket sétáltató szülők, sétáló idősek, járda híján sétáló dolgozó emberek, diákok, kerékpárosok, stb.
- A szszm-i polgárok képtelenek felfogni bizonyos dolgokat: Lakó és pihenő övezetben 20km/h a megengedett, és nem a kereszteződés oldja fel, hanem a feloldó tábla. Az egész lakótelep ilyen övezet! Nem állunk járdára, csak, ha azt tábla megengedi. Miklóson ilyen táblát nem láttam, de gyerekkocsit útra kitolni kényszerülő kismamát annál többet. Megállni tilos tábla hatálya alatt nem rakjuk le a kocsit a bevásárlás idejére. Szűk utcában (megállni tilos tábla hatálya alatt persze) nem állunk parkolóban álló autó mögé az út szélére. Már csak azért sem, mert kb 2-3 autó parkolóból való kiállását teszük lehetetlenné. És még sorolhatnám...
- És bármilyen hihetetlen, tényleg csak egy sebesség mérője van a helyi kapitányságnak, az összes környékbel településekre "szétosztva". Ha többet láttatok, akkor azok PM-iek voltak.
- És az utolsó: Miklóson nincs rendőrség. Amit annak nevezünk, az vagy árnyék, vagy bújkálnak, mert egyszerűen nem lehet látni őket. És ha nincs, aki a szabály be nem tartókra rákoppint, akkor az is szabálytalankodni fog, aki azaddig nem tette volna, nehogymá' hátrányba kerüljön a többivel szemben.
- És tényleg az utolsó: A szabályok nem azért vannak, hogy ENGEM korlátozzanak, hanem, hogy a TÖBBIEKET védjék. Aki egoista, az ezt a mondatot valószínűleg nem érti, mert nem tudja, mi az, hogy MI, meg hogy TI, esetleg Ők.

PGSC
Ákos próbált előzékeny lenni egy szirénázó mentőautóval szemben, de úgy tűnik a mentős nem egészen úgy gondolta ennek megoldását, ahogy azt levélírónk szerette volna kivitelezni. Vajon a sztori alapján kinek van igaza? Mi a helyes viselkedés ilyen helyzetben? Eddig abban a…..
Olyan dologról írt nekünk János, ami már megjárta a legnagyobb televíziókat is, mégsem történt azóta sem semmi. Az azóta híressé, vagy inkább hírhedtté vált Üdülő sorról van szó, ahol az élelmes autósok szeretnek időt spórolni. Igaz, hogy ez csak úgy oldható meg, hogy…..
PGSC 2009.02.05 07:57:47
@Johnny M.: Ja, járdán parkolás. Kedvencem a Szilágyi L. úton a kanyarban parkoló Wartburgos, aki úgy áll fel a járdára, hogy a kereke belső felülete hozzáér a járdaszegélyhez. Ugye kanyar, tehát nem látsz tőle, pedig az út szűkössége miatt mégis ki kell kerülni. A járdát meg teljesen elfoglalja, ezért a gyalogos az úttestre kell menjen. Gratula. Évek óta minden nap így áll ott. Na ezért szoktam mondani, hogy miklóson nincs rendőrség. Ha előfordul szabálytalan parkolás miatt bünti, azt a központból arra vetődött hatóság adja. A lakótelepen mióta jogsim van (kb 18 éve) összesen 2x láttam megállni tilos táblánál álló autón cetlit. Kíváló arány!!! Innen csak fejlődni lehet...
PGSC 2009.02.12 20:29:58
@Johnny M.: No, azzal csak óvatosan! Engem egyszer már beidéztek a kapitányságra, mert az ominózus helyen egy szemtanú látta, amint egy enyémmel megegyező színű és típusú autó kárt tett tolatás közben egy Suzukiban. Akkor nem jegyzett fel senki rendszámot. Na 2hét múlva (!) meglátta a parkolóban a kocsimat a Suzukis, és látott a lökhárítómon egy sérülést (előző tulaj horpasztotta be). Feljelentett. A szembesítésnél már a fényképező rendőr is vakarta a fejét, mert a két sérülés között legalább 30 cm szintkülönbség volt. Békésen elköszöntünk egymástól...
Egyébként éreztem, hogy egyszer valaki majd megpróbálja rámkenni a kocsija sérüléseit, mert sajnos az enyémen van egy pár. A vicc, hogy az én számos sérülésemből többsége kutya, fa, más kiparkolásának horpadásából/meghúzásából áll...

Szóval addig örülj, amíg nincs sok sérülés a kocsidon...
autózz! Mit várjak egy taxistól? 2009.02.10 13:29:00
Egy újabb gyöngyszem a magyar közlekedés-kultúrából és egy újabb sikertelen vizsga emberségből. WB csak szeretett volna beparkolni a garázsába, de egy taxis úgy döntött, ezt az egyébként egyszerű műveletet kissé megbonyolítja. Még egy olyan sztori, amiben minimális észnek…..
PGSC 2009.02.11 10:46:23
@Johnny M.: És nem sajnálod azt a Granadát? Akkor inkább egy LADA, vagy más csoda ilyen célra...
  Legfrissebb ütközési tesztjeit az ADAC 30 km/órával, de biztonsági öv nélkül végezte el. Az eredmény rémisztő. Vélemények az azonos című cikkünkről...