Adatok
dugoka
190 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2016.12.01.
A mai napra van betervezve irányítóm által az első - németországi - lerakó elérése. Ennek megfelelően indultam 3:30-kor. 120 km megtétele után elértem Németország határát. Tovább folytattam az utam és az első megálló alkalmával reggeliztem egyet a Boden-i tó közelében. Maradt még 350…..
2016.11.01.
A mai nap pihenőnap volt, de azért találtam elfoglaltságot magamnak. A tegnapi rakodásom alkalmával nem túl pontosan rögzítettem az árút, ezért a reggeli kávé elfogyasztása után nyitottam a pótkocsi oldalát. A spanifereket kisimítva és egy kicsit helyzetüket módosítva újra leszorítottam…..
2016.10.01.
A megfelelő időben történő megálláshoz, megfelelő időben kell elindulni, ezért 4:00-kor rajtoltam a mai - rövid - programomra. Azért lett rövid a program, mert a kötelező 45 órás pihenőmet kell eltölteni, azonban még egy kicsit közelebb akartam kerülni a lerakóhoz. 4 óra 10 perc…..
2016.09.02.
Reggel fél 4-re állítottam az ébresztőt, mert az Ausztria-i kamionstop előtt meg akartam állni, valamint a németroszág-i stau-kat is el akartam részben kerülni. A korai indulásnak hála jó ütemben haladtam. Átérve a Zuben-i határon megtankoltam járművemet, és folytattam utamat…..
2016.08.29.
A hétvégi meleget - amely 39 fokos is volt - egy kis vasárnapi fürdéssel próbáltam meg elviselhetővé tenni. Reggel 7-re állítottam az ébresztőt, hogy legyen időm mindenre, valamint arra is, hogy barátommal találkozva beszéljünk egy pár szót. Miután 8:00-kor lejárt a 45 órás pihenőm,…..
2016.08.03.
A tegnap megbeszéltek szerint, reggel 8-ra bementem a telephelyre és felvettem mai járművem kulcsait. A felrakó nem volt túlzottan messze, mindössze 20 km-re, ezért az indulásomat csak 10,00-ra időzítettem, mert a fuvar el fog húzódni irányítóm szerint az éjszakába és nem akartam a 15…..
2016.07.29.
A mai felrakodásra vonatkozó utasítás betartásával, 7.30-kor megjelentem a felrakón. A mérlegelés és a bejelentkezés után a parkolóban várakoztam, hogy behívjanak rakodni, amely igen rövid időn belül bekövetkezett. Csak bal oldalról kellett nyitni a ponyvát, de spaniferezni és…..
A story :
Mivel az előző blogom, több visszajelzés megismerve - szinte - naponta nyomon követhetően, folyamatban mutatja be a feladatokat és azok megvalósulását itt is ezt a verziót fogom használni. Tehát akkor kezdjük a mai nappal, ami azért a tegnapi nappal indult. Hogy…..
A munka, a technika, a szerződés :
- Változó szállítási feladatok, Európa területén, valamint - korábbi tapasztalatomnak köszönhetően a skandináv országokba is - Anglia azonban kizárva. Nincs veszélyes árú és hulladék szállítás.
- MAN TGX 480 LE-s Euro 6-os vontató 850-es kapcsolási…..
Tisztelt Látogató !
Köszöntelek blogomon, melyben egy 40-es éveiben járó kamionsofőr mindennapjait ismreheted meg, reményeim szerint.
Az előzmények :
2008. márciusától C, majd 2009. márciusától E kategóriás jogosítvánnyal bírok.
Első ilyen igénnyel bíró munkahelyem egy egyéni…..
Még mindíg itt állunk a parkolóban, semmi üzenet, hogy merre tovább. Filmeket nézünk és pihenünk. Az idő eléggé változatos, süt, esik, süt, esik...
Megérkeztünk az első lerakóra, de már útközben érdeklődtek az irodából, hogy mikor érünk már oda, mert várják az árút nagyon. Attila beszélt az irodával és közölte, hogy 5 órás késéssel indultunk - amiről nem is tudtak - és már csak 40 km-re vagyunk az első…..
A délelőtt folyamán megérkezett az újabb üzenet, ami szerint ismét 4 kézben kell mennem - továbbra is Attilával - és ezúttal a francia főváros reptere a cél. Az árú este 18,00-kor érkezik és a kamion is meglett amivel mennünk kell majd. Összekészültünk, Attila bepakolt a…..
Az este folyamán megkeresett Michelle és közölte, ha nem túl nagy gond ki kell mennem egy kollégáért a reptérre 23,00-ra és behozni őt a bázisra. Miután ezt a feladatot is elvégeztem visszatértem a kocsimba és tovább beszélgettem a nejemmel és jóval éjfél után búcsúztunk el.…..
Lerakodás után visszatértünk a bázisra, és vártuk a következő feladatot. Közben sikerült megfürdenünk és kajálnunk is egyet. Meg is érkezett a feladat, ami szerint - egy kamioncserét követően - Drammenbe kell szállítanunk fagyasztott árút, majd a lerakón visszapakolni és…..
Tegnap este a tervezett 18,00-s indulás kissé elcsúszott az autócserének köszönhetően és 1 órával később indultunk el. Megint " denevér-műszakban " egész éjszaka mentünk, sőt még mára is maradt jócskán az 1200 km-es távból. Osloba már csak úgy értünk, hogy egy…..
A reptérre kiérve bejelentkeztünk a fuvarra a kért időpont előtt 1 órával. Az ott dolgozók közölték, hogy melyik rampára állhatunk rá, amit megtettünk és a pótkocsit felrakodási helyzetbe hoztuk. Megérkezett az első raklap - repülőpaletta - árú és vele együtt a…..
Este 20,30-ra megérkeztünk a reptérre és meg is vártak minket. Útközben már megkaptuk a következő instukciókat, ami szerint ott kell visszarakodnunk és menni vissza Amszterdamba. Ezt meg is tettük a felrakodás után, mivel még volt egy kevéske vezetési időm elindultunk a komp…..
Az utóbbi időben megint elhanyagoltam a blogot és sajnos a feleségemet is. Továbbra is Attilával járok, voltunk Amszterdamban, majd onnan Stavanger ( 4 órás komp kajával ), tovább Osloba. Azután újabb fuvar jött, most Frankfurt volt az útirány, a lerakodás után pedig Alsheim, onnan…..
Ma nem sok minden történt délelőtt a délután viszont annál mozgalmasabbra sikerült. Jött egy üzenet, hogy holnap este indulok Amszterdamba egy másik sofőrrel 4 kézbe és ráadásul Attilának hívják az illetőt, tehát magyar!!! Először azt hittem, régi kollégám lesz az,…..
A délelött gyorsan elment, mert miután felkeltem elmentem enni és fürdeni. Fürdés közben megszólalt a céges telefonom. Irányítóm volt, és közölte, hogy adjam le a kamiont a szervízbe és vegyek fel egy szobakulcsot. Gyorsan visszatértem a kocsihoz összepakoltam és felvettem egy…..
Reggel 8-ra voltam kiírva pakolni, de már fél 7-kor csörgött a telefonom és irányítóm közölte, hogy elkészült az árú most azonnal mehetek rakodni. Kissé álmosan összekapcsoltam a pótkocsival a kamiont és átgurultam a felrakóra. Mivel még nem telt le a kötelező 9 óra…..
Dán munka
2011. 08. 09. Göteborg-i fuvar..........................................
2011.08.12 11:26:55
A mai napra egy reptéri szállítást írtak ki nekem. Innen Gardermoen-ből kellett a göteborgi reptérre szállítanom friss halakat. A kiírás szerint 10-kor rakodunk, és legkésőbb 17,30-ra meg kell érkeznie az árunak Svédországba. Hogy ne legyen probléma már…..
A pihenőt követően a mai napra 2 fuvart is előírtak számomra. Az elsőt a felrakodás - ami itt Gardermoen-ben volt - után a norvég-svéd határ közelébe kellett vinnem Tiestedal városkába.Ez kb. 2 óra autózásra volt, Az idő esős és vasárnap lévén egyre…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Bocsánat, hogy most válaszolok, gondolom már nem igazán aktuális.
Megéri??? 6 hetet távol a szeretteidtől... Nem éri meg!!!
Ki tudjuk fizetni a hiteleinket, és nem probléma a hónap végén is lemenni a boltba.... Megéri!!!
De mi éri meg igazán????? Melyik újjamat harapjam????
Most, én közel 2 év után ( 2x volt fizuemelés ) a teljes hónapomban 1600 eurot kapok, a fél hónapra meg 900-at!!!!
További szép estét!!!!
Szia : Dugó