Adatok
2,2 Q
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Turbódízel volt valamikor. Motorcsere után már csak szívóA garázs jó dolog. Alkalmat ad a barátokkal való találkozásra, összehozza az ismeretleneket, rengeteg móka, kacagás színhelye és nem utolsósorban szabadon lehet káromkodni, anyázni egy-egy beteg megoldás, konstrukciós…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Aki régi "motoros" az még emlékszik hogy milyen volt a régi M7. Ha valaki meg nem tudja, annak legyen elég hogy kb. 40 méterenként volt 1 döccenő az útpályán.
Ezt most képzeljék el, a Balatonig hány döccenő összesen..
Szóval az S100 megpakolva minden jóval, ami egy jó nyári hétvégéhez kell, plusz 3 utas a fedélzeten. Jó hangulatban döcögünk lefelé, már jócskán elhagyva Budapest határát, amikor éktelen csattanás hallatszott a motortér felöl, ezzel egyidejűleg a motor maxigázon pörgött fel ! Egyböl vészfék , leállósáv, motorház felnyit, és az első hökkenés után én is nyerítetve röhögtem.
Hát nem leszakadt az a fránya motor !
A faros Skodások jól tudják, hogy hátul keresztben van egy colos cső, ami a hátsó váznyúlvány aljára van felfogatva.
A moci egyik fele éppen oda van csvarozva. Na ez a kasztni lemez szépen elvolt rozsdálva, és a csavarok kiszakadtak a sok döccenőtől. Miután jól kiröhögtük magunkat az eseményen, nekiláttunk hogy csináljunk valamit. Nosza rajta mit lehet találni az M7 útszélen, mindenki hozott valami szemetet amit talált. A végeredmény röviden - egy darab görbe vaskos faág keresztben a motortér tetejére, és egy út menti telek drótkerítése anyagából néhány méter acéldróttal a motor felköt, lemegy Balatonra, majd a hétvége után hazamegy, és a javításig még így kb. 400 Km-t tesz meg. Ha lett volna nálam fényképezőgép, biztos megörökítem.
Azóta is elfog a röhögés ha felidézzük közösen azt az utat.