Adatok
Kallio
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nézem az EVO filmjét a Carscoopon, amelyben Harry Metcalfe vezet végig a Lamborghini V12-esek történelmén, a gyártó fennállásának 50. évfordulóján rendezett találkozón, felvonuláson. Olyan érdekességek derülnek ki közben, amiről talán a legelvakultabb fanatikusok sem…..
Amióta biztos, hogy a GM csapdába esett rókaként rágja le szorult helyzetben lévő Pontiac-végtagját, az autós blogok, különösen a Jalopnik, tele vannak a búcsúztatással. A márka legjobb és legbénább autói, régi televíziós és nyomtatott reklámok, az olvasók és hírességek…..
Kallio
2009.05.08 22:12:59
Bjútiful! Tetszetős nagyon, ez már kéne is. Nagyon!:D Amúgy:
Köhömm-öhhömm...
Az első VT-m: www.hvtm.hu/index.php3?ID=9000&carID=4506
És a sokadik: www.hvtm.hu/index.php3?ID=9000&carID=5455
2006 április és november.:P
Amúgy ez a változat érdekes, mert a retro Cami az egy 1st gen Camaro alapján készült, és az ASC-ék 2nd gen Firebird-öt idéző formát adtak neki, ha már így belendültek csinálhatnának még egy 1st gent, megy egy "Bandit"et.:P
Köhömm-öhhömm...
Az első VT-m: www.hvtm.hu/index.php3?ID=9000&carID=4506
És a sokadik: www.hvtm.hu/index.php3?ID=9000&carID=5455
2006 április és november.:P
Amúgy ez a változat érdekes, mert a retro Cami az egy 1st gen Camaro alapján készült, és az ASC-ék 2nd gen Firebird-öt idéző formát adtak neki, ha már így belendültek csinálhatnának még egy 1st gent, megy egy "Bandit"et.:P
Mint emlékezetes, tavaly a Nissan GT-R megverte a Porsche 911 GT2-t (7:31) a Nurburgring nagykörén. Állítólag. A Porsche ugyanis egy bérelt Nissannal nem tudta reprodukálni a 7:29-es időt, és azt feltételezte, a japánok nem is szériaautóval teljesítették a kört. Hogy valójában mi…..
Kallio
2009.04.29 19:45:06
@a_királyfi_lova:
Sokáig az első kettő a Dodge Viper, és a Corvette ZR-1 voltak. Csillogott is a szemem, mikor néztem a videókat. Aztán volt egy tesztsorozat öt autóval (MC12, Zonda F, Enzo, Carrera GT, Koenigsegg CCX), melyeket ugyanaz az emberke hajtott végig, ekkor került le a második helyrő a Corvette ZR-1, de a Viper maradt. A Radical SR8-at, ami most az élen van, nem tekintem utcai autónak, és csúnya is.:D
Akik szerint ez az idő nem nagy dolog nem látják át a helyzetet. Ez a gyárak csatája igazán. Amolyan presztizs harc, és a Nissan be akart törni a csúcskategóriába, ami ezzel az idővel meg is történt, szupersport kategória az idő, csak a verda külseje nem az... De szerintem sok ember rendszeresen nézi a Nordschleife köridők listáját, és én biztos vagyok benne, hogy van akinek ez számíthat vásárláskor.:P Pláne egy japán vásárlónak, aki hazait akar venni, ami: "Megy mint Ferrári!", meg a japó autó rajongók is örülhetnek most, hogy van, ami tuning nélkül is megfog egy Ferrarit. Jó, hogy van ilyen is. Én igazán a Honda NSX feltámadásnak örülnék már, mert az ránézésre is gyorsnak tűnt anno, és az is volt...
Sokáig az első kettő a Dodge Viper, és a Corvette ZR-1 voltak. Csillogott is a szemem, mikor néztem a videókat. Aztán volt egy tesztsorozat öt autóval (MC12, Zonda F, Enzo, Carrera GT, Koenigsegg CCX), melyeket ugyanaz az emberke hajtott végig, ekkor került le a második helyrő a Corvette ZR-1, de a Viper maradt. A Radical SR8-at, ami most az élen van, nem tekintem utcai autónak, és csúnya is.:D
Akik szerint ez az idő nem nagy dolog nem látják át a helyzetet. Ez a gyárak csatája igazán. Amolyan presztizs harc, és a Nissan be akart törni a csúcskategóriába, ami ezzel az idővel meg is történt, szupersport kategória az idő, csak a verda külseje nem az... De szerintem sok ember rendszeresen nézi a Nordschleife köridők listáját, és én biztos vagyok benne, hogy van akinek ez számíthat vásárláskor.:P Pláne egy japán vásárlónak, aki hazait akar venni, ami: "Megy mint Ferrári!", meg a japó autó rajongók is örülhetnek most, hogy van, ami tuning nélkül is megfog egy Ferrarit. Jó, hogy van ilyen is. Én igazán a Honda NSX feltámadásnak örülnék már, mert az ránézésre is gyorsnak tűnt anno, és az is volt...
Úgy tűnik, a az állami hivalatok és állami szabályozások a világ tetszőlegesen kiválasztott pontján képesek kreténségekre: az Egyesült Államokban is.Az autoblogon olvastam, hogy NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration - kb. a Közlekedési Főfelügyelet vagy az…..
Már a második virtuáltunerünk döntött úgy, hogy az Egyesült Államokban folytat autóipari tanulmányokat. Conki pár éve a detroiti szalonról küldött beszámolót a Totalcarnak, András pedig most van New Yorkban - de nem az autószalonon. Mégis sikerült elcsípnie az ott bemutatkozó…..
Kallio
2009.04.10 16:11:58
Kallio
2009.04.10 22:49:05
@Xebulon:
Hehe, ez budapesti kátyúval nem találkozhat, legalábbis KRESZ szerint nem teheti közútra a lábát...
...vagy mi kerekeit.
Hehe, ez budapesti kátyúval nem találkozhat, legalábbis KRESZ szerint nem teheti közútra a lábát...
...vagy mi kerekeit.
A Jalopnikon olvastuk először a hírt, hogy Chris Bangle elhagyja a BMW-t. Az világot Bangle-hívőkre és Bangle gyűlölőkre felosztó dizájnjairól híres tervező saját céget indít, hogy az "autóiparon túl" is foglalkozhasson a formatervezéssel. Nekem hiányozni fognak az…..
...rossz autóbuzi nem lehet. Az első rész szereplőivel, Vin Diesellel és Paul Walkerrel tavasszal érkezik a negyedik F&F film. A korábban látott rövid trailer után itt egy bővebb teaser...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Aerodinamikában nem vagyok kellőképpen jártas, de talán az első lámpák alatti részt lehetett volna úgy alakítaniuk, hogy nagyobb leszorító erőt termeljen...