Adatok
mmjr
0 bejegyzést írt és 64 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Mostanában, amióta Kati korábban jár dolgozni, mint régen, hetente általában háromszor, néha többször is én viszem a kölköket suliba. Sebaj, így legalább a Foltos is rendszeresen megtornáztatja a tagjait, mert a motor és a tesztautók miatt az utóbbi bő két hónapban nem ment…..

Járós autóm, a negyven éves állólámpás nem szerepel sokat a Belsőség hasábjain. Nem véletlenül, hiszen teszi, amire készült, működik. Elviszi a családot Balatonra, az Őrségbe, megy Belsőség-találkozóra, viszi és hozza a cuccokat Egerből, hetente kétszer elszállítja a…..

Odasétálok, bemondom a rendszámot, lekérdezi a számítógépből, hogy az elmúlt öt évben összesen kicsit több, mint 950.000 forintot hordtam ide időszakos szerviz címén. Megérte?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...

Sajnos nem vagyok olyan könnyű helyzetben, mint önök, akik csak olvassák a Totalcart; én találkozom is az olyan cikkek íróival, mint ez, valamint ez, és kávézás közben könyörtelenül térítenek, győzködnek. Nem erőszakosan, hanem úgy passzív agresszív módszerrel, Göbi, neked…..
mmjr
2012.12.27 07:59:22

A mai napon sajtótájékoztató keretében indította el átfogó kampányát a márkaszervizek előnyösebb megítélése érdekében a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete. Ennek központi eleme az egyesület, és az akcióban résztvevők által közösen indított weboldal, az…..

Új műfaj van emelkedőben a gépjárműepika horizontján: a levélregény. Hűséges olvasóim megszokhatták, hogy hétfőnként savankás sopánkodást, szelíd nógatást, fémízű fogadkozást olvashatnak eredménybeszámoló helyett. Sajnos ezt a hagyományt Powered Áki lendülete…..
mmjr
2012.10.02 10:51:44
@acélváz:
Gépészmérnök szemmel nekem is a kardán, és a kormánymű csuklóinak helyzete tűnt fel. Sajnos ilyen elhelyezések miatt nagyobb erők fognak ébredni, esetleg a kardánnál plusz rezonancia.
Ákos viszont "hozott" anyagból dolgozik, és Karotta sem szerette volna 0-ról újraindítani a projektet.
Kár érte, hogy ennyi befektetett energiából nem lesz tökéletes.
Gépészmérnök szemmel nekem is a kardán, és a kormánymű csuklóinak helyzete tűnt fel. Sajnos ilyen elhelyezések miatt nagyobb erők fognak ébredni, esetleg a kardánnál plusz rezonancia.
Ákos viszont "hozott" anyagból dolgozik, és Karotta sem szerette volna 0-ról újraindítani a projektet.
Kár érte, hogy ennyi befektetett energiából nem lesz tökéletes.

Úgy járt körbe a kulcsa a szerkesztőségben, mint egy jóféle rakéta egy züllött kerti partin. Felszabadultan, lelkendezve szállt ki belőle mindenki, nehezen engedve el a kormányt: ez aztán az igazi hot hatch, élményautó a javából, nem lehet vele nem betyárkodni, milyen jó, hogy…..
mmjr
2012.09.15 08:19:13
@Never: Miért kókány? Amint észrevették, hogy rossz a fék megcsinálták. A szövegben az van, hogy fogott a fék, meg tudtak állni, és meg is álltak.

Sejtettem én, amikor szétszedtem. Nem véletlen, hogy addig mentem vele, amíg ki nem lehetett nézni az útra a gázpedál mellett. Ja, nem, még annál is tovább. Rettenetes, pusztító rombolást végzett a rozsda, újjá kellett építeni a fél autót. De végre kész a lemezmunka,…..

Mindennél súlyosabb tiprás van, amióta a Hangyász megérkezett az OMG és Lajcsi kezei közé. Mivel bő három hét van hátra a hivatalos debütálásig, és az érdemi összeszerelés el sem kezdődött, Lajos éjszakába nyúló munkanapokon át szabja, alakítja és fényezi az új…..

Nahát, nahát. Úgy látom, ráfordultunk a célegyenesre, drága, öreg Ponton Mercim alatt ugyanis kerekek vannak. Nem, nem a hegesztőkeret zsúrkocsi-futóműve, hanem már a saját felfüggesztése, igaz, a felnik még Csabi tartalék készletéből való, 123-ason használatos darabok. Erős…..

El se hiszem. Hát eljutottunk ide is. Mindene tökéletes Dezső testének eddig glazúrmentes, utolsó szegletén is festék van, csillogó, gyári szürke, pont olyan, amilyen előtűnt, amikor 1962-ben a bábaasszony lemosta róla a magzatvizet Untertürkheimben. Ez a karosszéria ezzel a…..
mmjr
2012.06.10 07:32:39

Mai Égéstér-adásunk kommentposztja...

A tanulság: száz japán mérnök megfeszített munkájánál, ötven japán tesztelő több százezer kilométernyi próbájánál nem ér többet a spájz hokedliján dolgozó félművelt barkácsoló tudása. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..

Azt mondták, negyvenezren vannak a külföldi rendszámmal közlekedő magyarok és milliárdos a bevételkiesés. A valóság sokkal szórakoztatóbb. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
mmjr
2012.03.29 19:56:25

Újszerű autót márkaszervizbe viszek, eddig rendben. De hova menjek, ha már nem köt röghöz a garanciafüzet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..

Csikorgás, csikorgás, csatt. Így kezdődött az a napfényes, de hűvös szeptemberi reggel, amikor szertefoszlott az álmom, hogy hagyhatom tisztességben megöregedni az autómat. 518i-t, 1984-ből. Pedig azt szerettem volna, ha kellemes rozsdapöttyökkel, de a tartóelemek épségét szem…..

Ez hosszú lesz. Csak szóltam. A cégnél az év végi szabadságolások előtti utolsó rohamot éltük éppen, az Andrássy már teljes díszbe öltözött, az utcákon mindenhonnan a „Last Christmas” zengett, már émelygett a gyomrom. A távolban felderengett a Szenteste, az…..

Profi szerelőtől vettem, teljes volt a bizalmam hozzá. Én hülye. Életem egyik legnagyobb fejtörőjének bizonyult, de persze, a lehetőségek is szűkösek voltak. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
mmjr
2012.02.05 09:28:26

Halogattam, amíg lehetett. Beállítottam a garázsba, és inkább kerülgettem. Ha nagyon útban volt, kiálltam vele egy-két napra, de rettentő nehezen szántam rá magam, hogy megbontsam. Hiszen működött, pöccre indult, sőt, egész jól ment. Még így, legatyásodott kasztnival is mindig…..

Utálom a városi legendákat, amelyek szinte alap nélkül terjednek szájról szájra, apáról fiúra.
Amikor a Lada fűtése szóba került, heves vita robbant ki a szerkesztőségben. Szerintem a Lada jó fűtése csak egy sztereotípia, de most kiderül az igazság
Kapcsolódó cikkünk…..
mmjr
2012.02.02 10:04:46

Két nehezen induló koreai autó, mindkettő dízel. A Hyundai baja két fillérből megoldható volt, a Kia javítása viszont egy jobb használtkocsi árába került. Mai cikkünk blogposztja...

Vettem egy Daimler-Benzt. A napi használatú Honda Spacy robogóm mellé járni, szállítani, utazni, gyűrni. Ki az esőbe, latyakba, tűző napra, utcán parkolásra, ridegtartásra. Budapestre, Balatonra, Olaszországba, bárhová. A mostani 26 éves helyett lett - csak, hogy képben legyenek.…..
mmjr
2012.01.08 09:01:35

A környezetvédő és a túlóvatoskodó támadhatatlan. Abban nem lehet kifogás, ha azt mondjuk, hogy fékkel, kormánnyal nem játszunk, azt bízzuk szakemberre! De ki a szakember? A kommentelő mindig. Mai cikkünk blogposztja...
mmjr
2012.01.04 09:05:42

Furcsa korú kocsijaim régóta érdekes helyzetekbe rángatnak bele, amiket valahogy mindig megúszok. A 850-es Fityóm is szerzett meleg pillanatokat. Mai cikkünk blogposztja...

Így is lehet alázni nagyokat. Nem csilliókkal, CNC-gépekkel, Cray-kompjúterekkel, fejlesztőmérnökök százaival a háttérben, csupán csak szimpatikusan, eltökélten, profin, de kedvesen és szerényen, nem mellesleg egy teljesen alkalmatlan, öreg géppel, amit kvázi egy sufniban…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Izgulós volt a sztori.