Regisztráció Blogot indítok
Adatok
eisi73

0 bejegyzést írt és 51 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
 A Budapesten élők nagy többsége használja rendszeresen a BKV/BKK járatait, alkalomszerűen pedig szinte minden magyarnak van élménye a budapesti tömegközlekedésről, ezzel pedig szint óhatatlanul szerzünk élményt a jegyellenőrökről. Ezen kívül az internet is tele van különféle rémtörténetekkel, amik…..
eisi73 2016.10.24 16:11:04
@zsoci: A biztonsági őrnek is van joga ellenőrizni a jegyed, bérleted érvényességét, hisz ha nem érvényes, nem engedhet(ne) be.

Azért kell a közterületes, mivel még nekik sem hajlandóak sokan igazolni magukat, pedig ők hivatalos személyek, míg az ellenőrnek még felmutatni sem hajlandóak a jogosultságot igazoló okmányt, vagy a személyit, pedig a felszállással ezt elfogadták. De nálunk csak a jogaikkal vannak tisztában az emberek a kötelességeiket meg nagy ívben...
Nyugatabbra, ha valaki hibázik, az bevállalja, nem még nekimegy a közteresnek is!

Előfordulhat, hogy otthon felejti, de pont erre fog hivatkozni az is, aki nem vett jegyet. Aztán elmegy és vesz egy napijegyet, és azt mutogatja majd, hogy neki bizony volt! Ez a tanulópénz.
"Az eljárási díj éves, szemeszterre szóló, negyedéves bérletek vagy ingyenes utazási jogosultságot igazoló dokumentum bemutatásakor 1 000,- forint, egyéb bérleteknél 2 000,- forint. A lehetőséggel az utas naptári évenként legfeljebb két alkalommal élhet. A kedvezményes éves, illetve az éves összvonalas Budapest-bérletekre az évi kétszeri korlátozás nem vonatkozik."
És pont ezért nem is lehet az ellenőrtől venni, mert majd akkor fog a delikvens venni, ha jön az ellenőr, egyébként meg bliccel. Ha megfigyeled, még a jeggyel rendelkezők zöme is csak akkor kezeli a jegyét, ha meglátja az ellenőröket.
Amúgy, lehet venni az ellenőrtől is, 8350 forintért. Illetve a további utazásokhoz természetesen vehetsz jegyet, csak az aktuálishoz nem.
Szóval, ez nem embertelenség, vagy plusz bevételi forrás, hanem a lógósok miatti kényszer, rajtuk kell számon kérni, hogy miért tetették szükségessé ezt az intézkedést.
eisi73 2016.10.24 16:11:40
@engem senki nem nevezhet nyuszinak: Érdekes, hogy a bliccelők többsége nem a szegényebbek közül való, hanem azok közül, akik nyugodtan meg tudnák engedni maguknak.
A kicicomázott hölgyemény, aki szoláriumbarnított, mindig makulátlan frizurával, szép új műkörkökkel, iPhonnal, stb. Vagy az öltönyös úriember, aktatáskával.
A szegény szégyenli, hogy szegény, ő bizony inkább vesz jegyet, ha ki tudja spórolni.
Aki meg csak azért nem vesz, mert "drága", bár meg tudná fizetni, az menjen gyalog, vegyen biciklit, üljön taxiba... Drága a gáz, villany, csatorna is, a kenyér sem olcsó. Fizet az illető a moziban, a péknél, az étteremben, diszkóban, meg úgy általában, minden szolgáltatásért, csak az utazásért nem, mert az bizony drága! Ja, nem, csak azért mert ott úgy gondolja, megteheti, míg máshol nem meri megkockáztatni a nemfizetést!
Az alábbiakban egy éveken át tartó nyomozás, töketlenkedés történetét osztom meg, amely ékes bizonyítéka annak, a magyar rendőrség képtelen megtalálni egy bűncselekmény elkövetőjét, hiába tudja az elkövet által vezetett autó rendszámát, és hiába van még az…..
Befejezte a nyomozást a Budapesti Rendőr-főkapitányság a 2013. június 18-án történt baleset ügyében, melynél egy autós a Kossuth Lajos utcában a 107E busz elé bevágott, hogy bekanyarodhasson a Városház utcába. A busz fedélzeti kamerája rögzítette a balesetet, így a…..
eisi73 2015.01.22 17:36:08
@NAR: Ha nem fékez -nem a lehető legintenzívebben-, akkor "nem tesz meg mindent a baleset elkerülése érdekében", ez esetben (ha részben is de) az övé a felelősség!
Amennyiben a fékezés következtében megsérülnek a járművön, akkor a baleset okozójáé, jelen esetben az autósé a felelősség.
Az más kérdés, ha lehetőség van rá, inkább az autó sérüljön, mint az utasok, de egy bekamerázott buszon ez nem kivitelezhető!
Emlékszünk még a néhány évvel ezelőtti fővárosi közmondásra, miszerint mi zavarja leginkább a BKV-t abban, hogy jó szolgáltatást nyújtson? Az utasok. Úgy tűnik a BKK-t is zavarják azok, akikért vannak, ugyanis a legaljasabb utasellenes intézkedésre készülnek alakulásuk…..
eisi73 2014.06.15 14:55:13
@A sportág nagy és színes egyénisége:
Lehet, hogy tahó vagyok, de csupán azért, mert alkalmazkodom a beszélgetőpartneremhez. :)
Ha meg nem tudod, hogy mi a különbség a két cég között, azzal csak a saját ostobaságodról teszel tanúságot!
A BKV csak egy a BKK szolgáltatói közül, ugyanis, nem csak a BKV közlekedtet Budapesten tömegközlekedési eszközt.
A BKV-nak annyi köze sincs a jegyekhez, bérletekhez, mint neked. A teljes jegy-, és bérletértékesítés, -ellenőrzés a BKK hatásköre. Az, hogy néhány járművön rálőcsölik a járművezetőre az eladást, annak épp annyira nem örül a járművezető, mint az utas a magasabb jegyárnak. Ami Berlinben működik, az nem feltétlenül működik Budapesten, mivel teljesen eltérőek a körülmények, utazási szokások, stb.
Egyébként, miért kéne BKV-snak, BKK-snak, vagy mutyiholdingosnak lenni valakinek, hogy ne legyen olyan alultájékozott, mint te?
Az, hogy valaki nem tud valamit, az egy dolog. De hogy még kérkedik is vele, hogy milyen ostoba, ezzel magáról állít ki szegénységi bizonyítványt. Ha felvilágosítanak valamiről, akkor nem okoskodni kéne, csak okosodni.
Nem mellesleg, még tetézed is a butaságodat azzal, hogy bár le lett írva, hogy mégsem igaz a hír, mégis fölényeskedni próbálsz.
Ha az egodról az IQ-dra esnél, feltehetőleg szörnyet halnál. :)
A körúton örökítette meg magát két biciklis futár, amint a villamosok közötti szűk rést használják gyorsító sávként. A kettő perces felvétel ideje alatt háromszor vágtak át az egymással szembe haladó Combinók között Tény, hogy a villamossíneken nincs dugó, csak…..
Gyors és egyszerű pénzszerzési módot választottak a rendőrök az Astoriánál. Beállnak a Múzeum körúti McDonald’s elé, és kiszednek mindenkit, aki a Deák tér felől a külső sávból érkezik. Száz százalékos hatékonysággal büntetnek, mivel a kötelező haladási irányt…..
eisi73 2013.10.12 13:01:40
@Bikafa:
"Az útburkolati jel sosem volt szabálysértési tényező, mivel a gépjármű vezetője nem köteles ismerni az aszfaltra felfestett és esetleg hóval, egyéb szennyeződéssel borított jeleket!"

Ezt rosszul tudod.
Igenis, minden járművezető köteles ismerni, sőt, betartani az útburkolati jeleket. A be nem tartásuk ugyanolyan szabálysértés, mint az egyéb jeleknek, tábláknak, utasításoknak.
Amire te gondolsz, az az, hogy amennyiben kopottsága, hó, szennyeződés, stb. okból nem látható, akkor érvényét veszti, hisz nem vagy köteles tudni, hogy ott van/volt-e. De, amennyiben látható, igenis, köteles vagy figyelembe venni és aszerint közlekedni. Kivéve, ha azt rendőr vagy más, forgalomirányításra jogosult személy felülbírálja.

A táblákat pedig nem "illik", hanem kötelező felismerni! :)
TComment Legyen ingyenes a BKV! 2013.07.24 06:45:00
Nem a következő kampány egyik kispártjának demagóg lózungja ez, hanem egy valós lehetőség. Máshol már meglépték. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
eisi73 2013.07.25 11:13:50
@panaszmuki:
"Ennek ellenére fizetek egy szolgáltatásért, amit nem kapok meg. Baj, hogy ez b.ssza a csőrömet?"

Tévedésben leledzel! Az, hogy megveszed a jegyet, bérletet, nem azt jelenti, hogy amikor kiállsz a megállóba, tuti jönni fog a járat, hanem azt, hogyha jön, akkor te arra felszállhatsz és utazhasz rajta. Ez nagyon nem ugyanaz!
Ha van egy szoli-, fitness-, uszoda-, vagy akár színházbérleted, akkor is előfordulhat, hogy odaérve jut tudomásodra, hogy zárva vannak, mert betegség, csőtörés, esetleg betörés vagy bármi más történt. Ekkor sarkonfordulsz és hazamész, nem reklamálsz azért, hogy a szomszéd épületben tartsák meg az edzést, előadást, töltsék fel vízzel a szemben lévő pincét. Pedig, fizettél egy szolgáltatásért, amit nem kaptál meg. :)
A BKV-nál az a probléma, hogy nem egy egyszerű szolgáltatást nyújt, hanem olyat, ami a mindennapi életünkben szinte elengedhetettlen, ezért más szemmel nézzük. De ettől még nem annyira más. Természetesnek, állampolgári jognak tekintjük, miközben nem az.
Amennyibe egy járat kiesik, akkor sajnos, tetszik vagy sem, nem terem a helyén másik, azt valahonnan elő kell "teremteni". Ez legtöbbször a következő kocsi, vagy (pl. kötöttpályás jármű esetén) egy másik vonal forgalmából átszervezett busz. Ez nem megy azonnal még a legfejlettebb nyugaton sem. Legfeljebb, ott ritkábban van kimaradás. :)

"Igen, de nehogy már ne tudják tartani a vállalt menetrendet, és ez legyen a természetes."

Ki vagyok váncsi, te mennyire tudnád tartani minden egyes nap, minden órának, minden percében, hogy ugyanannyi idő alatt jutsz el autóval pl. Újpalota, Nyírpalota úttól Albertfalva vasútállomásig? Még úgy sem sikerülne, hogy nem kell párszáz méterenként megállni és várni, amíg 20-30-50 ember (mankóval, babakocsival, biciklivel, kerekesszékkel, stb.) le-, felszenvedi magát, miközben párszor vitatkozni kell némelyikkel, hogy amit csinál azt nem szabad (lsd. kerékpárszállítás), ezért szálljon le. Ha te egy nap mondjuk 10 különböző időben (reggel, délben, éjjel, csúcsidőben...), percre pontosan ugyanannyi idő alatt végigmész a fenti útvonalon, akkor nyilvánosan elnézést kérek tőled! Ha nem sikerül, akkor legközelebb gondolkodj, mielőtt hülyeségeket mondasz! ;)

"Ők azt mondják, hogy 5 percenként jön, a valóságban 15-20..."

Ez egyrészt az esetek többségében nem igaz, másrészt, a fentiekből is látható, de a menetrenden is ki van írva, hogy a feltüntetett adatok csak tájékoztató jellegűek, a forgalmi viszonyoktól függően változhat.
Miközben tegnap a magyar sajtó és a blogoló társadalom a villamosvezető által megvert terhes nővel volt elfoglalva, egy másik sajnálatos eset is történt Budapesten. Kora este a Ferenciek terén a megállóból az Erzsébet híd felé elinduló 107E busz satufékezett. A Mercedes Citaron…..
Libertarian Fel ne akasszuk? 2013.06.20 00:00:00
Annak a budapesti villamosvezetőnek az esetén háborog a magyar internet, aki felpofozott egy nőt, miután az a jármű elé lépett. A nő védelmében persze minden sajtóorgánum hozzáteszi, jó hangsúlyosan, hogy az illető angol volt, nő, és ráadásul terhes is (ami, ha jól vettem ki,…..
Ma, azaz 2013. április 30-án jelent meg és holnap, május elsején lép hatályba az a KRESZ-szabályokat módosító kormányrendelet, amely alapján holnap akár már büntethetnek is a rendőrök. Hogy mennyi idő van felkészülni? Egy-két óra, amennyiben valaki rendületlenül böngészi…..
A népszerű elmélet szerint az emberek a „pénztárcájuk” alapján szavaznak. Szerintem viszont a gyerekeik jövője alapján. Április 8-9: a beiratkozás napja szerte az országban. Ábel fiunk is szeptemberben kezdi az iskolát. Ha kezdi. Mert idén hirtelen több mint 25%-kal több…..
A krav-magás blogon Pintér Márton G5 fokozatú oktató, jogász szépen sorban megválaszolta az előző, a jogos védelemről szóló (nálunk is megjelent) poszt kapcsán felmerült kérdéseket, ezekből szemezgetünk. Az összes válasz megtalálható odaát, ne habozzanak…..
Vezessük rá őket arra, hogy autóst csak akkor állítsanak meg, ha annak valódi oka van. A fennmaradó időben eredjenek a tulajdon elleni szabálysértések elkövetői után. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
eisi73 2012.05.09 11:27:12
@ColT: Azért sokféle hangsúllyal lehet mondani ezt a rövidke mondatot is. És nem mindegy, hogy viccnek szánod, vagy gyúnynak. Jelen esetben, ez utóbbi történt, és nem rendőr, hanem sorállományú határőr volt a "szenvedő" alany.
Ha nem egy kis suhanc mondja, a nője előtt mezőzve, a luxusverdájából, hanem egy parasztbácsi a földekről hazafelé a szekérről, akkor más lett volna a reakció is.
A "Mi a gond, biztos úr?" is hangozhat érdeklődőn és lekezelően is. Utóbbi esetben nyilván sokkal könnyebb összeszedni egy kövér csekket.
eisi73 2012.05.10 10:59:25
@ColT: Nem tudom, hány éves vagy, voltál-e katona, de ha 3-4 órát ácsingózol a téli éjszakában, az akkori remek téli egyenruhában, nem biztos, hogy olyan könnyen elengeded a füled mellet, mintha egy szép nyári napon, a szolgálat elején.
Természetesen igazad van abban, hogy kicsinyes és abban is, hogy akár le is lehetne sz@rni, de az ilyen beszólogatósok nagyon el tudnak pofátlanodni, ha időnként nem kapnak némi nevelést, hamár a szüleinek nem sikerült tiszteletet veri beléjük. :)
A nők már csak ilyenek... Olvasónktól kaptuk...
eisi73 2011.10.21 15:25:11
@Caya: Nem fogod fel, hogy ez csak poén, gyökér?!
eisi73 2011.12.18 21:39:52
@Ayasha: Bizony, hogy te! :)
C&H Magyarul Hány darabbal? 2010.08.12 10:25:00
Nehéz darab volt,de végül meglett.A segítséget köszönöm Istynek! ..
eisi73 2011.10.21 15:21:53
@Caya: Mert gyökér vagy. :)
eisi73 2011.12.18 21:36:44
@Ayasha: Hát te! Te kezdted a gyökerezést. De hogy milyen gyorsan reagálsz... Azóta már a nicked is megváltozott? :)
eisi73 2011.10.21 15:23:31
@Caya: Ez egy gyökér véleménye.
C&H Magyarul Szülinap 2011.10.02 16:00:00
eisi73 2011.10.21 15:21:09
@Caya: Ez ki a gyökeret érdekli?
Szemtanú a gyerekek lelketlen lehúzásának tartja a Kutyatanya nevű, virtuálisállat-nevelgetős közösségi oldalt. Mások szerint ez egy szokásos üzleti modell, minek moralizálni a gyerektémán. Az oldal lényege, hogy elindulunk egy 1 napos kölyökkel, akit etetnünk, itatnunk és…..
eisi73 2011.10.21 15:20:05
@Caya: De gyökérségeket írsz!
C&H Magyarul Morbid 2011.10.02 20:00:00
eisi73 2011.10.21 15:15:40
@Caya: Miért szegény? De egy gyökér vagy, hát nem látod, hogy ez csak poén?
Visszatértem mindenki örömére :)Csak röviden: Készletem gyarapszik, netem működik csodásan, problémáim megoldva.És személy szerint új posztolási módszerre térek át: Kétnaponta posztolok és 1-2 vagy 3 képregényt, esetleg egy nagyobb packot, ha kedvem tartja :)De elég a szóból…..
eisi73 2011.10.21 15:13:48
@Caya: Mi az ijesztő, te gyökér, ez csak poén.