Adatok
S2Firestar
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Snasz fenn ült egy éppen késő vonaton, és figyelte, hogy mit ír erről a MÁV-Start weboldala. Negyedórával kisebb kését jelzett a valóságosnál. "Csak nem szépítjük a dolgokat, hogy ne lehessen (az európai kötelező normák szerint) reklamálni és kártérítést…..
Tavaly már találkoztunk egy Pepsi-kristályvíz sztorival, akkor kevésbé volt megnyugtató a végkifejlet. Most viszont egy korrekt panaszkezeléssel szépített az ügyfélszolgálat, ahová snm telefonált be, mert gyanúsan darabos volt a megivott ásványvize. rendezvényen kaptam fel egy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1) A vonalat az állomásokkal együtt felújítják. Ilyenkor elkerülhetetlen némi késés.
2) A mozdonyban lévő GPS-től a weboldalig az adatnak nem 1 perc az út, nekem is volt olyan, hogy először csak 5 perc késést írt, rá 5 percre már azt írta amit az állomáson is bemondtak
3) Azért hasonlítsuk össze a MÁV-ot a BKV-val... szerintem vonathosszal a MÁV nyer :) havi 1200 forintért utazhatok tiszta, bekamerázott, légkondícionált, kényelmes és gyors vonatokon, ahol a WC is használható. Van konnektor a vonaton, hogy az unatkozó utas esetleg filmet nézhessen, vagy valami. Mindig bemondják a következő állomás nevét, ki is írják, nem kell azon filóznom, hogy hol vagyok...
Persze nem mindenhol járnak még a Flirt szerelvények, de valljuk be magunknak... azért a MÁV jó irányban halad a fejlesztésekkel. Látszik rajtuk a szándék. Ráadásul újabban a kalauzok is rendkívül kulturáltan viselkednek.
4) Ha egy vonat késik, azért érezhető, hogy megpróbálja behozni azt a késést. Nem egyszer volt olyan, hogy 15 perc késéssel indultunk a Déliből, de mire Martonvásárhoz értünk, már behozta.
Szóval a kedves levélírót kérem, hogy ha nem csináltak semmi rosszat vele, ne panaszkodjon. Nagyon magyar mentalitás ez :(