Adatok
S2Firestar
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Snasz fenn ült egy éppen késő vonaton, és figyelte, hogy mit ír erről a MÁV-Start weboldala. Negyedórával kisebb kését jelzett a valóságosnál. "Csak nem szépítjük a dolgokat, hogy ne lehessen (az európai kötelező normák szerint) reklamálni és kártérítést…..
Tavaly már találkoztunk egy Pepsi-kristályvíz sztorival, akkor kevésbé volt megnyugtató a végkifejlet. Most viszont egy korrekt panaszkezeléssel szépített az ügyfélszolgálat, ahová snm telefonált be, mert gyanúsan darabos volt a megivott ásványvize. rendezvényen kaptam fel egy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ja, és nem a MÁV-nak dolgozom :) csak szimplán egy nagyájból elégedett utas vagyok, aki lassan, ha teheti, BP-n belül is vonattal utazik BKV helyett.