Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Frank Slade

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az álláspályázatra küldött visszajelzésekkel foglalkoztam az előző két posztban (itt és itt), de felmerült az is, milyen visszajelzéseket érdemes adni az állásinterjúkon. Tekintve – hogy néha tévesen – az álláskeresők egyik-másik visszajelzést sértésnek, támadásnak…..
Frank Slade 2014.07.28 21:21:04
@doggfather: Nekem volt interjúm, ahol miután angolul volt kiírva már a pozíció is, megkérdezték, hogy hogy megy az angol. Annyit válaszoltam, hogy a kiírás alapján arra számítottam, hogy magyarul meg sem szólalunk. Nem tesztelték le a tudásom, elhitték. Más kérdés, hogy már akkor lehetett tudni, hogy a második kör két dán szakemberrel lesz angol nyelven (a dán nem az erősségem :), ott meg ugye kínos lett volna beégni, hogy csak mekeg valaki.
Nem is volt gond, bár végül is mást választottak, de nem az angolom miatt.
Arra koncentrálnék, hol vannak olyan apró fájó pontok, amiket egy kis kenőccsel, masszázzsal mindenki számára fájdalommentesen kezelni lehetne. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Frank Slade 2014.04.23 15:06:26
Ami még nem merült fel itt, és máshol- ha jól emlékszem, az USA-ban- működik:
ha két szemből jövő autó balra kanyarodik, akkor tehessék már kis ívben, nem egymást megkerülve. Nem nagyon gyakori szituáció, persze ehhez is kell kultúra.

A telizöld is érdekes néha - balra akarok kanyarodni, a szemből jövő sor nem enged el, de fogom a mögöttem levő 50-100 autót - az egyetlen esélyem, hogy sárgán indulok meg, a legtöbb esetben.

- ami viszont közlekedési kultúra lenne, nem is szabályozás, de a szabályok betartatása: a gyalogosnak a zebrán elsőbbsége van. Külön öröm, amikor 2-3 percet várok gyalogosként, hogy átengedjenek. Ha megpróbálok lelépni, még az autós dudál.
Emellett jó lenne ezt ésszerűen szabályozni - normális, ha nem engedsz el egy gyalogost (vagy autót oldalról), ha mögötted üres az út - minek lassíts.

- a jobbra kanyarodást pirosnál sokan írtátok, szintén USA-ban teljesen jól működik.

A néhány kilométerenkénti előzősávok jó ötlet, a 21-esen egész jól működik - más kérdés, hogy a kivitelezés minősége sajnos vállalhatatlan.

És, bár autós dolgokról van szó, jó lenne tudatosítani a biciklistákban, hogy zebrán átbiciklizni tilos. főleg, ha fordulsz, gyalogosra számítasz, azt nem látsz, és átsuhan 30-al egy biciklista, az meglepő tud lenni.

- hozzák vissza azt, hogy 8 általános kell a jogosítványhoz, aki annyit nem tud letenni, tényleg ne vezessen.
Belsőség Búcsúzom tőled 2012.03.25 17:55:00
Csikorgás, csikorgás, csatt. Így kezdődött az a napfényes, de hűvös szeptemberi reggel, amikor szertefoszlott az álmom, hogy hagyhatom tisztességben megöregedni az autómat. 518i-t, 1984-ből. Pedig azt szerettem volna, ha kellemes rozsdapöttyökkel, de a tartóelemek épségét szem…..
Frank Slade 2012.03.25 19:34:44
@veteránszabászat: Neki mindig borzasztó sok munkája van, jó szakembereknél ez van. De nem teljes restaurálást írtam én sem, csak az elejét megcsináltatni, viszont, mint ahogy bármi más problémával is, csak oda vinnék autót, mert tényleg gyorsan, nagyon minőségi módon elkészül, és nem olcsón, de ilyen minőségű munkához képest szerintem nem is drágán...
Csak az adott rész javítása pedig pár nap szerintem, nem több hetes restaurálás, így még a cikkben említett keretbe is belefér.
Frank Slade 2012.03.25 20:01:39
@Gyurma73: (bocs, kicsit off-topic) Melyik Jaguár? Az XJ6C 4 alatt megállt emlékeim szerint, ami nem olyan vészes (ha jól emlékszem, ebben minden benne van, vételár is), meg sok mindenféle alkatrész. felső határ a csillagos ég, a Maserati Merak restaurálása elég durva összeg volt, de ott sem a kasztnimunka dobta meg, hanem pofátlan hasznot húztak akik elvállalták (csendben jegyzem meg, hogy a kasztnimunka volt a legnagyobb az egészben).
A sajátomnál igyekeztem kint "segíteni", amit tudtam, és annak ellenére, hogy sokkal több szívás volt vele, mint előre látszott, az előre megbeszélt "körülbelüli" ártól nem tért el lényegesen. (és ez meg felújításnál abszolút benne volt a pakliban)