Regisztráció Blogot indítok
Adatok
LAPoska

0 bejegyzést írt és 209 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Indul a gép 2014.05.05 15:33:22
Szomorú kimondani, de a belső égésű motor felett eljárt az idő. Büdös, rémes a hatásfoka, és szép lassan megöli a bolygót, mennie kell. Ennek ellenére szeretjük, talán mert van egy megfoghatatlan romantikája, amit például az unokám már nem fog érteni. Ugyanezt érezhették,…..
Kedvenc autóőrült bloggereim hogy-hogy nem pontosan olyan négyzsámolyos mérőpadon mérte meg az új M3 saját tömegét (teletankolva, kerámiafékek nélkül), mint amilyet mi is kaptunk Karottától a kisdízel-fogyasztásteszthez. 1615 kilót mértek. A BMW hivatalos adata 1595/1635 kiló.…..
LAPoska 2014.04.23 12:52:47
@ChPh: Vagy netan nem kiloban mutassa az ertekeket? ;-)
Ez az aranylövés. A Hiéna-poszt, amelyhez nem is kell kép, maximum egy szponzorlogó, ez: Ugye? Na, tíz szerencsés jöhet velünk és a WTCC-mezőny magyar ostorával gokartozni egy kiadósat január 15-én (szerdán) 14:00-tól vakulásig, de legalábbis este hatig biztosan. Tudják, ez az…..
A gépjárművek öndiagnosztikája gyakran félrevezeti a szakembereket. Egy hibakód alapján alkatrészt cserélni nagy lutri, mégis jó irányba terelheti a hibafeltárást a vezérlőegységből kinyert információ. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
LAPoska 2013.12.03 14:32:01
@Schütii: mi volna veluk a helyzet? semmi... melyik ilyen motor (a fordtol foleg) birna ki 250e km-t? ezekben a gokart motorokban hamarab ellromlik egyebb, es salynalom (vagyis nem) azokat, akik majd 5-7 eves 100-150e km-t futott ilyen auot akarnak majd eladni... na meg venni...
A Becsületesnepper a minap beküldött négy képet a szerkesztőségi levlistára ezzel a három mondattal: 304 ezret futott 1.8-as Honda motor mosás nélkül. Nagybátyám mindig szívja a vérem, hogy miért futtatom a rizsrakétákat. Ezért. Sok-sok év tapasztalatát olvasták,…..
A tulajdonos egymilliót költött, hogy bizonyítsa a nyilvánvalót: pocsék autót kapott. Most jön a rendőrség és a per, hogy kicseréljék ezt a vacakot. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nem volt egyszerű, hiszen úgy kellett pontos ütemtervet készíteni, hogy tudtuk: rögtönözni kell, különben elmarad a spontaneitás. Tudtuk, hogy nem marad majd sok időnk, mielőtt elrontják a mókát, ezért mindennek készen kellett lennie, mire Kennyt beimádkozzuk az autóba. Ezért…..
LAPoska 2013.04.05 12:00:16
@streetsta: gondolom, hogy a hegeszetett difi mas film, mint az onzaro, vagy mezei difi, en is kiprobalnam azt a sierrat... :-) a 20-as tempot nem Block-ra ertettem, hanem azokra a "parasztokra", akik a hutoben, akarom mondani jutubon "driftelnek" a havas parkoloban... amugy lehet, hogy jopofi, meg laza, de Block is csak egy arucikk, marka, akar csak a cipoi... semmi sem valtozik azon, hogy a marketing korulotte tobb, mint a tudasa...
LAPoska 2013.04.05 18:11:07
@streetsta: eloszor is: a tudasaval kapcsolatosan, nem a rally-re gondoltam, meg ha legtobbszor akkor hallani rola, ha oszzetor valamilyen autot...
masodszor: o csak egy cipoarus celeb, aki csak egy reklamfigura mint a mcdonalds-os bohoc... attol, hogy neha csapat egyet valami trillioszor osszevagott, 200-szor felvett gloryholywoodos videon, meg nem kell a segget nyalni... oszt csodalkozik az ember, hogy meg a budipapiron is lassan reklam lessz, na meg szep, hogyha igy birjatok ezt a reklam maszlagsagot... mos o a mambo nuber 5, maholnap meg talalnak egy masik ipset, akibe belevernek egy vagon penzt, oszt megy a muzsika tovabb... a sok tininek meg lessz megint mire simogatni a fitymat...
LAPoska 2013.04.05 19:10:58
@visszakettopadlogaz: nem egeszen... vannak menedzerek, marketingesek, reszvenyesek, szponzorok... ha ezek osszebeszelnek, hogy te most lehugyozol egy gyereket a foteren, kamera elott, kapol erte egy vacok penzt cserebe, csak hogy geci legyel, meg hogy 3napig mindenut a monsteros siltessapka lessz a tv-ben, vagy jovore uj bohocunk lessz, aki le is szarja a gyerekt, temeg arulhatod magadd a cipoidet, mind 5-10-akarmennyi evvel ezelott... van vallasztas... gondolom ki van spekulalva, hogy milyen "muka agazat" mit engedhet meg maganak, de a bohoc az bohoc, meg ha jopofizhat is...
amugy tenyleg, nekem nincs Blockkal semmi baj, csak ez a segnyalos, egbeemelgetos dolog valahogy tul nyalas... egy kicsit olyan, mint a bieber-ezos tinilanyok, akik amugy igyekeznek minnel tobbet mutatni az "underground-bol"... dehat a penz ugat...
Szívesen cifráznám, volna is mivel. De a technikai részletek és az élet a futóműállítás után egyelőre ráér. Az első próbaút videója, az viszont nem várhat. Íme, a csecsemő hangyász első ügyetlen, óvatos lépései a nagyvilágban. Köszönet Tóth Zolinak és Drága…..
LAPoska 2012.12.19 16:59:41
@Schütii: Azt tudom, hogy terhelesen, nagyobb fordulatnal mas muzsika hog szolni, de akkor sem jo ez igy... :-D

de amugy meg ertem... nem is volt nagyon masmerre ellvezetni a kiput, mivel hely nuku... Pedig kar...

De a 86,7%-ba tokeletes hang legyek az auto legnagyobb baja, most is, es a jovoben is... ;-)
A dániai Tannisbyben, az Év Autója zsűritagjai számára szervezett teszten jó pár autót kipróbáltunk Csikóssal. Ezek a ma kapható legjobb autók, már csak azért is, mert az új autó mindig jobb, mint a régi. Legalábbis ezt hisszük. Mert csendesebbek, kényelmesebbek, nagyobbak és…..
LAPoska 2012.10.21 23:47:13
@nehogymárne: Nem cd-re, hanem cd minisegben irtam... 44,1khz... De meg 48khz-et is be lehet allitani... WAVE es ACC formatu ... Nem tudom milyen bytrate, de en is nagyot neztem, mire kepes a mobil mikrofonja, amikor eloszor hasznaltam... Biztos nem profi mikrofon minoseg, de... Probald ki...
Idén nyáron a tököli reptéren tartották a Ford majálist, ahol egy szlalompályán is bemutathatták tudásukat a Kék Ovál rendjének tagjai. Bár Sabine Schmitz óta tudjuk, hogy a Transit nem megy rosszul a Nürburgringen, de most RSEscort egy szinte széria Transittal bebizonyította,…..
LAPoska 2012.09.19 18:18:21
hat mar elegem van... muszaly mar nekem is osszedobni egy kis videot a Pregioval... addig is izelito...

www.youtube.com/watch?v=oO0zdSqaIJI

keveset mutat a video abool, amit a prego tud majdnem koppanasig csavart kormannyal csuszni...
Különös hírek keringenek a Ducati csodálatos csúcsmodellje, a Panigale körül. A világ talán legszebb mai motorkerékpárját még csak most vezetik be a japán piacra, ezért eddig nem volt ismert, hogy a helyi hatósági elvárásokat csak egy kiadós erőszaktételt követően teljesíti…..
Mindennél súlyosabb tiprás van, amióta a Hangyász megérkezett az OMG és Lajcsi kezei közé. Mivel bő három hét van hátra a hivatalos debütálásig, és az érdemi összeszerelés el sem kezdődött, Lajos éjszakába nyúló munkanapokon át szabja, alakítja és fényezi az új…..
A kezed járjon, ne a szád, hallottam vagy tízezerszer életemben. Volt alkalmam megfogadni. És most eszerint is járok el, amennyiben hajnali blogolás helyett szépen lefekszem a Competition Car Composites-cal a párnám alatt. Holnap ugyanis nyári szabadságom második napja jön, amit az…..
A ralis bohóc elkészült újabb videójával. Azt hiszem, ezúttal is látványosra sikerült, de most sem ment semmi elsőre. Nem kötelező szeretni, de megnézni azért érdemes.…..
A Totalcar TV nyári, szezonzáró műsorára nagyon büszkék vagyunk, így is engedjük a nagyvilágba: a gyermek felnőtt, elengedtük a kezét. Képi világunkat az OMG Visuals zseniális munkatársai (nem mellesleg kitűnő cimboráink) vették kezelésbe és sokszor mi is csak néztünk, mint…..
Belsőség Pimp My Hiéna 2012.06.21 16:40:00
Yo! Itt a hiéna, pimpelés a téma!Totalcar és West Coast, ez itt a séma!Póló és sapka, a hiénának préda,Rágja a koncot, de Neked is juthat néha! Ha vinnéd a cuccot, nyomjad a gombot!A pirosat, a REC-et és toljad a rapet!Kell a videód, nyomjad a vakert,Egyperces rapszám, nem is kell…..
LAPoska 2012.06.21 21:29:43
@Rézmányi Balázs: En csak motivalni akartam... :-)Amugy meg bocsi, csak alergiam van a kommersz cuccokra... De drukkolok mindenkinek, es nyerjen a legjobb... :-)
Miután a HHO generátor nem jött be a Tehén esetében, szegény állat étvágyát valami más módszerrel kellett mérsékelni. Arra, hogy benzinből egyen kevesebbet, hirtelen semmilyen módszer, csodaszer, tabletta vagy ráolvasás nem állt rendelkezésre, így egy régi módszert kellett…..
Ilyen még biztosan nem történt velünk, amióta létezik a TCTV. A természet és az élővilág furcsa anomáliája lehet, vagy csak a mezei nyulak tudják a titkát, de az biztos, hogy amikor Karotta egy diszkrét burnout-al (kiégetéssel, ahogy kedvenc fordítóinktól tudjuk) elindult a…..
LAPoska 2012.05.30 10:04:04
@maci_laaci:
Nem elfogultsag, hanem tapasztalat... csak ay lassa a reszleteket, aki abben el? hany japan es usa autoban ultel/lattal szetszedve/osszerakva...? Korbe vagyok veve japan autokkal, es naprol napra tanulunk valami ujat roluk, hogy mennyire attgondoltak es kifinomultak, es ezek mind 10-20eves autok...
Meg lattam 5eves mustangot is, ami kozelebrol nezve mint egy zsiguli, mint technika, mint kivitelezes szempontjabol... ezek az ulyak mar lehet jobbak, de mind 30eves technikara epul, ami mar akkor le volt maradva 50 evvel foleg a japa, de az eu autoktol is...
LAPoska 2012.05.30 18:06:22
@maci_laaci:
De a szivedre vetted a dolgot... a video veget nem nezted?
Fenykepezokeppel meg esetleg "dizajnt" lehet lopni, es nem a nemregiben meg sokat hasznalt 2szelepes, nyomorudas vezerlesu hengerfejeket, merev hatso tengelyeket... ugyebar az amerikai "izom" autok erejet is ugy kell merni, hogy tisztan csak a fotengely van merve, hogy a 7literes v8-as blokbol osszeszedjenek vagy 400le-t... mire a hatso kerekre er, hat marad belole vagy 320...

Amugy nekem se tetszet az elejen az a lenezese, de szerintem csak a kontraszt miat mondta, es a vegen helyre alitotta dolgot, de aki tu elvakult, az nehezen lat...
Az autó, ami kísértésbe visz. Lopnék, csalnék, talán ölnék is érte. Fejben biztosan. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TComment A japánoknak annyi 2012.04.24 06:06:18
Nem valószínű, hogy bárki megvenné Golf helyett. Az i30 így is betesz jó pár konkurensnek, főleg a japánoknak. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
LAPoska 2012.04.24 11:54:10
@redriot77:
"Szerinted melyikkel lesz több probléma 7 év múlva?
-1000ccm, turbo 3 hengeres - 125 lóerő
-1600ccm, szívó 4 hengeres - 120 lóerő

Egyik Hyundai i30, másik Ford Focus."

Mindkettovel... az eggyikkel 3ev mulva, a masikkal 4ev mulva lessz egyre tobb es tobb problema...
A tanulság: száz japán mérnök megfeszített munkájánál, ötven japán tesztelő több százezer kilométernyi próbájánál nem ér többet a spájz hokedliján dolgozó félművelt barkácsoló tudása. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Slovakiaring, Dunaszerdahely, TC-pályanap. Közel hat kilométernyi pálya, hajtűk, dombok, húzós, hosszú ívek, három hosszú egyenes, a célnál konkrétan hosszabban, mint a Hungaroningen. Profi pálya, profi időjárás, profi szervezés - utóbbiért ezredszer is óriási köszönet a…..
TComment Átlép Sparkon, Pandán 2012.03.06 10:05:45
Olcsó miniautó, tehát szükséges rossz. Egy frászt. Városban közlekedni jobb vele, mint egy naggyal. És tud még egy csomó mást is. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
LAPoska 2012.03.06 10:53:49
Az Audi megcsinálta a maga szuperdízelét, ki is próbáltuk és kijelentettük, hogya BMW felkötheti a derékszíjat… Nos, a BMW nem kötötte fel, hanem félbehajtotta és odasózott. A csatos végével. Hadd fájjon. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
LAPoska 2012.03.05 08:57:46
@Schütii: mert pl 2ban 5000-nel a kereken mindig tobb ero van, mint 3ban 3000-nel...na meg nagyobb fokozatban meg nagyobb a kulombseg, mondjuk 5-odik es 6-odik kozott... hiaba a gorbe, a gyorsulashoz mindig fordulat kell, epp ezert nagyobb sebessegnel mindig a benzines megy majd elol, meg ha gyengebb is lesz...