Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Djorkaeff

0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2012.04.08 11:03:00
A Bajor ördög Elmondom többet járok az autóval keresztbe mint egyenesen,a gázra oda kell figyelni nagyon,az esős vizes úton aztán elszabadul a pokol mintha havon menne az autó egy sima 3-as fokozatba kapcsolásnál is keresztbe vágja magát az úton! A tél az felejtős vele! Nem…..
Itt a tél, és talán kellene egy kellemes élményautó. Sipos úr tette a bogarat a fülembe, akiek van egy Sierrája, de én most rákívántam a Volvokra. Igazábol bármlyikre, ami nem előlhajtós. Ráadásul edelénybéres kolléga is nagy Volvo-fan, így kap néznivalót a hétvégére. Na…..
Mit meg nem tesz manapság egy óragyártó, hogy birtoklási vágyat váltson ki a férfiból. A Breitling koncepciója a összes ösztönre mesterien apellál. Más kérdés, hogy a látottak alapján lesz-e valaki, akinek fantáziáját valóban a karóra ragadja el, és nem a vágott kipufogós…..
Zsibbadt lábbal álltam fel a vécéről, ahová cigizni járok esténként, amikor hideg van a teraszon. Kezemben a notebookkal, letolt tréningben csoszogtam ki a nappaliba a feleségemhez: - Nézd, ezt most megvesszük neked! Rita ölni tudott volna a szemével. Aztán megnézte a képeket. - De…..
Belsőség Túl sok erőszak 2010.12.25 14:20:00
Rendes autóbuzi az alábbi képekkel úgy van, mint csemetéiket féltő szülők az akciófilmekkel. Ott indokolatlan mennyiségben ölnek embert, itt hasonlóan szívfájdító módon préselnek össze vadonatúj Toyotákat. Nem való ez rendes férfiember szemének.  Most kellene…..
Akinek régóta van dellája, lenézi a harsány minőség­villogtatást, például nem veszi meg a giga Gucci-feliratú táskát, helyette jelöletlen szuperminőséget vásárol tízszeres áron. A trend az autókra is igaz. Vélemények az azonos című írásunkról...
Más magyarázatot nem tudok elképzelni arra, hogy miért volt ilyen vakmerő, aki a lenti képeken látható autót vezette, mert nekik van kilenc életük. Biztos még nem használta el mindet. Tibor int mindenkit óvatosságra, aki esetleg találkozik vele az utakon. A pofám leszakad az…..
A Ferrari 458 Italia azonban felette áll a szabályoknak, felette áll a gazdagságnak, talán felette áll az irigységnek is. Egyszerűen csak egy minden ízében csodás tárgy, ami – mivel ilyen csodás tárgyat komoly munka elkészíteni – történetesen elég sokba is kerül.…..
Djorkaeff 2010.07.04 22:42:14
Anti-Journalist:
Király vagy apám, kevés ilyen idiótát ismerek, aki ennyire nagyvonalúan és fasz módra képes rendbe tenni minket, parasztokat. Remélem a továbbiakban is képes vagy eme színvonalat fenntartani, komoly veszteség érné autós társadalmunkat ha bármennyit is engednél belőle.
Én egy kis szerencsétlen állatorvos vagyok csak, akit erősen izgatnak a gépek, motorok, általában a mechanikus akármik. Ezért nem is igen tudok hirtelen hozzád hasonló okosságokat kiböfögni, neadjisten az általad elvárt szinten cikket írni, miegymás. Az viszont bizonyos, hogy erősen hasonlítasz azon oktatóimra, akik az egyetemi éveim alatt csak a régi, fejbekúrt, elavult és használhatatlan (bár meg kell mondani, hogy az évszázados vaskalaposság időszaka alatt igen szép formába rendbetett)és iszonyatos méretű információhalmazt tudtak csak továbbadni. Igazán használható információik nem voltak, éppen ezért mindegyikükről tudtuk, hogy bármilyen minimális praxist nem voltak képest vinni, egy nyavalyás herélést nem voltak képesek korrekten, gebasz nélkül elvégezni.
Szóval nyomasd csak az okosságaidat, édesapám, reméljük, hogy legalább még egy hozzád hasonlót kitermelsz a minket olvasgató társaságból, ne mondhasd, hogy hiába ürítetted magvaidat.
Idióta!
Ami a Pista tájjellegű megnyilvánulásait illeti: én valami hasonlóan jó akcentussal rendelkező vidékről származom (Moldva), sajnos Pesten végeztem iskoláimat, így ákcentusomat mostanában igyekszem csak fejleszteni. Ezért téged csak sajnálni tudlak, hogy annyi szürkeállományod sincs, hogy a Pistához hasonló tájszólásokat gyakorló embereket lenézed (és az teljesen mindegy, hogy ezt otthon, vagy a médiában gyakorolja az illetőt, egyaránt értékes).
Eccóval: húzd fel magad, apám, okoskodj, mi meg csak röhögünk!
Belsőség Rabszolgát keresünk! 2010.02.05 12:56:00
A Totalcar sose volt egy belterjes brigád, ide senkit sem az apukája protezsált. Voltak, akiket fórumokban találtunk, másokat blogokon, mindenesetre ez az első eset, hogy állást hirdetünk. Sokan jelentkeznek nálunk levélben, hogy szívesen írnának autóteszteket – naná,…..
És természetesen bedöglött. Nem, nem egy dolog, hanem négy. Hiába volt már ötszázas Fiatom, meg a feleségemnek is. És hiába szedtem szét én a Bianchit, hiába szereltem nettóban több hetet az utóbbi pár évben, hiába bontottam már magam széjjel a motorját vagy ötször, ennek…..
Tévedtem. Tudják, még a múltkor. Hogy is fogalmazzak pontosabban – előre ittam a medve bőrére. Akkor azt írtam, hogy kicseréltük Erában a kuplungszerkezetet, -tárcsát, -kinyomócsapágyat, és ezzel meg is szűnt a dobálás, ami kezdett az agyamra menni. Hát egy…..
A rendezvényt beharangozó plakát szerint ötszáz autót vártak a felsőtárkányi V. USA autós fesztiválra, ám ottjártunkkor, péntek délután ötvennél is kevesebb amerikai vas ácsorgott a mezőn. A helyszín, a Bükkbe ékelődő falu melletti gondozott zöldterület tágas és…..
Djorkaeff 2009.07.21 20:42:37
Az új Astra - számomra - legszebb része a hátulja, arról is a lámpák. Már az előző Astra seggét is az érdekes tejüveg megoldás adta el, itt most megint valami újat találtak ki. Az egész lámpatest homogén piros, alakra pedig valami nagyon ravaszul formázott, támadásra készülõ…..
Djorkaeff 2009.07.14 08:36:10
Belsőség Barmok a zebrán 2009.06.24 00:56:55
  Megszívtuk a sebességmérő kamerákkal és a fekvő rendőrökkel is, de nem tanultunk belőle. Aztán majd sírunk, ha az üres utcában lévő zebra előtt is harmincra kell lassítani vagy meg kell állni.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Djorkaeff 2009.06.24 20:11:32
Belsőség Heti merítés 2009.06.14 19:02:00
Az egész a Csikós Zsolti miatt lett Kezdtem unni a három éve hajtott pöpec kisautómat, amiből már kibogarásztam a hibákat. Tankolás, olajcsere, szűrőcsere, semmi szerelés... élet ez? Vágytam valami másra. Katonai V8 15 év állás után fogtunk bele a felújításába. Voltak…..
Itt a vasárnap, bütykölünk hát megint. Lassan rendszerré válik itt a TC-n a hétzáró rozsdába fejelés. Persze két hete történt mindaz, amit írok, elnézést, csak most jutottam el a billentyűzetig, de hát nem Forma-1-közvetítés ez, nincs itt szükség paliklászlói…..
Djorkaeff 2009.03.09 13:13:30
Az a nagy csel Moldvában, hogy a közeli városban (Bákóban, románul Bacau, ha esetleg valaki rákeresne a térképe) van egy Ferrari, legalább 4 darab Q7-es, egy rakat vadiúj Merci (vagy 2 éve amikor befejeztem az egyetemet Pesten láttam az egyik tanáromnál egy új S-t, 4 ajtósat, rá 1 hónapra hazajöttem itt láttam egy kupét ugyanebből), BMW-k orrba-szájba, stb. Szóval van itt új kocsi, nem mondom hogy szebb a helyzet mint Oroszországban, de hasonló. Közben pedig az össze lehetséges helyen úgy átvágnak a szerelők ahogy az a nagy könyvben elő van írva. A zöldséges előtt egy 91-es kiadású dízel Corsát vettünk az asszonnyal, no azzal is szoptunk mint a torkosborz amíg nem találtam egy becsületes autóvillamosságit innen 150 km-re, Csíkszeredában. Semmit sem magyaráznak, garanciát nem adnak csak ha harmadszorra kérem, arról nem is beszélve, hogy legalább fél napig is eltökölnek egy negyedórás munkával (pl. míg leszedték a generátort a Corsáról, leszedték róla a dióda hidat és visszaforrasztották az pont 3 órát tartott, ott vártam rá). Úgy másfél hete elvittem Mercim adagolóját meg a porlasztókat egy többek által ajánlott adagolóshoz. Fizettem neki kb. 50000 Ft-nyi helyi valutát, ebben benne foglaltatik a 4 új porlasztócsúcs, az adagoló felújítása valamint az adagoló helyben való felszerelése a kocsira. Kijöttek, kompressziót mértek először (utólag rájöttem, hogy azért, hogy legyen alibijük ha a kocsi nem indulna) aztán felszereltek mindent oszt indítanék. De semmi. Jönnek azzal, hogy szar a kompresszió, de majd ők megcsinálják nekem (gyűrüzés, felfúrás, miegymás). Én hülye bevettem és ki is fizettem a suskát helyben. Következő nap pedig nekiálltam Karesz segítségével magam csinálni. Kiderült, hogy az adagolót be sem állították a megfelelő pontra, így esélye sem volt beindulni (azt már csak magamban kombináltam, hogy ezért rakták így, hogy el se indulhasson, így megcsinálhatják nekem a motort is további összeg ellenében). Hogy ki sem cseréltek olyan fogyóeszközöket amiket ki kellett volna, azon már nem is csodálkozom. Ma viszont (megint Karesz segítségével) rájöttem, hogy a porlasztócsúcsokat ki sem cserélte. Holnap jönnek az újak (azok már garancialevéllel jönnek,mert amúgy emberünk a faluban másoknak is dolgozik, félti a jó hírét- bár asszem ezek után nem sok lesz neki). No comment. Az is igaz, hogy elég naiv vagyok, de ez az "átverés fényes nappal" jellemző példája.
Belsőség Barom, kamionnal 2009.03.05 12:16:00
Alapjában véve nincs bajunk a kamionsofőrökkel, sőt, vannak köztük mega jó arcok, mint pl. az örökifjú Géza és persze vannak hőzöngők is, akik magyaráznak. De biztosak vagyunk benne, hogy nincs az a fuvarozó, aki ezt a barmot védelmébe venné. Romániában már felkavarta a…..
Teljesen mást kerestem, de valahogy kidobta a kereső. Holden Commodore? Az meg mi a franc? Szeretem a régi típusok falnakszaladós töréstesztjeit nézni. Szó nincs Euro NCAP-ról, félátfedéses, deformálódó akadályos, steril rombolásról. Ahogy légzsákról, övfeszítőről és…..