Adatok
Butyok (törölt)
0 bejegyzést írt és 51 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A jelenlegi helyzet meglehetősen fura, hiszen az alapfelállás 180 fokot fordult. A General Motorsnak valószínűleg egy büdös petákja sincs, amiből megmenthetné az Opelt, viszont az erő pozíciójából tárgyalhat tovább, hiszen Amerikában megmentette őket a kormány, itt e…..
Butyok (törölt)
2009.11.18 11:09:42
@ZF2: azt azért ne felejtsük el hogy bármilyen kicsi is az a bizonyos cég, a kínai állam hatalmas összegekkel támogatja a helyi autógyártó cégeket. Az USA által folyósított összegek még csak a töredékük se annak amit Kína erre költ! Így aztán 1-2 közepes/nagyobb kínai cég rengeteg állami cash-el a zsebükben csak kitudnak csalni 1-2 márkát maguknak:)
Butyok (törölt)
2009.11.18 11:33:32
@Tomi1973Wien: és így lesz egy ujabb vilaghaborunk??:)) azert az csunya lenne ha kina a GM miatt nekialna szorongatni az USA tökeit
Butyok (törölt)
2009.11.18 11:50:20
@Idet: az egy dolog hogy a kocsifejlesztési részleg nagyon jó az opelnél és az kell a GM-nek, cask a másik oldala az éremnek hogy menden IT rendszer GM szabvány és GM License amiért az Opel nem fizet egy fillért se... Szal ha a GM lelép akkor az Opel hogyan fog dolgozni? megveszi a GM-től eurómilliárdokért a rendszereket ami nélkül az egész hálózat megbénul? nem oylan egyszerű ez...
Tegnap este volt szerencsém nem is egyféle, ránézésre kólával vagy kávéval összetéveszthető cseh sört megkóstolni, úgyhogy most nem is következhet más, mint a Prágában élő TH posztja. Ő nem akarta jobb színben feltüntetni a helyzetet, mint amilyen valójában, volna ott is…..
Butyok (törölt)
2009.11.16 11:41:47
@Pueblo: pont az ilyeneken szoktam kiakadni leginkább... kb 2-3 hetente megjárom a prága-pet utat ás utálom hogy a cseh szakaszon mindenki, de még a 100-al menő is, a belső sávban megy mert szar a külső. Jobbra tarts? A legroszabb az amikor simán kivágódnak eléd, megvárják amig a seggükbe érsz, lelassítasz az ő tempójukra, majd kihúzódnak. Egyszerüen nem tudom megérteni miért csinálják ezt.
Tény és való hogy az se normális amit én művelek, de általában 3.5-4 óra alatt emgvan az út (igen ami a csövön kifér végig ~200)
Tény és való hogy az se normális amit én művelek, de általában 3.5-4 óra alatt emgvan az út (igen ami a csövön kifér végig ~200)
Butyok (törölt)
2009.11.16 12:25:34
@TH: tény a töbségre igaz amit irsz:)
és vitathatatlan a tömegközlekedés jobb, csak az emberek büdösek:p
a macskakövük emg tényleg jobb a miénknél, csak éppen 10x annyi van és az meg már nem jobb a mi aszfaltozott utjainknál...
és vitathatatlan a tömegközlekedés jobb, csak az emberek büdösek:p
a macskakövük emg tényleg jobb a miénknél, csak éppen 10x annyi van és az meg már nem jobb a mi aszfaltozott utjainknál...
Még nem ültem olyan Škoda tesztautóban, amire ennyien ráizgultak volna. És a Yeti jó. Nem tökéletes persze, de tényleg jó. Vélemények az azonos című írásunkról...
Megéri az árát? Mikorra végre Münchausen báróként, saját hajunknál fogva kihúztuk magunkat maró kétségeink mocsarából ismét elindulunk a lejtőn. És sosincs vége. Véleményük mai cikkünkről...
Butyok (törölt)
2009.09.08 09:28:10
@Windgeorgee: lehet hogy a GMAC rosszul járt el (le is huztak a rolot) viszont a kereslet visszaesés nem abbol adódik hogy rossz az árazás. Egyszerüen a Chevy (Suzuki, Skoda stb) vásárló körének 60%-a legalább nulla kezdővel részletre veszi a kocsitját. Mivel többé a bankok ilyen konstrukciót nema dnak, ezért ez a vásárlóréteg hoppon maradt. Ennyi erővel mondhatnánk hogy a Suzuki árazása a legroszabb mivel nekik esett a legnagyobbat az eladásuk...
A sok genfi újdonság között szinte elveszett az elmúlt hét legfontosabb híre: már a Toyota is kormányzati segélyért kuncsorog. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Butyok (törölt)
2009.03.13 09:57:37
@sipike78: márkára gondoltam...
márkánként mondjuk 5 tipus és akkor lefedtük 20 autótipussal az egész piacot. plussz persze ott lesznek az átlagnak megfizethetetlen luxussportkocsik de szerintem csak arról van értelme vitatkozni ami éves szinten többszázezret elad világszerte
márkánként mondjuk 5 tipus és akkor lefedtük 20 autótipussal az egész piacot. plussz persze ott lesznek az átlagnak megfizethetetlen luxussportkocsik de szerintem csak arról van értelme vitatkozni ami éves szinten többszázezret elad világszerte
Butyok (törölt)
2009.03.13 09:59:22
@Butyok: többtízezret...
egyszoval Lambo/ferrari/porsche és társaig kilőve, igyaz kiváncsi vagyok hogy a VW esetleges hanyatlása hogyan fog hatni a porschéra
egyszoval Lambo/ferrari/porsche és társaig kilőve, igyaz kiváncsi vagyok hogy a VW esetleges hanyatlása hogyan fog hatni a porschéra
Butyok (törölt)
2009.03.13 10:17:10
@Dassler: azért a minimum szintet csok hozná:) csak az kevés lesz sokaknak, belépni meg len lesz elég tőkéje senkinek... de mint mondtam ez egy szélsőséges példa
Szuper minik, szuper sportkocsik, szuper csajok és szuper ígéretek. Aki a tavalyi genfi autószalonon kómába esett, majd az idein felébredt, aligha hinné, hogy gazdasági válság van. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Butyok (törölt)
2009.03.12 09:06:16
Sejtettem, amikor megjelent a mostani Impreza, tudtam, amikor vezettem. Ez az új irány, ez a trend. Isa, por ës homou vogymuk. Oké, a lassan eltűnő WRC-ben is szekvenciális váltóval nyomják, de az egy más világ, egy más dimenzió. Jött ma a hír, itt a WRX STI AUTOMATIC.Kicsit szomorú…..
Butyok (törölt)
2009.02.25 14:40:11
@karlmann: " Ferrari és a Porsche évek óta használja és gyorsabb mint a manuális?"
mert aztán a tömegében eladott Opelek/Fordok/VW-k stb stb tipusokban ugyanaz a speckó űbergyors automata van mi?
nem értem hgoy akkor miért van az hogy az átlag középkategóriás autók (és ebből van sok nem Ferraiból) lassabban gyorsulnak autómatával és még többet is esznek?? hmm hmm...
mert aztán a tömegében eladott Opelek/Fordok/VW-k stb stb tipusokban ugyanaz a speckó űbergyors automata van mi?
nem értem hgoy akkor miért van az hogy az átlag középkategóriás autók (és ebből van sok nem Ferraiból) lassabban gyorsulnak autómatával és még többet is esznek?? hmm hmm...
Butyok (törölt)
2009.02.25 15:23:58
@megint: mert a 4 tizedet érzed is...
Butyok (törölt)
2009.02.25 17:04:04
@megint: nálunk is van egy automata és egy manuál.. és nem vitatom városban araszolgatni dugózni az automata sokkal jobb, de szerpentinre nekem nem kell automata. olyan autóra meg egyenlőre nem tellik amiben olyan váltó van ami mindig akkor vált el amikor és ahogy én éppen gondolom/szeretném....
Hogy hol a válság vége, még nem tudjuk. Sokkal szomorúbb, hogy ez itt még csak az eleje, és már ez is épp elég gáz. Pörög az elbocsátás-számláló, és akit elbocsátottak, többé nem fizet adót, ellenben munkanélküli segélyt kap, de kevesebbet vásárol, kevesebb…..
Butyok (törölt)
2009.02.25 14:59:02
@Stock: gyártó ilyen akciót sosem fog csinálni... ez egyedi szalonakció amit a gyártó (tudtommal :)) nem hagyott jóvá. hogy miért is? mert ront a márka imidzsen. egyszoval a kereskedő akar szabadulni a készletén rohadó aveótól akár bukta árán is csak ne álljon benne a pánze továbbra is...
Ma reggel hírül adtuk, hogy már csak egy rövid nyaralásnyi idő van hátra és csődbe megy a Saab.Szerkesztőségi költőnk, Lowtyo azon nyomban siratóének szövegének írásába kezdett, mások nekrológ forgalmazásába fogtak. Ilyen gyászos hangulatban voltunk a dicső múltú, de…..
Butyok (törölt)
2009.02.20 17:00:25
@floydian:
ha GM sucks, akkor Opel/Chevrolet is mennyen a levesbe szerinted? vagy csak a GM amcsi részlege? hiába... az Opel olyanok miatt szopóágon van mint Cadillack Hummer GMC és társai...
ha GM sucks, akkor Opel/Chevrolet is mennyen a levesbe szerinted? vagy csak a GM amcsi részlege? hiába... az Opel olyanok miatt szopóágon van mint Cadillack Hummer GMC és társai...
Butyok (törölt)
2009.02.20 17:04:05
Ó jaj, még mindig nincs vége? Nem volt még elég a Mustang fastbackbe épített Nissan sorhatosból? Nem hiszem, hogy a Fast and Furious-sorozat nem a tuningalkatrész-gyártók titkos üzleti húzása. Tudjuk mindannyian, mekkora mese, de sajnos vannak sokan, akik bedőlnek neki és…..
Butyok (törölt)
2009.02.20 11:16:31
Butyok (törölt)
2009.02.20 11:28:33
@Vortep 13: azé ne mondd hogy nem próbálnál ki egyszer egy corvettet, mustangot vagy valami egyébb amcsi kultuszótót;)
A JATO Dynamics legfrissebb jelentése alapján az európai új autó piac továbbra sem látja a kiutat a gazdasági válságból. Az eladások 26%-kal (335 364 darabbal) maradnak el a tavalyi év első hónapjának számaitól, ezzel 954 234 db-os összeladást produkálva.“Az autóiparban…..
Butyok (törölt)
2009.02.16 16:02:45
@loláb:
piacfüddő hogy hol mi bukott nagyot. nálunk főleg a Suzuki bukott, míg nemeteknél kétlem hogy ebből adták el a legtöbbet és százalékosan emiatt ott a legnagyobb a bukta
piacfüddő hogy hol mi bukott nagyot. nálunk főleg a Suzuki bukott, míg nemeteknél kétlem hogy ebből adták el a legtöbbet és százalékosan emiatt ott a legnagyobb a bukta
Butyok (törölt)
2009.02.16 16:24:22
Ismét egy zseniális Super Bowl reklám. Rövid, velős, mosolyfakasztó. A Szállító 3 film és az Audi A6 promója. Bár nem tartozom az Audi feltétlen hívei közé, a tény, hogy a 3 literes V6-ost egy jópofa, szíjhajtású mechanikus kompresszorral (Roots) töltik fel, melengeti autóbuzi…..
Butyok (törölt)
2009.02.12 13:26:33
Talán már önökhöz is eljutott a hír, hogy a mindenki által fantasztikusnak és hiperjónak tartott Nissan GT-R erőátviteli rendszerével nincs minden rendben. Eleinte csak elvétve, innen-onnan jött egy kósza hír, hogy a rajtelektronika nincs a helyzet magaslatán (ezzel kapcsolatban az…..
Butyok (törölt)
2009.02.06 17:47:05
@Santino007: a kékovál nem US?...:P
Akik gyűlölték, azok most örülhetnek: Chris Bangle otthagyja a BMW-t. Azonban tény, hogy minden idők legnagyobb sikereit érte el a gyár el az általa formatervezett típusokkal.
Vélemények az azonos című hírünkről...
Butyok (törölt)
2009.02.04 16:38:19
Legfrissebb ütközési tesztjeit az ADAC 30 km/órával, de biztonsági öv nélkül végezte el. Az eredmény rémisztő. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Butyok (törölt)
2009.01.30 12:45:17
@Walter Melone: "Városban kis tempónál jellemzően az oldalról belemenős, elsőbbségadás nem megadós ütközések a jellemzőek."
ja... ezért szálltak bele elsőbbségmegadás nélkül egy EVO-val kb 130-al a szomszédomnak... A kocsijának szó szerint leszakadt az eleje (suzuki...) és persze az evo is totálkár lett
ja... ezért szálltak bele elsőbbségmegadás nélkül egy EVO-val kb 130-al a szomszédomnak... A kocsijának szó szerint leszakadt az eleje (suzuki...) és persze az evo is totálkár lett
Butyok (törölt)
2009.01.30 13:07:21
@Walter Melone:
mindenki túlélte... még az evos is, igaz a srác eltörte a lábát. anyagi kár stb... de nem arról van szó hogy kivel mi történt, hanem egy beláthattalan kanyarból bármikor jöhet egy állat 100al és ott reakcióidőd sincs. mire meglátod mér belédszáll, sőt mi van ha te jobbranézel ő meg balról jön?
mindenki túlélte... még az evos is, igaz a srác eltörte a lábát. anyagi kár stb... de nem arról van szó hogy kivel mi történt, hanem egy beláthattalan kanyarból bármikor jöhet egy állat 100al és ott reakcióidőd sincs. mire meglátod mér belédszáll, sőt mi van ha te jobbranézel ő meg balról jön?
Butyok (törölt)
2009.01.30 13:08:25
Miért utálják a furgonosokat a többiek? Gyorsak, rutinosak, nem félnek a kockázattól. Ritkán is esnek pofára, de akkor nagyon. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Butyok (törölt)
2009.01.28 09:03:08
@fagzal: "MINDENHOL ott parkol: járdán, zebrán, fél sávot elfoglalva, satöbbi - persze vészvillogóval, a magyar jokerrel."
ugyanmár... jártál te már mondjuk Belgrádban? Kijevben? Bukarestben? én az első kettőben éltem is évekig és mikor visszajöttem pestre egyszerüen felüdülés volt a vezetés, olyan szépen sorban szabályosan vezetett mindenki... persze a németekhez képest meg mi vagyunk maga a pokol... de ez viszonyítás kérdése
ugyanmár... jártál te már mondjuk Belgrádban? Kijevben? Bukarestben? én az első kettőben éltem is évekig és mikor visszajöttem pestre egyszerüen felüdülés volt a vezetés, olyan szépen sorban szabályosan vezetett mindenki... persze a németekhez képest meg mi vagyunk maga a pokol... de ez viszonyítás kérdése
Butyok (törölt)
2009.01.28 10:30:59
@trktr: "Ja, hogy akkor rájönne, hogy szar helyen van a bolt. Miért nem gondolkozott akkor, amikor megnyitotta?"
ezt most ugye nem gondolod komolyan?
a boltot nem oda fogják tenni ahol könnyű pakolni hanem oda ahol van vásárló. nem az áruszállító srác a fontos hanem a vevő aki hozza a bevételt.
Ha emg az egyik furgonos nem képes megoldani a cipekedést is és messze parkol akkor egy perc alatt talál a boltos másik szállítót aki simán megoldja (becuccol és leparkol villogoval...)
ezt most ugye nem gondolod komolyan?
a boltot nem oda fogják tenni ahol könnyű pakolni hanem oda ahol van vásárló. nem az áruszállító srác a fontos hanem a vevő aki hozza a bevételt.
Ha emg az egyik furgonos nem képes megoldani a cipekedést is és messze parkol akkor egy perc alatt talál a boltos másik szállítót aki simán megoldja (becuccol és leparkol villogoval...)
Ha az autók kibocsátási normáit az alapterületük alapján szabnák meg, nem lehetne csalni. Így az Európai Bizottság súly alapján szabályoz. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Butyok (törölt)
2009.01.27 16:38:54
@Shadowbull:
"Tevedes. A buntetest nem fogjak a gyarak automatikusan beepiteni az arba. Ugyanis van egy olyan tenyezo, amit kihagyott a tisztelt cikkiro: a piaci verseny. Ebbol kovetkezoleg a kisautovasarlo tobbletterheirol szolo siram is marhasag."
Ha az árfolyamingadozást is a vevőre hárítják akkor ezt miért ne? miért hárította az összes gyártó a regadót a vásárlókra? miért hárítja az összed adótipust az összes gyártó a vásárlóra? Ez is egy adótipusnak tekinthető, innentől kezdve meg miért ne a vásárló fizesse az adót?
"Tevedes. A buntetest nem fogjak a gyarak automatikusan beepiteni az arba. Ugyanis van egy olyan tenyezo, amit kihagyott a tisztelt cikkiro: a piaci verseny. Ebbol kovetkezoleg a kisautovasarlo tobbletterheirol szolo siram is marhasag."
Ha az árfolyamingadozást is a vevőre hárítják akkor ezt miért ne? miért hárította az összes gyártó a regadót a vásárlókra? miért hárítja az összed adótipust az összes gyártó a vásárlóra? Ez is egy adótipusnak tekinthető, innentől kezdve meg miért ne a vásárló fizesse az adót?
Butyok (törölt)
2009.01.27 16:40:57
@berliner:
"Amúgy ezt a CO2 mizériát elkezdték, és most mindenki ezen ugrál. Emberek 80%-a nem is tudja mi az, csak tudja, hogy a kevesebb jobb."
a média hatalma....
"Amúgy ezt a CO2 mizériát elkezdték, és most mindenki ezen ugrál. Emberek 80%-a nem is tudja mi az, csak tudja, hogy a kevesebb jobb."
a média hatalma....
Válság van, szarban az autógyárak, ezt tudja mindenki. Az elmúlt hetekben sorra jelentette be az összes gyártó, milyen eszközökkel igyekeznek visszafogni a termelést: három-négyhetes karácsonyi szünet, három-négynapos munkahét. És hát ugye a több tízezer kirúgott…..
Butyok (törölt)
2009.01.23 15:52:16
@Hrzrasn:
amiről te beszélsz az a szerviz és a garancia amit megintcsak a "sarki kereskedőhöz" és nem egyenesen a gyártóhoz viszek...
újautó eladásáról ebszéltem nem eladás utáni eseményekről (garancia érvényesítés, szerviz stb)
amiről te beszélsz az a szerviz és a garancia amit megintcsak a "sarki kereskedőhöz" és nem egyenesen a gyártóhoz viszek...
újautó eladásáról ebszéltem nem eladás utáni eseményekről (garancia érvényesítés, szerviz stb)
Butyok (törölt)
2009.01.23 16:10:46
@Hrzrasn:
ez rendbe van. De akkor mirét háborodik fel mindenki azon hogy sokat keres a gyártó? holott nem csak ő keres rajta hanem kereskedő is és esetek többségében pedig állambácsi szakítja a legtöbbet
ez rendbe van. De akkor mirét háborodik fel mindenki azon hogy sokat keres a gyártó? holott nem csak ő keres rajta hanem kereskedő is és esetek többségében pedig állambácsi szakítja a legtöbbet
Butyok (törölt)
2009.01.23 16:12:11
@Hrzrasn:
arról emg ne is beszéljünk hogy kipróbálható autóból messze nincs akkora választék mint amilyenre mondjuk szükség lenne. gondolom nem cask én jártam már úgy hogy pont az a motorral szerelt tipus nem volt kipróbálható ami engem érdekelt...
arról emg ne is beszéljünk hogy kipróbálható autóból messze nincs akkora választék mint amilyenre mondjuk szükség lenne. gondolom nem cask én jártam már úgy hogy pont az a motorral szerelt tipus nem volt kipróbálható ami engem érdekelt...
Tudjuk, hallottuk, rajta vagyunk. Ismét lelepleződött a Top Gear ismeretlen zsenije. A fekete Stig, azaz Perry McCarthy (ex-Forma 1-es pilóta) ráfaragott erre anno, mikor életrajzi kötetében elkottyantotta magát. Aztán (ha jól emlékszem 2002 végén) szimbolikusan kilőtték egy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz