Regisztráció Blogot indítok
Adatok
CommanderCool

0 bejegyzést írt és 45 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Subba Az nCore Bukása 2010.06.18 13:25:58
A legutóbbi torrentrazzia emlékére. /via napiszar/..
CommanderCool 2010.06.19 00:37:36
@sertésmájkrém: Jah bassza meg én is látom ...megyek le is fekszem inkább, meg most gyorsba regeltem pretoriansra...pedig volt leállás is 2007ben , cc re váltottak, azt hittem(meg sokan mások is) volt annyi eszük hogy tényleg külföldre mentek...ha külföldre nem is voltak képesek kimenni ,legalább elmentek volna a hülye serverjükért miután elvitték a proxyt...de úgy tűnik még ennyire sem tellett tőlük...életképtelenek voltak . :D Reméljük ez is jár némi tanulsággal az ifjú titánok számára és a "következő Ncore staff" okosabb lesz. "Ó az a massage girls" meg a 2tb amit itthonról toltam fel 4+ év alatt. :(
Takács "Vasútgyilkos" Lászlóról pár szó annak, aki esetleg még nem ismeri: - Aba Botond (ig.: 1993-2006) vezérigazgatói főtanácsadója volt a BKV-nál, majd Antal Attiláéktól vállalkozási szerződést kapott, és 2007-ben stratégiai tanácsadóként alkalmazták (az…..
CommanderCool 2010.06.14 12:13:02
@kassa: jaja azt is bele akartam írni de kihagytam , logikus hogy ez a rendszer kevesebb alkalmazottal tudna működni+a jegyek árképzésén is lenne bőven mit alakítani( olcsóbb legyen a teljes árú-illetve legyen kisebb a különbség a teljes árú és a kedvezményes jegyek között ár szempontjából, kedvezmény rendszer átalakítása-,stb-stb-stb). Meg persze még sok egyeben lehetne változtatni, lehetne finomítani , meg sok részletet kellene még kidolgozni hozzá, de az tuti hogy ami most van hosszú távon nem lesz finanszírozható.
Fura, mennyire nem nyilvánvaló, hogy a közösségi oldalakról leszedett és illegálisan felhasznált képek nemcsak személyhez fűződő jogokat sértenek, hanem közvádas bűncselekményt is megvalósítanak.Kedves Ügyvéd úr!A Tutti Frutti Party szexmagazin főszerkesztő helyettese…..
CommanderCool 2010.05.31 22:41:49
Azon én is szoktam gondolkodni mikor lomtalanítás van hogy hol a geciben tárolják ezt a sok szart pl.: egy lakótelepen egész évben? Naponta járok a Vezér úton+Örs közelében, és ott a lomtalanítás vagy egy hétig tartott, ha nem tovább, az egész környéken kint voltak a szemétdombok legalább egy hétig (lehet tovább, a lényeg hogy elég sokáig ahhoz hogy feltűnjön), az elején persze az egész tetején ott ültek a cigányok, de a végére már ők is eltakarodtak.
Sajnos tényleg ilyen hülye a lakosság, meg a hatóság is...olyan szépen lehetne bírságolni: családi házaknál amelyik ház előtt ott áll napokig a sok szar hopp egy 50 ruppós bünti-akár a háztulajé a szemét akár nem-, a lakótelepeken meg amelyik tömb előtt ott van a cucc, ott kollektívan jóval nagyobb összeg, majd a közös költség emelkedik 1-2 ezer forintot 1-2-3 hónapra és figyelni fog legközelebb a sok paraszt, hogy mikor és mit lehet kirakni, és akik megszegik a szabályt be lesznek fenyítve a többiek által!
Ezzel együtt persze a lomizást is büntetném, nem is lenne nehéz lebuktatni őket mert ott ülnek a ganén egész nap, és így elkerülném azt hogy a sok aljanép ellepje az utcákat pár napra. Csak akarni kéne és lehetne az egész lomtalanítást kulturáltan és "tisztán" csinálni, és örülni annak hogy az állam ingyen elviszi a sok vackot, és nem kell az embernek külön fizetni érte vagy saját magának hulladéktelepre szállítani azokat a szarjait amik nem férnek be egy sima kukába.
Az eredményeket itt követjük és kommenteljük: 23:36"A Bocskai úti általános iskolánál várakozó szavazók sorszámokat cserélgetnek, söröznek, és a kosárra dobálnak az általános iskola tornatermében. Ahangulat tehát nagyon családias, miközben néhányan tanácstalanul…..
CommanderCool 2010.04.11 22:47:07
@Füsilier: Nem , nem cserélem fel, lmp :18(igazából 17, 7 vagy 17,8 de kerekítek), jobbik picivel 10 felett, nem teljesen 11 itt is kerekítettem. Pl.: 7. kerületben 20% felett van az lmp, mondom itt a szadesz utódja.
CommanderCool 2010.04.11 22:59:20
@Füsilier: mondtam ez csak egy pesti körzet, országos alatt a listát értem nem az egyénit. :)Csak ahogy diktálta telefonon így írtam le mert gyorsabb de még így is elég egyértelmű voltam. Persze hogy összesítve, az egész országra az lmp csak 6-7 -mármint "csak", mivel alapból vagy 5el kevesebbet kellett volna kapniuk.Az lmp Budapesten bizony verte a jobbikot, sőt 20% körüli eredményt hozott ami félelmetes...(meg persze az is hogy az mszp meg 30%os közelségben van a fővárosban)
Remekül meg lett szervezve ... törvény szerint. Lakóhelytől távol, igazolással településként csak 1 helyen lehet szavazni, és ugye minden kerület 1 település. Az csak hagyján hogy csak 1 helyen, de csak 1 helyiségben, ezt írja elő a törvény ... így sajnos nem állt módjukban…..
  Már csak néhány nap van hátra a második fordulóig és bő egy hónap telt el tippjátékunk első köre óta. Most újra tippelésre kérjük kedves olvasóinkat, kíváncsiak vagyunk, ki szerint változott a helyzet március óta. Sikerült-e az áttörés Mesterházy Attilának?…..
Budapest - Szeged vasútvonal, 190 kilométer. 1938-ban egy 328-as gőzmozdony a 701-es gyorsvonatot 140 perc alatt húzta el Budapestről Szegedre - írta a delmagyar.hu   30 évvel később, 1968-ban az M40-es (Púpos) ezer lóerős dízelmozdony 152 perc alatt teljesítette ezt a távot.…..
CommanderCool 2010.03.02 11:55:21
Mikor az intercity járatok indultak, PÉcs -BP 2:15 perc volt ma ritkán van meg 3 óra alatt, bár előfordul.
Magyarországban az a jó infrastruktúra szempontjából, hogy nem nagy ország, nincsenek távolságok , a domborzat se túl durva, ráadásul nincs földrengés, a hőmérsékleti viszonyok sem túl extrémek, nem jellemző a szökőár, meg semmi egyéb ami olyan nagyon le tudná amortizálni a kiépült infrastruktúrát. Ergo elég egyszer JÓL megépíteni karbantartani és úgy marad. Az más kérdés hogy valahogy az infrastruktúra alapjai se épületek ki soha rendesen, amit meg építettek azt sokszor szarul csinálták meg de legalább jó drágán, és mivel szar a minőség ezért állandóan arra lehet költeni a pénzt hogy azt javítgassa az aki elsőre is elbaszta.
A vasútnak van , volt és lesz is létjogosultsága a közlekedésben, érdemes költeni rá.Itthon ráadásul nem kell gyorsvasút, a kis távolságok miatt , elég lenne olyan 160-180 km/h , így kb 1 óra alatt el lehetne jutni Budapestről, Debrecenbe, Pécsre, Győrbe, Szegedre, stb. A közelebbi megyeszékhelyekre még ilyen sebesség se kéne, mert egyszerűen túl közel vannak, oda csak azt kéne biztosítani hogy ne kelljen sokat tökölnie a vonatoknak, tudjanak hozni egy 100-120as átlagot. Idővel esetleg megyeszékhelyek között is lehetne ilyesmit indítani ha van rá elég utas, és forrás. Azt viszont én is úgy gondolom hogy a megyeszékhelyekről a kisebb városokba /falvakba tényleg elég a busz is, sokkal kényelmesebb is, a busz egy kisebb városon belül több megállót is tud útba ejteni a vonatállomás meg mindig csak egy helyen tudja letenni az embereket általában a város a szélén, ráadásul így gazdaságosabb is, a kevesebb utas miatt+nem kell kitartani egy egész állomást hetente pár vonat miatt amik hoznak vagy 10 embert.
Ültem már 2 nagyonszupergyors vasúton (franciáknál meg a japánoknál), és tényleg remek dolog , itthonra viszont felesleges az ilyesmi(a németeknél se értem, USA méretű országoknál vagy épp Japánban még csak-csak de náluk minek). Viszont európai országok között pompás lenne, pl. régiónk fővárosait összekötni egyszerűen tökéletes lenne simán jobb lenne mint a repülő(kimenni a városoktól távol eső reptérre, ott kell lenni órákkal előbb mint a gép felszáll, a hülye biztonsági vizsgálat, csomagkorlátozások, stb stb )! EGy Prága-Bécs-Pozsony-Budapest gyorsvasútvonalra igazán szükség lenne, amit később lehetne bővíteni Németország,Lengyelország, Románia, vagy épp a Balkán felé ha eljön az ideje.
Egy újabb kis szösszenet a magyar cocialista mindennapokból. Nem kell senkinek bemutatni a régi cocialista TSZ vezető módszert: Megjön az infó, hogy pár nagyfejű jön le vidékre szemlét tartani, hát mit ad Isten, pont előtte törik el pár birka lába, muszáj pörköltet főzni…..
Mindannyian emlékszünk még a nyári történetre, miszerint június 30-án három férfi hazáig követett, majd megvert egy zsidó fiatalembert származása miatt a Dohány utcában. Saját elmondása szerint éjjel fél 12 körül támadták meg, többször megkérdezték, hogy zsidó-e, majd…..
És igen! És megvan! Nemrég már írtunk arról, hogy mi is nagyon szeretnénk BKV HR igazgató lenni, sőt, ha egy kedves olvasónk nyeri el a pozíciót, annak is nagyon fogunk örülni, de a pályázati anyag akkor még nem volt kész. Egészen mostanáig, amikor is a HVG hetilapban a BKV…..
A hamarosan leköszönő titokminiszter szombaton megnősült. (Gréczy Zsolt szívhezszólóan ír az eseményről.) Ebben nincs semmi különös, ez a dolgok rendje, előbb-utóbb mindenki megtalálja a maga párját, és igába hajtja a fejét. Ami különlegessé tette az esküvőt, az bizony…..