Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kobak77

0 bejegyzést írt és 71 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tech Mester IOS vagy Android? 2017.01.10 13:46:10
Hogy melyik lenne a jobb? Sajnos teljes biztonsággal nem mondatom ki egyiket sem. Lényegében két forradalmi rendszerről beszélünk, akik tervezői olykor-olykor koppintanak egymásról egy keveset. Na de ki nem csinálja ezt a 2010-es években? Rajtuk kívül, valahol legalább 3 testhosszal lemaradva…..
A száguldásból és a por elfedi a lényeget: az ugrató, pattogó és csúszó motorból csak egy folt marad és a megismételhetetlen terepes hangulat. James Bubba Stewart legújabb videója sok részletet felfed – a lassított felvétel és a hihetetlen tudás gyönyörű látványt…..
Csikós, mindig ő tehet róla (könnyen írom, éppen Japánban esznek fura, nyers halakat Karottával), ezúttal is ő volt az, aki miatt egy órára megmakkant a Totalcar-gépezet. Az történt, hogy behozta Matchbox-gyűjteményei féltve őrzött darabjait. És amellett, hogy Karottával és…..
Kobak77 2011.12.07 13:03:39
@pickapu: Az a sárga tepsi-kombi volt meg nekem kék színben. Még a fiaim is játszottak vele, aztán kb 2 évvel ezelőtt ott maradt egyszer a bölcsiben. Még a bölcsis búcsúztatón láttam, de akkor nem volt szívem elkérni :).
Nem olyan rég (na jó, rég) volt egy remek sajtóbemutató, amivel kicsit felhúztak. A róla szóló cikk végén azonban tettem egy ígéretet. Íme: "Ja, a fordosok adtak egy gömb alakú iPod-hangszórót, meg pár tábla chillis csokit, mert ma mindenki azt hiszi, mennyire baró, ha a…..
Kobak77 2011.10.28 21:24:26
A 7 évvel ezelőtti M5 teszt egy éktelen káromkodással kezdődött. Ez a mostani egy régi emlék tűnődő felidézésével. Ebben nagyjából minden benne is van a két autó közti különbségről. ..
Kobak77 2011.10.28 09:24:37
@theli: az tényleg király lett volna, ha Karotta gyorsabb, csak nem tudom, akkor mit néznénk... az nem tűnt fel, hogy ez egy tv műsor forgatása, nem pedig verseny?
Előre lejtő, dinamikus forma.Egyszerű elemekből felépülő, de jól hangolt első futómű. Ne felejtsük el, hogy nem felső kategóriás autó, ezt azért is véssük táblára, mert a hátsó futómű akár egy jóval drágább modellben is megállná a helyét. Mai cikkünk…..
Legóból felépíteni azt a gépet, amely azokat az elemeket készítette, amelyből őt magát építhetjük fel, egy lépéssel közelebb viheti a játék kedvelőit a teremtés gyökereihez. A képeken látható készlet épp ezt nyújtja, megspékelve némi történelemmel...A készlet két…..
Belsőség Új autó nem rohad le? 2011.05.10 06:00:00
A németek szerint a 2010-es autók alig mennek tönkre. A BMW-k pedig szinte egyáltalán nem. Vélemények az azonos című írásunkról...
Kobak77 2011.05.10 09:04:54
@Pavkoni: miután ADAC statisztikáról van szó, én elgondolkodnék, hogy a www.adac.de oldal talán tartalmazhatja a nagyobb felbontású táblázatot (meg még lista formájában, meg még további infókat is a témában...)
Népiskola 32 kötelező óra 2011.04.29 16:31:00
 Most kiderül, hogy a pedagógusokkal valóban mindent meg lehet-e csinálni. A béremelési ígéretekés a mesebeli életpályamodell mára brutális óraszámemeléssé változott. Ez tovább rontja a tanári munka minőségét és a pálya vonzerejét. Csak annak éri meg…..
Kobak77 2011.04.29 20:42:17
@Gunther: "Nem akarlak megbántani, de a tanárok, orvosok, nővérek, tűzoltók olyan munkákat végeznek, ami nagyságrendekkel értékesebb (és tényleg ne haragudj), mint mondjuk az IT szektor vagy mittomén milyen Hr részlegben foglalkoztatottak."

Ezt a mondatodat úgy fogalmaznám át, hogy a tanárok sokkal értékesebb munkát KELLENE, hogy végezzenek, mint más szakmák képviselői.
Sajnos a személyes - szülői - tapasztalatom az, hogy a lelkiismeretes, és valóban értékes munkát végző pedagógusok mostanra erősen kisebbségbe szorultak. Ők, a becsületes, lelkiismeretes, alaposan felkészülő és új dolgokat is kitaláló tanárok ezzel valóban rosszul járnak. Őket sajnálom. De a pedagógusok TÖBBSÉGÉT kitevő trehány, sokszor buta embereket (tanárnak nem nevezném...), őket nem sajnálom.
Kétség nem férhet hozzá, hogy a PSA-konszern az utóbbi évek legkomolyabb minőségi ugrását hajtotta végre. Most elérkezettnek látták az időt arra, hogy címmérkőzésre hívják ki magát a Volkswagent. Vélemények az azonos című írásunkról...
Kobak77 2011.03.31 09:24:11
@Altaïr: "Családi autókban meg hátul eleve a gyerekek ülnek, szóval..."

Pici gyereket nem rakunk be kocsiba csak úgy. Gyerek+gyerekülés kombó meg sokszor több helyet igényel, mint egy hosszúlábú felnőtt. Nomeg a 13-14 éves (vagy felette) gyerek is gyerek, de sokszor már magasabb, mint a szülei...
Kobak77 2011.03.31 09:29:29
@Altaïr: "...De a japán autók azok meg rendszeresen halálosan unalmasak..."

Én sem értem ezt az "unalmas" dumát. Autót azért veszek, hogy
a: közlekedjek vele
b: élményautózzak

A beltér izgalmassága mindkét esetben irreleváns. Főleg, ha figyelembe veszem, hogy az ember a saját autójába nem 5x ül be, hanem több ezerszer. Mutassanak olyan dizájnt, ami praktikus, ízléses, de a többezredik alkalommal is "izgalmas". Fogadnék, hogy nem tudnak.
Kumin szerint Bye, bye B125 2011.03.05 15:10:00
Ma elsirattam a B125-ös kampányt, miután reggel azt kellett olvassam, hogy a szükséges 50 ezer aláírás helyett 35-öt szedtek össze a Totalbike-osok. Háromszorosan is búslakodom. (Tényleg, a Kumin szerint alcímében szereplő „bánatról” ígéret ebben a posztban…..
Kobak77 2011.03.06 20:49:27
@A szerelő: "Következő aláírás gyűjtés lehetne mondjuk az, hogy a kresz szabályok vonatkozzanak a robogósokra is."

És véleményed szerint ahhoz mit kéne tenni, hogy a kivétel nélkül kedves, előzékeny, törvénytisztelő autósok is végre betartsák? Autóval, biciklivel, robogóval közlekedem. A robogóra napi 2-3x rásorolnak, ha rádudálok, még be is fékez előttem. Biciklivel a keresztben lévő elsőbbségadás kötelezőt fölösleges is néznem, mert úgysem adják meg... 10-ből 10x nem! Pedig ott van az a rohadt tábla ám! Volt olyan is, hogy pirosra váltott az autós lámpája, nekem keresztbe zöldre, de még rám is dudált, hogy le mertem elé gurulni!

Szóval szálljon le mindenki a magas lóról, aki azzal példálózik, hogy robogós, gyalogos, biciklis hogy nem tartja be a kreszt. Legnagyobb számban az autósok nem tartják be, a többi innentől túlélésre játszik, lévén mind sérülékenyebb az autósnál.
Kobak77 2011.03.06 21:11:09
@Reggie: ez tény, de miért is legalizálja ez a szabályok be nem tartását? Ha meg az autós nem tartja be, akkor miért várja el ezt mástól?

/egyébként messze nem olyan rossz a közlekedési helyzet, mint ahogy az ilyen és hasonló fórumokból gondolhatná az ember, de nyilván senki sem említi meg, hogy ma 150 autós nem akart elütni, vagy 4 biciklis is lehúzódott előlem a 6-bó. Viszont azt a 3 autóst, aki meg el akarta ütni, vagy arra az egy biciklisre, aki rácsapott a motorháztetőre, arra emlékszik./
Hogyan lehet frappáns, de olcsó megoldást találni a navigációs problémáimra? Vegyek navit, vagy egy okostelefont? Netán butát? Vagy olcsó, vagy praktikus, vagy jó. Egyelőre a három együtt nem megy. Egyelőre. Vélemények az azonos című írásunkról...
A múltkori állatszállítós posztunk igazán népszerű volt. Az olvasók egyik fele A fajok eredetét ütötte fel, hogy megállapítsa kecske vagy birka utazik a motoron, a másik fele viszont elárasztotta postámat jobbnál jobb transzport-fotókkal. Nem is nagyon lehet mit hozzáfűzni,…..
Csak szimplán egy elmebeteg, közveszélyes barom vagy, esetleg emellett még vak is?! Igen, te, aki ma reggel 8:45 körül úgy téptél végig a XVIII. kerületben a Tinódi utcán, mintha autópályán lennél, leszarva, hogy az végig jobbkezes! Nem csak a rendszámodat nem tudtam megnézni, de…..
Jó reggelt.A kérdés a következő.Hétfőn a Hungaroringre kivittem a TC hőmérőjét. Úgy háromnegyed ötkor, az újságíró-autóztatás vége felé elővettem, odaballagtam a Porsche Carrera GT2 RS jobb hátsó kerekéhez, ráirányítottam, és megmértem a hőmérsékletét. Aztán jól…..
Kobak77 2010.10.23 02:01:31
Rendhagyó módon ért véget az őszi Critical Mass. A több ezres demonstráció csúcspontja ugyanis nem a szokásos bringaemelés volt, hanem egy politikai kerekasztal beszélgetés az esemény végpontjánál, a Gödörben. A szervezők a biciklis fejlesztésekkel kapcsolatban rendeztek vitát…..
Kobak77 2010.09.23 08:37:42
@Pál utcai fiú: Az a helyzet, hogy sajnos kötelező. Amennyire tudom, csak az első keréken, és sárga színűnek kell lennie. Nekem ez az egyetlen "kötelező" elem, ami nincs a biciklimen, igaz eddig nem kérték számon. Amiért az írtam, hogy sajnos: A gumi peremén körbe van fényvisszaverő csík, ami ráadásul élénkebb, jobban látható, mint a féltenyérnyi sárga plecsni, de az nem jó! Kell a prizma is!
Szívjanak a hitelesek, mert megérdemlik? A bankok és az állam is felelős. De ami a bankoknak fáj, mindenkinek fájni fog: ha nincs hitel, nincs beruházás és új munkahely sem. Ezért az államnak, vagyis nekünk kell majd ezt megfizetni. Egyre több szempár szegeződik a forint és a…..
Kobak77 2010.09.14 13:55:48
Bocs, hogy nem olvastam végig az összes hozzászólást, de ahhoz túl sok az agyatlan fröcsögés. Csupán néhány gondolatomat szeretném erről témáról megosztani.

Szerintem kétfelé kell bontani azt, hogy miről is van itt szó:
- egyrészt vizsgálatot érdemel, hogy miről szól maga a kommunikáció
- másrészt érdemes elgondolkodni arról, hogy MIÉRT is kommunikálják kormányzati források erről a témáról azt, amit.

1. Lakáshitelesek megsegítése: CHF alapú hitelt vettem fel. A törlesztőm kb. 40%-al emelkedett. Szívok, és nyögve, de törlesztem. Nem rajtam múlik, hogy nem dőlt be, mert van munkám (igaz, mióta felvettem a hitelt, a harmadik... lehet, hogy csak AKAROK dolgozni, nem pedig sírok, ha vmi nem megy???). Ennek ellenére nem szeretném, hogy megsegítsenek, meg azt sem szeretném, hogy csak HUF alapú hitelt lehessen felvenni, merazjó! Miért nem szeretném? Mert a lakással kapcsolatos papírjaim között még mindig ott vannak a különböző konstrukciójú hitelkalkulációk. A HUF hitel törlesztője még a jelenlegi, jelentősen emelkedett törlesztőrészletnél is 20%-al több lett volna. Azt tényleg nem tudnám fizetni.

2. Pontos számot nem tudok, hogy a hitelek hány %-a dőlt be, vagy van a bedőlés határán, mindenesetre erősen csodálkoznék, ha ez kétszámjegyű lenne. Ha tényleg a hitelek nagyrésze bedőlne, akkor nem a hitelesek, meg a politikusok sírnának, hanem a bankok. A bankok pedig kussolnak.
Viszont míg mi itt jól beszélgetünk/fröcsögünk/utálkozunk egy olyan dolgon, ami viszonylag kevés embert érint, de sokan bele tudják magukat képzelni ebbe a helyzetbe, addig sokminden történhet, amire nem figyelünk. Ne feledjük a népnek kenyér és cirkusz kell. Ez most talán egy kis kenyérmorzsa, de lehet hogy cirkusz - kinek, kinek nézőpontja szerint - viszont a sok, sokkal nagyobb tételről kérdést se teszünk fel.
Akár az iPad árának tízszeresét is ki lehet fizetni a tokjáért, a remek hírt a Tod's olasz luxuscég szolgáltatja 4900 dolláros krokodilbőr termékeivel. Novembertől tehát be lehet menni a boltba, kérni egy iPad-tokot, majd kifizetni egymilliót. Tényleg. Nem térek napirendre.Mert a…..
Kobak77 2010.08.28 18:16:45
@donphobos: Nekem még az E51 kvázi elődje, az E60 van. A sw 2006-os rajta, és ez a legfrissebb kiadott sw :). Tökéletesen működik, különbség az E51-hez képest, hogy jobb/nagyobb felbontású a kijelzője (352x416) viszont kicsit lassabb a procija. Szóval ha merényletet nem követsz el a telód ellen, akkor mennie kell még egy darabig.
Gabesz levele rövid és lényegretörő. Olyasmiről szól, amiről azt gondolnánk, hogy aki járt már valaha városban, annak egyértelmű józan paraszti ésszel végiggondolva is. Ahol jobbra mutató zöld nyilacskás kiegészítő lámpa van, az önmagában nem jelenti azt, hogy a szélső…..
Kobak77 2010.08.22 16:08:35
@Erinaceus europaeus: Nekem már volt olyan, hogy vontattak, kanyarodtunk volna balra, nagy ívben, a szemből jobbra kisívben kanyarodó meg besorolt közénk, mert akkor ért oda és ugye velem szemben elsőbbsége volt :D. Az engem vontatóba csak oldalról tudott volna belemenni, hát nem bántotta, de nehogy már lemondjon az elsőbbségéről azért mert van 2 autó között egy kötél! Az az ő helye! :D

Mivel dugóban araszoltunk, ezért nem lett belőle kocc, de azért érdekesen néztem az emberre és jó darabig ennek ellenére nem értette a dolgot!
Kobak77 2010.08.22 16:45:08
@mr_x: Azt nem tudom, de mindketten vészvillogóztunk (na, ezt azóta sem tudom, hogy kell szabályosan, hátsó villog? De hogy indexel, stb.), meg a kötél közepén is ilyen fényvisszaverő csík lógott, azt mégse látta...
Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell a sleeper kasztniba. Az autó már bizonyított, 7000 km-en is túl van hibamentesen Koncepcióváltás miatt eladó, olvashatjuk sok tuningalkatrész-hirdetésben mindenfelé a…..
Belsőség Rendszámot a bringára! 2010.08.11 10:45:54
Miből derül, hogy kié a szajré? Meg ki jött nekem? És ki fog kártalanítani? Ki ütötte el a babakocsis feleségemet? Hát a rendszám! Vélemények az azonos című írásunkról...
Kobak77 2010.08.11 11:46:59
@Henry82: forgalom ritmusa az, amikor a rakparton állnak sorban az autók, és 1-es/fék/1-es/fék/1-es/fék menetben haladnak átlag kevesebb, mint 10 km/h-s sebességgel? Ne mondd, hogy ez nem igaz, mert álltam már végig kocsival, de inkább elmegyek mellettük biciklivel, vagy motorral. Az nem tempó!

Az én konkrét útvonalamon a menetidő a következőképp alakul:

Autó: hajnalban és éjszaka: 22-25 perc, 8-18:30 között 60-70 perc

Bicikli: mindig 43-47 perc, de érkezéskor azért pólót kell cserélnem

Motor: mindig 28-32 perc

Szóval akkor most mi is a forgalom ritmusa? Ráadásul a motorom is 50-es, tudod, az amivel a városban elvileg meghalsz :/
no emisszió Hova ez a rohanás? 2010.08.06 08:32:14
Kevés bájosabb, kedvesebb, elegánsabb és használhatatlanabb járművet ismerek a Solexnél. Ő egy legendás velomoped, amelynek most elkészült a tradíciókat tökéletesen őrző, de immáron a korszerű technika minden vívmányával ellátott elektromos, pedálos változata. Elsőként -…..