Adatok
polki
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Csöbörből vödörbe, vagy káoszból a rendbe? Budapesti közlekedés friss szemmel. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nagyon sok a gond a sofőrökkel.A vezetni tudás nem azt jelenti, hogy vánszorgunk vagy hogy tövig nyomjuk a gázt, hanem inkább a többiek segítése a közlekedésben.
Én is szinte naponta vezetek 100 km-t a munkám miatt és sokszor nálam is elszakad a cérna pedig türelmes vagyok.
Kifejtek pár problémát bár lehet akinek meg kéne fogadni nem nagyon olvas ilyeneket.
1, A körforgalmakba nem akkor lehet csak behajtani ha azok üresek hanem az elsőbbség megadása után.Tehát ha nincs a körforgalomban senki NEM KELL MEGÁLLNI és kifelé indexeljünk már mert senki nem jós hogy kitalálja merre akar kimenni az előtte lévő.
2, Zebrák.Bár most valami nagyon okos kitalálta, hogy ha a gyalogos csak ránéz az útra már satuzni kell neki de ez nem életszerű mint annyi más szabály.
Nem kéne akkor elsőbbséget adni a gyalogosnak ha egy két autóval mögöttem úgysem jön több autó azért kicsit könnyebben megáll egy gyalogos mintha két autó lefékezne 4 másodperccel kéne csak többet várnia.Én is gyalogolok néha, mégse ugrálok autók elé és nem is várok elsőbbséget mert tudom hogy könnyebben változtatok irányt gyalog mint autóval.
3, Világítás.Ha már muszáj állandóan világítanunk fordítsunk már figyelmet, hogy az előttünk haladó autósnak ne világítsunk be az ablakán mert idegesítő.Azért van a lámpamagasság állító most már szinte minden autóban, hogy használjuk.A ködlámpát pedig ködre találták ki nem pedig azért hogy valaki után haladva elárasszuk fényözönnel.
4,Sebesség.Haladjunk már legalább a megengedett sebességgel (úgyis nagyon alá vannak kalibrálva) ne vánszorogjunk és tartsuk fel a forgalmat mert ezek is elősegítik a dugó kialakulását.
Sorolhatnám még tovább de egyenlőre ennyivel beérem, és remélem sokan így gondolják ezt a pár szösszenetet.