Regisztráció Blogot indítok
Adatok
attila The Hun

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az infografika remek reklámhordozó felület, nemcsak egy tárgynak vagy egy szolgáltatásnak, ahogy azt a következő esetekben láthatjuk. Remekül megállja a helyét akár önéletrajzként is. Ha valami extrával szeretnéd meglepni a HR-eseket pályázz egy ilyen infografika-önéletrajzzal…..
attila The Hun 2011.02.09 19:54:06
Nemrég volt egy hasonló témájú post egy másik blogon:

personalbranding.blog.hu/2010/11/27/kreativ_cv_kreativ_embereknek

@NViktor:
A tied szerintem letisztult - van értelme és jellege az elrendezésnek.

A fenti esetekben szerintem néhol belefutottak céltalan formabontásba. Bár biztosan felhívják magukra a figyelmet. Nem sablon A/4-es lapok.
Most ültem először úgy repülőn, hogy nem ugrottam ki belőle. A kis Boeing, amivel Helsinki-ig utaztam, olyan kicsi volt, hogy a legtöbb távolsági busz kenderbe veri. A nagy Airbus, amivel Tokióig utaztam, az jobb volt valamivel, de 10 órát ott ülni így is rossz volt (szegény Szilvi).…..
(Nem)lokális emberek Főmterror 2009.08.14 14:31:00
A Critical Mass tüntetést hirdetett aug. 18-án du. 6 órára a Margit hídhoz, a Margit hídért. A Főváros, illetve a Főmterv ugyanis kompromisszumos úton elkészült tervből sunyiban kivette a déli oldali kerékpárutat arra hivatkozva, hogy a lámpánál keresztben álló bicikli…..
attila The Hun 2009.08.15 14:35:19
A tervezés, mint feladat mindig egyeztetéssel jár együtt. Maga a tervezési folyamat olyan egyeztetések eredménye, melyben a technikai részletek, területi adottságok és érdekcsoportok (városban lakók, Margitszigetre járók, tömegközlekedők, műemlékvédelem...) stb. játszanak szerepet, amiről a poszt nem vesz tudomást. A tervező dolga, hogy megtalálja a még mindegyik fél számára elfogadható megoldást, ez sokszor természetéből adódóan nem egyszerű. Nincs jó és rossz változat, van kinek ez, valakinek az szolgálja az érdekeit (tetszik jobban).

Amikor egy "szar" változatról beszélünk az is egyeztetések eredménye. A több változat felvázolásának az értelme pontosan a döntés előkészítése.

A Kiskörúttal kapcsolatban a végleges forgalomtechnikai egyeztetéseken én nem vettem részt (ha lett volna, ilyen eset, sem szóltam volna érdemben, mert nem értek hozzá). Szerkezetes tervezőként dolgoztam, nem forgalmászként. Azt a tapasztalatot írtam le, ami engem akkor érintett. De biztos vagyok benne, hogy a poszttal ellentétben a tervezési folyamat körültekintően zajlott (értsd ez alatt, hogy az adott érdekcsoportok véleményének figyelembevételével született egy kompromisszumos megoldás).

Mérnökként felelősséget érez az ember a saját munkája iránt és természetesen büszke is vagyok rá. Mindenki követ el hibákat, ez természetes (én annak tartom). A hibák kritizálásának, pedig megvan az értelmes hangneme is. Külföldi példával azért jöttem elő, mert szerintem az pont az ilyen tapasztalat segít a kompromisszumok megtalálásában (meg, mert nem tudok egyetérteni azzal a sokszor szinte általánosan jellemző véleménnyel, hogy otthon minden rosszabb, bezzeg Nyugaton). Tervezem, hogy hazamegyek :)

Őszintén remélem, hogy a városban bringázók érdekei egyre nagyobb hangsúlyt kap az egyeztetéseken, döntésekben. Amúgy a felvonuláson, tüntetésen én is ott lennék. Hiszem, hogy az olyan békés nyugodt rendezvények, megmozdulások felhívják erre is a figyelmet. Biztos jó buli lesz 
attila The Hun 2009.08.17 22:02:36
@Comandante en Jefe: ("miért Főmterves mérnök magyarázkodott első körben?")

Főmtervnél dolgoztam, mint ezt írtam fent. Véleményem szerint nem magyarázkodtam. Azért szóltam hozzá, mert a poszt tartalma igen sértő és alaptalan a tervezőirodára nézve. Hozzászóltam, azért, mert úgy érzem, hogy 4 év munkaviszony után van némi rálátásom a Főmtervre, mint cégre és ez ellentétes a posztban leírtakkal. Megjegyzem már, mivel most már nem is ott vagyok, hozzászólásom nem kell, hogy részrehajló legyen. Így alkalmasnak ítéltem magam a vitára. Csak azon részekhez szóltam hozzá érdemben, amiről úgy éreztem van hozzá kompetenciám.

A fenti vitából szerintem kitűnik, hogy a posztban leírtak nagy része nem állja meg a helyét. Már maga a cikk címe is egyoldalúan a tervezőre a hárítja a felelősséget, kommentekből én úgy érzem ez nincs így. Ezen véleményemet továbbra is tartom.

Hozzászólásban nem szokás a név szerinti aláírás, a Te aláírásod sem szerepel név szerint a poszt alatt. Ha valahova, akkor sokkal előbb oda kívánkozna.
Miért utaznak el a fiatalok külföldre? Ezt elemzem az én szemszögemből. Magyarországon 1990-ben rendszerváltás volt. A békés átmenetért súlyos árat fizetünk. Nem elsősorban az árulókkal és kémekkel szereztük meg a bitang nehéz békjót: a békjó az államhoz és az…..