Adatok
Cpt. Flint
0 bejegyzést írt és 3251 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
1917. A portugál fatimai csodák helyszínén összegyűlt több tízezres tömeg lett tanúja a Napcsoda néven elhíresült jelenségnek..
Cpt. Flint
2024.11.18 13:09:17
Az NDK benzinkút is komoly... 3 sor a keverékeseknek, egy a sima normálnak! :D
Korábban több kormánytag is kijelentette, hogy a készpénzt előnyben részesíti. Emlékezetes, amikor Szijjártó Péter 75 ezer forintos cipőjének fizetésekor azt mondta, hogy "csak a készpénz". De miért is? Mi baja lett volna, ha kártyával fizeti ki? Miért jobb kivenni az ATM-ből és utána bevinni egy…..
Orbán, akárcsak Putyin, Ukrajnát abszurd, mesterségesen létrehozott államnak tartja és egyáltalán nem tartaná bajnak, ha megszűnne. Ebben az esetben Magyarország, élve a „szuverenitás” adta jogával, elhagyhatná a liberális, „sorosista” EU és NATO hatalmi tömböt és csatlakozhatna a Záhonynál kezdődő,…..
1912. Megkorbácsolt rab az orosz távol-keleti Szahalin-sziget büntetőkolóniájában..
Cpt. Flint
2023.11.20 13:38:36
@bioLarzen: igen, szerintem is szalmiákszeszt (ammónium-hidroxid oldatot) tartanak az orra alá.
Modorosblog
Az egyszeri melós is megengedhette magának, hogy minden hétvégén elvitte a családot étterembe
2023.11.14 11:27:35
Igen. El lett kúrva az egész módszer- és gengszterváltás, illúziókat kergetünk, Ausztria még mindig sehol, sőt, az olló pedig egyre csak nyílik, és mára már a régebben folyton csak lesajnált Romániát és Bulgáriát is csak irigyelhetjük, még fociban meg olimpiai aranyakban is. 1990, de 2004 óta se…..
Cpt. Flint
2023.11.15 12:59:48
@Balogh Zsolt: nyilván ma nem keres senki havi 10 millát, miközben 500 eFt-ot ad a bejárónőnek egy hónapra. Én meg még ennyit sem kapok nettóban 30 év után állami alkalmazottként. A képviselők havi költségtérítése nagyobb, mint az egész éves fizetésem.
A demagóg modorosságot félretéve talán a kiszámíthatóság volt a legpozitívabb akkoriban a "kisember" számára. Na ez most nincs egyáltalán.
A demagóg modorosságot félretéve talán a kiszámíthatóság volt a legpozitívabb akkoriban a "kisember" számára. Na ez most nincs egyáltalán.
Hogyan tanuljunk a rossz könyvekből?
Ha nem tetszik nekünk, amit olvasunk, akkor álljunk meg és gondolkodjunk el rajta. Mi nem tetszik? Mi okoz diszkomfortérzetet?
Az egyik ok lehet az értékkülönbség. Ha a cselekmény úgy zajlik, vagy egy szereplő úgy cselekszik, hogy azzal emberként nem értünk…..
Az előző években nem figyeltem - bár tavaly ősszel úgy emlékszem már hűvösek voltak az éjszakák és a szarvasbőgés idején már nem tudtam nyitott ablaknál aludni, úgy kevéssé hallom őket - olyan sokan jönnek esténként és figyelik a szarvasbőgést. Nem mennek ki a völgybe, épp csak túlmennek a házon és…..
Cpt. Flint
2023.09.18 21:55:24
@Parkinca: jobb valami zártabb doboz, mondjuk deszkából. A kalitkában nem tud elbújni, fenyegetve érzi magát. A pelék amúgy is inkább éjjel aktívak.
Egy bakonyi vadászházba jártam évekig, ott sok pele volt. Volt, hogy a vizeskannába fulladva találtunk. Az egész padláson 10 centi vastagon állt az üres dió és mogyoróhéj, az általuk odahordott és megevett magok maradványként.
Ha a padlásod ennyre mozgalmas, akkor talán érdemes lenne egy olcsóbb nfrás vadkamerát felrakni. Irtó vicceseket és érdekeseket lehet felvenni, akár a blogot is szuperül feldobhatod vele!
Egy bakonyi vadászházba jártam évekig, ott sok pele volt. Volt, hogy a vizeskannába fulladva találtunk. Az egész padláson 10 centi vastagon állt az üres dió és mogyoróhéj, az általuk odahordott és megevett magok maradványként.
Ha a padlásod ennyre mozgalmas, akkor talán érdemes lenne egy olcsóbb nfrás vadkamerát felrakni. Irtó vicceseket és érdekeseket lehet felvenni, akár a blogot is szuperül feldobhatod vele!
Cpt. Flint
2023.09.18 22:21:02
@Cpt. Flint: "A pelék amúgy is inkább éjjel aktívak." itt kimaradt a folytatás; azt akartam kifejteni, hogy nem annyira szeretik a világos, kitett helyet, mint pl. a kalitka. Egy nem nagy (mondjuk 20-30 cm élhosszúságú), jól szellőző, de nagyjából zárt, sötétebb doboz, kibélelve szalmával vagy tiszta, nem műszálas ronggyal, vagy tiszta gyaluforgáccsal stb. megfelel arra, hogy max. 1-2 napig tárolj,vagy valahová szállíts egy ilyen kis jószágot. (Lehet pl. egy nyitható tetejű B típusú madárodút is használni; kis szellőzőlyukakat fúrva az oldalfalak felső részébe, és persze a röpnyílást be kell dugózni, vagy hálót, ill. elfordítható fedlapot szerelni rá.)
Hosszabb idő alatt persze egy ilyenből kirágják magukat.
Hosszabb idő alatt persze egy ilyenből kirágják magukat.
Cpt. Flint
2023.09.18 22:23:35
@Cpt. Flint: "nfrás" = infrás
Tipikus, mindennapos jelenet, mondhatni jelenség a hazai vasútállomásokon: együtt, nemritkán egy-egy szál cigivel egymást kisegítve veszik semmibe vasúti dolgozók (közfeladatot ellátó személyek) és utasok a törvényeket - és a nemdohányzók jogait.
Cigiznek - gyakran együtt - ott, ahol szigorúan…..
Cpt. Flint
2023.09.16 18:54:06
@Pályamágus, a sínész: ennyi erővel pár felest is bevehetnek a vasutasok (tudomásom szerint elég jellemző is). Az ivás is alanyi jog, saját bevallásuk szerint nyilván semmit nem ront a munkájukon/képességeiken sem, csak azok az ostoba szabályok tiltják, azt meg ki nem fossa le? És még csak nem is füstöl senki orra alá...
Ó, azok a '70-es évek, amikor térdig gázoltunk a gyerekfilmekben! Aki szívesen emlékszik vissza erre az időszakra, annal érdemes böngésznie a kizárólag az interneten látható M3 adó műsorát, ahol a nemrég sugárzott Keménykalap és krumpliorr után egy újabb Csukás István alapművet tűztek műsorra, az…..
Cpt. Flint
2023.06.09 19:20:09
@Terézágyú: a Pólika nyugodtan származhatna mondjuk a "polák"-bólés akkor máris megvan az egyértelmű lengyel utalás.
„A férfi közel egyidős volt a lány szüleivel... azért ez kicsit durva, akárhogy is nézzük. Akik azt mondják, hogy a szerelem mindent legyőz, szerintem nem erre értik” – Néhány pasi a fiatalság utáni ámokfutásában sok tévhitnek képes felülni, ilyen például az apakomplexusban…..
Cpt. Flint
2023.05.31 13:12:23
@Almandin: "Al Pacinónak most született új gyermeke" Na ugye, ott is milyen jól működik a kapcsolat 50 év korkülönbséggel... ;D
Tudom, hogy ez az én hibám, de én egész egyszerűen képtelen vagyok hinni a nagy korkülönbségű kapcsolatok érzelmi tartalmában. Ott én mindig valami érdeket, illetve lelki defektust érzek. Mondjuk az nyilván baromság, hogy minden kapcsolatnak ugyanúgy az örök lángoló szerelemről kell szólnia, mert minden ember más... De mégis, én nem tudom elengedni azt, hogy élete társát igazán szeresse az ember, élvezze vele az élet minden pillanatát, semmilyen téren ne vágyakozzon másra. Valszleg nagyon maradi vagyok és menthetetlenül romantikus.
Tudom, hogy ez az én hibám, de én egész egyszerűen képtelen vagyok hinni a nagy korkülönbségű kapcsolatok érzelmi tartalmában. Ott én mindig valami érdeket, illetve lelki defektust érzek. Mondjuk az nyilván baromság, hogy minden kapcsolatnak ugyanúgy az örök lángoló szerelemről kell szólnia, mert minden ember más... De mégis, én nem tudom elengedni azt, hogy élete társát igazán szeresse az ember, élvezze vele az élet minden pillanatát, semmilyen téren ne vágyakozzon másra. Valszleg nagyon maradi vagyok és menthetetlenül romantikus.
A Legyünk barátok-dolog eddig még sosem ment Levélírónknak, és azt is furcsállja, hogy exének csak most, jóval a szakításuk után jutott eszébe. Így olyan, mintha nem régen csalódott volna, és most sürgősen egy vigaszpartner kéne neki, akit már jól ismer, és akivel bizonyos…..
Cpt. Flint
2023.05.16 12:13:51
Gondolom, ismerős ez a kifejezés: “Rendes vagy, DE legyünk csak barátok.” Amikor megkapják a férfiak a fenti mondatot, egy világ omlik össze bennük, és meg kell mondanunk, jogosan.
A túlságosan kedves férfiakat elsősorban azért nem fogadják el a nők szeretőnek/barátnak/társnak,, mert a nőket a…..
Várkonyi Gábor Autóblog
Katja Diehl: "El fogjuk venni a németek álmát a saját ingatlanról és a saját autóról"
2023.02.20 08:47:28
Amikor kicsit több, mint 4 éve elkezdtem írni a blogot, többek között az volt a célom vele, hogy meg tudjam mutatni, hogy az autó, mint tárgy, ideológiai alapú kontextusba került, és nem véletlen, hogy a politikai dimenzióból vizsgálva a gyűlölet tárgya egy bizonyos csoportnál.Évek óta látszanak az…..
Cpt. Flint
2023.02.23 10:53:04
@2023: a személyeskedés csak téged minősít. Az, hogy néhány zöld politikus tépi a száját, akár a kormányban is kapva valami beosztást, nem jelenti, hogy alapjaiban sok minden változott volna, vagy változna a jövőben. Sem a közemberek, sem a nagyiparosok, pénzemberek nem engednek az érdekeiket sértő mélyreható változásokat.
Cpt. Flint
2023.02.23 11:13:02
@2023: "Az otthontalanság elsősorban nagyvárosi probléma." Nyilvánvalóan, mivel ott koncentrálódott/koncentrálódik sok ember kis helyen, akik a munkalehetőség miatt elhagyták az eredeti lakhelyüket. Külön házat építeni ennyi embernek adott területen nyilván nem lehet. Jönnek az emeletes, soklakásos házak. De ezt meg ki szervezné meg, hogy összeálljon 100 ember építőközösséggé, nyilván senki. Ezért a befektetők építik meg ezeket a házakat, vagy azok a vállalatok, akiknek ez a munkaerő miatt érdekükben áll.
A befektetők által épített lakások egy része nyilván eladó, de mindkét oldalról van igény bérlésre is. A befektető kisebb, de állandó hasznot húz, miközben a tárgyi eszköze megmarad. A bérlőnek pedig nem kell nagy összeget egyszerre előteremteni, mobilisabb (válthat másik munkahelyre, lakóhelyre), és ha csak ideiglenesen jött a városba, akkor is tud lakhatást szerezni.
Az általad "otthontalanság"-ként aposztrofált bérlakásrendszer nem a gyíkemberek emberellenes összeesküvéseként alakult ki, hanem az általad istenített kapitalizmus egyik teljesen természetes folyamatainak (szerves fejlődésének) eredménye.
Falun nincs emberkoncentráció, van elég hely, és csak annyian élnek ott, ahányan meg is élnek (akár ingázva is). Nem is nagyon szokás bérbe adni a házakat, és nem is nagyon van rá kereslet. De azért (faluban élőként) én konkrétan tudok olyanokról, aki falun is béreltben lakik.
Életem első 25 évét (szüleim révén) szolgálati lakásokban éltem le; az egyik kétszintes négylakásos társasházban volt, a másik egy kertes ikerház egyik fele. Sose jutott eszembe, hogy nem a "mi" lakásunk... míg meg nem kellett venni 1992-ben.
A befektetők által épített lakások egy része nyilván eladó, de mindkét oldalról van igény bérlésre is. A befektető kisebb, de állandó hasznot húz, miközben a tárgyi eszköze megmarad. A bérlőnek pedig nem kell nagy összeget egyszerre előteremteni, mobilisabb (válthat másik munkahelyre, lakóhelyre), és ha csak ideiglenesen jött a városba, akkor is tud lakhatást szerezni.
Az általad "otthontalanság"-ként aposztrofált bérlakásrendszer nem a gyíkemberek emberellenes összeesküvéseként alakult ki, hanem az általad istenített kapitalizmus egyik teljesen természetes folyamatainak (szerves fejlődésének) eredménye.
Falun nincs emberkoncentráció, van elég hely, és csak annyian élnek ott, ahányan meg is élnek (akár ingázva is). Nem is nagyon szokás bérbe adni a házakat, és nem is nagyon van rá kereslet. De azért (faluban élőként) én konkrétan tudok olyanokról, aki falun is béreltben lakik.
Életem első 25 évét (szüleim révén) szolgálati lakásokban éltem le; az egyik kétszintes négylakásos társasházban volt, a másik egy kertes ikerház egyik fele. Sose jutott eszembe, hogy nem a "mi" lakásunk... míg meg nem kellett venni 1992-ben.
Cpt. Flint
2023.02.23 11:13:33
@gigabursch: az ember mindig reménykedik. :D
A tuja igazi kerti örökzöld, mondom ezt rögtön kétfajta értelemben, ugyanis egyfelől ténylegesen örökzöld, vagyis az egész évben színes, lombos, így díszítő értéke folyamatos, másfelől pedig olyan örök(zöld) slágere a kerti növényeknek, hogy kis túlzással kertet se találni, ahol ne lenne tuja. Mi…..
Cpt. Flint
2023.02.07 13:19:26
@Adszorbció: "Hamis ciprust is érdemes megemlíteni, mint alternatíva" Melyiket? Az oregoni hamisciprus (Chamaecyparis lawsoniana) (ami a magyarországi kertekben korábban talán a nyugati tuját is megelőzte) és fajtái kb. ugyanolyan klímaigényűek mint a nyugati tuja. De gyakorlatilag a (Mo-on forgalmazott) többi hamisciprus is mind pára- és nedvességigényes.
Cpt. Flint
2023.02.07 13:54:31
@OkoskaTo:rp: nem tisztem megvédeni a szerzőt, de egy kert, fasor, park telepítésénél a tőszám, ültetési táv mindig egy nehéz, eldöntendő kérdés. A növények nőnek, ez már a nevükből is következik. :D Az az egyik nagy kérdés egy tervezésnél (és ezt illik megkérdezni a megrendelőtől is), hogy MIKORRA legyen "mutatós" a növénytelepítés. Alapvetően két út van: úgy és annyit ültetünk, hogy már az elején is legyen látszatja, jól nézzen ki; vagy eleve nagyjából a véglegesnek szánt tőtávot és darabszámot alkalmazzuk. Első esetben nyilván jóval többet kell ültetni, és el kell fogadni, hogy egyes példányok az összenövés miatt idővel vagy maguktól elpusztulnak, vagy ki kell őket venni a többiek és az elvárt látvány/hatás érdekében. Második esetben (jóval) kevesebbet ültetünk, azzal a kompromisszummal, hogy a remélt/tervezett/elvárt látványt, környezeti hatásokat (pl. árnyalás) még sok évig nem fogjuk elérni.
A sűrűbb ültetés mellett szólhat az, hogy a természetes, vagy rendkívüli esemény miatti pusztulásokat is ellensúlyozza.
Egy idős erdőben pár száz darab faegyed van hektáronként, egy fiatalosban ennek többszöröse, mesterséges erdősítésnél pedig (őshonos fafajok esetén) 4500-7500 darab csemetét kell ültetni.
A sűrűbb ültetés mellett szólhat az, hogy a természetes, vagy rendkívüli esemény miatti pusztulásokat is ellensúlyozza.
Egy idős erdőben pár száz darab faegyed van hektáronként, egy fiatalosban ennek többszöröse, mesterséges erdősítésnél pedig (őshonos fafajok esetén) 4500-7500 darab csemetét kell ültetni.
Emlékszünk még a mobiltelefon- és legfőképp a mobilinternet előtti világra? Valóban olyan borzasztó lett volna?
Hát szerintem nem.
Mert most ne azt mondjuk, hogy "mert akkor még beszélgettek az emberek", hiszen azt mindenki kívülről fújja már. Hanem ez egy teljesen messzire vezető, a mélybe…..
Cpt. Flint
2023.01.14 18:37:54
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: mikor nem politizálsz/trollkodsz, még mindig egész szellemes vagy.
Cpt. Flint
2023.01.14 18:40:12
@birca szerint a meghalt két t: ha elkapod a pillantását, az úgyis zaklatási ügy lesz...
Még utoljára egyszer ismét visszakanyarodunk az elmúlt ünnepekhez. Nálunk ez a leves volt az ünnepi fogás. Kicsit elfeledett étel, a 70-es évek éttermi konyhája szülte, de egyszerűsége mellett nagyon finom és változatossá teszik az étkezéseket. Mi a régi recepten módosítottunk, mert annak idején a…..
Bár az Aranybulla sorozat megjelenése az év végi szimbolikus elcsendesedéshez volt igazítva, a visszhangja mégis hangossá tette az újév elejét. Még most is sorra jelennek meg a méltató, és kritikus értékelések, amelyek legfőbb értéke elemző szemmel, hogy tökéletesen leírják a folytatódó kultúrharc,…..
A barátnő visszatekint, milyennek is képzelte jelenlegi kapcsolatát az elején, és ahhoz képest hol is tartanak. Arra jött rá, hogy az eddig elnézett dolgok után az már nem is olyan durva, amikor párja tapintatlanul sokat sztorizgat a volt barátnőiről, gyakran intim…..
„A szerelem megvan, nem is az a célom, hogy elrettentsem, de rossz szokásokat nem akarok szó nélkül elnézni.” - Az alaptermészet nem olyan dolog, amin könnyen lehetne változtatni, ezzel Levélírónk is tisztában van, viszont ha egy pasi az ismerkedési fázisban képes uralni a…..
Cpt. Flint
2022.10.17 14:23:44
@Lorrh: Könnyebb volt, mint a kacsa.
„A nők azáltal, hogy leértékelik a férfiakat, önmagukat is leértékelik, a két nem márpedig egymás nélkül nem tud kiteljesedni” – Egy kimerítő esszét kaptunk, melyből megtudhatod, hogy a nő valódi szerelmet csak a nála minden szinten tökéletesebb férfi iránt képes érezni, az…..
Cpt. Flint
2022.10.11 14:47:19
@Lorrh: "Ki az aki ezt végig tudta olvasni?" teljesen jogos kérdés. :D
Cpt. Flint
2022.10.11 14:57:40
@Balogh Zsolt: Huh, neked azért elég kevés elképzelésed van arról, hogy mire jó (mire való) egy kapcsolat. Ilyen hozzáállással szerintem ne is vágj bele.
A cikk címével ellentétben nem a húsok áráról lesz szó vagy piacozásról. hanem arról a dologról, mely egyre jobban kicsúcsosodik, és bizony csípi a szemem. Mégpedig a női nem testének áruba bocsátásáról, tárgyiasításáról lesz szó leginkább és a teljes kitárulkozásról. Na nem a legősibb mesterségre…..
A barátnő stressztűrő képessége vészesen alacsony, sok mindent túlreagál, a pasi pedig úgy érzi, hogy 180 fokos fordulatot vett a kapcsolat. Szerinte a csaj már nem is fog azzal bajlódni, hogy szünetet kérjen, lehet, hogy már egyenesen egy szünetben vannak, még ha nincs is…..
Cpt. Flint
2022.09.28 10:46:52
@Olasz Bazsa: "Az olyan nőhöz, aki nem érdekből szegődik melléd, valamint képes intellektuálisan is hozzátenni az életedhez, pont egy lottóötösnyi szerencse kell."
Ezen azért még utólagosan pluszban felb.sztam magam... Ha úgy vesszük, MINDENKI érdekből szegődik a másik mellé. A pasik is érdekből házasodnak ugyanúgy. Szexet, gyereket, háztartási robotot. ápoló- és társalkodónőt akarnak. Plusz feature, hogy vendégségben/buliban lehet bebaszni, ha van jogsija a csajnak.
Annyira fájdalmas ez a felfogás, nagyon sajnálom az ide kommentelő - magukat realistának gondoló - megkeseredett embereket.
A lottó ötössel egyetértek, de én a "az, akivel tökéletesen összeilletek" jellemzéssel kapcsolnám össze, nem a tiéddel.
Amúgy mit jelent ez a "képes intellektuálisan is hozzátenni az életedhez" szöveg? Én ezt kb. a Curie házaspárnál tudom realizálni, amúgy egy értelmetlen, "coach"-os lózungnak tűnik.
Ezen azért még utólagosan pluszban felb.sztam magam... Ha úgy vesszük, MINDENKI érdekből szegődik a másik mellé. A pasik is érdekből házasodnak ugyanúgy. Szexet, gyereket, háztartási robotot. ápoló- és társalkodónőt akarnak. Plusz feature, hogy vendégségben/buliban lehet bebaszni, ha van jogsija a csajnak.
Annyira fájdalmas ez a felfogás, nagyon sajnálom az ide kommentelő - magukat realistának gondoló - megkeseredett embereket.
A lottó ötössel egyetértek, de én a "az, akivel tökéletesen összeilletek" jellemzéssel kapcsolnám össze, nem a tiéddel.
Amúgy mit jelent ez a "képes intellektuálisan is hozzátenni az életedhez" szöveg? Én ezt kb. a Curie házaspárnál tudom realizálni, amúgy egy értelmetlen, "coach"-os lózungnak tűnik.
Cpt. Flint
2022.09.28 16:12:43
@Real_Time: ez azért fordulhat elő, mert az emberek hajlamosak az általánosításra, akkor is, ha az hülyeség.
Amúgy egy párkapcsolati blog hozzászólásaiban kb. ugyanannyi lesz az elfogulatlan és nem általánosító komment, mint pl. a port.hu-n a filmek kommentszekciójában (vagy bárhol másutt). Nyilván igazából leginkább az fog ide írni, akit érint a téma és erős pozitív, vagy negatív élményekkel bír. (Plusz az eszelősök, akik mindenhová írnak.) Így elég kevés lesz az érdemi vita és a meggyőzhető partner is. :D
Amúgy egy párkapcsolati blog hozzászólásaiban kb. ugyanannyi lesz az elfogulatlan és nem általánosító komment, mint pl. a port.hu-n a filmek kommentszekciójában (vagy bárhol másutt). Nyilván igazából leginkább az fog ide írni, akit érint a téma és erős pozitív, vagy negatív élményekkel bír. (Plusz az eszelősök, akik mindenhová írnak.) Így elég kevés lesz az érdemi vita és a meggyőzhető partner is. :D
Cpt. Flint
2022.09.29 12:50:41
@body_andras: Ha egy nő így "megváltozik" a kapcsolat előrehaladtával, akkor:
1. nem jól választottál, nem ismerted meg eléggé korábban.
2. ő nem választott jól, a rózsaszín köd elfedte a rossz tulajdonságaidat, vagy legalábbis azt hitte, tudja kezelni ("majd én megváltoztatom!"), illetve alakoskodtál.
3. te (is) úgy változtál, amitől elvesztetted a vonzerődet.
Nekem nem tűnik valid állításnak az, hogy minden nő eleve számítgatja a kapcsolatai előnyeit, folyton csak a megélhetés lebeg a szeme előtt, eleve eltervezi, hogy hogyan vált egyik pasiról a másikra, hogy egyre jobb legyen neki. Hogy emiatt folyton az összes nő hazudozna, alakoskodna, csalna stb. Szerintem a zömük ugyanúgy nem gondolkodik ezen túl sokat és ugyanúgy csak valami igazán boldog kapcsolatot szeretne, mint a férfiak.
Azt el kell fogadni, hogy a nők nem férfiak; aki ugyanazokat a viselkedésmintákat várja el tőlük, mint magától, az csalódni fog, annak a saját neméből kell választania. Ha vannak olyan dolgok, amik nagyon fontosak, akkor mindenképp olyan társat kell választani, akivel legalább azokban egyezik az ember.
Az is egyértelmű, hogy a nők (ha normálisak és nincsenek valami kényszerhelyzetben) sokkal könnyebben kilépnek a langyos fosból, mint a pasik. Ha nem érzi jól magát, a férfi a munkába temetkezik, hobbit keres, vagy szeretőt. Aztán jól meglepődünk és megsértődünk, mikor a nő bejelenti a szakítást/válást.
Az is tény, hogy ha van gyerek, akkor a magyar bíróság nagyon erősen az anya felé húz. De vegyük azt is figyelembe, hogy a férfiak zöme (ha nem ő kezdeményezte a válást, hanem csak "belecsöppent") nem fizet ügyvédet, mert az egyrészt drága, másrészt "van énnekem annyi eszem, hogy megvédjem magam". A nők nagy többsége meg eleve ügyvéddel megy bele a dologba. (Most azt nem is ragoznám, hogy a mo-i válóperes ügyvédek egy része milyen...)
Száz szónak is egy a vége, nem értek egyet a nők démonizálásával, amit sokan nyomnak itt. (Természetesen a férfiakéval sem!)
Igen, a kapcsolatok nehezek. Igen, sokszor választunk rosszul, mert nem ismerjük magunkat sem eléggé, mert hazudunk magunknak, mert elborul az agyunk, vagy mert - néha - átvernek. Ez van, szívás az élet. De emiatt még nem lesz MNK (minden nő k.rva) és MFR (minden férfi rohadék).
"A háztartási robot azért nem életszerű, mert olyan világban élünk"... A háztartási robot konkrét válasz volt (a sugarbabyvel együtt) az Olasz Bazsa által említett "élősködő HÁZTARTÁSBELI" fogalomra. szóval ne keverjük ebbe a nem htb-ket, mert nem rájuk vonatkozott.
1. nem jól választottál, nem ismerted meg eléggé korábban.
2. ő nem választott jól, a rózsaszín köd elfedte a rossz tulajdonságaidat, vagy legalábbis azt hitte, tudja kezelni ("majd én megváltoztatom!"), illetve alakoskodtál.
3. te (is) úgy változtál, amitől elvesztetted a vonzerődet.
Nekem nem tűnik valid állításnak az, hogy minden nő eleve számítgatja a kapcsolatai előnyeit, folyton csak a megélhetés lebeg a szeme előtt, eleve eltervezi, hogy hogyan vált egyik pasiról a másikra, hogy egyre jobb legyen neki. Hogy emiatt folyton az összes nő hazudozna, alakoskodna, csalna stb. Szerintem a zömük ugyanúgy nem gondolkodik ezen túl sokat és ugyanúgy csak valami igazán boldog kapcsolatot szeretne, mint a férfiak.
Azt el kell fogadni, hogy a nők nem férfiak; aki ugyanazokat a viselkedésmintákat várja el tőlük, mint magától, az csalódni fog, annak a saját neméből kell választania. Ha vannak olyan dolgok, amik nagyon fontosak, akkor mindenképp olyan társat kell választani, akivel legalább azokban egyezik az ember.
Az is egyértelmű, hogy a nők (ha normálisak és nincsenek valami kényszerhelyzetben) sokkal könnyebben kilépnek a langyos fosból, mint a pasik. Ha nem érzi jól magát, a férfi a munkába temetkezik, hobbit keres, vagy szeretőt. Aztán jól meglepődünk és megsértődünk, mikor a nő bejelenti a szakítást/válást.
Az is tény, hogy ha van gyerek, akkor a magyar bíróság nagyon erősen az anya felé húz. De vegyük azt is figyelembe, hogy a férfiak zöme (ha nem ő kezdeményezte a válást, hanem csak "belecsöppent") nem fizet ügyvédet, mert az egyrészt drága, másrészt "van énnekem annyi eszem, hogy megvédjem magam". A nők nagy többsége meg eleve ügyvéddel megy bele a dologba. (Most azt nem is ragoznám, hogy a mo-i válóperes ügyvédek egy része milyen...)
Száz szónak is egy a vége, nem értek egyet a nők démonizálásával, amit sokan nyomnak itt. (Természetesen a férfiakéval sem!)
Igen, a kapcsolatok nehezek. Igen, sokszor választunk rosszul, mert nem ismerjük magunkat sem eléggé, mert hazudunk magunknak, mert elborul az agyunk, vagy mert - néha - átvernek. Ez van, szívás az élet. De emiatt még nem lesz MNK (minden nő k.rva) és MFR (minden férfi rohadék).
"A háztartási robot azért nem életszerű, mert olyan világban élünk"... A háztartási robot konkrét válasz volt (a sugarbabyvel együtt) az Olasz Bazsa által említett "élősködő HÁZTARTÁSBELI" fogalomra. szóval ne keverjük ebbe a nem htb-ket, mert nem rájuk vonatkozott.
„Senkinek nem akarom azt hagyni, hogy jogilag támadható legyek, és egyszer a vagyonom felét magával vigye” – Levélírónk egyik exe 7 hónap után el akarta vetetni magát, és emiatt arra a következtetésre jutott, hogy a kapkodás mögött valószínűleg nem a szerelmi mohóság áll. …..
Cpt. Flint
2022.09.27 12:46:57
@Almandin: "Ettől még senki nem szociopata. A szociopata pont a másik lehúzására törekszik, itt meg fél a posztoló, hogy élősködni akarnak rajta." De bizony, az empátia és érzelmek hiánya, az önzés, az irányításmánia, az előítéletesség és arrogancia mind szociopata vonás, és mind tetten érhető a szövegben.
Cpt. Flint
2022.09.28 12:47:33
@fkv.119: úgy örülök, hogy te mindent tudsz rólam (is)! ezek után nyilvánvaló, hogy nincs is miről vitatkozni (hiszen mindent tudsz), és természetesen neked van igazad (hiszen mindent tudsz).
Sok szerencsét neked és a hasonlóan gondolkodóknak az olyan kapcsolatokhoz, amelyben az egyetlen igazán lényeges kérdést ezek szerint az anyagiak képezik.
Sok szerencsét neked és a hasonlóan gondolkodóknak az olyan kapcsolatokhoz, amelyben az egyetlen igazán lényeges kérdést ezek szerint az anyagiak képezik.
Cpt. Flint
2022.09.28 12:56:07
@sdani: az első hozzászólásod alapján azt mondtam, hogy hurrá, végre egy normális ember!
de aztán leírtad ezt: "nem egy háztartásbelivel élek kapcsolatban, akinek az az egyetlen lehetősége a jó életre, hogy más vagyonán élősködik."
Szóval a HTB az egy élősködő. Hm. Véletlenül sem a pasi mondja, hogy "Cicukám, nem kell neked dolgozni, elég, ha szép vagy!", vagy hogy "Asszonykám, nem kell neked dolgozni, legalább ellátod a gyerekeket, lesz meleg étel, tiszta lakás!"
Szóval sztem ha egy pasi sugarbabyt tart, akkor nyilván tisztában van a játékszabályokkal, ha meg háztartási robotot, akkor qrvára ne vegye a szájára azt a szót, hogy élősködő.
de aztán leírtad ezt: "nem egy háztartásbelivel élek kapcsolatban, akinek az az egyetlen lehetősége a jó életre, hogy más vagyonán élősködik."
Szóval a HTB az egy élősködő. Hm. Véletlenül sem a pasi mondja, hogy "Cicukám, nem kell neked dolgozni, elég, ha szép vagy!", vagy hogy "Asszonykám, nem kell neked dolgozni, legalább ellátod a gyerekeket, lesz meleg étel, tiszta lakás!"
Szóval sztem ha egy pasi sugarbabyt tart, akkor nyilván tisztában van a játékszabályokkal, ha meg háztartási robotot, akkor qrvára ne vegye a szájára azt a szót, hogy élősködő.
Posztolónk régebben még azt hitte, hogy 38 évesen már családja lesz, ehelyett még mindig keresgél, mint egy 21 éves. Nem érti, mi a baj, mert amint ő érzelmet nyilvánít, a csajok eltűnnek. Az érzelmek zavaró tényezők lettek a párkapcsolatoknál?
…..
Cpt. Flint
2022.09.26 13:22:59
@Josagos: "Ma erre már nincs szükség, a nő egyedül is képes erre, anélkül, hogy a gyerek éhenhalna, vagy megfagyna télen. Ezért a család szerepe csökken."
Pont ez a téveszme, hogy erre nincs szükség, elavult, túlhaladott. Az a társadalmi rendszer, a "nyugati" típusú jóléti állam, ami ezt állítja, nem fenntartható! Minden paraméter ezt mutatja, a környezet felélése, a népesség csökkenése és az egyedek degenerációja is. Az atomizált társadalom fenntartása kizárólag a gazdasági szereplők (relatíve) rövid távú érdeke. Elég egyértelmű, hogy jó esetben magától megváltozik, vagy (sokkal nagyobb valószínűséggel) össze fog omlani.
Pont ez a téveszme, hogy erre nincs szükség, elavult, túlhaladott. Az a társadalmi rendszer, a "nyugati" típusú jóléti állam, ami ezt állítja, nem fenntartható! Minden paraméter ezt mutatja, a környezet felélése, a népesség csökkenése és az egyedek degenerációja is. Az atomizált társadalom fenntartása kizárólag a gazdasági szereplők (relatíve) rövid távú érdeke. Elég egyértelmű, hogy jó esetben magától megváltozik, vagy (sokkal nagyobb valószínűséggel) össze fog omlani.
Cpt. Flint
2022.09.26 13:32:34
@Sadist: "Nem túl elegáns olyan dolgot számonkérni valakin, amire nem sok ráhatása van. 30-35 alatt a nők osztják a lapokat, ők döntik el, hogy kivel és mikor kezdenek bármilyen jellegű kapcsolatba." Én ebben nem hiszek. Ez megint a "red pill" duma. Nincs olyan, hogy "minden nő ilyen". meg "minden pasi olyan", meg "20-30 évig", meg "40 felett"... Legalábbis ennyire lebutítva és általánosítva biztos, hogy nincs. Trendek vannak, de egyénileg mindig van egy csomó kivétel, eltérés, lehetőség...
De amúgy inkább arra akartam reflektálni, ami NEM íródott le a posztban, hogy mi volt az elmúlt 8 évben, mert ha 100 nője volt ez idő alatt és mindegyikkel max. egy hónapig tartott, akkor nyilván nem csak a nőkben van a hiba. Igazából a siránkozáson kívül nagyon keveset tudtunk meg a posztolóról és a kapcsolatairól (akár valós a poszt, akár kitalált), ezt próbáltam feszegetni.
De amúgy inkább arra akartam reflektálni, ami NEM íródott le a posztban, hogy mi volt az elmúlt 8 évben, mert ha 100 nője volt ez idő alatt és mindegyikkel max. egy hónapig tartott, akkor nyilván nem csak a nőkben van a hiba. Igazából a siránkozáson kívül nagyon keveset tudtunk meg a posztolóról és a kapcsolatairól (akár valós a poszt, akár kitalált), ezt próbáltam feszegetni.
A kiló nem százat jelent.
Mindennapi Trianon. A lehetetlen bekövetkezése és a velünk élő szürreális valóságok
2022.06.04 10:55:25
Két éve került a kezembe a kiadó és a szerzők jóvoltából Gyulai György és Demkó Attila NAPRÓL NAPRA TRIANON 1918-1924 című kötete. Megérte belelapozni újra...
Cpt. Flint
2022.09.23 13:09:40
@Wildhunt: @Piffu: Mi értendő a magyarok, magyarság "túlélése", "megmaradása" alatt szerintetek? Mert a magyar (anya)nyelv léte a c. nemzetiség (?) növekedésével sem forog veszélyben. A "magyar" genetika olyan szinten kevert, hogy kb. ugyanaz, mint a szomszéd országoké; és ebben is benne van az említett "nemzetiség". Vagy azt értitek alatta, hogy lesz-e Hollókőn vödörből locsolás húsvétkor 100 év múlva? Hogy állni fog-e a Parlament, meg a Lánchíd? Ez nyilván nem igazán az EU-n múlik... Változik a társadalom, változik a nyelvünk, "nyugati" életmódot akarunk, és nem vagyunk egy szigetország, hanem Európa kellős közepén ülünk egy medencében. Képtelenség elzárkózni a változások és a külső hatások elől.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz