Adatok
duracelnyuszi
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Több felháborodott UPC ügyfél is írt nekünk, hogy hiába szeretnék megszüntetni ezt a boldogító státuszukat, a szolgáltató nem ad rá lehetőséget. A szerződéseket kizárólag telefonon lehet felmondani, de a várakozási idő vagy végtelen, vagy szétkapcsol. Attila a személyes…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én pontosan az említett cégnek dolgozok, és a saját bőrömön érzem a rendszer kisebb nagyobb hiányosságait, az ügyfelek (néha hiányzó) türelmét, és a stresszt ami ezzel jár.
Én is ügyfél vagyok jó néhány szolgáltatónál, de még soha nem jutott eszembe felvenni a telefont és üvölteni egy olyan emberrel aki igazán nem tehet semmiről, ő azt teszi, amit a NAGYOK kitaláltak.
Dolgozó emberként szakítok időt arra, hogy ha egy szolgáltatást le akarok mondani, bemegyek irodába.
Én a T-commal jártam meg, hogy számlával kapcsolatos kérdésem volt, és felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot. Laza 30 percembe került kezelőhöz jutni, aki közölte velem, hogy ő ilyennel nem foglalkozik, (számlázás menüpont alatt), és kapcsol egy kollégát.
További 20 perc után letettem a telefont, és nem lemondani akartam, csak a számlámat nem értettem.
Azzal, hogy valaki így, vagy úgy elmondja/üvölti a véleményét, nem ér el vele semmit, inkább az Illetékeseknek kéne néhány jól célzott levél, és a probléma, ha nem is lenne megoldva, de legalább tudatva lenne, hőn szidott szolgáltatónk marketing osztályával. :D