Adatok
SzivtelenSatan
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Elképesztő népszerűségnek örvendenek azok a facebookos csoportok, melyek tagjainak az a célja, hogy demonstráljanak a Facebook fizetőssé tétele ellen. Hogy mi?? Fizetős lesz a Facebook???Hát minden valószínűség szerint. Máskülönben minek csatlakozott volna több mint 22 ezer…..
SzivtelenSatan
2010.05.20 11:37:54
Én örülnék azért, ha ingyenes tagsággal limitálva lenne a napi hülyeségek bepostolásának lehetősége. Vannak akik 10 percenként higítják az információáramlást azza, hogy éppen mit hallgatnak, stb...
Szegény Figo az Inter után most a Szentkirályi csapatából is végérvényesen kikerült, kénytelen lesz újra focizni vagy valami más megélhetési forrás után nézni. Nem rohangálhat többet a járó gépsorok között, nem ihat bele találomra akármelyik, a futószalagról frissen…..
Minimum a hónap kalandja esett meg Gergővel. Olvasónk - magyar internetezők tízezreihez hasonlóan - nemrég belebotlott az Aranylinkbe, ami alatt Horálki János extrém túravezető weboldala lapul. Ha nem ismernék véletlenül, János, a netes híresség olyan komplex túravezetést kínál…..
Bérijesztgetés! Igen, ilyen is van.Természetesen az Interneten található a Horalki Luxus Kirándulás honlapján. Furcsa? Ugyan. Horalki úr nagyszerű extrákkal bolondítja meg az egyszerű kirándulást. Masszíroz, csomagot cipel, és még megannyi érdekes dolgot találhattok nála. Meg…..
Hogy lehet egy reklámmal egyszerre megforgatni Rejtő Jenőt és Arany Jánost a koporsójában? A Soproni most megmutatja! Az előző reklámfilmjükben megkezdett vonalon haladva, ezúttal is a magyarság leglényegét próbálták megragadni, vagy ha úgy jobban tetszik valami közhelyesen…..
SzivtelenSatan
2009.05.20 17:32:45
@ani_maxxx: Deritkán látok ilyet fórumon (...), hogy valaki beismeri hogy vmit nemhelyesen mondott! ;)
SzivtelenSatan
2009.05.20 17:44:07
@lollancs: Nekem a sör bármivel összejön. A Szőke Ciklon az nem az "amúgy" neve/szlogenje annak a bizonyos sörnek? Nekem olyan inkább nekem mintha tök nem egyeztették volna a kampányba a storyt. Vagy az a kapocs, hogy a sör szine ARANYszőke? Mert akkor egész jó... :P
A hazai rep kifogyhatatlan humorforrás, többszörösen bizonyítottak már a srácok, és lányok is, UGYE MC MARISSA? A Subba Records következő csillaga a szegedi Bofman MC. A szám, ez a trek Szegedet mutatja be nekünk, egy általános iskolás fogalmazás gazdagságával. Az énekes…..
SzivtelenSatan
2009.03.24 12:05:12
Feltételezett ügyfél: Coca-Cola Feltételezett Brief: Sziasztok!Ezt a briefet most nem Gyöngyiéktől kapjátok, aminek az az oka, hogy külsős specialistaként én viszem ezt a projektet. Hogy rövidre fogjam a bemutatkozást, Brand Destroying Specialist (BDS)…..
Kíváncsi vagy, hol tart manapság a reklámkészítés technikailag? Akkor nézd meg a jelen pillanatban a világon vezető, szinte az összes technikailag kihívást jelentő reklámot jegyző, három központi irodával (London, New York, Los Angeles) működő produkciós álomcég, a The Mill…..
SzivtelenSatan
2009.01.20 00:32:47
@Chalabre:
(és akit még érdekel...)
Bocs, talán tényleg kicsit elragadtattam magam, meg az egészet nem neked címeztem kizárólag, hanem egy-két korábbi commentre is igyekeztem közben kitérni.
Nem is a "félbevágósra" akartam kihegyezni, hanem hogy a technológia még messze tart a "képi természetes könnyedségtől".
Igen elég sok az ostoba reklám - de azt is be kell látni, hogy nem lehet mindent kreatívan reklámozni, meg a nagyon megcsavart csattanós reklámokat a társadalom bizonyos hmm fejletlenebb vizuális és egyéb kultúrával rendelkező, mégis számukat tekintve igen tőkeerős része nem fogja fel. Persze a média feladata nem feltétlen az elbutítással egybekötött kihasználás lenne...nehéz kérdés.
Bár alapvetően az a topic nem az ötletekről szól, hanem a technológiáról - szerintem is szoros a kapcsolat. A legtöbbször azt az utat járják, hogy kitalálnak valami erőltetett történetet, aztán kiszínezik. Ha az ötlet jó akkor a kivitelezés szinte másodlagos, de ha nincs ötlet, akkor kell csiribiri (persze a szart porcukrozzuk csak, és beleszólnak így is, hogy hogy szórod rá, honnan vegyél le).
De az az irány is érdekes lenne szerintem, hogy miket tudna az kitalálni, aki ismeri a technológia lehetőségeit, tudja azokat kombinálni - és arra tud ráhúzni egy kommunikációs célt...
De ezeket az embereket ritkán bízzák meg storyboard rajzolással, vagy hívják meg meetingelni...(illetve abban az esetben, ha tegnapra kell, akkor rábízzák esetleg - ráadásul ez nem feltétlen jelentené, hogy más rokon területről a szakértők véleménye / állása feleslegessé válna)).
Nem véletlen van annyi zseniális ötlete pl. Michael Gondrynak - hogy egy szélsőségesen jót említsek (amúgy ő is a Millbe járogat többnyire), nem a Pávörpojnt előtt vakarja a fejét.
Nem ismerem a magyar reklámfilm rendezők (sem az illetékes kreaítv elmék) előéletét, tanulmányait, de biztos a toppon kellenek legyenek az aktuális lehetőségek ismeretében, mert AKKORA tisztelet övezi sokukat...
De gondolom ugyanúgy az ő kezüket is úgy átkötik, mint a filmekben a dollármilliókat apró címletekben ;)
(és akit még érdekel...)
Bocs, talán tényleg kicsit elragadtattam magam, meg az egészet nem neked címeztem kizárólag, hanem egy-két korábbi commentre is igyekeztem közben kitérni.
Nem is a "félbevágósra" akartam kihegyezni, hanem hogy a technológia még messze tart a "képi természetes könnyedségtől".
Igen elég sok az ostoba reklám - de azt is be kell látni, hogy nem lehet mindent kreatívan reklámozni, meg a nagyon megcsavart csattanós reklámokat a társadalom bizonyos hmm fejletlenebb vizuális és egyéb kultúrával rendelkező, mégis számukat tekintve igen tőkeerős része nem fogja fel. Persze a média feladata nem feltétlen az elbutítással egybekötött kihasználás lenne...nehéz kérdés.
Bár alapvetően az a topic nem az ötletekről szól, hanem a technológiáról - szerintem is szoros a kapcsolat. A legtöbbször azt az utat járják, hogy kitalálnak valami erőltetett történetet, aztán kiszínezik. Ha az ötlet jó akkor a kivitelezés szinte másodlagos, de ha nincs ötlet, akkor kell csiribiri (persze a szart porcukrozzuk csak, és beleszólnak így is, hogy hogy szórod rá, honnan vegyél le).
De az az irány is érdekes lenne szerintem, hogy miket tudna az kitalálni, aki ismeri a technológia lehetőségeit, tudja azokat kombinálni - és arra tud ráhúzni egy kommunikációs célt...
De ezeket az embereket ritkán bízzák meg storyboard rajzolással, vagy hívják meg meetingelni...(illetve abban az esetben, ha tegnapra kell, akkor rábízzák esetleg - ráadásul ez nem feltétlen jelentené, hogy más rokon területről a szakértők véleménye / állása feleslegessé válna)).
Nem véletlen van annyi zseniális ötlete pl. Michael Gondrynak - hogy egy szélsőségesen jót említsek (amúgy ő is a Millbe járogat többnyire), nem a Pávörpojnt előtt vakarja a fejét.
Nem ismerem a magyar reklámfilm rendezők (sem az illetékes kreaítv elmék) előéletét, tanulmányait, de biztos a toppon kellenek legyenek az aktuális lehetőségek ismeretében, mert AKKORA tisztelet övezi sokukat...
De gondolom ugyanúgy az ő kezüket is úgy átkötik, mint a filmekben a dollármilliókat apró címletekben ;)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz