Adatok
cvcka
3 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Lehet Más a Politikai végtelenül aljas és sunyi támadást intézett a 65 éven felüli magyar lakosok ellen, de a Kereszténydemokrata Néppárt nem enged, nem hátrál egy tapodtat sem! Csak a testükön át!Szóval ezek a nyikhaj ördögbotosok azt a hallatlanul felháborító módosító…..
A 2008-as év zenei termése felemás volt, hiszen rengeteg nagyszerű lemez mellett legalább ugyanannyi csalódást is kénytelenek voltunk elkönyvelni. Régi kedvenceink és friss, feltörekvő tehetségek egyaránt okoztak kellemetlen perceiket új lemezeikkel, ezért az év legjobb lemezei…..
Mint minden rendes zenei magazin, mi is kötelességünknek éreztük, hogy összegyűjtsük a tavalyi év 10, számunkra legkedvesebb lemezét. Mivel korábbi kísérleteinket osztatlan siker koronázta, igyekeztünk még mélyebbre süllyedni a mainstream bűzös mocsarába. Hozzáteszem, ez…..
Helló Mindenki! cucka vagyok, a harmadik oszlopos tagja az autocafe brigádnak. Amolyan szürke eminenciás voltam eddig, ám most végre sikerült magánéletemet és anyagi helyzetemet rendbetenni, így végre teljes erővel fókuszálhatok a kedvenc honlapom sikeres továbbfejlődésére, most…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"Ha azonban egy útvonalon a Volánok nem indítanak járatot, ott miért ne próbálkozhatna egy magán busztársaság? Engedéllyel, kizárva, hogy bármilyen állami támogatást kapjanak, sőt, még nekik kéne fizetniük."
Ez esetben például felmerül a kérdés, hogy vajon a Volán miért nem indít buszokat ezeken az útvonalakon? Ha egy magáncég ilyen feltételek mellett nyereséggel tudná üzemeltetni ezeket a vonalakat, akkor a Volán is tudná, nem? Persze, amennyiben a kormányzati akarat afelé mutat, hogy a nyereségesen üzemeltethető járatokat szervezzük ki, a gazdaságtalanokat meg üzemeltesse az állam, akkor teljesen érthető a gondolatmenet.
"A járatritkítás azt célozza, hogy a busz és a vonat ne egymás mellett menjen, mindkettő félig üresen. Egy veszteséget fizessünk, ne kettőt. Miért baj ez?"
Tehát ne menjen párhuzamosan a vonat meg a busz, mert az veszteséges. Nade várjunk, két bekezdéssel ezelőtt olyan magáncégeket vizionált, akik a vonattal párhuzamosan indítanak majd buszokat úgy, hogy azon nyereséget is realizálnak (ellenkező esetben ugye el sem indítanák a buszokat). Ennek az ellentmondásnak a feloldása azt hiszem, meghaladja a szellemi képességeimet.
"Ha az elvi alapokban nem értünk egyet, akkor miért éppen 90% legyen a támogatás? "
Az elvi alap az, hogy a nyugdíjasok kedvezményeit pont ugyanúgy kéne kezelni, mint bármilyen más társadalmi csoport kedvezményeit és azokat nem a kedvezményezett csoport vágyaihoz, hanem az ország pénzügyi helyzetéhez kéne igazítani. Ennek nyilvános beismeréséhez persze kéne egy bátor kormány, aki tényleg az ország fenntartható pályára állításán dolgozik.
"Ezt szerettem volna kizárni, nem titkolva, hogy összességében nem maradhat meg mindenhol a mostani kedvezmény, de itt igen."
Minőségileg vajon miben különböznek az állam által adott kedvezmények? Milyen racionális magyarázat van arra, hogy az utóbbi sok évben kizárólag a nyugdíjasok kedvezményei azok, amelyek változatlanul maradtak, függetlenül a gazdasági helyzettől?