Regisztráció Blogot indítok
Adatok
visionfresh

0 bejegyzést írt és 22 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Pontosabban rövid válogatás a londoni "The Museum of Brands, Packaging, and Advertising" gyűjteményéből. A képeken látható termékek láttán ugyan nem áraszt el bennünket a gyermekkor emlékének melankóliája, de azért érdekes látni néhány, ma is erős brand, illetve…..
visionfresh 2009.11.04 10:04:52
Az állati doki, Nyuszómuszó, Lúdas Dzsepettó és BK Ernő után végre itt egy tényleg vicces rekámkarakter. Sajnos nem hazai termés, hanem a Doritos és a Guitar Hero gyermeke, aki a két cég közös prómóciójához készült reklámban elevenedik meg. A 4 perces reklámfilm főhőse…..
visionfresh 2009.10.26 10:26:27
@tomoceusz: nagyonjó a starbucks reklám. a posztban szereplő guitar hero iszonyat gáááááz
addict A nagy márkapárosok 2009.09.22 09:35:00
Tegnap az adidas és a Puma kapcsán felmerült, hogy rajtuk kívül is sok páros küzdelem van a márkák között. Nem véletlen ez, hiszen az emberek szeretik az ilyen heroikus, vagy éppen vadnyugati leszámolós sztorikat, és a két márka vezető szerepét is bebetonozza egy ehhez hasonló…..
jasztreb lőtte:Milyen remek, hogy végre van egy csapat, amiért érdemes keresztül-kasul utazgatni európában. Láthat az ember sok szépet és jót, a távolból olvashatja az aktuális magyar bk-kampány körül kialakult szájkaratét. Aztán körbenéz és mit lát? Megdönthetetlen…..
visionfresh 2009.09.21 11:30:45
@keeroy: :-)
Roland Tiangco képzőművész alkotása a hajtás után teljes szépségében kibomló poszter, amit - fájdalom -, megint a Fubiz terméséből szereztünk, hiába az egy jó oldal. Remek ötlet, kiválóan dokumentálva, csak lapozni kell... ..
visionfresh 2009.09.02 15:08:03
Bár Miñarro García és Javier Esteban pályamunkája "csupán" a második díjat nyerte el a londoni BKV nemzetközi pályázatán, gondolom sokan cserélnének velük. Az elektromos+diesel hibrid meghajtás, a tradícionális elődhöz képest kisebb méret és jelentősen csökkentett…..
visionfresh 2009.09.01 16:27:20
A jó olcsó kajáldák okszerûen rosszul néznek ki, ezért nem mindig könnyû eldönteni, hogy a kiszemelt helyen mikróban melegített nutriafarhát vagy frankó házikoszt lesz a hangulatosan zsíros tányérban. Kísérletezni azonban mindig érdemes, a Homár meg speciálisan az a fajta, aki…..
visionfresh 2009.08.31 14:58:38
@brod: legjobb hely a városban!
Rengeteg olyan reklámot lehet látni, amelyekben a hatás kedvéért mindent megmutatnak, ami csak sokkolhatja az embert. A cigarettás dobozokra tett rohadt tüdőtől kezdve a felpuffadt hasú, éhező afrikai kisgyereken át a taposóakna szakította lábú asszonyokig mindent láthattunk már.…..
Bruno Dayan felkapott francia divat-, beauty- és reklámfotós, aki olyan cégek és tervezők számára készített sorozatokat korábban, mint a Louis Vuitton, a Moschino, az Yves Saint Laurent, vagy a Max Factor. A wiki szerint munkásságát két fontos vonás hatja át, az erős szexualitás…..
visionfresh 2009.08.10 11:39:39
A BMW a múltkor már festett a Z4 kerekeivel, és az erről készült film gyorsan be is járta a világot. Ezúttal a Toyota IQ marketingesei egy lépéssel tovább mentek ennél, és a kis autó segítségével megalkottak egy vadonatúj fontkészletet. A projekt ötlete két tipográfus,…..
visionfresh 2009.07.29 10:52:40
Az egyszintes, T-alakú kégli Új-Zéland partjainál fekszik. A közvetlenül a parti hegyoldalon épült villa kiváló kilátással bír az óceánra és a homokos tengerpartra, cserébe messziről is jól látható. Talán ez is közrejátszott abban, hogy a tervező, Pete Bossley egy sor…..
Meghökkentően ötletes, szórakoztató és profin kidolgozott kisfilmmel állt elő a tévészpotjaival nem túlságosan sziporkázó Pannon a YouTube-on a múlt héten. Az új videóban egy Ian "Karmarobot" Cox nevű skót zenész vezeti körbe a meseszép luxusházában a nézőt,…..
visionfresh 2009.07.15 14:26:43
A reklámügynökség az AMV.BBDO, a produkciós ügynökség pedig a magyar Pioneer Productions volt. Rendezője az a Tom Carty, aki a Guiness legendás szörfös szpotját  is jegyzi, valamint a BBC Rush Hour-ját. A filmben az ismert kötéltáncos, Florent Blondeau szerepel. ..
visionfresh 2009.07.11 11:44:18
A Studio Brussels, egy kisebb belga zenei csatorna szerette volna magára felhívni a figyelmet a nyári szabadtéri fesztiválokon, de úgy, hogy a nagy hirdetőkkel szemben ne másszon a látogatók arcába feleslegesen. Az ügykökség javaslatára ezért inkább a fenekük alá másztak, ugyanis…..
visionfresh 2009.06.29 11:30:36
Az Ikea a Beddinge kanapé és a Förhöja konyhabútorok mellett az ügyes és ötletes reklámjairól is híres. Eddig inkább hagyományos eszközökkel dolgoztak, de mostanában egyre több ambient, sőt gerilla megoldással is felhívják magukra a figyelmet. A legutóbbi kampányuk egészen…..
A Jelly egy közös nap, amikor azért találkozunk, hogy a megszokott hétköznapi közegből (otthon, iroda, kávézó…) kiszakadva, inspiráló közösségben és környezetben együtt dolgozzunk. Elsődlegesen mindenki a saját projektjén, de beszélgetni, nevetni és közösen…..
Az Apple reklámjai klasszikusan vagy nagyon termékfókuszúak, és szinte semmi mást nem tesznek, mint bemutatják a termékelőnyöket, vagy kifejezetten jópofák és viccesek. Az első sorozatba tartozik szinte az eddigi teljes iPhone kommunikáció vagy éppen a Macbook Air borítékos…..
visionfresh 2009.06.09 15:54:38
Holnap azaz csütörtökön, 13:30-tól meghallgathattok minket a Többet ésszel műsorában, ahol egy könnyed beszélgetés keretei közt betekintést nyerhettek a coworking világába.Az alább linkről letölthető a villáminterjú, 6:00-tól van szó rólunk.(Budapesten a 95.3 MHz-en,…..
visionfresh 2009.05.14 13:00:38
Helló!

sajnos nem találom az archív adást...
www.klubradio.hu/index.php?id=163
esetleg feltöltenétek valahova máshova?

Köszönöm
A coworking fogalma az USA-ból származik, ahol a távmunka már múlttal és elismeréssel rendelkezik, emellett folytonos, kreatív átalakuláson megy keresztül.Az internet fejlődésének és az egyszemélyes startup-ok sikerének köszönhetően, egyre többen kezdtek el otthon dolgozni, hisz…..
visionfresh 2009.05.14 12:58:26
:-)
Íme pár mondatban összefoglalva az általunk elképzelt coworking alapja, ez tekinthető kiindulásnak a későbbiekhez.Kiknek | Szabadúszóknak, távmunkában és/vagy részidőben foglalkoztatot-taknak, legyen szó akár grafikusokról, webfejlesztőkről, fordítókról, újságírókról…..
visionfresh 2009.05.14 12:57:40