Adatok
greentech
0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Most kivételesen nem beküldött levelet teszek közzé, hanem egy olyan helyzettel kapcsolatban érdekelne a véleményetek, ami előtt kicsit értetlenül állok régóta és ez a blog tökéletesen alkamas a megvitatására (egyébiránt szívesen vennék tőletek több hasonló típusú vagy…..
„Ez már a sokadik eset” –vigasztalta olvasónkat a MÁV egyik kalauza. Az utas a tájékoztatásnak megfelelően felszállt a Budapest felé tartó vonatra Székesfehérváron, ám azaz ellenkező irányba indult el, Veszprém felé: Tisztelt MÁV-figyelő! Ma olvastam a "A…..
Bebiciklizés címmel indít programot vasárnap délután 2-kor az Arany János utcai metrómegállónál a Magyar Kerékpárosklub azoknak, akik biciklin ülve nem érzik magukat elég felkészültnek ahhoz, hogy bevessék magukat a fővárosi forgalomba. A jelentkezőket a klub tagjai…..
greentech
2009.09.25 14:27:17
@halaloszto: Rajtad kívül senki nem osztja az észt!
És neked kellene (de nem fontos) utánanézned.
Amúgy csengőm, nekem sincs!
És neked kellene (de nem fontos) utánanézned.
Amúgy csengőm, nekem sincs!
„Az elmúlt években jelentős számú - sajnos gyakran szabálytalanul közlekedő - kerékpárossal a belváros közlekedése mára kaotikussá vált” – írja Verók István VI. kerületi polgármester a belvárosi közlekedés megújításáról szóló közleményében. A…..
Biciklivel a közlekedési szabályok betartása gyakran indokolatlanul hátráltatja a haladást, néhol veszélyes is. A biciklisek száma gyorsan növekszik, viszont az infrastruktúra fejlődésének tempója ettől messze elmarad, így rengeteg öntörvényű kerékpárost látni az utakon.…..
Ma délelőtti posztunk ugyan nem túl terjedelmes, mégis valós problémára hívja fel Ferenc a figyelmet. Gyalogos átkelőhelyeknél már megszoktuk, hogy sok helyen van a lámpa oszlopán egy gomb, amivel jelezhetjük, hogy szeretnénk átmenni a túloldalra belátható időn belül. Van ennek…..
greentech
2009.09.08 13:37:18
@Tron65: 4 ágú csomópontok esetén maximum 120 sec a periódus idő, tehát ezen belül zöldet kapsz. Több ágúnál is ez van, ott gyorsabbak a fázisidők. 2 percen túl az már túl hosszú, csak kivételes csomópontoknál használhatják.
Kedves MÁV-figyelő!MÁV ügyben felhívnám a figyelmed egy érdekes oldalra, ahol sok érdekes dologra bukkanhat az ember „majdnem katasztrófák”-ról a MÁV berkeiben. Hátha érdekes lesz az olvasóknak…Egy kis kedvcsináló:„…2009. augusztus 23-án 21 óra 18…..
greentech
2009.09.04 15:10:48
Gergely a MÁV-figyelő egyik legtermékenyebb olvasója (beküldője). Ha napvilágot lát egy érdekes közlekedési hír egyből billentyűzetet ragad és leírja véleményét, észrevételeit. Most a vonalbezárások kapcsán sem tett másképp. Megvizsgálja az egészet kormányzat, vasutas,…..
1874 kilométeren tervezi megszüntetni a vasúti közlekedést a decemberben esedékes menetrendváltáskor az Antali Károly közlekedési kormánybiztos vezette csapat. A mellékvonalak nagyobbik felén állnának le a vonatok. Olyan városok maradnának teljesen vasút nélkül, mint Baja,…..
greentech
2009.08.27 09:08:13
@stepboy: Annyiban igazad van, hogy ez csak a politikáról szól!
Attól hogy gazdaságtalan nem biztos, hogy be kell zárni. Ezt érted, nem? A személyszállítás sosem nyereséges, még a volánnál sem! Megnéztem a térképet, nyilván van, ami már felesleges lett, hisz már kis ország lettünk, vagyunk. Nem beszélve arról, hogy a volán nem tud annyi szolgáltatást nyújtani mint a vasút, ezt mindenki tudja. (Itt nem a minőségi szintről beszéltem, hanem hogy van, vagy nincs). Arról meg külön topikot lehetne nyitni, hogy volán-vasút, pro és kontra.
Attól hogy gazdaságtalan nem biztos, hogy be kell zárni. Ezt érted, nem? A személyszállítás sosem nyereséges, még a volánnál sem! Megnéztem a térképet, nyilván van, ami már felesleges lett, hisz már kis ország lettünk, vagyunk. Nem beszélve arról, hogy a volán nem tud annyi szolgáltatást nyújtani mint a vasút, ezt mindenki tudja. (Itt nem a minőségi szintről beszéltem, hanem hogy van, vagy nincs). Arról meg külön topikot lehetne nyitni, hogy volán-vasút, pro és kontra.
Máté nem kalandtúrára indult, csupán a MÁV szolgáltatását kihasználva bringával akart eljutni a munkahelyére. Komolyan Zsákos Frodónak könnyebb dolga volt, mint neki. A bringát normálisan sehol nem lehetett elhelyezni, zavaró volt más utasok számára, de még a vonatra sem volt…..
greentech
2009.07.20 17:26:44
@Snake: Vonat neme szerint van meghatározva ezt én is tudtam, de látom azt már nem tudtad, hogy, csak azért mert nincs hely. Csak ezt a körmondatot próbáltam kihagyni. Szóval nem azért nem vihetnél magaddal bringát, mert IP, hanem mert nincs hely (elviekben, gyakorlatilag lenne). Szóval helyhiány miatta besorolták az IC-k, és EC-k közé, ahol szintén nem vihetsz gépet.
Szóval még mindig fenntartom azt hogy simán lehetne Btzx-en kerékpárt vinni.
Nem tudom viszont, hogy minden IP szerelvénybe van e besorozva Btzx.
Szóval még mindig fenntartom azt hogy simán lehetne Btzx-en kerékpárt vinni.
Nem tudom viszont, hogy minden IP szerelvénybe van e besorozva Btzx.
Nem először kerül elő a többsávos körforgalmak témája, George Jung is egy ilyenhez kötődő élményét meséli el most nektek. A helyszín sem új annyira, ugyanitt vetődött fel korábban a kétsávos út és a jobbkéz-szabály barátságtalan viszonya is. Úgy látszik, errefelé nem…..
Többek között a Péter által vázolt szituáció és az állandó dugók miatt a budai Fő utcát ha egy mód van rá, kerülöm. Levélírónk érdekes dologra világított rá: mennyire közhasznú szolgáltatást nyúlt egy taxis. Mert ha elfogy a buszsáv, a jellemző kormos füstfelhő…..
Rosszqtya elkezdett matekozni, miután mindenki bizonygatta neki, hogy olcsóbb kocsival járni, mint tömegközlekedve, ő meg a lenti levél alapján úgy néz ki, jól felhúzta magát ezen. Volt már egyébként szó erről, egyszer már egy költségszámító excel táblát is feltöltöttünk…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
2. Ha körforgalom lenne, akkor még nagyobb torlódás lenne, mint azt a videó is mutatja. A jelenlegi helyzetben legalább van esélyünk a másik irányba egérutat nyerni.
3. Nem biztos, hogy közel azonosak a betorkoló utak vagy utcák forgalomnagysága.