Adatok
GreenHooligan
21 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az új szerzeményemről néhány adat: 91-es, 2000-es, 8 szelepes (állítólag elpusztíthatatlan), az előző tulajt megtaláltam a Carstyling.hu-n (a képek alapján már volt bontva a motor, így remélhetőleg nekem már nem kell és az adatlap szerint 120 ló, ezzel persze vannak…..
A Totalcar csapatából ketten is hosszan tudnánk ecsetelni, hogy egy húszéves Toyota Corolla felújítása mennyi pénzt, időt, energiát és vesződséget igényel. Pedig Karotta és én nem is a saját kezünkkel építettük meg imádott Hachirokuinkat. Történetünk főhőse viszont három…..
GreenHooligan
2009.01.18 15:15:04
@x: Köss te is náluk biztosítást! :p
GreenHooligan
2009.01.18 19:11:42
@Borbíró Piroska: A Corolla esete kb ez lehetett: A Toyota előtt hirtelen fékeznek, a "csorgás" kizárt, erőteljes fékezés és megállás, majd a mögötte jövő nem volt ilyen szerencsés és belecsúszik...
Elméletnek szép és tényleg így kéne fékezni és figyelni ahogy írtad, de vannak esetek, amikor nem jön össze..
Ráadásul a sofőrök többsége felkészületlen egy ilyen esethez, vészfékezni se tudnak, nem ismerik autóik határait.. Az átlag ember nem fogja a parkolóban a vészfékezést gyakorolni,(hisz van jogsija, tanulta) mert nem is gondol arra, h bármikor is szüksége lehet rá.. Sőt! Parkolni se tudnak, és azt se gyakorolják, csak élesben kockáztatnak és persze húzzák a verdákat a betétlapot meg hírről se ismerik ilyenkor..
Azt meg merem kockáztatni, hogy a tyuningos gyerekek vagy mint a Corollás barátunk jobban ismerik autóikat, mint a nullkilométeres verdákat nyúzó, az autót csak eszközként használó idősebb honfitársaink. Persze mind 2 kategóriából vannak kivételek!
Elméletnek szép és tényleg így kéne fékezni és figyelni ahogy írtad, de vannak esetek, amikor nem jön össze..
Ráadásul a sofőrök többsége felkészületlen egy ilyen esethez, vészfékezni se tudnak, nem ismerik autóik határait.. Az átlag ember nem fogja a parkolóban a vészfékezést gyakorolni,(hisz van jogsija, tanulta) mert nem is gondol arra, h bármikor is szüksége lehet rá.. Sőt! Parkolni se tudnak, és azt se gyakorolják, csak élesben kockáztatnak és persze húzzák a verdákat a betétlapot meg hírről se ismerik ilyenkor..
Azt meg merem kockáztatni, hogy a tyuningos gyerekek vagy mint a Corollás barátunk jobban ismerik autóikat, mint a nullkilométeres verdákat nyúzó, az autót csak eszközként használó idősebb honfitársaink. Persze mind 2 kategóriából vannak kivételek!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz