Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Atu

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vízhajtásúvá alakítjuk Winkler tehenét. Házilag, fillérekért. Felezzük a fogyasztást, kitisztítjuk a kipufogógázt. Vagy csak simán felrobbantjuk. Mai cikkünk blogposztja...
Atu 2012.01.21 13:08:49
@Gomulka Béla: Én nem mondtam hogy nem javítja a hatásfokot a HHO csak hogy rengetek energiát emészt fel az előállítása ...
Atu 2012.01.21 13:22:45
@ne most:nem értelek, a generátort mi hajtja? 25A az 350W villamos teljesítmény, ami kb 500W mozgási energiát von el a főtengelytől.
Slovakiaringes kiruccanásunk központi anyaga volt a Caterham Roadsport – Mazda MX5 összehasonlító teszt. Ami elsőre elég merésznek tűnik, pedig több bennük a közös, mint hinnék. Mindkettő kétszemélyes roadster, szívómotorral, hátsókerék-hajtással, sperrdifivel. Az egyik…..
Habkönnyű nyári közszolgálat – küldj két infantilis majmot gyermekmentőt tesztelni, hogy kiderüljön: hiába a technikai fejlődés, az emberiség nem lett okosabb az évtizedek alatt, csak a géppark. De az mennyivel! Szegény-szegény Dodge, végtelenül aranyos jármű, de egy…..
Papp Tibi lemeze elakad a prémiumbarázdában az új Opel Zafirában, ami kiviszi a két kilót bő 30 rekesszel. Videoblog: Karotta egy kiskamerával elkószál a világ egyik legérdekesebb helyére, ahol semmi érdekeset nem szabad levideózni. Igen, itt készül minden McLaren versenyautó, és…..
És akkor a sok unalmas, drága sportautó után nézzünk egy kis közszolgálatot. És értsük meg végre a Gymkhanát – Magyarország jelenlegi legmenőbb raliversenyzője segítségével.   Előző adásaink: BMW M5, Bódi Sylvi, Velodrom – tctv3 2. adás Nissan 370Z vs…..
Egy Polskival szép az élet. Még akkor is, ha nincs két kerek lámpa az elején, vagy négy henger az orrában. Sőt, még akkor is, ha egyetlen henger sincs az orrában. Sokadalom Bevallom, a Polski Fiat 126 mindig is autóbuziságom periférikus látómezejének legszélére szorult. Persze…..
  A spanyolországi székhelyű BeOn Automotive figyel a motorosok igényeire: az egyre népszerűbb ultrakönnyű, egyhengeres sportmotorok rajongóinak igazi csemegét kínál. A Project 450GP névre hallgató, saját fejlesztésű készletük 450 köbcentis krosszmotorokat tesz alkalmassá…..
Ki az igazán elvetemült? Az, aki lemetéli a villanyakat vagy merev vázat gyárt, esetleg telepumpálja a hengert nitróval? Dieter Hartmann-Wirthwein mindegyiket lepipálja: odahaza kezdett bele egy V8-as motor gyártásába.  Nem nevezhető kezdőnek, hisz már olyan csemegék…..