Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Sayniqua (törölt)

0 bejegyzést írt és 288 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A farpofáim is összerándultak, mikor az oszlopot láttam egyenesen a kamera felé közeledni. És felszisszentem, hogy na basszameg, ezért kéne figyelni. Nem vagyok én marha okos, meg tévedhetetlen sem. És ellentétben a sok, igazán okos megmondóemberrel én sem vagyok száz százalékig…..
Sayniqua (törölt) 2014.10.12 19:57:06
Sayniqua (törölt) 2014.10.12 19:59:28
@gumitamin:
Miről beszélsz?
Miért tartana fel? Rád nem vonatkozik a KRESZ jóember?
Ha lesz hely, és, ha előzékeny az autós partner, AKKOR, de csakis akkor előre mehetsz. Hova rohansz? Hm?
Aki már járt autószalonon, az tudja, nem a gumik jelentik a fő attrakciót. A gumigyárak ettől még fontosnak tartják a jelenlétet, hisz a többiek is ott vannak. De hogyan csalogassák be azokat a standra, akik nem szeretnének új mintázatokat és különleges karkaszokat nézegetni? A…..
Sayniqua (törölt) 2014.10.05 15:32:47
Tegnap este Budapesten, a Szabadság híd budai hídfőjénél ellenőrizték a robogósokat a rendőrök. Két motoros járőrrel találkoztam, akik éppen egy ötvenesként, tehát rendszámtábla nélkül használt Vespa ET4 125-öt nézegettek. Aki azt hiszi, hogy egy ilyen rendőri…..
Rég volt új poszt az Autonánia-rovatban. Pista már nem álmodozik, hanem ha felhorgad, vadul vesz is. Dani áttette a fókuszt autókról robogókra. Bende Tibby épp a Bogara megültetésével, majd visszamagasításával, majd újbóli megültetésével, és az ehhez kapcsolódó filozófiai…..
Sayniqua (törölt) 2014.10.01 17:48:33
Anno' egy haveromnak volt egy Alfasudja, 4 kerek lámpás, még a gömbölyű kasztnis, piros színű, három ajtós, Ti+lóhere kivitel.
Bocs, de nem tudom a pontos meghatározását....lehet röhögni :)
A lényeg, hogy 1993-ban ez nagyon menő járgány volt, és imádta mindenki. Itt-ott elkezdett rohadni, de egyébként viszonylag jó állapotban volt, boxermotor, 2 db 2 torkú karbi, 105Le, és olyan könnyű gázreakciót még addig nem láttam. A családról mindent elmond, hogy örökifjú anyukája akkor, egy piros, makulátlan, 4 éves kocka Swift Gti-vel járt, abban 30.000 km volt. Sajna a haver nem nagyon nézte az olajat az Alfában, és pár hét múlva megszorult az amúgy is kissé mechanikai zörejektől hangos motor. Ekkor komplett felújításra került sor, amíg mi a motort és a váltót raktuk össze, addig a kasztnis+fényező+autó elektronikai szerelő kombó csinálta a többi munkát. Kész lett a bódé és mi nekiálltunk beszerelni mindent mechanikát. Nagyon érdekes mechanikai megoldásokkal találkoztunk, mert pl: a motor+váltó duót 6 db, kb. 40 cm hosszú tőcsavar tartja egyben, és rögzítik a megfelelő helyen, ráadásul a futóművel együtt jön ki az egész cucc. Ahogy Csikós Úr leírja, az első féktárcsák közvetlenül a váltó mellett helyezkednek el, így kisebb a rugózatlan tömeg az első kerekeknél. Amikor összeállt minden, pöccre indult és nagyon sokáig üzemelt békességben a járgány, és nem esett a korrozió áldozatául, mert a kasztnis ember nagyon tisztességes munkát végzett. Az elektronikai műszerész srác két hétig vezetékelte a kocsit, de megbízható munkát végzett, mert többet sohasem volt gond az elektromos berendezésekkel. Sok évig hibátlanul működött, és végül egy osztrák bácsi vette meg a járgányt. Mi minden percét imádtuk, amit benne/vele tölthettünk.
TComment Egy parkolás: százezer 2014.09.30 06:15:00
Nettó pénzbeszedés, maffiás módszerekkel. Annyira megéri, hogy éjszaka is érdemes strázsálni, hátha beáll egy balek. Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Sayniqua (törölt) 2014.09.30 11:45:16
Nemrég Én is megszegtem a kreszt -igen kisbetűvel- írom ezt a fasza jogszabály gyűjteményt. Jobbra kanyarodtam ott, ahol tábla tiltja ezt a manővert. Nem veszélyeztettem senkit és semmit, sajnos siettem, mert dolgom volt és, ha nem kanyarodok jobbra, csak irgamlatlan szívással és kb. 15 perces csúszással érkezem meg a célomhoz. Igen, borzasztó nagyot hibáztam elismerem. Pár nap múlva, a VIII. kerületi közteres és parkolási társaságtól jött 50.000 Ft-értékben egy csekk és egy levél, amiben konkrétan leb*sztak, hogy, ha még egyszer ilyet teszek akkor anyámat stb. A kiépített fix telepítésű térfigyelő rendszer útján észlelték, hogy szabálytalanul bekanyarodok, felvették és egyből lefényképeztek. Nyilván felhívtam őket a levél stílusa és az összeg miatt, mer nem állt szándékomban egy elhanyagolható szabálysértés miatt 50.000 Ft-ot bedobni az államnak. Nos közölték velem, hogy ezt vegyem helyszíni bírságnak és csak egyben lehet befizetni, részletfizetésre nincs lehetőség, de 4 hónap halasztást adhatnak és idézem, mit mondtak:"ennyi idő alatt félre lehet tenni azt az 50.000 Ft-ot uram, tegye meg és fizesse be". Nem sok kellet ahhoz, hogy elküldjem a jó kurva anyjába. Érdeklődésemre, hogy, ha tovább viszem az ügyet nekem is azt mondták, hogy akkor ugrik a tét 100.000 Ft-ra. Nekem "csak" ötvenezer forintomba került, hogy túlságosan is jó fiú voltam, és hittem az államigazgatás jóindulatában, de egy keresetlen hangú levelet azért írtam, amiben a legfinomabb megfogalmazás az volt, hogy étkezésre ajánlottam a legnemesebb szervemet nekik. Rohadt férgek.
Belsőség Heti merítés 2014.09.28 08:16:40
Szentségtörés, amikor a Volvós BMW-t vesz Már többször tapasztaltam, hogy megállok a zebra előtt és néznek rám, mintha csoda történt volna. Megállt egy BMW? Tényleg? Sportos családi kisbusz A váltó rövid áttételű, a fokozatok egymáshoz közel esnek, így dinamikusan…..
Sayniqua (törölt) 2014.09.28 11:29:45
@Leadfoot:

Melyikre gondolsz, mer több is van :)
Az előző részek tartalmából:Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni.Vettem egy bogarat, örültem neki.Elkezdtem szerelgetni, kiderült, nagyon élvezetes dolog.Kasznit cseréltünk rajta, szép sárga lett.Az egyik részben pedig felpolíroztam Egyszer lerobbantunk az út szélénMost meg…..
Sayniqua (törölt) 2014.09.27 19:03:54
@Tizenkettő:

....azért mert a végén a negatív kerék dőlés szöge el kell, hogy érje a 40 fokot, mer' az úgy szép! :)
Belsőség Amikor reccsen a sisak 2014.09.26 13:22:54
  Mindig azt kérdezik, hogy miért csinálom. Anyám szerint fel kéne nőnöm, és hagyni a downhillt, az ő véleménye talán még védhető is. Egy volt tanárom azt mondogatta, hogy az egész nem több, mint magamutogatás, hogy kinek mekkora a töke. Hát, az erdő mélyén a vaddisznókon…..
Most szombaton, szeptember 27-én Totalcar Parkoló Parádé. Sokan jönnek majd autóval, de nagyon örülnénk, ha minél többen érkeznétek motorral, robogóval is. Aki volt kint akármelyik Parkoló Parádén, tudja, zseniális hangulatú, laza, mindenféle kötöttségektől mentes…..
Nemrég belefutottam a kérdésbe a carthrottle-ön, hogy ha három autód lenne, mi lenne az. Egy hétköznapokra, egy hétvégére és egy pályázni. Be is küldtem a kérdést a szerkesztőségi levelezőlistánkra. Íme, a válaszok: Pere László (karmageddon)Hétköznapokra: Mivel van…..
Belsőség Heti merítés 2014.09.21 09:36:57
A legcsajozósabb vas A legújabb LAMBÓ! 2014 év meglepetése!! Az enyém az első Magyarországon, de lehet, hogy egész Európában sem sokadik...GIUGIARO DESING! Sportautó túrázóknak és nagycsaládos hintó A lényeg: sokáig kerestem egy autót, amibe beleférnek a biciklik,…..
Nehéz megmagyarázni az alábbi videóban látható teherautós viselkedését. Emberünk az út mellett parkolva egyszer csak gondolt egy merészet, és úgy döntött, megfordul a kétszer kétsávos úton. Azt azonban egy pillanatra sem észlelte, hogy mögötte, a belső sávban érkezik egy…..
Sayniqua (törölt) 2014.09.20 21:18:47
Belsőség Heti merítés 2014.09.14 07:49:07
Ezüst nyíl Pontosan olyan, amilyenre számítottam.Szűk, nekem pláné a 196 centimmel, lassú (automata) de nem érdekel. Uras, szép, masszív vas Az érzés? Mesés. Higgadtan, vigyorogva vezet az ember, biztonságérzet, peace, ha meg kell, akkor ez a 150 lovacska jó egy-két…..
  Szánalmas, hogy ezt a cikket már meg akartam írni, és most már konkrét apropója is lett a baráti körömből. A motorosokkal szemben sok dolog jobb, mint régen, de mindig akad egy-két súlyos homályökör és nagyon bajt tudnak csinálni. Sajnos az utóbbi időben divat lett a "ez…..
Sayniqua (törölt) 2014.09.13 12:24:40
@Roll1983:

Hasonló storym volt nekem is, de ott a gyökér autóst, aki direkt behúzódik a záróvonal mellé balra és azon kéjelgett, hogy Ő csak azért se enged el, nos hát jobbról megelőztem és a lámpánál amikor odaértünk, szépen leszálltam és udvariasan megkérdeztem, hogy, ha láthatólag a lassan haladó sorban minden autós kolléga előzékenyen elengedett, amit nagyon köszönk és respektálok, akkor ő miért szórakozik velem? A csávó teljesen lefehéredett és köpni-nyelni nem tudott, mert nem voltam vele paraszt, nem anyáztam csak határozottan érdeklődtem. Mindez történt Bp-n a Pesti alsó rakparton, a Cet felé, a Láchíd és az Erzsébet-híd között.
Láttunk már rotakapákat egymás ellen versenyezni, vicces és szórakoztató dolog. De az, amit a videón látunk már szinte ijesztő. Egy ilyen kétkerekű kistraktor, a mögé csatolt utánfutóval tökéletesen alkalmas arra, hogy mondjuk hússzal csettegjen az úton. De hogy a…..
Sayniqua (törölt) 2014.09.08 19:30:16
Zavarba ejtő statisztikát közölt a Használtautó.hu a kilóméteróra-tekerésről. Bő egy évvel vagyunk azután, hogy életbe lépett a Büntető törvénykönyv egy rendelkezése, mely szerint szabadságvesztéssel büntethető az óra manipulációja, de eddig senkit sem ítéltek el…..
Sayniqua (törölt) 2014.09.04 20:22:31
@Tökösmákos:
Van benne igazság.

Ültem egy 535D Bmw-ben, pár hete hozták be német országból 392.000 km volt benne, és nem nagyon tűnt elhasználtnak, vezetett szervízkönyvvel rendelkezett stb.
Első blikkre úgy nézett ki, mint az itthon "150.000" km-t futottak....
Mindenki levonhatja a konzekvenciát.
Amikor megjelent az előző teszt rögtön elkapott a hév, hogy miért ne lehetne megcsinálni a Totalcar saját kis dolgozatát. Kezdetben még nagyon nehézre sikeredett de itt van a végleges verzió, amit most te is kitölthetsz! Lehet, hogy valamelyik kérdésnél több helyes válasz is…..
Sayniqua (törölt) 2014.09.03 19:12:11
Az úgy volt, kezdeném a Tanár úr kérem diákjának stílusában – és igazából így is érzem magam –, hogy most lebőgtem. De nemcsak én, hanem, ha lenne türelmem, illetve kedvem, hogy atomokra csesszem szét az idegeimet, akkor név szerint rá tudnék mutatni, hogy mások is, szép…..
Sayniqua (törölt) 2014.08.31 19:51:23
@L 300:

Most őszintén, ezzel a "jólmegmondomén" hozzászólással mit akarsz elérni?
Vagy csak jó örülni más problémájának?
Milyen ember vagy te?
Minket meg miért terhelsz az ostobaságoddal?
Koccolj le innen, itt neked nincs helyed és nem osztottak lapot.
Az előző részek tartalmából:Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni.Vettem egy bogarat, örültem neki.Elkezdtem szerelgetni, kiderült, nagyon élvezetes dolog.Kasznit cseréltünk rajta, szép sárga lett.Az egyik részben pedig felpolíroztam Ezúttal lerobbantunk az út szélén Lilla: Ez a…..
Sayniqua (törölt) 2014.08.23 20:46:09
@Bende Tibor:

Göbölyös doki is beleizzadt kissé, nem gondolod át ezt még egyszer?

:))))
Azt sejtettük, hogy Prokee Parkolásasszisztens? Tolatóradar? Mind felesleges filefranc című posztjához jönnek majd olyan alternatív megoldások, amiktől leesik az állunk, de tothbel felhasználó Suzuki SX-4-ének periszkópos kamerája mindenen túltesz. "Egy Philips 7" monitor lett…..
Sayniqua (törölt) 2014.08.21 19:47:35
Belsőség Ha robban a motor 2014.08.19 17:48:04
Néhány hete készült egy poszt, ahol szóba került a Top Fuel versenyzés. Abszurd dolog, amit talán a számok jellemeznek a legjobban. Például csak a csavarkompresszor hajtása 900 lóerőt emészt fel, de nem baj, mert a motor amúgy is legalább 8000 lóerős. Percenként 291 liter…..
Sayniqua (törölt) 2014.08.19 19:17:52
Belsőség Heti merítés 2014.08.17 08:15:56
Örök szerelem Úgy egyébként érdemes megbarátkozni a tulajdonosnak a gondolattal, hogy az autó nem annyival megy, amennyivel mi szeretnénk, hanem amennyit éppen bír. Ha húszat, akkor húszat. Mosolygok vezetés közben... Nem szabad megvenni a legolcsóbb példányokat, mind…..
Ismerjék meg Chen urat, ő az. Chent az Apple News Hong Kong fedezte fel és a zerotohundred tette hírhedté, akik rátaláltak az Apple News HK hírére és lefordították. Chen úr vállalkozó, kisiparos. Nem csak műhellyel, hanem bemutatóteremmel és raktárral is rendelkezik és…..
Sayniqua (törölt) 2014.08.15 18:38:35
Kb. ez jutott eszembe Chen Úrról:

Chen Úr is végigküzdötte a fejlesztés igazán rögös lépcsőit, sehova nem vezető zsákutcáit, és mindeközben a legnagyobb – és kifejezetten nehéz műszaki feladat az volt, hogy anyagösszetételt egyre inkább alkalmassá tegye a minőségi funkciók ellátására. Ennek érdekében felújítások sorát tervezte el és bonyolította le, és emellett a cége vezetésére és marketingre is jutott ideje. A cégének helyi irányítása, szakmai előkészítésében való aktív részvétel, és a munkák ellenőrzése is az ő feladata volt, mindeközben a tömeggyártás és a többféle, finom megmunkáló munkafázis zavartalanul folyt tovább.

Melyek ezek a kiemelkedő munkák?

Az AP Racing és a Brembo fékrendszerek teljes megújítása, emellett gépparkjának bővítésére is jutott ideje. Nagyapjától aki annak idején Pearl-Harbour bombázása után az egyik félig elsüllyedt csatahajó műhelyéből kimentette a megfelelő forgácsoló és megmunkáló gépeket, majd titokban Okinawa érintésével hazahozta a gépparkot. De ez már a múlt, beszéljünk a jelenről és a jövőről!

Mindezek a történelmi tények és terhek mellett Chen Úr működése során igen jó szakmai kapcsolatot alakított ki a partner beszállítók műszaki igazgatóival, vezetőivel, és mindazokkal akikkel koprodukcióra illetve technológiai újításokra kötött szerződést. Évente 5-6 saját műszaki bemutató előkészületeiben és lebonyolításában vett részt és végzett kiemelkedő szakmai munkát (féknyergek nem hőálló szinterezése, féktárcsák egyedi mintájú könnyítő-hűtőfurat készítése stb.) Egyedüli cégvezetőként is kimagasló teljesítményt nyújtott. Mindig rugalmas, következetes partnere volt a többi igazgatónak és vezető társainak, de ha kellett, tudott harcolni szakmai állománya érdekeiért, (1 marék rizs/nap/fő) és az általuk végzett munka elismeréséért. Közvetlen kollégái, beosztottjai előtt nagy tekintélynek örvendett szakmai felkészültsége, tapasztalata és embersége miatt. Már két! éves pályafutás után, az elvégzett munkája nagy mértékben hozzájárult ahhoz, hogy mára egy jó hírű, sikeresen működő, megbecsülésnek örvendő egyedi fékberendezés gyártó cége van a Kínai Demokratikus Népköztársaságnak.

:))
Sayniqua (törölt) 2014.08.15 20:37:18
Néha azt gondolom, hogy az autógyártóknak van egy részlege, amely a teljesen értelmetlen, már-már abszurd dolgok kitalálásáért felel. Ha létezik is ez a részleg, legtöbbször csak a koncepcióautókig terjed a hatáskörük, de néha ez-az átcsusszan a résen. Mondjuk ehhez jó nagy…..
Sayniqua (törölt) 2014.08.11 21:23:46
@IV. (Parkoló) Béla:
...szóval lehet, hogy egy kicsit alulmérted :))
Sokaknak a gyorsulás csak egy szám. Pláne azoknak, akik nem ültek még igazán erős, jól tapadó autóban. Nekik a 7 alatti 0-100 már gyenge, ha pedig a 20 másodperc alatti 200-at emlegetik, már csak legyintenek. Nos, ez valójában messze nem így van. Mert a mai, erős autók…..
Sayniqua (törölt) 2014.08.06 21:29:41
@Pinter Csaba:

Ez egy JÓ oldal!

Nem akarok összehasonlítgatni, és végképp nem szándékom elindítani egy "melyik a faszább" autó hisztit, de sorry , meg kellett néznem a Honda NsxR-t, és az 0.3 tizeddel veri a Lambót 1/4 mérföldön....
:)