Regisztráció Blogot indítok
Adatok
reunalla

0 bejegyzést írt és 998 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha egy jól működő, stabil, megbízható laptopra vágysz, akkor elég csalódott leszel, amikor a laptopod nem működik jól, nem stabil és a legkevésbé sem megbízható. Olvasónk lassan két hónapja szenved az újra és újra megjelenő, váratlan kékhaláltól, a szerviz pedig elég döcögősen kezeli a…..
reunalla 2020.04.24 19:18:59
@Ákos81:
"Hiszti helyett lehet érdemesebb lenne megnézni pontosan mi okozza a kékhalált a rendszereden." szerintem, ezért fizeti a szervizt (előre, az extra garival)
via GIPHY Vannak aprónak tűnő problémák, amik eltörpülni látszanak a globális felmelegedés, a környezeti katasztrófák, vagy a rozsdás metrókocsik mellett, de valójában érdemes odafigyelni rájuk. Ezek a kis gondok ugyanis néha nagy kérdéseket feszegetnek. Itt van például Judit és Bref története.…..
reunalla 2020.01.10 19:12:59
@Kelpo: pont írni akartam, hogy én kék színűt veszek általában (vagy amelyik akciós)...úgyhogy most megyek nagyítóval megnézem, hogy befogta-e a kék ülőkét (valami tengeri motívum akar lenni, ha jól rémlik 6 éve vettem a lidliben mert -30% os címke volt rajta)
Zoltán telefonszáma megváltozott, ám erről hiába tájékoztatta az ügyfélszolgálatot, az akciós mosógép első kiszállításának lehetőségéről így sajnos lemaradt. És a helyzet később sem lett jobb, rettenetes ügyfélkezelés, kétszer kifizetett ár, mosógép meg sehol. Történetünk kezdetén egy lelkét…..
Attila nagyon megörült, amikor ilyen áron ilyen teljesítményű fúróra bukkant, ám az öröme csak addig tartott, amíg fúrni nem kezdett vele. A pontos mérés pedig egész mást mutatott, mit amiért ő fizetett. Rákerestünk a gyártóra és szinte semmit sem találtunk, ami mondjuk ezek után nem…..
Levélírónkat  októberi Gearbestes, kínai webáruházas posztunk ihlette írásra. Slágvortokban előadott sztorija szerinte ékes bizonyítéka annak, hogy a Paypal sem véd meg olykor. Szerintünk emellett újabb tanulságos történet arról is, hogy az olcsóság árát gyakran a sok órás ügyintézésben, a hetekig…..
via GIPHY Fantasztikus gordiuszi csomó, ami látszólag nem is olyan nagy gond, viszont a következtetés igen. Mi van, ha a levél követelésről szól és végül a végrehajtó is ide jön majd végrehajtani? 2015-ben (!) vásárolt ingatlanomra a mai napig küldözget levelet a Telenor az előző lakónak…..
reunalla 2019.11.28 07:15:30
@a fekete krindusz:
“már megint a GDPR? Jesszusom : D Tényleg nem egyszerűbb szólni az előző lakónak, hogy jött postája és lesszives elintézni, hogy oda már ne jöjjön több? “

Hát, anno 2006 ban vettem egy lakást, az eladó előtti tulaj apjának a levelei jöttek a postaládámba, visszaküldtem a postán őket és mivel nem volt tökéletes a postaláda zárja kicseréltettem- két nap múlva a szomszéd néni üzent a pasas, hogy képzelem, mert mostmár nem nyitja a postaládáját a kulcsa. Mondtam szomszéd néninek, hogy én meg üzenem, hogy az az én ládám és kérje máshova a leveleit. Erre azt a választ kaptam, hogy neki jogai vannak, mert oda be van jelentve.
Kényszerkijelentéskor meg a szomszédokat kellett volna tanúként vinnem, ehelyett az előző tulaj jött, és fél óra balhézás volt részünkről, mire hsjlandóak voltak elindítani az eljárást
Olvasónk kifogásolja, hogy egy webáruház mindenféle előzetes tájékoztatás nélkül a csomag átvételekor fel akarta írnia a személyi igazolványa számát. A személyes adatok kezelése nem vicc, érdemes róla beszélni. A legtisztább az, ha előre tudjuk, milyen adatokra lesz szükség és az alapján döntjük el,…..
Oké, hogy a homár is ember, de mégsem illet volna többször felröhögni a lenti sztorin, hiszen valójában egy komoly Vízművek általi szívatásról van szó. A lakásvásárlás után kapott 200 ezres számla önmagában súlyos, a többi szerencsétlenkedésről nem is beszélve, de nagyon szerettük olvasónk stílusát,…..
reunalla 2019.11.11 14:28:31
@CsakLajosAz: fotózd le neki, linkeld be! Aztán majd lenyugszik
Emese egy hónapja küzd ezért, hogy az Energiapp hibájából félrekönyvel (nem is könyvelt?) befizetést valahogy megtalálja feneketlen rendszerében az ELMŰ. A telefonálás, e-mailezés azonban egyelőre falra hányt borsó, a villanyóra meg áll, ha nem fizet. 2019.09.29 Az Energiapp telefonos…..
reunalla 2019.10.31 13:39:32
Mondhatnánk, hogy nem nagy ügy, de közben mégis. Egy kis családi cégnél még talán elmegy, de egy akkora cégtől, mint a UPC mást vár az ember. Például, hogy ne legyen hónapokig bugos a honlapja, vagy ha már nem sikerül több hét alatt sem megszerelni, legalább ne hárítsa az emiatt fellépő költségeket…..
reunalla 2019.10.29 19:18:53
@SZIGMA: ja, a posztoló megkapta a számlát, és a többi ügyfél?
Szandra rémülete nem lehetett kicsi, amikor a régen várt lemezről megkapta a hírt, hogy két nap múlva bezúzzák. Mindezt azért, mert nem vette át, amiről viszont nem is tudott, hogy kellett volna. Furcsán kommunikáló UPS, ropogó hanglemezek. Áprilisban előrendeltem az amerikai Roadrunner…..
Olvasónkat óriási bajban van, miután egy furcsa fordulattal az autókölcsönzés után közel egymilliós mínuszba került a számlája. Az a számla, amin nincs is hitelkeret. Nem értik, mi történhetett, de a bank nem tud mit tenni: újabb utazást, ügyvéd fogadását és kölcsönt javasol.  Kedves Homár! Az…..
Olvasónk Babaváró Hitelt igényelt és egy érdekes fordulatra bukkant. A bankok nem kérhetnek ügyintézési díjat, de a lenti sztori szerint ki lehet úgy hozni a hitel folyósítását, hogy megjelenjenek a külön költségek. Más banknál valaki járt már így? Tapasztalat? Hosszas számolgatás, morfondírozás…..
reunalla 2019.10.14 15:30:45
@onlajnok: ha csak a nő veheti fel a hitelt, akkor a posztoló hogy kapta meg? Hmmm....
Tamás júniusban írta meg nekünk a hosszúra nyúlt matracos sztorit, aminek a legutóbbi frissítése szeptemberi, így most elétek tárjuk, szakértőink tanácsaival együtt. A Revotica már volt nálunk, négy éve is izgalmas vége lett. Korlátozott anyagi lehetőségű embertársaimhoz hasonlóan az ágy és…..
reunalla 2019.10.14 09:02:23
@Tamás Halom:

Ne haragudj, de az új matrac vásárlásnál nézz egy kicsit jobban szét - a kókusz süpped, pláne, ha a többi réteg is gagyi.

25 cm vastag, 2 hideghab rétegből álló matracaim vannak 80x200asok, egy bolt végkiárusításon vettem őket. Márkanevük sincs, és akciósak voltak, de ha jól rémlik 58000 be került a kettő, 50% kedvezménnyel. Semmi bajuk igaz van rajtuk egy memóriahab fedőmatrac az ikeából. De 6 év alatt semmi hibájuk nincs és mostam már a huzatot pár alkalommal, még vissza tudom rakni rájuk. Én viszont nem csak árra mentem, körüljártam vagy 20 boltot és kipróbáltam a matracokat....
Olvasónk a terrafon.hu-ról rendelt és fizetett, ám a kiszállításról szóló visszaigazolás kamunak bizonyult, a visszautalás pedig még mindig nem történt meg. A webáruházról közben összegyűlt jó pár hasonló sztori, a vélemények alapján már a rendőrségi feljelentés is megvolt. Mi is írtunk nekik, de…..
reunalla 2019.09.23 13:57:39
@juhaszvik1: pl. tudok olyan programról, ami csak azon fut és kell munkához
A lakástűz csúnya és veszélyes dolog, jobb azt megelőzni, ez egyértelmű. Itt van például a Gorenje mikrója, ami annyira vigyáz ránk, hogy ha túl meleg lenne a grillező alatt (3 és fél perc), gyorsan kikapcsol. Inkább legyen teljesen nyers az a steak, mint hogy baj legyen, nem igaz? (A képünk…..
Mit tegyünk, ha nem azt kaptuk, amit megrendeltünk, de hiába adják vissza a pénzünket, buktuk a szállítási költséget? A kamu kovácsoltvas kalandja sajnos hiába ért jó véget, mégis mínuszban zárt a vásárló. 2019. június 7-én 3 db fali kovácsoltvas konzolt rendeltünk a kovacsoltvas.hu oldalon…..
reunalla 2019.08.31 02:31:38
@Igazamvanvagyigazamvan?: Mondjuk, igen sok közös elem van bennük xD
Ha egy drága holmit vásárolunk, különösen szeretjük tudni, hogy valóban azt kapjuk e a pénzünkért, amiért fizettünk. Vásárlónkat nem hagyja nyugodni, miért hiányzik a megszokott felszerelés a felsőről, a boltban viszont hiába kérdezte és utólag sem kap választ. A napokban anyukám vásárolt egy…..
reunalla 2019.08.24 00:40:48
@chili wili: "Szóval a két inget, amit leküldött, a pénztárban álló másik tehetség ELADTA MÁSNAK. Erre persze mi jöttünk rá a pénztárban árválkodó hasonlóan kinéző, de sokkal silányabb minősegű ingeket látva. Ők kategorikusan tagadtak, és minket intettek csendre, amikor megjegyeztük, hogy ez igy nem teljesen oké."

rád akarták sózni a másik fajta ingeket annak az áráért, amit kinéztél?
Aki szeretett volna mostanában bármilyen szakmunkát elvégeztetni a ház körül, az biztosan tele van ilyen történettel. Aki meg nem, az sok ilyet hallott. Szobafestő ígérgetés lvl egymillió, hónapok óta a kanapén alvó, mégis igen kitartó lakástulajdonossal. Történetem egy budapesti, mindössze 42…..
Attilláék nagy útra készültek, mindent jól kitaláltak, és még itthonról, a Wizzair oldalán béreltek autót Los Angeles-be az AVIS-nál. Végül egy igazi ügyfélszolgálatos bénázásba botlottak, ráadásul május óta nem is reagálnak az utólag is benyújtott panaszra. Jó sokat buktak a sztorin, aztán…..
reunalla 2019.07.30 12:58:25
reunalla 2019.07.31 00:37:17
@Tikakukac: életemben egy amcsi vállalkozással volt problémám, nem lett belőle homár poszt, hanem
1. szint: konkrét üzletet skypeon felhívtam, email (bacták megoldani a problémám),

2. szint: írtam nekik a facebookon (bacták megoldani a problémám)

3. szint: elindítottam a charge backet a banknál

4. szint: kikerestem az üzletcsoport board membereinek a nevét a honlapon, linkedinen megkerestem őket, aki fent volt bejelöltem, volt aki visszajelt és megírtam a problémám ill próbálkoztam az email címek kitalálásával és kaptak emailt —> volt egy találatom, elég magas szintről, valami regionális vezető, gondolom az egyik board member titkárnője lepasszolta neki a levelem—-> probléma megoldva
(Visszakaptam a pénzem 435 dollárt, de ha nem utalják vissza, akkor a banktól kapom vissza, mivel a charge back is ilyen státuszban volt)

Párhuzamosan felnyomtam őket az amcsi fogyasztóvédőknek ;)

Nem lett belőle homár poszt, megoldás itt nem lett volna, mivel nem Magyarországon történt a probléma.

Konklúzió: nem várni kell, hanem szép magyar szóval “eszkalálni” a problémát a megfelelő szintre

Posztoló problémájának gyökéroka nagy eséllyel a nem megfelelő hangnem volt az ügyfélszolgálatossal. Az szokott ehhez vezetni. Anno 20 éve egy cég telefonközpontjában dolgoztam, külső hívás, 5* bontottam a vonalat a hangvétel miatt, 6. alkalommal csak bocsánatot kérni hívott vissza XD
Van az a helyzet, amikor az embernek valami kisüti az agyát és nem jut eszébe a száz éve használt PIN kód. A Homár is járt már így, de olyankor nem a bank volt a hülye, hanem a Homár. Na de József hiába tudta és tudta és tudta, az OTP újra és újra és újra nem fogadta el a PIN kódját. Az új kártyával…..
reunalla 2019.07.25 20:52:32
@Vincenzo6: contactless= kártya nem kerül kontaktba a pénztárossal
Olvasónk szerződésmódosítása nem sikerült valami jól, pedig úgy érzi, mindent időben megtett annak érdekében, hogy végül ne kelljen olyan szolgáltatásért fizetnie, amit nem is használt. De hiába a személyes befáradás egy nappal a szerződés lejárata előtt, ez édeskevés volt ehhez.  Kétéves…..
A Magyar Posta még mindig meg tud lepni minket! Ezúttal nem a csomagkézbesítés, hanem már a feladás nem sikerült, mert 2 postán sem vették át a pakkot olvasónktól súlyhatárra hivatkozva. És nem, nem 4 darab military kettlebellt akart feladni. Nyilas Misi szegény anyukája igen nagy bajban lenne…..
reunalla 2019.07.01 10:27:59
Gábor ügye első, második és sokadik ránézésre is tiszta sornak tűnik: elköltött a bankszámlájáról olyan pénzt, ami a banké volt, az meg kéri vissza. Nyilván. És még nyilvánabb, hogy itt a jóhiszeműen költöttem el valószínűleg nem lesz túl sikeres védekezés. De mit…..
reunalla 2018.07.24 20:58:08
@Kovacs Nocraft Jozsefne: paypass és az adott terminál hibája, másik banknál is előfordul