Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Don Vito Corleone

0 bejegyzést írt és 70 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
2010 január 29. Egy apró, Közép-európai ország autókkal foglalkozó netes magazinjának szerkesztőségében pár pillanatra ismét egymásnak feszült a két gigász: egy 73 köbhüvelykes koreai négyhengeres Chevy és a 146 köbhüvelykes törökországi dízel Ford.Változnak az idők.....
AUTÓSKÁRTYA Ugorj be a BMW-dbe! 2009.10.07 10:30:00
Megszokhattuk, hogy a BMW reklámjaiban szívesen fricskázza a konkurenciát. Legutóbbi reklámfilmjükben az Audinak mutatnak be. Szerintem elegánsan. (Forrás: emgCarTech) Katt a filmhez! ..
Don Vito Corleone 2010.01.28 16:05:25
@kulerka: index.hu/gazdasag/kipukkadtlufi/2009/04/16/sakkmatt/

Nem egészen úgy volt, ha lehet hinni a fenti linknek... :-)
Már 2010-et írunk. Így hát hadd kívánjak jobbulást és boldog Újévet, mindazoknak, akik egeret ragadtak, sőt, képesek jó helyre klikkelni. Tegnap Tavaly már összeszedtük a legnépszerűbb cikkeinket. Vagyis a legolvasottabbakat. De a szerzők és az olvasók véleménye nem mindig…..
Don Vito Corleone 2010.01.02 00:19:21
@Maybe_: Nincsenek rendezett papírjai sem, ha jól látom... :) Egyébként pedig mindent értek, csak azt nem, hogy miért pont BMW? Annyi minden más lehetne. :D
Belsőség Kis fogyasztás házilag 2009.12.30 09:39:21
  Drágállja az autógyárak blue/eco modelljeiért felszámolt borsos felárat? Legyen Önnek is takarékos autója! Vélemények azonos című írásunkról...
Don Vito Corleone 2009.12.31 09:38:19
@kolbászoszsömle: Értelek, amúgy pont erre a megközelítésre gondoltam, hogy jó lenne legalább nagyjából tudni melyik elektromos fogyasztó mennyit vesz fel és ez kb. mekkora üzemanyagtöbbletet igényelhet. Sajnos ehhez nagyon láma vagyok. :)
Belsőség Idióta + hó = SUXX 2009.12.19 17:56:00
Végre megjött ma a rendes hó, ilyenkor a legjobb dolog a meleg lakásból kifelé bambulva nézni az időt, a legrosszabb meg közlekedni. Reggel arra ébredtem, hogy a szomszédasszonyom kért segítséget megcsúszásilag, pedig van téli gumija. Most meg Vomit kolléga dobta be ezt a videót…..
Igen ám, de gondoltak-e arra, hogy a beidegződések, a betonbiztos módszerek hibásak, netán rosszul rögzültek? Gondoltak-e már arra az éjféltől-hajnalig kéziféket rángatók, a CO-sperrel vitézkedők, hogy a mindennapi közlekedés sokkal komolyabb, nehezebben megoldható feladat elé…..
Don Vito Corleone 2009.12.18 14:30:40
@Walter Melone: Képes voltál csak ezért kimenni és kipróbálni gyakorlatban? :D
Don Vito Corleone 2009.12.18 20:40:25
@Hagalex: Aki még nem próbált valamit, az nehezen tud véleményt alkotni róla... Jogos az egy pont. :)
Belsőség A vágóasztal morzsája 2009.12.15 16:49:41
A vágóasztal morzsája sehol nem látszik, a vágóasztal morzsája általában örökre törlődik a mátrixból, nyoma sem marad. Tán egyszer-kétszer megnézzük, Robertó átfut rajta, aztán törli, kegyetlenül. Nagy tervem, hogy egyszer - mindenféle régi szalagokról és…..
Maathias Röcke leginkább a Mercedesek világában van otthon, bár művei között az NDK-s autós hétköznapoktól az MAN autóbuszokig sok mindennel foglalkozik. Könyvei közül csak kettő kapható magyar nyelvre lefordítva. Az egyik a nyeremény, a Mercedes autók –…..
Don Vito Corleone 2009.12.12 15:57:29
Belsőség Buszoskönyv 2009.12.12 13:30:00
Szívem csücske az ötvenes listából ez az ajándék, még jó, hogy már megvan, mert ezt elloptam volna, akárki nyeri meg. A magyar busz és a hazai buszozás története szerintem bárkinek extra érdekes lehet, aki harmincon túl van, és itt töltötte az elmúlt évtizedeket. A…..
Don Vito Corleone 2009.12.12 14:06:10
Don Vito Corleone 2009.12.12 14:08:38
Falu! Gépjármű-re!   Csaba lőtte Bahreinben ezt a gyöngyszemet, ami bizony az, aminek látszik. Hatajtós pick up, konkrétan egy Great Wall Blue Ocean. A Great Wall csodálatos dolgokra képes az innen-onnan kölcsönvett technikát és formát használva. Elég, ha csak a jelenlegi…..
Belsőség A középsúly bajnoka 2009.09.20 23:29:00
Érdekes és tanulságos hét volt, amit a Clio RS-sel töltöttem. Alkalmi utasaimnak, illetve azoknak, akik a hátulra szorultak inkább kínszenvedés, hiszen 185 centiméter felett - fejtér ide vagy oda - egy-egy durváb bukkanón bizony koppant a fejük. Bevallom, átkoztam az ország rossz…..
Don Vito Corleone 2009.09.21 18:02:43
@Carfan: Az ötlet jó, érdekelne mit mutat tartósságban egy sportos modell. Bár mostanában nem nagyon látok tartóstesztet még újságban sem... Kihalt volna ez a műfaj?
Belsőség Ahol a jó ízlés lakik 2009.09.16 14:04:00
Egy vállalkozás általában az emberi lét apró kérdéseire ad pénzzel megfizethető választ. A németországi Mansory úr azoknak kínál menedéket, akiknek már gáz, ha csak egyszerű Rollsuk, Bentleyjük, Astonjuk vagy Ferrarijuk van. Ilyenkor elzarándokolnak a Mansoryhoz egy…..
Don Vito Corleone 2009.09.18 15:22:44
@sikeres-e: Jobban belegondolva lehet h igaad van... Anno anyám rózsaszín Babettája is nagy kedvencem volt. :D
Videós kollégánk, barátunk, Robertó érdekes átalakuláson ment keresztül az utóbbi hónapokban. Pontosabban nem ő, hanem a státusza minálunk. Régebben, amikor felcaplatott hozzánk a videórovatból, mindenki köszönt neki, á helló, komesztáj, mi van veled, mikor vágunk, satöbbi.…..
Don Vito Corleone 2009.06.13 16:19:03
@Csikós Zsolt: Az 1.3 16V tényleg egy kis vadállat volt, nagyon szerettem anno a sajátomat. :) Emlékszem amikor kijött az új Stift és tesztelhettem egy 1.5-öst, nem éreztem erősebbnek, fürgébbnek, sőt... Így sokáig rajtam is maradt a kisöreg, mert sosem kellett berhelni, csak benzin kellett bele meg alkalmanként egy korrekt olajcsere. Kinyírhatatlan és olcsón fenntartható, de szinte pofátlan módon.

Pont emiatt lesz ideális Robertonak a kis Szuszka. Nem lehet vele ugyan villantani, viszont gond nélkül lehet közlekedni vele fillérekért. Ennél többet meg ennyi pénzért nem is kívánhat az ember fia. Sok szerencsét hát nekik egymáshoz, bár szerencsére ezzel az autóval Robinak nem igen lesz szüksége. :)
Veszélytelen, jól kézben tartható, de vidám és látványos farolásra, gyors és hatékony négy keréken sodródásra bírható a Swift Sport. Ez pedig a legjobb dolog, ami egy elsőkerekes izomautóval kanyarban megtörténhet. A Suzuki is tudja azt, amit a Twingo, csak kevésbé…..
Don Vito Corleone 2009.05.18 21:55:31
@lúdadónátusz: Nem nehéz lenyelni, sok minden van ami gyorsabb nála és pont nem is érdekel... De tizenX éves autót hasonlítani egy újhoz elég meredek szerintem. Ha az lenne a kérdés, hogy ennyi (töredék ennyi) pénzből milyen kivénhedt rakétát vennél, akkor jogos lenne a felvetésed, de momentán eléggé OFF.

Új autókról szólt a poszt, olvasd el újra, hátha...
Az Alba Volán SC javasolja Székesfehérvár önkormányzatának, hogy a városi jégcsarnokot ifjabb Ocskay Gáborról nevezzék el, jelentette be az MTI tudósítása szerint a klub társelnöke azon a sajtótájékoztatón, amelyen részt vett id. Ocskay Gábor is.A 34 éves korában, szerdára…..
Don Vito Corleone 2009.03.25 21:46:09
Tudják, a fekvőlámpás Mercedesek egyik legzavaróbb hibája, hogy az üléseik leszakadnak. Főleg az elsők, kiváltképp a vezetőé. Már egy átlagautó szivacsülése is elég pocsék tud lenni, amikor valami benga nagy ember szétüli, de a W123-asban epedás az ülés, mint minden Igazi…..
Belsőség Nem zörög a haraszt 2009.02.06 15:30:00
Talán már önökhöz is eljutott a hír, hogy a mindenki által fantasztikusnak és hiperjónak tartott Nissan GT-R erőátviteli rendszerével nincs minden rendben. Eleinte csak elvétve, innen-onnan jött egy kósza hír, hogy a rajtelektronika nincs a helyzet magaslatán (ezzel kapcsolatban az…..
Don Vito Corleone 2009.02.06 21:04:23
@zalkapone: Nem hiszem, hogy ezzel lenne a gond. Nem kevés a 480 lóerő sem, a "bitek" nem azt növelik esetünkben, hanem az aszfaltra vitelt segítik. Szabhatod a 7000 ccm-t is, ha nem tudod levinni az útra és csak füstölnek a gumik.
Don Vito Corleone 2009.02.06 21:06:22
@karexxrookie: Lehet, hogy attól nagyon fog menni, de ennek az autónak a célja nem kizárólag a jó gyorsulás lenne. Egyenes menni a hülye is tud, gyorsan kanyarodni meg ugyebár... na itt jön képbe az okos autó, ahol kevés a sofőr, ott besegít. Hiába a nagy köbcenti önmagában.
Don Vito Corleone 2009.02.06 22:48:28
@Shadowbull: Nah, egy ilyen kellene a Nissanba is, egyből nem lenne miről beszélni. :) Bár nekem nem volt egyértelmű, hogy a GT-R a sok egymás utáni rajttól vagy úgy általában a sok rajtolás általi elhasználódás miatt esett szanaszét.
  Miért utálják a furgonosokat a többiek? Gyorsak, rutinosak, nem félnek a kockázattól. Ritkán is esnek pofára, de akkor nagyon. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Don Vito Corleone 2009.01.28 14:29:25
@Tie: Vagy látens furgonos vagy Te is... :D

Bocs, olcsó poén volt, de adta magát. :)
Don Vito Corleone 2009.01.28 15:01:22
@VW Transporter fehér furgon: Én sem gondoltam véresen komolyan, sőt, alighanem én is "furgonos" vagyok. :) Vezetni nagyon is szeretek, ahol lehet kifejezetten tempósan, de lakott területen igen nagy önmérsékletet tanúsítok, pedig elég fürge járgányom van. Mindemellettbár igazán akadályozok senkit a haladásban, tartom a megengedettet és használom a külső sávot ahol van, elvégre nem vagyok én sem önkéntes rendőr, sem pedagógus. Én úgy vagyok vele h nem szeretnék beleszállni senkibe sem vagy áthajtani valakin, stb. Alapból nincs is bajom a furgonosokkal, az első kommentjeim valamelyikében le is írtam h ez megint egy skatulya csupán. Nekem csupán a bunkó, agresszív állat pilótákkal van a bajom, vezessenek traktort, mozdonyt vagy tengeralattjárót... :)
Don Vito Corleone 2009.01.28 15:04:14
@AST Vito: Korrigálnám amit elírtam...

"Mindemellett, bár NEM igazán akadályozok senkit..."

Elnézést, alighanem innom kell egy kávét. :)
  Ha az autók kibocsátási normáit az alapterületük alapján szabnák meg, nem lehetne csalni. Így az Európai Bizottság súly alapján szabályoz. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Nincs fűtése, az utasterében csupasz acélcsövek tekeregnek, a zajszint könnyedén túllendül benne az elviselhetetlenség határán, kemény rugózása miatt gépi shakerként is beválna. Kommersz elvárások alapján a Toyota Corolla GT-m egy menthetetlen fos. Szerencsére nem hétköznapi…..
Belsőség Heti merítés 2009.01.25 20:10:00
Gondosan dokumentált ítélet Ez az autó egy 2.2-es motorral szerelt (128Le) jármű. Új technika a visszatekerés ellen Visszatértem a benzinesekhez, mivel nagyon bonyolultnak tartom az új dízeleket, és nem is esznek olyan jól, mint ez a régi bútor 1,9tdi DPF nélkül. Köszi zöldek. Az…..
 Hetek óta halogatom, hogy megírjam ezt a posztot. Itt ez a videó, egy belső kamerás felvétel 2001-ből, a rali világbajnokság brit futamáról. Nincs benne semmi különös, de még ma, a kettőszázhatvannyolcadik lejátszás közben is kiráz tőle a hideg. A pilóta: Colin McRae. A…..
Don Vito Corleone 2009.01.13 13:53:27
@Mammut8: Nézegesd kicsit a fenti videót...
  Drasztikusan visszaeső kereslet, jelentős pénzhiány, egyre kevesebb forrás a hitelekhez. Eddig is keményen sorozta a globális pénzügyi válság az autóipart, de 2012-ben az Európai Unió beviheti a technikai KO-t érő jobb horgot. Kiszámoltuk, hogy mekkora büntetésre…..
Don Vito Corleone 2009.01.13 11:48:43
@Szsrobert: Mint dohányos mindig nagyon ügyelek arra, hogy ne zavarjak vele másokat.:)Azt hiszem elbeszélünk egymás mellett, de ez igazából nem is baj. Te nem autózol, én pedig igen, ezzel mindketten boldogok vagyunk és kész.
Don Vito Corleone 2009.01.13 12:59:58
@kéggyermekes családapa: :) Részemről oké, csak nem akartam, hogy elfajuljon egy érdekesnek tűnő vita.
Don Vito Corleone 2009.01.13 13:30:55
@kéggyermekes családapa: Bocs, hogy belekotyogok, de szerintem azért felfedezhető fejlődés a fogyasztás terén (is). Állíts egymás mellé egy 15-20 éves autót egy mai ugyanakkora motorral szerelt mellé például. A mai a nagyobb tömege ellenére is (ami ugye a sok kényelmi extra és a biztonság fejlődése miatt nőtt az évek során) legalább pariban lesz a régi, elavult kondtrukcióval, ha nem egyenesen kevesebbet fogyaszt annál. Emellett a két autóból kipöfögött gázokat sem lehet egy lapon említeni. Szerintem azért az Euro-besorolás hasznos és jó dolog, de a régi és szennyezőbb autókkal kellene valamit tenni, hiszen azokból elég sok van még az utakon. Teszem azt inkább járjanak az emberek olcsó új autóval, mint öreg vassal... Nyilván ez is pénz kérdése, de ha én Euro4 autóval közlekedek naponta, azzal kevesebbet szennyezek, mint az aki ugyanezt Euro2-vel teszi.