Regisztráció Blogot indítok
Adatok
SirFrankie

0 bejegyzést írt és 46 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Biztos én vagyok barom, de még mindig szeretek napilapokat olvasni, ha valahol korrekt tálalást, releváns saját információkat kapok. Csakhogy a Nemzet egy szarhalom, mely eddig Viktor seggét nyalta, most meg Lajos szekerét tolja. A Hírlap egy rendkívül buta egoista, régi kapcsolataival…..
SirFrankie 2015.05.14 15:35:39
@para_noir: Az, hogy egy nem neked szánt hozzászólásra reagálsz egy dolog... De minek szólsz bele abba amit nem neked szántam :)

Másik kérdés, hogy amíg nincs kötelezettséged KRESZ szerint, de hinted a rizsát, hogy engem mi érdekel, meg téged mi nem addig igen is potenciális veszélyforrásnak tekintelek az utakon, mint bringás. NEM Személyes ne vedd magadra, általánosan értem :) Ha te betartod, rendben van, talán, bár a megnyilvánulásaid hagynak erre is kételyt. DE ÉRTSD MEG, TE nem leszel elszámoltatva ellemben az autóssal, ha holtan fekszel, mert nem védett semmi vagy nem voltál látható vagy véletlenül elmérted, vagy szándékosan betartottál, ezek nem fognak számítani amikor egy bringás a hullaházba megy egy autósnak (és rossz esetben a családjának) meg az élete megy tönkre... Nem gond, hogy nem tudsz ilyenekről, azért mondják el mások. Értsd meg, AZ AUTÓ VESZÉLYES ÜZEM!
SirFrankie 2015.05.14 16:07:34
@Hakapeszi Miki: Írtam erre jó pár HSZ-el feljebb, vannak még ilyenek a homályban balesetek, azok kit érdekelnek?

Név Bokor Pál, APEH elnökhelyettes, most épp Vezérigazgató éves 150MFt+ jövedelem, III/III-as SZT tiszt.... sok sikert a CÉGE elszámoltatásával A Fügetlen Magyar Bíróságon....
SirFrankie 2015.05.14 16:18:04
@para_noir: Te magad jelentetted ki, hogy pl láthatóságit nem vagy hajlandó viselni, mert? Mert akkor BIZTOSABB hogy látható lennél pl. Ezt vedd észre

Meg azt, hogy "legfeljebb az elszámoltatás nehezebb"
pontosan erről beszélek, töredéke, holott számosságban jóval nagyobb nagyságrendről lehet beszélni... És akkor még azt a felét nem vettem elő,hogy pont ezt a részt ki is használják sok esetben. Pont ezért számítana az egyenlő bánásmód, amit veszélyes üzem esetében egy autós és egy bringás között képtelenség meghúzni. Nem csak konkrétan rád értem amit mondok, ahogy te sem konkrétan rám, a törvénynek KERÉKPÁROSRA ÉS AUTÓSRA kell vonatkoznia, ha egyenlő bánásmódot akarunk akkor pedig egyenlő kötelezettségeket is létre kell(ene) hozni...
TComment Rossz neked, ha letolsz 2013.12.18 06:34:04
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
SirFrankie 2013.12.18 14:11:06
Apám....

Idézet a KRESZ-ből (Bevezetés az 1. paragrafus előtti részből):

A közúti közlekedés biztonsága és zavartalansága fontos társadalmi érdek. A biztonságos és zavartalan közlekedés alapvető feltétele, hogy a közlekedési szabályokat mindenki megtartsa és számíthasson arra, hogy azokat mások is megtartják. Emellett szükséges az is, hogy a közlekedés résztvevői előzékenyek és türelmesek legyenek egymással szemben.

Vegyünk hozzá egy általánosan gondolkozási alapot formáló elvet:

"Ne kívánd másnak, amit magadnak nem kívánnál"

Teszem hozzá továbbá én is rühellem, ha a 140-es tempomat elé behúznak elém 100-al a belsőbe úgy hogy mögöttem üres az autópálya, de legalábbis sokszor annyi hely lenne, mint előttem és ténylegesen rá kell fékezni.

Ugyanakkor ha van hely jobb szélen az úton akkor kihúzódok ekkora sebességgel is, hogy a nálam 10-el gyorsabban haladó elmehessen....

És igen fogok haladni 150-160-al is, ha a gyerek a hátső ülésen beteg, ne adja ég életveszélyben van (ki az aki tudja a másik autójában ki van ilyen helyzetben? Én nem...). Ha valaki előttem ilyen esetben kolbászol valszeg rávillogok "Bocsánat de haladnék jelzésként" ((ha valaki tud jobb jelzést erre ossza már meg)), hogy légyszi használd már a rendelkezésre álló helyedet és vedd észre hogy más haladna.

Ha besorolok belülre és valaki elé teszem akkor akármennyire is spórolni szeretnék valszeg padlógázt fogok nyomni, hogy neki ne kelljen fékezni majd mielőbb visszasorolok a jobb szélre.

Láttam már 1.1l-es Suzuki Alto-t 140-el belső sávban haladni majd kihúzódni, de 180 lovas SAAB-ot is 110-el külsőben tempomattal...

Ezzel ellentétben nyáron M7 Siófok felé Renault Twingo belső sáv konzekvens 110 (értsd több 10 Km-en keresztül). Ha a jobb szélső sáv foglalt volt akkor igy haladtunk, ha nem akkor a SOR(!!!) előttem jobbról kerülte.

Ma reggel M3-on egy kisbusz volt "Teréz anya" és 110-nél a belsőben folyamatosan engedte be szélről a 90-100-al elé behúzó autókat több km-en keresztül.

Májusban volt szerencsém Stuttgart-hoz.
a 3 sávos autópályán minden tempónak megvolt a helye (90-100) (120-140) (140 felett) és nem volt baleset, nem volt halálfélelem, lehetett haladni, autózni(!!!). 110-es tempós építkezős autópályán mindenki 110-120-as tempomatot autózott és nem 80-at...

Nincs ebben ördöngősség, csak odafigyelés és konzekvens viselkedés kérdése. Hja kérem amikor az indexelési szándékot jelzi valaki kanyarodással...

Hozzáteszem, nem szeretek senkit magasztalni, de Németországban vezetési kultúra van és ahogy haladsz kelet felé ez a kultúra csak romlik. Aki nem járt még Romániában vagy a Balkánon (NEM Horvátország!), annak felírnék egy két hetet, utána kicsit megváltozna a véleménye a magyar viszonylatokról.

Szóval peace és odafigyelés kellene és nem mindenáron a magam igazához ragaszkodás, hogy akkor ki ment gyorsan meg kinek mi jogszerű és szabályos, mert bárki kerülhet olyan helyzetbe, hogy szükségét látja annak a + 10-20-30 vagy több km/h sebességnek, nomeg annak a pár sofőr segítőkészségének aki előtte van még és segíti a haladásban....
Sokszor lehet hallani és olvasni, hogy Magyarországról szinte lehetetlen jó külföldi állást találni. Nos, ha nem is egyszerű, mint Tamás mai története mutatja, messze nem lehetetlen, csak ügyesség, kitartás és persze piacképes tudás kell hozzá. „Engem sem a mélyszegénység…..
SirFrankie 2013.01.25 09:54:47
@Eiknarf: semmi ilyet nem mondtam, szerintem olvasd át még egyszer a hozzászólásomat és értelmezd, mielőtt konklúziót vonsz le...
SirFrankie 2013.01.25 10:04:39
@ċsirke72: Suliban tanult, gondolom jópénzen, saját erőből kitermelve bölcsésznek, minek is pontosan? Persze gratula érte, miért is? Gratula valami olyanért jár amiben van valami erőn felüli, valami plusz, ez a sztori így leírva, az ő körülményeit nézve, (sajnos) a mai átlaghoz tart inkább mint a fölé...

De ha már erről beszélünk, akkor nézz már egy nagy képet a mai magyar körülményekről és pozicináld már be átlagosan mennyi magyar embernek van ilyen körülménye, lehetősége...

Ismerek embereket akik ennél jóval többet tettek le az asztalra és nem publikálják azt, hanem teszik a dolgukat (itthon is és külföldön is).

BTW kösz hogy elítész, bár én nem tettem vele és veled sem.
De mellesleg, hogy válaszoljak nem nem lógtam haverokkal, nem ittam, cigiztem (most is elszívok pár szálat ha olyan kedvem van), bulizni nem szoktam max a családommal.
IT-ban dolgozok érettségi után egyből IT irányban tanultam és dolgoztam '96 óta. De akkor jelzem, hogyha feltételezni kell akkor tudd találkozok olyan help-desk/support kollégával a vonal végén, KÜLFÖLDI, hogy el kell neki magyarázni mit és miért is és miért nem, akinek a fizetése az enyém többszöröse és lövése sincs mit miért csinálunk úgy IT-ban, mert mondjuk lövése sincs az IT-ról, de diplomája van, meg nyelvvizsgája... szóval peace
A devizahiteleseket nem lehet megmenteni - legalábbis úgy biztosan nem, ahogyan a kormány nekiállt. Sem a végtörlesztés, sem az árfolyamgát egy-kettő nem jelentett megoldást, a kedvezményes forinthitelre váltáson pedig összességében csak röhögni lehet. És teljesen mindegy, hogy…..
Devizahitelesek tömegei bíznak abban, hogy terheiket milliárdokkal csökkenthetik, sőt akár el is tüntethetik a kedvező bírósági ítéletek. Ez egyfajta csodavárás, amit a reménytelenség és az egyre nagyobb terhek táplálnak. Hiába rohamozták azonban meg a Kúria tárgyalótermét,…..
SirFrankie 2013.01.16 09:04:16
@Kőmíves Kelemen: Drága barátom, kicsit vegyél vissza és nagyobb alázattal beszélj ha nem vagy benne egy adott szituációban....
Jómagam, biztos marha jól fizetett vagyok, viszont mindig pontosan fizetem a hiteltörlesztést, szóval "jó adós vagyok" biztos én vagyok a faxkalap... (de ezért még semmi kedbvezményt nem kaptam)
Gondolok erre:

"Mert a hitelesek 95%-a csak tátogna mint a partra vetett hal, mert büdös vasa nincsen (máskülönben a végtörlesztést is kihasználta volna).
Hitelt sehol nem kapna, mert ekkora össz-összeg egyszerűen nincs jelen, ezután pedig a bankok hülyék lennének hitelezni, továbbá az ingatlanok ára minimum a felére esne vissza a hirtelen azonnali túlkinálattól.

Kicsit gondolkodni kellene...."

Csak hogy kinek osztod az észt nem tudod, de pl jómagam nevében kikérem ezt a kioktatást magamnak. Ha odafigyeltél volna akkor a végtörlesztéssel nem keveset lehetett forinthitelezésre váltással nyerni. Jómagam is ezen voltam ráadásul jelen devizahitel konstrukcióm folytán kb 8millioó ft-al lehetnék beljebb a mai napon ami havi részlet szempontjából olyan havi 50-80e Ft-ot jelentene a család és a két gyerkőc számára, ha a devizahitel kiváltására beadott hitelkérelmet a bank nem azon okkal utasította volna el hogy idézem:
"

"
ami egyenlő azzal, hogy
"túlvállaltam magam nem tudok teljesíteni feléd"
holott a feltételrendszeren belül voltam minden pontban.

Legyél mondjuk arra a számra kiváncsi, hogy mennyien vannak ugyanilyen helyzetben de szopóágon vannak a tisztelt bank(ok) nagyképű és ne ragozzam milyen hozzáállása miatt...

szóval peace és kicsit kissebb arc nem csak neked, hanem a sok okostojásnak is akik itt annyira tudják osztani az észt, hogy mi a jó a plebsnek....

SirFrankie
A most hétfőn a Schiffer András által a Parlament elé terjesztett, Az állambiztonsági múlt átláthatóvá tételéről szóló törvényjavaslat tárgysorozatba sem vétele más érdekességekkel is szolgálhat számunkra azon túl, hogy az LMP sikeresen folytatta misszióját a jobboldali…..
A bejegyzés címéért a kormánnyal kötött stratégiai megállapodás keretein belül félmillió forintot kaptam. A spekulánsok múlt heti támadását sikeresen vertük vissza, az S&P leminősítése még annyira sem volt képes megbillenteni a forintot mint annak idején Kósa Lajos…..
SirFrankie 2012.12.01 20:08:48
Gyerekek.... ez most komoly?
És ezt olvastátok egyébként??

www.portfolio.hu/deviza_kotveny/deviza/mindenkit_lenyugozott_a_forint.176426.html

Vajh kinek az (anyagi) érdeke, hogy lefelé minősítgessenek minket magyarokat? Meg látni kellene makroban is, hogy az anyagilag prominens EU államok már előre megalkották azokat az Eu szabályzásokat, hogy a saját nemzeti cégeik bevételeit hogyan adóztassák a saját javukra (jah hogy a nagy-bevételű magyar szolgáltatók is majd mind ilyenek????), és ebből hogyan tolják ki az olyanokat mint pl Magyarország.... de azért kell azimf és az eu, hogy még kevesebb legyen a kontroll és még több pénz csordogáljon kifelé az országból, mert még nem eléggé szedték meg magukat ott nyugaton...
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
SirFrankie 2012.09.05 13:54:07
@telkoe: Segíthetek? lenne javaslatom ilyen emberre....
2 diploma (jogász, közgazdász), mellette szakértői minősítések, Szereti amit csinál, szeret dolgozni és szereti a kihívásokat is. Nem ritkaság, csak meg kellene becsülni...
"A kerékpáros az út négere", állította a városi biciklizéssel kísérletező Para-Kovács Imre tíz évvel ezelőtt. A hasonlat ma már csak rossz emlék, az egyre több városi bringás egyre több figyelmet kap. Ezért is volt érthetetlen a belváros szívében évtizedek óta kint…..
SirFrankie 2012.08.28 12:33:27
Igen az autós is ember és néha szabálytalan, azonban vérpiroson ritkán fog áthajtani, vagy egyirányúba bemenni szemből, vagy veszélyeztetni indokolatlanul, de miről is vitázunk? hja igen... úgy hívják felelősség, mint a biztosítás.... és hja igen, hogy máshol agyon vannak biztosítva emberek igen... de az máshol van és nem itthon, ahol olyan a morál és a gondolkodásmód amilyen. Még azt is elfogadnám mint autós, hogy fizessek behajtási díjat (bár a belvárosba ritkán megyek be akkor is max áthajtok rajta), ha emberi mértékű és rendű lenne, és nem megint egy kisebb vagyont kellene fizetnem érte. Alapvetően nincs gondom a bringásokkal, alapvetően.... amikor viszont az autóban közlekedek, akkor az én felelősségem, hogy ő életben marad-e vagy sem és ezzel a fiaim elvesztik-e az apjukat a feleségem a támaszát, lesz-e csonka család vagy sem stb... ezt kellene felfogni, és így gondolkozni a bringán ülőnek, és hálásnak lenni ezért és kicsit letenni az arcból, hogy ezt akarok meg azt.. Vagy felvállalni ezt a felelősséget és akkor lehet arányosan annyival többről tárgyalni... Úgy gondolom, hogy amíg az emberek ott a kétkerekűn nem így gondolkoznak és naponta nem azt látom, hogy ténylegesen betartják a szabályokat 90%-ban (és nem 10%-ban ahogy napjainkban) addig magam is azt javallanám, hogy szabályozzuk a bringás közlekedést. Tudjátok a jogokra hivatkozni és követelni, csak a kötelezettségek megtétele után kellene az ember fiának.... Szóval igenis bringás-jogsi, műszaki állapot ellenőriztetés, felelősség-biztosítás a bringásoknak.... peace
Egy normális jogállamban a rendőrség szerepe arra kellene, hogy korlátozódjon, hogy a társadalmi normák felett őrködjön. A törvények betartatása és az ésszerűség egymást átölelve kellene, hogy érvényesüljön cselekedeteikben. Ozora. Lehet hallani az ozorai fesztről ezt-azt.…..
Ötvenezer forintos pénzbírságot és öt büntető pont levonást szabott ki a rendőrség arra az autósra, aki januárban a VII. kerületben nagy sebességgel kis híján elcsapott egy kerékpárost. Az esetet a bringás fejkamerája rögzítette, így volt bizonyíték is: a sofőr…..
SirFrankie 2012.05.01 16:28:38
@mizrolist: Tudod barátom attól mág a kresz ugyanaz lesz... :) Merthogy ez a közlekedési jogszabály a közös alapja mindkettőnek, ami mindkettőre kötelezően vonatkozik....
Szóval szívesen... (kár hogy nincs oldalkocsis és dupla utánfutós verzió, hogy a családot is tudjam napi szinten szállítani, autópályán, szóval addig várok, ha megengeded :) )

Másrészt vegyük végig, vagy belátod, hogy a saját kardodba rohansz éppen bele? A bringásra hogyan van ez a kresz kötelező érvénnyel érvényesítve, hogyan is van szankcionálva ha ő nem tartja be a szabályokat, pl a bp-i térfigeylő kamerák szerinted naponta mennyi bringás szabálytalanságot rögzítenek, amit utána hogyan is érvényesítenek, szóval hogyan is azonosítható be egy szabálytalan bringás utólagosan, mi alapján is számoltatják el egy felelősségi kár esetén?? hja sehogy? akkor miről is beszélsz drága barátom?

Vedd észre, nem csak betartatni kell hanem betartani is, és ezt magaddal kell kezdeni és csak utána másokkal folytatni. Szóval kövezz meg nyugodtan te elsőnek, ha te tökéletes vagy közúti közlekedésben :)
SirFrankie 2012.05.01 16:32:44
@mement: hát tudod, van egy szép szablyám (victorinox) normál méret, kombinált fogóval, stb.. hasznos sokszor, horgászatkor, szerelésnél....
Egy kedves ügyvéd ismerős hívta fel a figyelmemet, és nem gondolom, hogy szórakozásból, hogy szabálysértési bírságot kaphatok, ha hordozom merthogy 5 cm felett már engedélyköteles... szóval a válasz a kérdésedre igen, vannak másmilyen szabályok is, a lényeg viszont az, ahogy írtad is, hogy a vonatkozó szabályok kerüljenek betartásra....
SirFrankie 2012.05.01 18:52:58
@mement: kösz a minősítést.... ismered a mondást? aki ítál úgy ítéltetik :)
Szóval szerintem hagyjuk ezt az oldalát a dolgoknak :)
De tessék, Mellesleg a fiam bringázása és az közúti közlekedésben való részvétel hol is ugyanaz? Közel sem egy kategória, nem is engedném, a közút nem hobbiterep, bocs, ha ebben nem értünk egyet akkor szerintem érdemtelen folytatnunk is :) Érdekes, jómagam tudtam kölyökkoromban a köztéren órákat bringázni úgy, hogy senkit nem zavartam vagy hoztam veszélyhelyzetbe, meg a kerepesi temetőben... Nem kellene a szezont a fazonnal :) kérlek, kicsit gondold már végig azt hogy milyen körülményekről beszélsz :) (közúti)Közlekedéshez jogsi kell (vezetői engedély - mint a lőfegyverhez), meg felelősség (pl kötelező biztosítás képében, arról lehet vitázni ez mennyire jó vagy sem, de ez van jelenleg "divatban"), meg nyomkövethetőség és elszámoltathatóság, amit többé kevésbé egy autós esetében az esetek túlnyomó részében biztosított., viszont a bringás?.. Szóval értsd meg, én csak egységes rendszer mellett beszélek, ha ez sem felel meg neked akkor megintcsak nem értünk egyet :)
Az egy dolog, hogy Bikkmakk86 egyáltalán nem tudott sehol fizetni a csipkártyás MasterCardjával Mexikóban, de az MKB még 8 eurót sem hajlandó jóváírni a kényszerATMezés után. A Homárnak mintha az rémlene, hogy Amerikába Visa-kártyát kell vinni, de lehet, hogy Mexikóban az sem…..
Szóval beütött a tavasz és ahogy mondtuk előre, a Margit-hídon alig lehet már elférni. Az északi oldal kétirányú bringaútja és a vele egy szintben lévő szűk járda alig bírja el a tömeget. Teljesen természetes, hogy az egymást kikerülő gyalogosok betévednek a bringaútra,…..
SirFrankie 2012.03.25 22:31:19
Hjjajjj csak úgy forr itt minden :)
Előre elmondom, autós vagyok, csak hogy kaphassam a vasrudat úgy látatlanban is, de azért tegye már mindenki a szívére a kezét és gondolkozzon el...

Emberek... az autós is ember meg a bringás is :) kell még egy sáv, persze az autósnak meg ne kelljen semmi, és egyébként is mindig mindenkinek kell még valami, csak az autós fogja be :) (Ugye ez így igaz... ?)

DE, Oké, tudjátok könnyű úgy a jogokért "kiabálni" és hőzöngeni, hogy a kötelezettség oldalát le lehet tudni egy nagy semmivel... Merthogy a bringásnak lenni milyen felelősséggel is jár, milyen szabályok betartását is kérhetik számon rajtuk, vagy kell tudni aktuálisan napi szinten, vagy, ha kárt okoz, hogyan is fog érte felelősséget vállalni???? merthogy ezek is aktuális kérdések ám, vagy tán tévedek?

Szóval, mint autós azt mondanám szívem szerint, például, legyen elvéve sáv és legyen a bringásoké, akár több helyen is a városban, HA a bringásokat kötelezik minimum A kategóriás, vagy mondjuk egy "BRINGÁS" jogsi megszerzésére ÉS a rendőrség egy közúti igazoltatás során ugyanúgy megvág egy szabálytalanul közlekedő bringást. Pl aki a piros lámpa ellenére áthalad a kereszteződésen, vagy egyirányú utcába a tábla tiltása ellenére behajt, vagy este/hajnalban fekete bringával fekete cuccban 30-50 km/h-s sebességgel száguld a járda mellett lámpa és mellény nélkül és amikor ki akarsz állni a parkolóból még elküld oda, hogy miért nem veszed észre, nincs megfelelő világítása sorolhatnám.... - amik hiányában ezen közlekedésben részt vevő "bringa"-vezető veszélyezteti a közúti közlekedésben akár szabályszerűen közlekedő autóst....

szóval csak peace :)
SirFrankie 2012.03.25 23:46:26
@fourgee: Hja igen.... "az úgy kezdődött, hogy visszaütött"???

Sajnálom, ez a hozzáállás, és ezt TE is tudod, viszont ugyanolyan rossz, ha nem rosszabb...

Remélem nem lesz belőle neked semmilyen gondod (gondolok itt egészségi és jogi valamint anyagi gondokra)...

Tudod az, hogy egységes rendszer van kitalálva / alkalmazva adott esetekre az az esetekben való résztvevők védelmében van kitalálva, és nem arra, hogy az esetleges egyéni sérelmek felülírják az egészet.... Tudod a jog nem azért van kitalálva, sajnos vagy sem, hogy ÉN vagy TE mennyire értesz vele egyet, hanem azért hogy valamelyest egységes szempontok szerint legyen kezelve a jog tárgya, ezen felül a nem ismerete sem mentesít a betartása alól :) Szóval ha nem tetszik és nem fogadom el a főnökömet a pozíciójában, attól még simán kirúghat JOGOSAN :)
Tegnap is sikerült egy pofonosztós sztorit kirakni, hát ne szakítsuk meg a sort, jöjjön ma is egy, ahol a szabálytalanságon kívül, kiosztanak egy maflást a biztonság kedvéért. A történet annyiban más, hogy nem férfi a férfival küzd, hanem a gyengébbik(?) nem két képviselője.…..
Az alábbi bejegyzés a magánnyugdíj-pénztárban   maradás egyfajta jogi vetületét taglalja. A Zugügyvéd a felvetést társadalmi vitára bocsátja.Kedves Zugügyvéd!A magánnyugdíj-pénztárban való maradást szeretném felvetni ezen a fórumon, természetesen kizárólag jogi…..
SirFrankie 2011.01.05 22:59:46
@Fehérszakál: Rendben, neked is jó éjszakát kívánva, lehet hogy inkább megkérdezem a családban levő egyszemélyes közgazdászt, jogászt és adószakértőt és vele beszélem meg ezt a témát mint egy elfogult nemminősítem milyen firkalap odacsapott kalkulátorát... Elképzelhető hogy autentikusabb és tágabb választ fogok kapni (kaptam) nagyobb perspektívában (közgazdaságilag levezetve pl.), mint hogy havi x tízezret vesztek, csak a gyerekeim meg majd nyögik a terhét 3x jobban.. tisztelettel
SirFrankie 2011.01.05 23:04:33
@Fehérszakál: lehet hogy tanítani szeretnél, de azért olvasni is meg kellene ehhez előbb tanulni, mielőtt okítani szeretnél... úgy látom sikerült egy meddő partnert is kifogni, talán olvasd el mit írtam és értelmezd TE mielőtt értékelsz valamit... nem millás nyugdíjról, hanem egészen másról írtam, de mindegy végülis.... addig is amíg megtanulsz olvasni én alszok és nyugodt vagyok...
Az ígéret szép szó, és ugye a szó elszáll... Egy nem is olyan régi írásos emlék 2010 áprilisából: A Fidesz megőrzi a nyugdíjak értékét és megvédi a nyugdíjpénztárakat. Nem magyaráznánk túl, de itt határozottan többes számról van szó, nem az Egy és Oszthatatlan és…..
SirFrankie 2010.11.25 21:57:03
peace emberek peace

Persze, a Kádár korszak államosításai kit érdekelnek ma már, hogy akkor a t. rezsim mennyit is zsebelt be a magánvagyonokból, és hány életet tett tönkre ugyan kit érdekel... DE, azt mondom tegyük félre a bosszút...

A Kibiceknek, akiknek külföldről nagy a szájuk és mondják a tutit... üzenem a kérdést, hogy tudják-e mi a nevük??? ;)
javaslat, hogy lehet jönni és csinálni és utána zsebre tenni a köszönömöt.... :)

És úgy őszintén.. kinek nem volt elég a 20 év semmittevés? Abba a munkába lehet belekötni aki érdemben tesz is valamit és általában teszik ezt akik nem csinálnak semmit pedig tehettek volna... Eddig ment a nyerészkedés, most meg nem fog, kinek is fáj ez? Kapjatok már észbe, hogy vajon honnan finanszírozzák magukat a pénztárak? Az én nyugdíjalaponból ne nyerészkedjen már annyi ember, akkor mégis hol igazságos ez a rendszer?

Ombudsmani jelentésről ki hallott, hogy vajh képesek lennének-e a tisztelt pénztárak fedezni a nyugdíjakat? hja az smafu biztos, nem volt kellő hangja a "méjen T." sajtóban....

Tudja-e valaki, hogy létezik-e nyugdíjszámítási módszer a magánnyugdíjpénztári számlákra, merthogy nincs....

és még van pár dolog amiről lehetne beszélni, szóval PEACE stb...

Tudjátok, én inkább csendben maradok, van hitem, szerető családom, melóm, hogy mi lesz akkor amikor én odajutok, majd eldől akkor, addig is úgy vagyok a dologgal, hogy

Ismerem az igazságot, de nem üldözöm azt a világban, mert úgysem érem el. :)
Sziasztok!   Sajnos elég szomorú tapasztalatom volt egy multinacionális vállalatnál.   Bevitték az önéletrajzom mielőtt megjelent az álláshirdetés , majd mikor megjelent a HR-eseken keresztül, behívtak interjúra, (középvezetői állás) ,a cicababa Hr-es, lézer szemekkel…..
A Budapesten elrendelt abszurd szmogriadó rövid huszonnégy órás fennállása alatt közfelháborodás és közröhej tárgya lett. A bevezetett korlátozás nem csupán életidegen, de teljességgel betarthatatlan is. Még jó, hogy megszegése nem is büntethető.Reggeli félálmomban…..
SirFrankie 2009.01.12 13:54:56
@budapestjovoje: ok, de ha jól sejtem , ezzel kb arányosan fog emelkedni a tömegközlekedés ára is, legalábbis biztos nem fordítottan arányosan. jelenleg 4 fős család vagyunk. (Az egyik 10 éves gyerkőc a nagyobbik fiam osztálytársa akinek a szüleivel 4 éve közösen oldjuk meg a gyerkőcök hurcolását /én viszem ők hozzák őket/ ezzel is csökkentve a forgalomban levő autók számát ;) )
Ha azt nézem éves átlagban az autóban 2,5 3 emberke leledzik akármelyik pillanatban. átlag 6-7l-es fogyasztással számolva bőven ráverünk a bkv-re és társaira költségileg még elég sokáig. De lehet hogy egy 3-4 fős tandembringa jobbat tenne az egészségünknek is, és persze azt -10 fokban is bártan lehet használni.... ha nem csap el egy autós/bkv/stb.
Egyébként ha megengeded ott élek és akkor amikor és ahol tudok és szeretnék ;)
De beszélhetnénk arról is hogy a közlekedési lámpák bp-en és sok más városban miért 110-es átlagra vannak beállítva a zöldhullámhoz. ;)
Ma reggel 6:30-6:45 tapasztalat, hogy 50-60km/h sebességgel nem tudtam 3 zöld lámpát kifogni Reitter felüljáró és a Keleti majd Orczy/Nagyvárad tér között. De persze az 1 perces pirosnál van értelme leállítani a járó motort, a busznak is, mert ilyenkor az is le kellene állítsa nem?.... stb....
SirFrankie 2009.01.12 14:00:58
@fizetekmegegysort: ehhez csak csatlakozni tudok...
SirFrankie 2009.01.12 14:02:28
@Diktaturha: khm.... volt valami indexes cikk ami szerint az elmúlt 2 évben mennyi is vagy 7-8 alkalommal lett volna ilyen volt úgy hogy két hetes intervallumban.... szóval azért óvatosan..