Adatok
BDE
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

A UPC naív ügyfele egy egyszerű díjcsomagváltásban reménykedve hívta föl az ügyfélszolgálatot, de egy új kolléganőnek köszönhetően egész máshogy alakult az ügye. Végül az online chat rabolt el az életéből órákat, ráadásul feleslegesen. Hogy üldözzünk el egy 3 éve…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A helyzet mondjuk nem sokkal jobb, különböző Vidéki bázisokon hoznak létre nyomortanyákat, ahol sokkal olcsóbban tudnak alkalmazni helyi ténsasszonyokat, tovább higítva ezzel, az eddig némileg színvonalasabb ügyfélszolgálatot.
Ezen az sem segített nagyon, amikor a UPC Call Centeréből 2008-ban egyszerűen lelépett a fél társaság, mert a fizetéscsökkentés mellé bevezetett kötelező keresztértékesítést már sokan kissé pofátlanságnak tartották a vezetőség részéről. Azóta valóban hetente váltják egymást ott az emberek és aki nem magától adja be a kulcsot 2 hét után, annak általában 2-3 hónap után felmondanak, mert teljesíthetetlen elvárásokat támasztanak a kezelőkkel szemben, aminek azért a kevés pénzért nem is akarnak megfelelni.