Adatok
reseller
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nagyon sok cikk foglalkozott a mai tesztben bemutatott két készülékkel, amelyeket nem szeretnék ismételni. Jelen cikket a kíváncsiság hívta életre, tudjátok az a fajta kíváncsiság, amire ha a tapasztaltabbak mondják előre a végeredményt, te akkor is magadnak akarod kitapasztalni, hogy hogy is volt…..
reseller
2020.12.15 20:10:44
Nagyon jó a cikk,. De szerintem a szocialista ipar legjobb terméke a magyar gyártású Orion mini torony volt. Nem lebecsülve a világszínvonalú NAD lemezlejátszót
Július elsejétől új időszámítás kezdődik a bíróságokon. A jogi képviselővel (ügyvéddel) rendelkező ügyfelek ezt követően írásbeli anyagot kizárólag digitális úton, internetes kapcsolattal juttathatnak el a bírósághoz – papír alapú levelezéssel, személyes iratbeadással nem.
A rendszer kidolgozói…..
reseller
2016.07.01 11:22:20
@Conchobar: Informatikusként ( több jogász/ügyvéd baráttal) részben egyetértek a hozzászólással.
Valóban egy informatikai rendszert használónak nem kell ismernie a rendszert mélyebben,
de az azért manapság elvárható (képzéssel) hogy egy felhasználó alapszintű informatikai ismeretekkel rendelkezzen. Ebbe beleértem, a Word, Excell .. stb programok biztonságos kezelését is. Ezért is jelent meg a kormányzati feladatok között az "informatikai analfabetizmus" megszüntetése. Természetes, hogy ez megvalósuljon a fogadó oldalnak hajlandóságot kell mutatni az információ befogadására.
Az írásban jelzett "informatikai réteg"-ben történő fordítgatás problémája erős csúsztatás, az a folyamat amíg a billentyűzeten begépelt szöveg megjelenik a számítógép képernyőjén (dokumentumban) mikro szekundumos idő, Illetve az elektronikusan továbbított üzenet képernyő képpé történő visszaállítása a fogadó oldalon is hasonló nagyságrendű időt vesz igénybe. Persze a
a szöveg olvasható megjelenítése a képernyőn,nagymértékben függ a felhasználó számítógépének sebességétől, illetve a dokumentum méretétől is, de ez sem egy nagy idő. A dokumentumok megváltoztatás elleni védelme nagyon egyszerűen (digitális aláírás, időpecsét) megoldható.
Sajnos a rendszert nem ismerem, így arról véleményt nem tudok mondani.
És igen 2016-ban elvárható, hogy a bírók, ügyvédek, ügyészek stb munkáját egy-egy jól kidolgozott informatikai rendszerrel ( a józan ész figyelembevételével, a felhasználók bevonásával, a tervezésnél, kialakításnál) támogassa az informatikai szakma.
Természetesen a erre fogadónak is kell lenni, illetve a jogszabályoknak is támogatniuk kell ezen rendszerek használhatóságát. .
Valóban egy informatikai rendszert használónak nem kell ismernie a rendszert mélyebben,
de az azért manapság elvárható (képzéssel) hogy egy felhasználó alapszintű informatikai ismeretekkel rendelkezzen. Ebbe beleértem, a Word, Excell .. stb programok biztonságos kezelését is. Ezért is jelent meg a kormányzati feladatok között az "informatikai analfabetizmus" megszüntetése. Természetes, hogy ez megvalósuljon a fogadó oldalnak hajlandóságot kell mutatni az információ befogadására.
Az írásban jelzett "informatikai réteg"-ben történő fordítgatás problémája erős csúsztatás, az a folyamat amíg a billentyűzeten begépelt szöveg megjelenik a számítógép képernyőjén (dokumentumban) mikro szekundumos idő, Illetve az elektronikusan továbbított üzenet képernyő képpé történő visszaállítása a fogadó oldalon is hasonló nagyságrendű időt vesz igénybe. Persze a
a szöveg olvasható megjelenítése a képernyőn,nagymértékben függ a felhasználó számítógépének sebességétől, illetve a dokumentum méretétől is, de ez sem egy nagy idő. A dokumentumok megváltoztatás elleni védelme nagyon egyszerűen (digitális aláírás, időpecsét) megoldható.
Sajnos a rendszert nem ismerem, így arról véleményt nem tudok mondani.
És igen 2016-ban elvárható, hogy a bírók, ügyvédek, ügyészek stb munkáját egy-egy jól kidolgozott informatikai rendszerrel ( a józan ész figyelembevételével, a felhasználók bevonásával, a tervezésnél, kialakításnál) támogassa az informatikai szakma.
Természetesen a erre fogadónak is kell lenni, illetve a jogszabályoknak is támogatniuk kell ezen rendszerek használhatóságát. .
reseller
2016.07.01 11:24:36
@csonka balázs: Ez korrekt!
Miközben Putyin Köpcös Cuncija úgy küzd a fokozódó nemzetközi helyzettel, mint kezdő medveimádó az anál körtével, addig a többiek nem alszanak, sőt: vargamiska vezetésével igyekeznek erőltetni az örök érvényű szabályt:
- Aminek használatához hülye vagy, mit nem tudsz…..
Most, hogy a kormánypárt által 2008-ban élesen támadott (és csak ötlet szintjén megmaradt) internetadó kivetésére készül a hatalom, bátran ki merem jelenteni, hogy a nemzet vizitdíjat is akar.
Mivel volt egy népszavazás a vizitdíj eltörléséről, ezért nyilván nem lehet…..
Mohó Hiénák, figyelem, a Michelintől származó ajándékaink megváltoztatják az életedet. Például, aki eddig nem viselt baseball-sapkát, az mostantól igen. Akinek eddig nem volt egérpadja, annak lesz. Akinek eddig csak akkor tűnt el a jég a szélvédőjéről, amikor leolvadt, annak…..
reseller
2013.12.23 13:24:47
Az alábbi biztosítói hozzáállás azért is bosszantja duplán a Zugügyvédet, mert gyakorló vitorlázópilóta, és részben egy öreg vitorlázógép tulajdonosa is. Különösen az tetszik, hogy biztosító egyszerűen azt nyilatkozta,ilyen kárügy nem volt a 30-as évek óta, ezért…..
reseller
2010.01.05 15:58:19
@Accordion: Azért a repgép nem autó.
Hiába veszi ki az akkumulátor, a gyújtása mágnesgyújtás, tehát nem kell neki külön táp. A pilóta szabályokat betartva, gyakorlatilag nem nyúlhat a motorhoz. A gyertyalevételhez le kell venni a "nacát" (motorburkolat).
Egy repülőtéren teljesen természetes, hogy a repülőgépek lenyügözve vannak tárolva.
Hiába veszi ki az akkumulátor, a gyújtása mágnesgyújtás, tehát nem kell neki külön táp. A pilóta szabályokat betartva, gyakorlatilag nem nyúlhat a motorhoz. A gyertyalevételhez le kell venni a "nacát" (motorburkolat).
Egy repülőtéren teljesen természetes, hogy a repülőgépek lenyügözve vannak tárolva.
reseller
2010.01.05 16:24:36
@Iustizmord: HA-SAS C172, HA-VER C182XP
reseller
2010.01.07 00:07:29
@samadar 2: Pontosan, típusvizsgát kell tenni, még akkor is ha pl C152-re van típusod, és C152 Aerobatikkal szeretnél repülni.
Vasárnaptól az ország több nagyvárosában a szállópor koncentráció miatt „rendszámrendelet” van életben. Nem bonyolult dolog ez, páros napokon a páros, páratlanokon pedig a páratlan rendszámú autók közlekedhetnek. Könnyű erre azt mondani, hogy rendben helyes,…..
reseller
2009.01.12 10:17:51
@Taskó: Egyetértek veled!
Nem vitatom , hogy a rendeletre szükség van, csak jó magyar szokás szerint nincs alternatíva.
Pest mellől járok be dolgozni, 10 km háztól-házig. Számoljunk: munkába járás BKV-val oda 2db jegy vissza 2db jegy összesen 4 db jegy =1160 Ft/nap. Autóval napi 20 km fogyasztás 5,4l/100km diesel olaj:240Ft/l (tele adóval) 1km autóval: kb 13 Ft. naponta 20 km 260 Ft szemben az 1160 Ft-al. Tudom a gépkocsi fenntartási költségeivel nem számoltam, de még így is messze járok a napi BKV költségéhez. És ekkor csak 1 emberrel számoltam!
Más országban ilyen esetben, forgalmival ingyen lehet utazni a tömegközlekedésen. Szerintem ez a rendelet ebben a formában nem alkalmas, hogy elérje célját (BKV plusz bevételhez juttatása, hogy a vezér még nagyobb autóval járhasson?). Jellemzően a T. urak most sem azon gondolkodnak, nem azt kommunikálják, hogy közlekedési alteretívát hozzanak létre, hanem azon jár az agyuk, hogy hogyan lehet az autóspkat jól megbüntetni.
Nem vitatom , hogy a rendeletre szükség van, csak jó magyar szokás szerint nincs alternatíva.
Pest mellől járok be dolgozni, 10 km háztól-házig. Számoljunk: munkába járás BKV-val oda 2db jegy vissza 2db jegy összesen 4 db jegy =1160 Ft/nap. Autóval napi 20 km fogyasztás 5,4l/100km diesel olaj:240Ft/l (tele adóval) 1km autóval: kb 13 Ft. naponta 20 km 260 Ft szemben az 1160 Ft-al. Tudom a gépkocsi fenntartási költségeivel nem számoltam, de még így is messze járok a napi BKV költségéhez. És ekkor csak 1 emberrel számoltam!
Más országban ilyen esetben, forgalmival ingyen lehet utazni a tömegközlekedésen. Szerintem ez a rendelet ebben a formában nem alkalmas, hogy elérje célját (BKV plusz bevételhez juttatása, hogy a vezér még nagyobb autóval járhasson?). Jellemzően a T. urak most sem azon gondolkodnak, nem azt kommunikálják, hogy közlekedési alteretívát hozzanak létre, hanem azon jár az agyuk, hogy hogyan lehet az autóspkat jól megbüntetni.
reseller
2009.01.12 10:29:36
@Gery Greyhound // Megújult a bestofgyurcsany.hu >>: Ebből a szempontból szerencsés vagyok, mert munkahelyemen saját parkolónk, van, és ha munka ügyben kocsival kell mennem, akkor ott szintén megoldott a parkolás. Én sem csak dolgozni járok kocsival, de ilyen esetben azért önmérsékltet gyakorlok és nem autóval jéárok szórakozni. Máskor én is autóval megyek szórakozni - mivel próbálj meg éjfél után normálisan kijutni a városból - és igen jól érzem magam alkoholos italok nélkül is. Nem vagyok "anti" ha van alkalom én is megiszom az alkoholt, de akkor nem ülök kocsiba.
reseller
2009.01.12 10:42:39
@avan: Korrekt!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz