Adatok
Navajo
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az igencsak előkészítetlenül bevezetett szmogriadó számos kérdést felvet. Mi történik mostazokkal, akik például páros rendszámú autóval vidékről jönnek haza, mondjuk egy csecsemővel, és Budapest egyik belső kerületében laknak?Tisztelt Zugügyvéd ! Ezt is megértük,…..
Navajo
2009.01.12 21:22:17
@zsir: A forgalmat nem szabad korlátozni!Ez csak egy elvtársi duma. Rendes demokráciákban a forgalmat szabályozzák. Első lépésként úgy alakítják át egy adott város funkcionális szerkezetét, hogy kiviszik azokat a szolgáltatásokat stb. amik miatt be kell menni a belvárosba! csak második ütemben nyúlnak a tömegközlekedéshez, azaz megfelelő szintű ellátást terveznek, hogy vonzó legyen használni azt. )Pl.Bécs/ A parkolást segíteni kell például azzal, hogy az első félóra, óra ingyenes, de ha valaki ennél többet akar, akkor keményen fizetnie kell. Ezáltal lesz mobil a parkolóhely. Az elvtársak ugyanis pénznyerő automatának tekintik, de a mai rendszer sajnos az. A volt rendőrök, kíberek elnyelik a pénzt, nem hiába robbantgatják egymást a koncért. Röhely, hogy a magyar átlagjövedelemhez képest milyen drága a parkolás. nem tartjátok sértőnek, hogy azonos egy órai munkabérrel? Próbálnák ezt odaát Európáben megtenni. Ebben a banánköztársaságban sajnos meglehet. Egyre terjesztik a parkoló zónákat, itt nálunk a Gugger hegyen már szinte a hegytetőig fizetni kell lassan. A 11-es busz a Barsi parknál alig tud elindulni a megállóból, ugyanis eddig tart a fizető zóna, mindeni itt rakja le az autóját, hogy busszal két megállót visszamenjen a Mártírok útjára. Klassz nem? A Trabant agyú jövőtervezőknek sajnos nem az élhető város a gondjuk, hanem a maffia tökéletes kiszolgálása.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"A makói gázmező 2012-ben kezdőik a kitermelés, és igenis realitás, hogy az éves magyar szükséglet egy az egyben fedezhető innen' – mondta Szabó György, TXM Kft. ügyvezető igazgatója tavaly május végén egy, az érintett kistérség tagjai számára szervezett találkozón a Magyar Hírlap szerint. Úgy fogalmazott: gazdaságtörténeti lépés volt a 'Makó-árok' nevű bányatelken a nemzetközi ipar legjelentősebb szereplőével, a világelső ExxonMobillal és a Mollal kötött szerződés. A nemzetközileg elfogadott számítások szerint a föld alatt csaknem másfélezer milliárd köbméter nyersanyag lapul. Ez az óriási készlet, amennyiben a jelenlegi felhasználást vesszük alapul, kevés híján száz évig fedezné hazánk szükségleteit. A kitermelés jogát annak idején megszerző Falcon 25 millió dollárért engedte át az Exxonnak a terület közel hetven százalékát, és az amerikai partner ötvenmillió dollárt fektet be a feltárás első fázisában. Ha ez sikeres lesz, akkor újabb ötvenmillió dollár üti a Falcon markát, és az Exxon további százmillió dollárt szán az itteni feltárásba. A második szakasz után a folytatásért újabb 75 millió dollárt kell letenniük az asztalra az amerikaiaknak."