Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Navajo

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az igencsak előkészítetlenül bevezetett szmogriadó számos kérdést felvet. Mi történik mostazokkal, akik például páros rendszámú autóval vidékről jönnek haza, mondjuk egy csecsemővel, és Budapest egyik belső kerületében laknak?Tisztelt Zugügyvéd ! Ezt is megértük,…..
Navajo 2009.01.12 21:09:33
Kedves GépÉsz

A 4-es metro nem BKV fejlesztés, hanem politika. Annak idején, vagy 25 éve azért kanyarították az MSZMP székház alá, hogy ha jönnek az imperialista atombombák, akkor a pótolhatatlan és az ország jövője számára igen fontos és becses elvtársak lemenekülhessenek! Ezért született ez a nyomvonal,ellentétben azzal, amit a mérnökök javasoltak, azaz hálózatba tették a nyomvonalt. Ennek ellenére született a paralel azaz párhuzamos vonal a Keleti és a Duna között. Ha megnézed, a 7-es busz vonalán a csúcsforgalmi órákat kivéve alig lézeng utas. Erre a tömegközlekedési "igényre" dobnak ki az ablakon 6oo milliárdot. persze ennek vagy húsz százaléka a párt és az elvtársak zsebébe vándorol.De kussol a Fidesz is, nem merik vállalni a rizikót, azaz a ballib. sajtó támadását akkor, ha csak megemlítenék szükségtelenségét. /nemzeti színház effektus/. Pedig ebből a 6oo milliárdból rendbe lehetne hozni a várost. Metro persze kell. Nyergelj fordulj- /ha ötletet is akarsz/ azaz a Fővámtérnél vissza kell fordulni Budaörs felé. Az előbbi helynél lenne kapcsolat a többi vonalhoz, legalább a budaörsi térség jo kapcsolatot kapna a várossal. Gondold csak el mekkora marhaság, hogy a Gellért térnél megáll a metro, miközben a BME és az egész agytröszt átköltözött az Infoparkba. Több ezren közlekednek oda, tömegközlekedés nélkül! Ezer okot sorolhatnék, ha érdekelne ez valakit. Ma ugyanis a mérnöknek nincs becsülete, a pénzügyi maffiózók csak takaróznak a vett szakvéleményekkel. Régebben ez másképp működött, a gondolkodó, fejlesztő mérnök mellé csatlakozott a pénz és nem fordítva.
Navajo 2009.01.12 21:22:17
@zsir: A forgalmat nem szabad korlátozni!Ez csak egy elvtársi duma. Rendes demokráciákban a forgalmat szabályozzák. Első lépésként úgy alakítják át egy adott város funkcionális szerkezetét, hogy kiviszik azokat a szolgáltatásokat stb. amik miatt be kell menni a belvárosba! csak második ütemben nyúlnak a tömegközlekedéshez, azaz megfelelő szintű ellátást terveznek, hogy vonzó legyen használni azt. )Pl.Bécs/ A parkolást segíteni kell például azzal, hogy az első félóra, óra ingyenes, de ha valaki ennél többet akar, akkor keményen fizetnie kell. Ezáltal lesz mobil a parkolóhely. Az elvtársak ugyanis pénznyerő automatának tekintik, de a mai rendszer sajnos az. A volt rendőrök, kíberek elnyelik a pénzt, nem hiába robbantgatják egymást a koncért. Röhely, hogy a magyar átlagjövedelemhez képest milyen drága a parkolás. nem tartjátok sértőnek, hogy azonos egy órai munkabérrel? Próbálnák ezt odaát Európáben megtenni. Ebben a banánköztársaságban sajnos meglehet. Egyre terjesztik a parkoló zónákat, itt nálunk a Gugger hegyen már szinte a hegytetőig fizetni kell lassan. A 11-es busz a Barsi parknál alig tud elindulni a megállóból, ugyanis eddig tart a fizető zóna, mindeni itt rakja le az autóját, hogy busszal két megállót visszamenjen a Mártírok útjára. Klassz nem? A Trabant agyú jövőtervezőknek sajnos nem az élhető város a gondjuk, hanem a maffia tökéletes kiszolgálása.