Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Dete

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ez most -ennyi hallgatás után- csak egy leleplezés szeretne lenni a magyar használt piac "sajátosságairól". Mert hát ugye, mit is tehet az ember, ha szeretne egy családi járgányt, legfeljebb 2,5 millióból? Ha körbenéz a piacon könnyedén rábukkanhat a KIA Cee'd-re…..
Dete 2011.06.30 14:25:55
Ùgy kezdeném,hogy Németországba vagyok autokerskedö.Saját kereskedésem van 8 éve.Egy jó ideje semmilyen autót nem adok el Magyarországra.Söt,ha más nemzet fia bejön a telepemre és elkezdene méricskélni,egyszerüen eltanácsolom.
A legundorítóbb vevö sajnos a magyar.
Minden nyomorult szerencsétlen festékmérövel a kezében szaladgál és aztán kötözködik.Tíz éves autókat akarnak venni festésmentesen,ja és persze 100 ezer kilométerrel.Ti igénylitek,hogy át legyetek baszva és kész.A fent említett autó müszaki szempontból törésmentes,mivel a biztosító sem vette fel a kárt,a vevönek késöbb semmilyen hátránya nem származik a sérülésböl.A primitiv extulaj egy kicsit pattog,mert savanyú a szöllö.Miért nem gondoltad át,hogy tudod-e a részleteket fizetni?Egy nyomorult lúzer,aki még össze is törte más autóját(hiszen a banké volt),vezetési tudás nulla,gondolom nyári gumi,télire nem tellett neki.Van pofája ilyen akciót indítani.Hát a helyedbe kussolnék és meghúznám magam.
Aki pedig megveszi ezt a fospumpát(mert hát csak egy koreai szar),az igen is jól fog járni.A kereskedönek,meg élnie kell.A hülye idióta csak azt számolja,hogy 500 ezres haszon.Szerinted mennyi leadó van,amíg megkapsz egy ilyen autót.Az ár irányár.A 2,5,hamar lemegy 2,4-re.Egy ilyen autón marad 250-300 ezer Forint.Na és?Amúgy nem ismerem a kereskedöt és semmi közöm az egészhez,de az ilyen kis tetveken felkapom a vizet.Amúgy googli keresö kfz kovacs.Csak,hogy nem kamuzok arról ,hogy ki vagyok.Szép napot mindenkinek!
Szépen csorogtunk dél felé, csodásan purrogott a Merci motorja, jöttek egymás után a falvak városok, közeledett az evés hely és ideje. Mi mentünk hátul az Insigniával, Zsolték elöl, hogy lássuk ha van valami baj, ne kelljen tolatgatni. Egyszer csak mögénk került egy tartálykocsi, elég közel volt, az…..
Autófília In Memoriam: Seat 2010.02.17 09:00:00
Kék Villám. Megvan? Nyálcsorgatva néztem valamikor a ’80-as évek elején az első kalóz VHS filmek között. Egyszer, kétszer, harmincszor. Az amerikai rendörség szuperhelikoptere, mindent vitt – mint akkoriban a filmbeli amerikai rendőrségi szupercuccok általában. Izzadva…..
Dete 2010.02.18 00:02:34
Miért tekerte vissza az órát,hát ebben az esetben nem értem?!
De egy dolog az tény a legtöbb magyar autóvásárló igényli,söt követeli,
hogy átbasszák!!!Nem veszik tudomásul,hogy már nem a Trabik és Ladák korában élünk egy modern(-eb) autó jó karbantartás mellet nyugodtan elmegy félmillió és mégtöbb kilométert is.Mindenki nagyon szépet,jót,keveset futottat
akar,amit pap vagy orvos,esetleg nyugdíjas vezetet,de ne kerüljön csak nagyon kevésbe.Sokszor úgy mennek a kereskedöhöz az emberek,hogy az átírásra nincs pénzük.Erre mondhatnám köszönjük Fletó,de ezt most,ne keverjük ide...
Kilométer órát tekerni egy dolog,de amit egyes kereskedök nepperek csinálnak.
Pl. Mazda 323 mindkét féltengely szar,a nepper a Nagykörösin bemagyarázza a parasztnak(sorry),hogy ez a kitekeredésgátló automatika hangja,azt hogy hány
"rossz" alvázszámú autót nyomtak át az eredetvizsgán,és sorolhatnám.Egy dolog tény;a métert MINDEN KERESKEDÖ pörgeti ezt megérdemlitek,mert bunkók vagytok(tisztelet a kivételnek),de hogy szétrohadt kigittelt szarokat,illetve más hibás gépjármüveket sok pénzért,rejtett hibákkal teli eladnak hozzá nem értöknek na ez durva.Ha ezt én mi felénk megpróbálnám már a gatyámat is elperelték volna,az órapörgetésért pedig ha nincs szerencsém még börtönbe is kerülhetek.Na ez Magyarországon hiányzik.
Miért nem kötelezö minden autónak a müszakivizsga adatlapját megtartani, újkorától computerbe rögzítve lenne minden vizsgán az óraállás, és a darab papír a törzskönyv és forg engedély mellet minden adásvételnél tovább kéne adni.Enélkül nincs átírás.Persze így is lehet manipulálni,de könnyü lebukni is.
Pár év,és vagy mégjobban összedöl a használtpiac,vagy megváltoznak a szokások és ellehet adni a hét éves Golfot 357 ezer reális kilométerrel...
Addig is át lesztek baszva,de ez kell is Nektek,tudjátok igénylitek,mint ahogy Fefét is megszavaztátok és most ugyan ezt teszitek Viktorral,pedig tudjátok,a lelketek mélyén igenis tudjátok,hazudnak...Ja a nepper is!? Ez egy ilyen világ!!!
Az adott márka PR-gépezetének ugyanis kutya kötelessége és jól felfogott üzleti érdeke azonnal reagálni minden – a konkurencia felől érkező negatív – impulzusra. A világ két nagyon erős és komoly prémium-gyártója közül pedig egyik sem engedhet a…..
Dete 2010.01.29 00:30:27
Azon szerencsések közé tartozom akik,mindkét autótípust birtoolják.
Egy Q7 3,0Tdi és egy 120d áll a ház elött.
Tapasztalatból mondom az Audi egy fospumpa.
Bár eddig 44000 kilométert mentem vele kb 10 liter olajat töltöttem(olajcserén kívül)
utánna,a BMW 250000 kilométer után olajcserétöl olajcseréig jár,még soha nem töltöttem egy gramm olajat bele,pedig nagyon keményen nyomom neki,autópálya 200 felett,orzágút 140-160 között,és minden nap leszabályzásig van pörgetve,ha benne ülök.Az Audi egy éves ez az elsö komoly tél.Persze kell tudni Quattrot vezetni,de!Ez az autó olyan kurva rosszidulatú geciláda,ha csúszik a négykerék nem fog meg kipörgésgátló,sem Haldex,max a szallagkorlát.Röhely,de a napokban szívesebben mentem a kis BMW-vel,kopott téligumin,mint a szörnyeteggel.Tudom,biztos nem tudok vezetni,de a BMW kipörgésgátlója egyszerüen szuper.Egy éve bejártam vele Lengyelországot métere hó volt,amit au autó ott kapott én sem hittem el,ja és ahol felment.Arról ne beszéljünk ,hogy az
Audi szervíze nem prémium,bunkók minden VW/Audi mühelyben.Nekem elmondták,hogy az normál,hogy a 60000 Eurós Autó a mtor és a váltó közt izzad 20000 kilométer után az normál,ja fötengely szimmering.Ingolstadtba telefonáltam,csak utánna voltak hajlandóak ezt a kis hibát orvosolni,az újonan vett autómon,hoy milyen modorban arról ne beszéljünk,ja és ez nem egyedi tapasztalat folytathatnám.
A kis BMW-én (nem ùjonan vettem),mindent garanciába szónélkül cseréltek két éves koráig.Ott ki is nötte a gyerek betegségeit és soha baja azóta sem volt.Nem akarom hosszabbra nyújtani,de egy biztos,aki azt hiszi,hogy az Audi prémium az egy idióta barom,az Audi egy kipofásított kurva drága VW,ami köztudottan egy ipari hulladék.TDI haha,ja még 1996-ban,de azóta...
Még annyit,hogy volt egy 9-5 Aero-m 2006-os évjárat 265 gyári lóerö,egyenesben jól ment,de az autó vezethetetlen elsökerékke,rángatja a kormányt és anblokk egy szar.Nézd meg az elektromos tükör kapcsolóját(Omega A 1990).Egy 335i-vel,de vicces.Egy hülye Cseh gyereknek adtam el az is tuningolni akarta és BMW-t alázni vele,én nem szóltam erre semmit csak vigye az udvarról...Boccs kicsit hosszú lett.
Belsőség Vasárnapi rettegés 2009.05.06 03:23:54
  A fiatal házaspár, ahol anyu vezet, apu meg magyaráz, még a kormányba is belenyúl neki. Nyúlkálhatna inkább máshová, de ne a közúton tanítgassa. Adjon neki vibrátort inkább.  Vélemények az azonos című írásunkról...