Adatok
Krisz_
0 bejegyzést írt és 110 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Könnyebb lesz a kérdést megválaszolni, ha veszünk egy példát. Mikor mondható el rólad, hogy tudod, hogy nyertél a lottón?
Először is, hinned kell, hogy nyertél. Ha azt hiszed, nem nyertél, vagy éppenséggel nem hiszed sem azt, hogy nyertél, sem azt, hogy nem nyertél, akkor nem…..
Krisz_
2015.09.20 23:40:51
Túlbonyolítjátok :) Tudni egyszerűen annyi, hogy valamilyen információnak a birtokában vagy. Tudod, hány óra, milyen kártyalap van a kezemben, hol voltam tegnap. Ha ez az infó nem igaz, akkor rosszul tudom. Ez ennyi szerintem, nem több.
Tegyük fel, hogy ezt a konkrét összeadást a történelem során még soha senki nem végezte el. (Ha zavar ez a hamis feltevés, válassz két 200 jegyű számot!) Na és!? – mondod te. Az összeadás szabályait nem befolyásolja, hogy egy konkrét összeadást elvégeztek-e korábban,…..
Krisz_
2015.09.20 21:26:10
@eLzsÉ: A moduló összeadást egy csomó helyen valóban használják.
"Egyrészt attól, hogy a szögmérőn ugyanoda jutottunk, még összeadtuk a számokat. Rendesen, nem csak az utolsó számjegyeket."
Nem feltétlenül. Lehet úgy is, ahogy te írod, de lehet másképp is. Ha mondjuk mod 100 adsz össze, akkor elég csak az utolsó két számjegyet figyelni. Moduló 120-nál nem épp számjegyek vannak, de csak a 120 alatti rész az érdekes. Pontosan így adnak össze egész számokat a számítógépek, csak mondjuk az utolsó 64 db bináris számjegyet nézve. Vagyis nem adnak össze "rendesen".
"Valamint azért, mert attól, hogy 5-re jutunk, még nem 5 perc telt el, hanem 65."
Ha az érdekel, hány perc telt el, az nem mod összeadás, ebben igazad van. Ha az érdekel, mit mutat a nagy mutató, és más nem, akkor az mod 60 összeadás.
"És ha egy kör kerületén megyünk előre 5-öt és 365-öt, nem ugyanakkora utat teszünk meg, bár végeredményben ugyanott fogunk állni."
Ha azt számolod, mekkora utat tettél meg, az nem mod összeadás, igaz. Ha azt számolod, hogy a végén hol állsz, az mod összeadás. Mondok két példát, mindkettő hajós lesz.
Az első: vitorlásversenyeken kisebb szabálytalanságokért nem zárnak ki, de büntetést kell végrehajtani. Ami a Forma 1-ben a box utcában való áthajtás, az itt a 720 fokos fordulás. Kettőt kell fordulnod, amivel időt veszítesz, ez a bünti. Itt számít, "mennyi utat tettél meg" az iránytűvel, ez tehát nem mod összeadás.
A második: kelet fele tartasz, az irányod 90 fok. Azt mondja a kapitány, hogy irány észak, az új irány legyen pontosan 10 fok. Ekkor fordulhatsz balra, 80 foknyit (90-80=10). Ha azonban ebben valami akadályoz (ott egy másik hajó, csak jobbra megy a kormány, stb.), akkor fordulhatsz jobbra is 280 foknyit, az új irány ugyanúgy 10 fok lesz: 90+280=10. Ez tehát valóban mod 360 összeadás.
"Egyrészt attól, hogy a szögmérőn ugyanoda jutottunk, még összeadtuk a számokat. Rendesen, nem csak az utolsó számjegyeket."
Nem feltétlenül. Lehet úgy is, ahogy te írod, de lehet másképp is. Ha mondjuk mod 100 adsz össze, akkor elég csak az utolsó két számjegyet figyelni. Moduló 120-nál nem épp számjegyek vannak, de csak a 120 alatti rész az érdekes. Pontosan így adnak össze egész számokat a számítógépek, csak mondjuk az utolsó 64 db bináris számjegyet nézve. Vagyis nem adnak össze "rendesen".
"Valamint azért, mert attól, hogy 5-re jutunk, még nem 5 perc telt el, hanem 65."
Ha az érdekel, hány perc telt el, az nem mod összeadás, ebben igazad van. Ha az érdekel, mit mutat a nagy mutató, és más nem, akkor az mod 60 összeadás.
"És ha egy kör kerületén megyünk előre 5-öt és 365-öt, nem ugyanakkora utat teszünk meg, bár végeredményben ugyanott fogunk állni."
Ha azt számolod, mekkora utat tettél meg, az nem mod összeadás, igaz. Ha azt számolod, hogy a végén hol állsz, az mod összeadás. Mondok két példát, mindkettő hajós lesz.
Az első: vitorlásversenyeken kisebb szabálytalanságokért nem zárnak ki, de büntetést kell végrehajtani. Ami a Forma 1-ben a box utcában való áthajtás, az itt a 720 fokos fordulás. Kettőt kell fordulnod, amivel időt veszítesz, ez a bünti. Itt számít, "mennyi utat tettél meg" az iránytűvel, ez tehát nem mod összeadás.
A második: kelet fele tartasz, az irányod 90 fok. Azt mondja a kapitány, hogy irány észak, az új irány legyen pontosan 10 fok. Ekkor fordulhatsz balra, 80 foknyit (90-80=10). Ha azonban ebben valami akadályoz (ott egy másik hajó, csak jobbra megy a kormány, stb.), akkor fordulhatsz jobbra is 280 foknyit, az új irány ugyanúgy 10 fok lesz: 90+280=10. Ez tehát valóban mod 360 összeadás.
Krisz_
2015.09.20 23:14:21
@ludwigvan: "egy matematikusi döntés - olyan, mint hogy a gyökalatt bármi csak pozitív lehet: aztán nem győzünk +- jeleket rakni elé, hogy az egyenlet működjön."
Valóban, a matematikában bárkinek joga van új jelöléseket, új függvényeket, stb. bevezetni. Ha pedig mások úgy gondolják, hogy ez célszerű, hasznos számukra, akkor használják, ha nem, nem, ez ennyi.
Az általad kifogásolt gyökkel az van, hogy valós számok felett az x*x=b-nek (b>=0) két megoldása is van x-re. Sokszor azonban kényelmesebb egy olyan függvényt használni, ami egy (vagy több) valóst egyetlen valósra képez le, így megállapodás szerint gyök(b)>=0, de persze az egyenletet a -gyök(b) is kielégíti. Van némi "szívás" a +- -szal, de máshogy még macerásabb lenne.
Amúgy komplex számok esetén a dolog cifrább, mert ott pl. valóban 3 különböző megoldása van az x*x*x=1-nek, és nem ússzuk meg egy +- jellegű dologgal. Ld. hu.wikipedia.org/wiki/Egys%C3%A9ggy%C3%B6k
Valóban, a matematikában bárkinek joga van új jelöléseket, új függvényeket, stb. bevezetni. Ha pedig mások úgy gondolják, hogy ez célszerű, hasznos számukra, akkor használják, ha nem, nem, ez ennyi.
Az általad kifogásolt gyökkel az van, hogy valós számok felett az x*x=b-nek (b>=0) két megoldása is van x-re. Sokszor azonban kényelmesebb egy olyan függvényt használni, ami egy (vagy több) valóst egyetlen valósra képez le, így megállapodás szerint gyök(b)>=0, de persze az egyenletet a -gyök(b) is kielégíti. Van némi "szívás" a +- -szal, de máshogy még macerásabb lenne.
Amúgy komplex számok esetén a dolog cifrább, mert ott pl. valóban 3 különböző megoldása van az x*x*x=1-nek, és nem ússzuk meg egy +- jellegű dologgal. Ld. hu.wikipedia.org/wiki/Egys%C3%A9ggy%C3%B6k
Motorozz négy keréken!
A legőszintébb, legjobb visszajelzést egy kisgyerek reakciójából látjuk. Ott nincs irigység, se mérlegelés, hogy most ennek szabad-e örülni, vagy le kell-e nézni a másikat, netalán utálni kell-e az illetőt. Kisgyerek nem tetteti, mint egy szomszéd a…..
Az autó, amiről szó van, 1999-ben született. Akkor talán a legfrissebb Windows már lejátszotta a relatíve fiatal MP3-as formátumot, a profi digitális fényképezők pedig a 2 megapixelt karcolták, bár ilyet még Magyarországon élő ember nemigen látott. Én akkoriban még filmes…..
Felgyűlt a sok ki nem vett szabadság, elfogyott az év, szögre akasztom hát a billentyűzetet. Ma még fáért mentünk, s mivel a Kati 190-esének és a foltos állólámpás Mercinek sem elég nagy az utastere, ezért elővettük a tökéletes karácsonyfa-bevásárló autót, a Bianchit.…..
"De szépet álmodtam" avagy a veres hadsereg (fing)szaga
A jó terepjáró tulajdonság szerintem abból is adódik, hogy az ember általában nem sajnálja, és fel van vértezve az orosz haditechnikába vetett töretlen, és törhetetlen hittel. Gázt ad amikor gázt kell adni, ha horpad hát…..
Krisz_
2014.12.21 23:21:35
@bmw.fahrer: Bocsánat, nem fogalmaztam pontosan. A tied is rendben van. Igazából csak elolvastam az összes belinkeltet, meg azután is egy csomót, és elég elkeserítő volt a kép. Valóban, a Jimnys ítélet nem ilyen. Elnézést.
Vicces (vicces?), hogy téged fenyegetett a kereskedő...
Vicces (vicces?), hogy téged fenyegetett a kereskedő...
Az imádnivaló ékszerdoboz ...
Azzal, hogy megvettük az autót, egy álom vált valóra, főleg az öregemé ... az igazi az lenne ha még állna mellette egy biturbós Ghibli II...:D
A kicsi francia, aki sokat utazik
A használata közben rájöttem még: nagyon koszolódik az…..
2006. március 5-e, szakadó hóesés, végtelenbe nyúló tél, nyakig ülünk egy romos ház felújításában, Norbi három hónapja beteg, inog az Autó Magazinnál a szerkesztői állásom, csupa derű és vidámság az élet. Mit tesz ilyenkor az ember? Naná, autót vesz.
Törött volt az…..
Nem is tudom, valójában pontosan mikor került sor erre a beszélgetésre, amely végül itt kötött ki, ezen a blogon. Valószínűleg azért, mert úgy gondoltam, hogy mindenképpen érdekes és tanulságos, bátran leközölhető lett volna a sok bulvárszar mellett máshol is, de végül nem…..
Krisz_
2013.10.26 21:09:51
@Péter 2: Nemtom, én nem megyek a nyelvész topikokba kioktatni őket, hogy keverik a súlyt és a tömeget, vagy az erőt és a nyomást, akkor itt minek kell ezt. No mindegy.
Viszont "De ez egyébként régebben sem volt másképp. ": azért ezzel vitatkoznék. Életkoromnál fogva kimaradt, hogy személyesen tapasztaljam meg a 60-as, 70-es, vagy akár a 80-as éveket ilyen szempontból, de az akkori filmeket megnézve azért úgy tűnik ez másképp volt. Ráadásul nem csak itt, hanem a vasfüggönyön túl is. Lehet, hogy csak az újdonság varázsa volt, de akkor az űrkutatással pl. tele volt minden. E téren manapság is fantasztikus eredményeket érnek el, de már igen ritkán éri el a sajtónál az ingerküszöböt.
Akkoriban mindenki megnézte a Deltát (igaz a Derricket is), ma már ez is elképzelhetetlen.
"hanem azok, akik egyikhez sem, másikhoz sem." Ja, ez igaz lehet.
Viszont "De ez egyébként régebben sem volt másképp. ": azért ezzel vitatkoznék. Életkoromnál fogva kimaradt, hogy személyesen tapasztaljam meg a 60-as, 70-es, vagy akár a 80-as éveket ilyen szempontból, de az akkori filmeket megnézve azért úgy tűnik ez másképp volt. Ráadásul nem csak itt, hanem a vasfüggönyön túl is. Lehet, hogy csak az újdonság varázsa volt, de akkor az űrkutatással pl. tele volt minden. E téren manapság is fantasztikus eredményeket érnek el, de már igen ritkán éri el a sajtónál az ingerküszöböt.
Akkoriban mindenki megnézte a Deltát (igaz a Derricket is), ma már ez is elképzelhetetlen.
"hanem azok, akik egyikhez sem, másikhoz sem." Ja, ez igaz lehet.
Krisz_
2013.10.26 21:48:19
@ommm: nemtom mi lett kivágva belőle, de szerintem ő (Bambano:) is inkább arra célzott, hogy a riportalany érdekes volt (bocs, ez nem a jó szó), és egy rendes riportból, jól felkészült riporterrel jobb lehetett volna az egész, és jobb helyre kerülhetett volna, mint a belsőség.
Mielőtt félreértitek: világosan leírtad a videó fölött, hogy hogy készült és miért itt landolt, így nincs is ezzel a világon semmi baj. Így az én tippem a vágatlan videó helyett egy alaposabb riport majd egy fél év múlva...
Mielőtt félreértitek: világosan leírtad a videó fölött, hogy hogy készült és miért itt landolt, így nincs is ezzel a világon semmi baj. Így az én tippem a vágatlan videó helyett egy alaposabb riport majd egy fél év múlva...
Digó limó (frissült)
Aztán hazaindulásnál enyhe probléma jelentkezett: ha be volt húzva a kézifék, akkor világított a ködlámpa visszajelzője, ha indexeltem, akkor világított a kézifék visszajelzője, ha felkapcsoltam a lámpát és indexeltem, nem világított semmi, ha le…..
Krisz_
2013.10.13 21:57:54
@Aldo Moro: Basszus, Aldo, leköptem a monitort, úgy nevettem ezen... :)
Tanárúrkérem, nem rajtam múlt. Gömbvillám csapott a garázsba és megette a kanyarfúró-készletemet, nem tudtam kitakarítani a dűznit. És kifogyott a benzin, nemcsak az autóból, de a kannából, sőt, a környező kutakból is, becsületszavamra. És leeresztett a gumi is, nem találtam…..
Krisz_
2013.09.24 20:47:50
@Csikós Zsolt: A videóról csak egy szó: szívmelengető.
Ill. még annyi, hogy szebb lett tőle az estém és köszönöm :)
Ill. még annyi, hogy szebb lett tőle az estém és köszönöm :)
Ilyenbe ülteted a gyerekeidet... Ennyire régi autóval öngyilkosság járni, az első kátyúban kettétörik... Hát, még ilyet, ezeknél előbb megy péppé az utastér, mint hogy elgörbülne volna az ütköző...
Ilyen, és ehhez hasonló feddésekből nem keveset kap a…..
Krisz_
2013.02.15 23:25:43
@Balthazor Hellman: +1. ez eddig nem volt Blikk :S
Egy korábbi posztból sokan már talán tudják – hazajött a Puch. Ez az az autóm, amelyik olyan régen készül, hogy néha szinte el is felejtettem, hogy létezik, annyira az ősidőkben vettem, hogy minden akkori tervem dugába dőlt, amit szántam neki.Az évek során sokszor eljutott oda,…..
Krisz_
2013.01.29 11:47:37
@Csikós Zsolt: Értem és igazán köszi a választ!
Azért ne tegyél le róla, ahányan csak a Ponton hazajutását végigizgulták (a végén már a nejemet is beleértve, ami nagy szó egy autós témánál) szerintem elfogyna. Persze ez amolyan kibicnek semmi sem drága hozzáállás, tudom én :), hiszen amit leírtál azok alapján ha jól számolom az anyagi kockázat egy családi ház ára, ami bazi sok :((
Azért érdemes eljátszani a gondolattal: biztos láttad, nemrég jelent meg egy gyönyörű nagy album a Skoda történetéről. Azt 5000 Ft-ért mérik, ami nem vészes, bár ugye ott adott a szponzor :) Nálad viszont talán képekre nem kéne sokat költeni, hiszen van saját tonnaszám.
Akárhogy is, napold el, de ne tegyél le róla, egyszer tudom, hogy össze fog jönni! :)
És ha összejön, javaslom az alábbit valahova az elejére, nyitánynak:
" Lowtyo · autofilia.blog.hu 2009.02.19. 08:01:11
őőő
ismerek egy verset, egy ismeretlen pécsi költőtől, ami talán ideillik, merthogy az a címe, hogy zsolti álma.
kéne egy BENZ, egy álló lámpás
kéne egy zsíros másodállás
kéne egy garázs, hangár méret
tennék én bele, sok-sok szépet
kéne egy alfa, sok rozsdával
kéne egy francia fékhibával
kéne egy motor, ritka fajta
ünnepnap ülnék én csak rajta
kéne egy volvo, egy batár nagy kocka
kéne egy facel, szépen lemosva
kéne egy bentley, turbóval, bőrrel
a székházban parkoló, fegyveres őrrel
kéne egy lexus és kéne egy bálna
kéne egy GLK, szép fudzsi vájtba
kéne egy csirke is, de nem tojást tojó
jeep, melyen nem fog sem gránát, sem golyó
kéne egy repülő, kéne egy vonat
kéne egy hajó, mely mindig csak tolat
kéne egy űrhajó, és egy űrbázis
fejemre haj, kertembe pázsit
ébredjél zsolti, vége a napnak
zirig és pista, posztba kiraktak
mindenki hazament, a sarki lány rendel
kéne egy pár napot pihenned ember"
:)
Azért ne tegyél le róla, ahányan csak a Ponton hazajutását végigizgulták (a végén már a nejemet is beleértve, ami nagy szó egy autós témánál) szerintem elfogyna. Persze ez amolyan kibicnek semmi sem drága hozzáállás, tudom én :), hiszen amit leírtál azok alapján ha jól számolom az anyagi kockázat egy családi ház ára, ami bazi sok :((
Azért érdemes eljátszani a gondolattal: biztos láttad, nemrég jelent meg egy gyönyörű nagy album a Skoda történetéről. Azt 5000 Ft-ért mérik, ami nem vészes, bár ugye ott adott a szponzor :) Nálad viszont talán képekre nem kéne sokat költeni, hiszen van saját tonnaszám.
Akárhogy is, napold el, de ne tegyél le róla, egyszer tudom, hogy össze fog jönni! :)
És ha összejön, javaslom az alábbit valahova az elejére, nyitánynak:
" Lowtyo · autofilia.blog.hu 2009.02.19. 08:01:11
őőő
ismerek egy verset, egy ismeretlen pécsi költőtől, ami talán ideillik, merthogy az a címe, hogy zsolti álma.
kéne egy BENZ, egy álló lámpás
kéne egy zsíros másodállás
kéne egy garázs, hangár méret
tennék én bele, sok-sok szépet
kéne egy alfa, sok rozsdával
kéne egy francia fékhibával
kéne egy motor, ritka fajta
ünnepnap ülnék én csak rajta
kéne egy volvo, egy batár nagy kocka
kéne egy facel, szépen lemosva
kéne egy bentley, turbóval, bőrrel
a székházban parkoló, fegyveres őrrel
kéne egy lexus és kéne egy bálna
kéne egy GLK, szép fudzsi vájtba
kéne egy csirke is, de nem tojást tojó
jeep, melyen nem fog sem gránát, sem golyó
kéne egy repülő, kéne egy vonat
kéne egy hajó, mely mindig csak tolat
kéne egy űrhajó, és egy űrbázis
fejemre haj, kertembe pázsit
ébredjél zsolti, vége a napnak
zirig és pista, posztba kiraktak
mindenki hazament, a sarki lány rendel
kéne egy pár napot pihenned ember"
:)
Rút kiskacsa
Az elejétől fogva tetszett, de mikor bemutatták még túl kölyök voltam - egész más volt, ami birtoklási vágyat keltett. A sokadik autónál jártam, mikor váratlan fordulat állt be az életemben - megint bringára ültem és annyira rákaptam, hogy az autó csak állt a…..
Krisz_
2012.10.14 20:17:18
@TurboRudi: Rudi, szerintem nagyon fontosak az első benyomások. Nyilván helyén kell őket kezelni, de sokszor van, hogy valami kellemetlenséghez hozzászoksz. Etőől az a hiba nem javul meg, de egy tartós tesztbe (tartóstesztbe?) már nem írod be, mert nem veszed észre. Szóval igenis van értelme két hét után értékelni, de persze csak módjával.
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Noszvai András és csapata Bársonyoson jártak és véletlenül akadtak a világ legártalmatlanabb vadászgépére, a méltán híres MIG-15 házi gyártású másolatára. Trabant-alkatrészek, fürdőszobai apróságok, partvisnyél, a dugattyúmotoros (talán IL-2?)-kópiában a…..
Krisz_
2011.09.09 22:31:36
Ha nincs jobb ötleted, vetesd le a főszereplő ruháját, mondja a marketinges álmoskönyv, esetleg rakj mellé kisgyereket kölyökkutyával, és minden rendben lesz. A nepszamlalas.hu részére a Femina Group készített három reklámot, egy csöcsöset, egy kisgyerekeset és egy nem…..
Krisz_
2011.09.07 17:48:02
A cél nyilvánvalóan nem reprezentálás vagy bármiféle örömautózás lesz, mert arra alkalmatlan, nem is arra készítették. A haszonállat szerepkörét azonban majdnem hibák nélkül valósítja meg - majdnem tökéletesen a majdnem autó. Majdnem ajánlom is bárkinek. De…..
A képekre kattintva ott az eredeti méretű kép, fotosopp nélkül. Pilóta: Juhász Gábor..
Krisz_
2011.08.09 18:04:57
Lassan eldurran az agyunk, ez biztos. Miután tegnap megbeszéltük, hogy mindenki szépen együtt marad, naná, hogy reggel Keller Laci úgy elhúzott, mint a vadliba. Röhögnek rajta, de ez az öreg csibész kavarja mindig a lecsót a 16 lóerős, száz éves Torpedójával. Szóval a két Opel…..
Krisz_
2011.06.22 12:32:40
Két lakáson próbálunk túladni egy bedőlt piacon. Emiatt bátraknak tűnhetnénk. Amikor pár hónapja elkezdtük, segítség nélkül próbáltunk vevőket találni, és így nem nehéz belátni, hogy nem bátrak, csak gyengeelméjűek vagyunk.2008 előtt az ingatlanpiaci magánakcióknak…..
TEPCO Tepco kamera Tepco fotók NISA MEXT JAIF Fukushima pref. IAEA WHO IAEA Briefings NHK Nikkei Kyodo Tepco beszámolók Tepco handout-ok OAH OKF OSSKI NEI…..
Krisz_
2011.03.17 08:46:01
@das boot: tudom ez itt off, bocs, de hadd jegyezzem meg, hogy bár alapvetően egyetértek, de ez a mostani Percről percre rovatuk elég tárgyilagos, színvonalas
Krisz_
2011.04.04 13:36:43
@Equine: "Ideális esetben ha egy vízmoderálású reaktorban elforr a víz, a láncreakció leáll, akkor is ha a szabályozó rudak teljesen ki vannak húzva. "
Majd a szakemberek leírják pontosan, én csak amatőr vagyok. De amatőrként azt gondolom, hogy ez így nem pontos. Gondolom erőműtípustól is függ, hogy mi hogyan történik, de alapból ha a víz nem tűnik el, csak felforr, akkor a láncreakció igenis megmarad, sőt, jóval nagyobb teljesítményen, mint a reaktor névleges teljesítménye. De ez a teljesítmény még mindig valami korlátos, kézben tartható dolog, és nem lesz belőle "atomrobbanás". Kb. az van, amennyire én megértettem, hogy ahogy ritkul a víz a forrás miatt, úgy csökken a láncreakció, de ezután akkor lehűl a víz, ez viszont gyorsítja a reakciót, stb. Szóval beáll valami egyensúlyi állapot, de ez nem egyenlő a reakció leállásával.
Majd a szakemberek leírják pontosan, én csak amatőr vagyok. De amatőrként azt gondolom, hogy ez így nem pontos. Gondolom erőműtípustól is függ, hogy mi hogyan történik, de alapból ha a víz nem tűnik el, csak felforr, akkor a láncreakció igenis megmarad, sőt, jóval nagyobb teljesítményen, mint a reaktor névleges teljesítménye. De ez a teljesítmény még mindig valami korlátos, kézben tartható dolog, és nem lesz belőle "atomrobbanás". Kb. az van, amennyire én megértettem, hogy ahogy ritkul a víz a forrás miatt, úgy csökken a láncreakció, de ezután akkor lehűl a víz, ez viszont gyorsítja a reakciót, stb. Szóval beáll valami egyensúlyi állapot, de ez nem egyenlő a reakció leállásával.
Krisz_
2011.04.13 00:43:20
@Ronda Bözse: Ha ide valaki beírná, hogy "igen, én mérek, és ezt tapasztaltam: ..." azt elhinnéd? Amihez viszont komoly intézmények (pl BME) a nevüket adják, azt nem?
A múlt hétvégén Érden jártam. A hatalmas méretű alvóváros, amely valaha Európa legnagyobb falva volt, méreteivel, kísérteties ürességével, a kilencvenes évek nagy vállalkozási felbuzdulásából feltorladt, félbemaradt épületeivel Jean Baudrillard Amerikáját idézte fel…..
PT: Ki viszi a CLS-t?WR: Mit?PT: Mercedes-Benz CLS 350 CDI...Csík: Engem érdekel! Mikor?PT: Pénteken, hosszú hétvége...Csík: Az nem jó. Bianchival megyünk Egerszalókra. Itt az új kinyomócsapágy. (Megmutatja a dobozt, az íróasztaláról felemeli. Akkora, mint egy családi gyufás…..
Krisz_
2011.03.09 18:46:11
@Csikós Zsolt: Ennyi. Én sem értem, mi a vicces benne. Én is a Bianchival mennék. Pont.
Normális rendőri gondolkodás, hogy egy jármű vezetését kössük vizsgához. Egy olyan világban, amiben rend van, a polgárok szépen felkészülnek a vizsgára, és bár kicsit izgulnak, aki készült, átmegy. Vélemények az azonos című írásunkról...
Krisz_
2011.02.20 13:51:36
@Joel Teitelbaum: pontosan. Ennyi erővel el lehetne törölni a műszaki vizsgát, az érettségit, a buszjegyet, mindent. Nem ez a megoldás.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz