Adatok
Isgyu
0 bejegyzést írt és 91 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Másfél milliárd(?) forintba került, a premierje sem nagyon érdekelt senkit, utána meg még azokat se - kábé így lehetne legegyszerűbben összefoglalni a TV2 legutóbbi buktáját, a Star Academyt. Az összeköltözős énekes tehetségkutató nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, nemhogy nem verte meg az…..
Úgy tartják, ami Amerikának Vietnam, az a szovjeteknek Afganisztán volt. Háború idegen földön, sok milliárd rubel az államkasszából, nem kevés emberélet és végül egy csúfos vereség – valóban közel egy kaliber a kettő, csak amíg az amcsiknak ott van Hollywood, hogy ezt…..
Kati Aprilia SportCity 200-asa igazán csinos és megkímélt, egyben ő garázsunk egyetlen harminc évnél fiatalabb géperejű járműve. Az új tulajdonos, aki a feleségem, épp csak annyit ment vele, ami ahhoz kellett, hogy a közben bekövetkező apró baleset miatt muszáj legyen…..
Megvan az a film, amiben Jurij Orlov felvásárolja a korrupt tábornokok alól az exszovjet katonai raktárak készleteit, majd afrikai polgárháborúk nem kevésbé korrupt, brutális tábornokainak adja el? A Fegyvernepperben a helikoptertől a tankig visznek mindent, az ezernyi Kalasnyikov…..
Isgyu
2014.02.02 20:22:37
Ahogy a frissen megvett Fiat Ulysse-t vittük Szentendréről az M0-on, pár dolog kiderült. Például, hogy nem rosszabb, mint amilyennek elsőre tűnt. A mosatásnál kiderült, hogy sehol sem ázik be, és hogy a kilencvenes évekből, franciáktól származó, sötét színű autókkal…..
Isgyu
2014.01.11 21:33:29
Amelyik autósnak még nincs bikakábele, annak majd lesz. Elfüstöltünk párat, hogy kiderüljön, melyik a jó.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Isgyu
2013.11.16 20:13:33
@octy:
A lidl-ös akkutöltő a CTEK CPU vezérelt (15-20.000Ft) klónja és valóban jó minőségű! Aldi is rájött és épp nemrég 3 vagy 4000-ért adják, csak annak van LCD kijelzője is.
Megérik a pénzüket!
A lidl-ös akkutöltő a CTEK CPU vezérelt (15-20.000Ft) klónja és valóban jó minőségű! Aldi is rájött és épp nemrég 3 vagy 4000-ért adják, csak annak van LCD kijelzője is.
Megérik a pénzüket!
Napjaink új autója frissen importált használt. Mire cserélik a magyarok húsz éves romjaikat?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Isgyu
2013.09.26 11:30:03
Isgyu
2013.09.26 14:17:14
Mocskos olajat töltenek a hordóba, a kannába és a flakonba, majd az ön autójába. A piac ismét a maffia markában.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Azt már megállapítottam az elején, hogy az autós lábpumpa, mint műfaj, szinte teljesen halott. Járkáltam egyik barkácsáruházról a másikra, gyakorlatilag mindenhol ugyanazokat a pár ezer forintos, 12 voltról üzemeltethető kompresszorokat árulták. Nem mintha valamiféle…..
El se hiszem, de már a 67 ezredik kilométerén van túl csúnya kis Honda Spacy-m. Az a motorom aminél jobban semmilyen járművemet nem becsültem még a világon. Ebből a 67 ezerből hatezret együtt töltöttünk, lényegében csuklás nélkül. Ami még jobb, eddig érezhetően nem került…..
Centi vastag olajsár a második olajcsere után: úgy tűnik, a nyújtott szervizperiódus csak arra jó, hogy az autó kibírja a garanciaidő végéig.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Isgyu
2013.07.10 17:38:38
Hm, csak kíváncsiságképpen beírtam gugliba hogy mini cooper engine problem
És ezek szerint van módosított feszítő?
promini-news.blogspot.hu/2012/11/mini-cooper-rattle-noise-from-engine.html
Chain tensioner replacement: The factory Mini service bulletin requires replacing the original tensioner with a new modified version which is 5mm shorter and has a more aggressive tension spring. This is item number 11 31 7 598 956
És ezek szerint van módosított feszítő?
promini-news.blogspot.hu/2012/11/mini-cooper-rattle-noise-from-engine.html
Chain tensioner replacement: The factory Mini service bulletin requires replacing the original tensioner with a new modified version which is 5mm shorter and has a more aggressive tension spring. This is item number 11 31 7 598 956
Isgyu
2013.07.10 17:47:03
@novothauto:
Oké, VW után akkor a PSA/Mini is megcsinálta a maga baját: adtak ki olyan motorokat a kezük közül ami nem lett megfelően letesztelve. Ne mondja senki hogy sem a VW-nél, sem itt senki nem vesz észre ekkora bakit :S És nem is egy 2 misis autóról beszélünk.
Oké, VW után akkor a PSA/Mini is megcsinálta a maga baját: adtak ki olyan motorokat a kezük közül ami nem lett megfelően letesztelve. Ne mondja senki hogy sem a VW-nél, sem itt senki nem vesz észre ekkora bakit :S És nem is egy 2 misis autóról beszélünk.
Varázsoltunk magunknak nyolcmillió forintot és megnéztük, kinek mennyit ér a vásárló. Próbavásárlás mindenkinél, felemás eredménnyel.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Isgyu
2013.03.28 09:23:37
@35up:
Na haragudj, de maradjunk már Mo-nál és a Totalcar-nál (ha mér pont most is ezt olvasod)
Külföldön is van hírek/híredó, mégis sokan néznek magyar híradót :-s Csak egy példa volt és én kifejezetten a magyar szervizek hozzáállására volnék kíváncsi!
Na haragudj, de maradjunk már Mo-nál és a Totalcar-nál (ha mér pont most is ezt olvasod)
Külföldön is van hírek/híredó, mégis sokan néznek magyar híradót :-s Csak egy példa volt és én kifejezetten a magyar szervizek hozzáállására volnék kíváncsi!
Az SS 101. páncélos hadosztályának PZ VI-ja 1944-ben egy francia mezőn. Propagandafotó, de kétségkívül impresszív látvány, bár ekkoriban már keveset mozogtak ilyen merészen, nyílt terepen. A szövetségeseké volt a légtér
A Panzerkampfwagen VI, azaz a Tigris a világ talán…..
Isgyu
2013.01.15 08:56:08
Isgyu
2013.01.15 18:35:03
@laverdasfc: Nem az h nem ehhez volt méretezve, hanem folyamatosan pakolták rá a páncélt és így nehezebb lett folyton és így kellett korlátozni a sebességet is, mert egyszerűen nem bírták a fogaskerek a nyírást.
Amúgy mivel kényszermunkából építették a Tigriseket is, sokan szabotálták úgy hogy pl cigicsikket vagy akármit ami volt beletettek szereléskot a hidraulika csőbe valahova. Így lehetett szerelni bevetés előtt vagy éppen a csatamezőn. Persze figyelniük kellett nagyon, mert ha elkapták az illetőt hogy ilyet csinál az életével fizetett érte.
Amúgy mivel kényszermunkából építették a Tigriseket is, sokan szabotálták úgy hogy pl cigicsikket vagy akármit ami volt beletettek szereléskot a hidraulika csőbe valahova. Így lehetett szerelni bevetés előtt vagy éppen a csatamezőn. Persze figyelniük kellett nagyon, mert ha elkapták az illetőt hogy ilyet csinál az életével fizetett érte.
Egy fürge városi közlekedési eszköz számára nincs jobb teszt annál, ha gyorsan oda kell érni valahova. Sokkal jobb ez így, mint amikor valós funkcionalitás nélkül próbálok nagyokat kanyarodni olyan helyeken, ahol felesleges, hogy írhassak valamit olyan futóművekről, amelyek az…..
Isgyu
2012.12.11 08:15:38
@nagyonnagyon:
Nem a Kymco Agilicy City 50 4T-re gondolsz? Az a nagykerekű, nem a kiskerekű. Van egy eladó, valóban megbízható magánszemélytől, szoktam vele dumálni, autózik és azért adja el. Amikor nem akarta eladni még akkor elégedett volt vele.
Nem a Kymco Agilicy City 50 4T-re gondolsz? Az a nagykerekű, nem a kiskerekű. Van egy eladó, valóban megbízható magánszemélytől, szoktam vele dumálni, autózik és azért adja el. Amikor nem akarta eladni még akkor elégedett volt vele.
Van egy cég, amely szinte kívülállóként nézi, hogy mi zajlik az autópiacon: a Suzuki. Kis túlzással azt is mondhatnám, hogy a világot olyan autókkal akarják meghódítani, amelyek Indában beváltak. Aztán ha nem jön be, koppannak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Isgyu
2012.11.28 13:45:23
@2-More:
"Mellesleg, bármelyik autót megnézed, 40-50 ezrenként mindben KELLENE váltóolajat cserélni"
Ez természetesen NEM igaz!
"Mellesleg, bármelyik autót megnézed, 40-50 ezrenként mindben KELLENE váltóolajat cserélni"
Ez természetesen NEM igaz!
Isgyu
2012.11.28 13:58:59
@2-More:
Igen.
Az enyémet is lecseréltem, de azért mert gyárilag félszintetikussal töltik fel és tettem bele fullsynt váltóolajat. Így mínuszokba sokkal jobb a kapcsolása. Amúgy melegben és tavasszal sem veszek észre különbséget. Másik autónkban most volt 160.000-nél váltóolaj csere, no nem azért mert KELL hanem mert féltengely porvédő kiszakadt és ha már ott volt akkor mondom csere.
De nem igaz amit írsz természetesen hogy mindegyiknél kell 40-50.000 váltóolajcsere :D Szerintem ezt Te sem gondolod komolyan :D Sokan azt sem tudják mi az! Az autó élete alatt jó ha 1x van cserélve. Vagy nem. És mégis kiszolgálja a motor életét a váltó... A suzukiknál meg kötelező a váltüolajcsere 45.000ként. Nem véletlenül. Azt már nem is mondom hogy fémsorják jöttek le haveréból olajjal együtt, mert úgysem hiszed el :D
Igen.
Az enyémet is lecseréltem, de azért mert gyárilag félszintetikussal töltik fel és tettem bele fullsynt váltóolajat. Így mínuszokba sokkal jobb a kapcsolása. Amúgy melegben és tavasszal sem veszek észre különbséget. Másik autónkban most volt 160.000-nél váltóolaj csere, no nem azért mert KELL hanem mert féltengely porvédő kiszakadt és ha már ott volt akkor mondom csere.
De nem igaz amit írsz természetesen hogy mindegyiknél kell 40-50.000 váltóolajcsere :D Szerintem ezt Te sem gondolod komolyan :D Sokan azt sem tudják mi az! Az autó élete alatt jó ha 1x van cserélve. Vagy nem. És mégis kiszolgálja a motor életét a váltó... A suzukiknál meg kötelező a váltüolajcsere 45.000ként. Nem véletlenül. Azt már nem is mondom hogy fémsorják jöttek le haveréból olajjal együtt, mert úgysem hiszed el :D
Isgyu
2012.11.28 14:26:03
@2-More:
Attól hogy fekete az olaj még nem biztos hogy rossz!
Annak pontosan az a dolga hogy a dzsuvát ne hagyja lerakódni. Ha motorból engeded le és fekete az nem azt jelenti hogy már rossz! Ezt gondolom tudod.
Az a baj hogy kevered az előírást és hogy véleményed szerint mi a jó az autónak. Fékfolydékot 3-4 évente cseréltettem, mert az ELŐÍRT! Én műszakit kötelezővé tenném a vízesedés mérését is az tuti!
De a váltóban ne is haragudj, de nem írják elő 40-50.000ként a cserét. Ha jófej gazdája valaki és 100.000-nél lecseréli már jó, de akkor sem azért mert búgnak stb és mert elő lenne írva máshol.
Most azt próbálod itt bizonygatni hogy a Suzuki jófej és ott előírt a váltóolajcsere és szerinted minden más márkánál is előírás 40-50.000ként :D Te sem gondolod komolyan.
Nekem az a véleményem a Suzuki nem véletlen írja elő a cserét. És pont. Mellesleg Swift erősített nyelestengely csapágy sem véletlen kapható ugye...
Attól hogy fekete az olaj még nem biztos hogy rossz!
Annak pontosan az a dolga hogy a dzsuvát ne hagyja lerakódni. Ha motorból engeded le és fekete az nem azt jelenti hogy már rossz! Ezt gondolom tudod.
Az a baj hogy kevered az előírást és hogy véleményed szerint mi a jó az autónak. Fékfolydékot 3-4 évente cseréltettem, mert az ELŐÍRT! Én műszakit kötelezővé tenném a vízesedés mérését is az tuti!
De a váltóban ne is haragudj, de nem írják elő 40-50.000ként a cserét. Ha jófej gazdája valaki és 100.000-nél lecseréli már jó, de akkor sem azért mert búgnak stb és mert elő lenne írva máshol.
Most azt próbálod itt bizonygatni hogy a Suzuki jófej és ott előírt a váltóolajcsere és szerinted minden más márkánál is előírás 40-50.000ként :D Te sem gondolod komolyan.
Nekem az a véleményem a Suzuki nem véletlen írja elő a cserét. És pont. Mellesleg Swift erősített nyelestengely csapágy sem véletlen kapható ugye...
Lám, ilyen az, amikor egy sajtóközleményben látjuk magunkat viszont.
Tizenöt tonnás modern monstrum és egy egyedi, retro versenyautó a legújabb Totalcarban.
Ismét formabontó járműveket tesztelt a DoQ autós magazinja a Totalcar. Egy hatalmas, páncélozott terepjáró mellett egy…..
Sokan tartják, hogy az elsőre mindig emlékezni fogunk. Én tizennyolc voltam, amikor megtörtént: gyorsan beleszerettem a gyönyörű feketébe, olyannyira, hogy túlságosan el is kapkodtam a dolgot. Az idő persze megszépíti az emlékeket, de az együtt eltöltött két év alatt rengeteg…..
Egyelőre ez a neve, bocs, a By-Way, Biwi, Bivaly és egyéb kreálmányok borzasztó erőltetettek, a Levelibéka, Fűcsomó, Borsó is elvérzett, nem tetszenek. Mindenáron nem kell neki becenév, egyelőre Bazegkettőként emlegetem a szép emlékek miatt, aztán lehet még más is, nincs kőbe…..
Nagyon fog látszani, hogy görbe a lökhárító, meg nem is szép a króm
A múltkor írtam, hogy Kormos mester balatoni (nem a tó, a falu!) rezidenciájáról elkerül az autó Csabihoz, hogy rakja össze forgalomképesre, ahogy odavittem. Amúgy a rendkívül gördülékeny…..
Harminc darab húszezres melegíti jobb combunkat a farmer zsebén át. Hűha, mindjárt autónk lesz! Tekintetet hordozunk körbe a horizonton, tippek záporoznak, döntsünk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Isgyu
2012.05.11 22:24:18
@FelulvizsgalatPONThu:
"Egyébként, én úgy hallottam, hogy egy-két japán kocsinál ez meg van oldva.
Nem ver bele a szelep a dugattyúba."
A Fiat 8 szelepes motorjaiban sem tudnak a szelepek és a dugattyú "összerandizni" vezérműszíj szakadáskor. A 16 szelepesekre természetesen ez nem igaz.
"Egyébként, én úgy hallottam, hogy egy-két japán kocsinál ez meg van oldva.
Nem ver bele a szelep a dugattyúba."
A Fiat 8 szelepes motorjaiban sem tudnak a szelepek és a dugattyú "összerandizni" vezérműszíj szakadáskor. A 16 szelepesekre természetesen ez nem igaz.
Isgyu
2012.05.11 22:29:12
@penumbra1984:
Meg szabad venni, de az állapotra persze figyelj. Ha nincs törve nem rohad. A szervókormány hiba szokott előjönni amik szakszervíz horror áron cserélne komplett, holott csak egy relét kell kicserélni benne és már sokan rááltak a javítására is töredék áron persze.
A családban van egy. 180.000 km, gyári kuplung van még benne! Továbbá gyári lengéscsillapítók. A motorhoz sem volt nyúlva sosem. Ami rosszalkodott az a gyújtótrafó volt és semmi. Amikor meglátom a fogyasztását (4.8) tankolás előtt el sem hiszem és ez megy is. Punto 16v. 15.000-ként Castrol Magnatec és ennyi.
Amúgy a cikkíró kicsit lehúzza, szerintem sokkal problémásabb autók vannak ilyen árban. Nem értek egyet vele.
Meg szabad venni, de az állapotra persze figyelj. Ha nincs törve nem rohad. A szervókormány hiba szokott előjönni amik szakszervíz horror áron cserélne komplett, holott csak egy relét kell kicserélni benne és már sokan rááltak a javítására is töredék áron persze.
A családban van egy. 180.000 km, gyári kuplung van még benne! Továbbá gyári lengéscsillapítók. A motorhoz sem volt nyúlva sosem. Ami rosszalkodott az a gyújtótrafó volt és semmi. Amikor meglátom a fogyasztását (4.8) tankolás előtt el sem hiszem és ez megy is. Punto 16v. 15.000-ként Castrol Magnatec és ennyi.
Amúgy a cikkíró kicsit lehúzza, szerintem sokkal problémásabb autók vannak ilyen árban. Nem értek egyet vele.
Ne kérdezd, mi mást tud, nem számít. Ez a mi népautónk, legalábbis ennek kéne lennie. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A márkaszervizben visszahőköltek a bedöglött motorú, cserébe vészesen vijjogó és a tetejét fenyegetően nyitogató, beteg Astra kabrió láttán. Hozzám került.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ezek megvesztek. Ezerháromszáz kilós autóba ezres motor? Gyomorforgató élmény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Isgyu
2012.02.27 16:02:06
@protézisesh:
"15ezrenként megkapja az 5W30as Total Quartz olaját, amit olajszínűen engedünk le belőle cserekor, hiánytalanul."
Miért nem mondja már meg valaki hogy ha olajszínűen engedik le az olajat az PONT nem jó??? És hol van a motorolaj lebegtető tulajdonsága? Pont az a lényeg. Nincs semmi ha elszíneződik, sőt, az a dolga! Ha nem színeződik el, na pont az a baj. Szar a motorolaj...
Amúgy hogy cikkez szóljak érdekes ez a vezérműszíj+olaj kombó. A szíj alapból csendes, csak arra játszhattak hogy többet bírjon így ki. Amúgy tudnak már rég csinálni lánban is csendes járásút, ezek már nem Zsigulik.
"15ezrenként megkapja az 5W30as Total Quartz olaját, amit olajszínűen engedünk le belőle cserekor, hiánytalanul."
Miért nem mondja már meg valaki hogy ha olajszínűen engedik le az olajat az PONT nem jó??? És hol van a motorolaj lebegtető tulajdonsága? Pont az a lényeg. Nincs semmi ha elszíneződik, sőt, az a dolga! Ha nem színeződik el, na pont az a baj. Szar a motorolaj...
Amúgy hogy cikkez szóljak érdekes ez a vezérműszíj+olaj kombó. A szíj alapból csendes, csak arra játszhattak hogy többet bírjon így ki. Amúgy tudnak már rég csinálni lánban is csendes járásút, ezek már nem Zsigulik.
Ez hosszú lesz. Csak szóltam. A cégnél az év végi szabadságolások előtti utolsó rohamot éltük éppen, az Andrássy már teljes díszbe öltözött, az utcákon mindenhonnan a „Last Christmas” zengett, már émelygett a gyomrom. A távolban felderengett a Szenteste, az…..
Isgyu
2012.02.12 22:36:32
@Csikós Zsolt:
Világos így már :)
Ellenben tényleg vehettél volna egy komolyabb maszkot is. Pl gázszűrőset.
Világos így már :)
Ellenben tényleg vehettél volna egy komolyabb maszkot is. Pl gázszűrőset.
Rendes autóbuzi az alábbi képekkel úgy van, mint csemetéiket féltő szülők az akciófilmekkel. Ott indokolatlan mennyiségben ölnek embert, itt hasonlóan szívfájdító módon préselnek össze vadonatúj Toyotákat. Nem való ez rendes férfiember szemének. Most kellene…..
Isgyu
2010.12.25 20:43:16
Amerika... cash for clunkers... Aki szereti az autókat inkább ne nézze :((((
www.youtube.com/watch?v=qTYL-h5_hb4
www.youtube.com/watch?v=dzz4DjUnPJk&feature=fvw
www.youtube.com/watch?v=55H58W_WYYc&feature=related
www.youtube.com/watch?v=i5TpVLK_bCI&feature=related
www.youtube.com/watch?v=X0IcIxhd8ks&feature=related
www.youtube.com/watch?v=qTYL-h5_hb4
www.youtube.com/watch?v=dzz4DjUnPJk&feature=fvw
www.youtube.com/watch?v=55H58W_WYYc&feature=related
www.youtube.com/watch?v=i5TpVLK_bCI&feature=related
www.youtube.com/watch?v=X0IcIxhd8ks&feature=related
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Régen a híradót is ott néztem, most már azért se.
Gönzi-Marsi is egy vicc.
Meg a szép adózási rendszere Vajnának, na el is mehet a ...