Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Isgyu

0 bejegyzést írt és 91 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Másfél milliárd(?) forintba került, a premierje sem nagyon érdekelt senkit, utána meg még azokat se - kábé így lehetne legegyszerűbben összefoglalni a TV2 legutóbbi buktáját, a Star Academyt. Az összeköltözős énekes tehetségkutató nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, nemhogy nem verte meg az…..
Úgy tartják, ami Amerikának Vietnam, az a szovjeteknek Afganisztán volt. Háború idegen földön, sok milliárd rubel az államkasszából, nem kevés emberélet és végül egy csúfos vereség – valóban közel egy kaliber a kettő, csak amíg az amcsiknak ott van Hollywood, hogy ezt…..
Kati Aprilia SportCity 200-asa igazán csinos és megkímélt, egyben ő garázsunk egyetlen harminc évnél fiatalabb géperejű járműve. Az új tulajdonos, aki a feleségem, épp csak annyit ment vele, ami ahhoz kellett, hogy a közben bekövetkező apró baleset miatt muszáj legyen…..
Megvan az a film, amiben Jurij Orlov felvásárolja a korrupt tábornokok alól az exszovjet katonai raktárak készleteit, majd afrikai polgárháborúk nem kevésbé korrupt, brutális tábornokainak adja el? A Fegyvernepperben a helikoptertől a tankig visznek mindent, az ezernyi Kalasnyikov…..
Ahogy a frissen megvett Fiat Ulysse-t vittük Szentendréről az M0-on, pár dolog kiderült. Például, hogy nem rosszabb, mint amilyennek elsőre tűnt. A mosatásnál kiderült, hogy sehol sem ázik be, és hogy a kilencvenes évekből, franciáktól származó, sötét színű autókkal…..
Amelyik autósnak még nincs bikakábele, annak majd lesz. Elfüstöltünk párat, hogy kiderüljön, melyik a jó. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Isgyu 2013.11.16 20:13:33
@octy:
A lidl-ös akkutöltő a CTEK CPU vezérelt (15-20.000Ft) klónja és valóban jó minőségű! Aldi is rájött és épp nemrég 3 vagy 4000-ért adják, csak annak van LCD kijelzője is.
Megérik a pénzüket!
Napjaink új autója frissen importált használt. Mire cserélik a magyarok húsz éves romjaikat? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Isgyu 2013.09.26 11:30:03
@bekbórd!:
Miért ne kellene segédmotorra biztosítás? Rendőr kéri is. Ne viccelj már
Isgyu 2013.09.26 14:17:14
@Will01:
B125 az 36,000 Ft....
El se hiszem, de már a 67 ezredik kilométerén van túl csúnya kis Honda Spacy-m. Az a motorom aminél jobban semmilyen járművemet nem becsültem még a világon. Ebből a 67 ezerből hatezret együtt töltöttünk, lényegében csuklás nélkül. Ami még jobb, eddig érezhetően nem került…..
Centi vastag olajsár a második olajcsere után: úgy tűnik, a nyújtott szervizperiódus csak arra jó, hogy az autó kibírja a garanciaidő végéig. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Isgyu 2013.07.10 17:38:38
Hm, csak kíváncsiságképpen beírtam gugliba hogy mini cooper engine problem

És ezek szerint van módosított feszítő?

promini-news.blogspot.hu/2012/11/mini-cooper-rattle-noise-from-engine.html

Chain tensioner replacement: The factory Mini service bulletin requires replacing the original tensioner with a new modified version which is 5mm shorter and has a more aggressive tension spring. This is item number 11 31 7 598 956
Isgyu 2013.07.10 17:47:03
@novothauto:
Oké, VW után akkor a PSA/Mini is megcsinálta a maga baját: adtak ki olyan motorokat a kezük közül ami nem lett megfelően letesztelve. Ne mondja senki hogy sem a VW-nél, sem itt senki nem vesz észre ekkora bakit :S És nem is egy 2 misis autóról beszélünk.
Az SS 101. páncélos hadosztályának PZ VI-ja 1944-ben egy francia mezőn. Propagandafotó, de kétségkívül impresszív látvány, bár ekkoriban már keveset mozogtak ilyen merészen, nyílt terepen. A szövetségeseké volt a légtér A Panzerkampfwagen VI, azaz a Tigris a világ talán…..
Isgyu 2013.01.15 08:56:08
Isgyu 2013.01.15 18:35:03
@laverdasfc: Nem az h nem ehhez volt méretezve, hanem folyamatosan pakolták rá a páncélt és így nehezebb lett folyton és így kellett korlátozni a sebességet is, mert egyszerűen nem bírták a fogaskerek a nyírást.
Amúgy mivel kényszermunkából építették a Tigriseket is, sokan szabotálták úgy hogy pl cigicsikket vagy akármit ami volt beletettek szereléskot a hidraulika csőbe valahova. Így lehetett szerelni bevetés előtt vagy éppen a csatamezőn. Persze figyelniük kellett nagyon, mert ha elkapták az illetőt hogy ilyet csinál az életével fizetett érte.
Egy fürge városi közlekedési eszköz számára nincs jobb teszt annál, ha gyorsan oda kell érni valahova. Sokkal jobb ez így, mint amikor valós funkcionalitás nélkül próbálok nagyokat kanyarodni olyan helyeken, ahol felesleges, hogy írhassak valamit olyan futóművekről, amelyek az…..
Isgyu 2012.12.11 08:15:38
@nagyonnagyon:
Nem a Kymco Agilicy City 50 4T-re gondolsz? Az a nagykerekű, nem a kiskerekű. Van egy eladó, valóban megbízható magánszemélytől, szoktam vele dumálni, autózik és azért adja el. Amikor nem akarta eladni még akkor elégedett volt vele.
TComment Mi lesz veled, Suzuki? 2012.11.28 05:45:00
Van egy cég, amely szinte kívülállóként nézi, hogy mi zajlik az autópiacon: a Suzuki. Kis túlzással azt is mondhatnám, hogy a világot olyan autókkal akarják meghódítani, amelyek Indában beváltak. Aztán ha nem jön be, koppannak. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Isgyu 2012.11.28 13:45:23
@2-More:
"Mellesleg, bármelyik autót megnézed, 40-50 ezrenként mindben KELLENE váltóolajat cserélni"

Ez természetesen NEM igaz!
Isgyu 2012.11.28 13:58:59
@2-More:
Igen.
Az enyémet is lecseréltem, de azért mert gyárilag félszintetikussal töltik fel és tettem bele fullsynt váltóolajat. Így mínuszokba sokkal jobb a kapcsolása. Amúgy melegben és tavasszal sem veszek észre különbséget. Másik autónkban most volt 160.000-nél váltóolaj csere, no nem azért mert KELL hanem mert féltengely porvédő kiszakadt és ha már ott volt akkor mondom csere.

De nem igaz amit írsz természetesen hogy mindegyiknél kell 40-50.000 váltóolajcsere :D Szerintem ezt Te sem gondolod komolyan :D Sokan azt sem tudják mi az! Az autó élete alatt jó ha 1x van cserélve. Vagy nem. És mégis kiszolgálja a motor életét a váltó... A suzukiknál meg kötelező a váltüolajcsere 45.000ként. Nem véletlenül. Azt már nem is mondom hogy fémsorják jöttek le haveréból olajjal együtt, mert úgysem hiszed el :D
Isgyu 2012.11.28 14:26:03
@2-More:
Attól hogy fekete az olaj még nem biztos hogy rossz!
Annak pontosan az a dolga hogy a dzsuvát ne hagyja lerakódni. Ha motorból engeded le és fekete az nem azt jelenti hogy már rossz! Ezt gondolom tudod.

Az a baj hogy kevered az előírást és hogy véleményed szerint mi a jó az autónak. Fékfolydékot 3-4 évente cseréltettem, mert az ELŐÍRT! Én műszakit kötelezővé tenném a vízesedés mérését is az tuti!
De a váltóban ne is haragudj, de nem írják elő 40-50.000ként a cserét. Ha jófej gazdája valaki és 100.000-nél lecseréli már jó, de akkor sem azért mert búgnak stb és mert elő lenne írva máshol.

Most azt próbálod itt bizonygatni hogy a Suzuki jófej és ott előírt a váltóolajcsere és szerinted minden más márkánál is előírás 40-50.000ként :D Te sem gondolod komolyan.

Nekem az a véleményem a Suzuki nem véletlen írja elő a cserét. És pont. Mellesleg Swift erősített nyelestengely csapágy sem véletlen kapható ugye...
Lám, ilyen az, amikor egy sajtóközleményben látjuk magunkat viszont. Tizenöt tonnás modern monstrum és egy egyedi, retro versenyautó a legújabb Totalcarban. Ismét formabontó járműveket tesztelt a DoQ autós magazinja a Totalcar. Egy hatalmas, páncélozott terepjáró mellett egy…..
Egyelőre ez a neve, bocs, a By-Way, Biwi, Bivaly és egyéb kreálmányok borzasztó erőltetettek, a Levelibéka, Fűcsomó, Borsó is elvérzett, nem tetszenek. Mindenáron nem kell neki becenév, egyelőre Bazegkettőként emlegetem a szép emlékek miatt, aztán lehet még más is, nincs kőbe…..
Harminc darab húszezres melegíti jobb combunkat a farmer zsebén át. Hűha, mindjárt autónk lesz! Tekintetet hordozunk körbe a horizonton, tippek záporoznak, döntsünk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Isgyu 2012.05.11 22:24:18
@FelulvizsgalatPONThu:

"Egyébként, én úgy hallottam, hogy egy-két japán kocsinál ez meg van oldva.
Nem ver bele a szelep a dugattyúba."

A Fiat 8 szelepes motorjaiban sem tudnak a szelepek és a dugattyú "összerandizni" vezérműszíj szakadáskor. A 16 szelepesekre természetesen ez nem igaz.
Isgyu 2012.05.11 22:29:12
@penumbra1984:
Meg szabad venni, de az állapotra persze figyelj. Ha nincs törve nem rohad. A szervókormány hiba szokott előjönni amik szakszervíz horror áron cserélne komplett, holott csak egy relét kell kicserélni benne és már sokan rááltak a javítására is töredék áron persze.
A családban van egy. 180.000 km, gyári kuplung van még benne! Továbbá gyári lengéscsillapítók. A motorhoz sem volt nyúlva sosem. Ami rosszalkodott az a gyújtótrafó volt és semmi. Amikor meglátom a fogyasztását (4.8) tankolás előtt el sem hiszem és ez megy is. Punto 16v. 15.000-ként Castrol Magnatec és ennyi.

Amúgy a cikkíró kicsit lehúzza, szerintem sokkal problémásabb autók vannak ilyen árban. Nem értek egyet vele.
TComment Fordburg Tourist 2012.02.27 06:15:00
Ezek megvesztek. Ezerháromszáz kilós autóba ezres motor? Gyomorforgató élmény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Isgyu 2012.02.27 16:02:06
@protézisesh:
"15ezrenként megkapja az 5W30as Total Quartz olaját, amit olajszínűen engedünk le belőle cserekor, hiánytalanul."

Miért nem mondja már meg valaki hogy ha olajszínűen engedik le az olajat az PONT nem jó??? És hol van a motorolaj lebegtető tulajdonsága? Pont az a lényeg. Nincs semmi ha elszíneződik, sőt, az a dolga! Ha nem színeződik el, na pont az a baj. Szar a motorolaj...

Amúgy hogy cikkez szóljak érdekes ez a vezérműszíj+olaj kombó. A szíj alapból csendes, csak arra játszhattak hogy többet bírjon így ki. Amúgy tudnak már rég csinálni lánban is csendes járásút, ezek már nem Zsigulik.
Belsőség Túl sok erőszak 2010.12.25 14:20:00
Rendes autóbuzi az alábbi képekkel úgy van, mint csemetéiket féltő szülők az akciófilmekkel. Ott indokolatlan mennyiségben ölnek embert, itt hasonlóan szívfájdító módon préselnek össze vadonatúj Toyotákat. Nem való ez rendes férfiember szemének.  Most kellene…..