Adatok
Lokvenc88
0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szinte a kertek alatt, Dunaszerdahelytől nem messze, Dióspatony határában nyitották meg a minap a Slovakiaringet. Nem holmi falusi libakergetőről vagy hobbiból összetákolt aszfaltcsíkról van szó, még ha rendkívül rövid idő – egy év – alatt is készült el. Nagyobb…..
Kis túlzással miatta jöttünk ki: az Opel Astra 2010 legfontosabb autós újdonsága lesz, különösen Magyarországon. Az Insignia sikerei és az első üléspróba után nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy fényes jövőt vizionáljunk neki. Carl-Peter Forster, a GM Europe vezére a…..
Lokvenc88
2009.09.17 14:35:53
@orbán cigány takarogggyyyyyy:
Nekem is Golfom van, mint írtam, úgyh nekem nem kell magyaráznod, milyen egy VW. Én csak azt mondom, h aki Astrát vesz, semmivel nem jár rosszabbul, mert lehet, h kicsit, hangsúlyozom, kicsit elmarad a Golftól, de ennyivel olcsóbb megvenni, az alkatrészekről meg ne is beszéljünk. Ez az Astra tényleg szép lett, és ha olyan jó is lesz, mint az Insignia, akkor aratni fognak vele. Nem a Golfosok körében, de a Focustól, 308tól, C4től, stb át fog csábítani vásárlókat.
És mégegyszer mondom, sztem a két autó két külön közönségnek készül, ezért nem kéne nekünk sem fikázni az Astrát, ahogy nekik sem a Golfot!
Nekem is Golfom van, mint írtam, úgyh nekem nem kell magyaráznod, milyen egy VW. Én csak azt mondom, h aki Astrát vesz, semmivel nem jár rosszabbul, mert lehet, h kicsit, hangsúlyozom, kicsit elmarad a Golftól, de ennyivel olcsóbb megvenni, az alkatrészekről meg ne is beszéljünk. Ez az Astra tényleg szép lett, és ha olyan jó is lesz, mint az Insignia, akkor aratni fognak vele. Nem a Golfosok körében, de a Focustól, 308tól, C4től, stb át fog csábítani vásárlókat.
És mégegyszer mondom, sztem a két autó két külön közönségnek készül, ezért nem kéne nekünk sem fikázni az Astrát, ahogy nekik sem a Golfot!
A Formula−1-et is irányító nemzetközi autós szövetség, az FIA elnökének megbízatása az idén ősszel lejár. Max Mosley állítólag újra indulni akar a címért. Szerintem nagyon nem kéne. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Lokvenc88
2009.02.18 16:46:52
@loláb:
Szerintem igenis van jelentősége a pályáknak, ugyanúgy hozzátartozik Monaco, Silverstone, Monza, Nürburgring, Spa a Forma1hez, mint a Ferrari vagy McLaren vagy Williams. Azok nélkül kicsit üres. Lehet, h kivették Spa-t, de azonnal vissza kellett tenni, mert mindenki követelte. Meg kicsit máshogy hangzik egy versenyző karrierjében, h nyert már Monacoban, Spaban, Silverstoneban, mint h nyert Istanbulban, Valenciában, Shanghaiban...
Szerintem igenis van jelentősége a pályáknak, ugyanúgy hozzátartozik Monaco, Silverstone, Monza, Nürburgring, Spa a Forma1hez, mint a Ferrari vagy McLaren vagy Williams. Azok nélkül kicsit üres. Lehet, h kivették Spa-t, de azonnal vissza kellett tenni, mert mindenki követelte. Meg kicsit máshogy hangzik egy versenyző karrierjében, h nyert már Monacoban, Spaban, Silverstoneban, mint h nyert Istanbulban, Valenciában, Shanghaiban...
Lokvenc88
2009.02.18 19:52:09
@Riki_:
A BMW-t valóban nem fogja elüldözni, nem is ezt mondtam. De pl a Brembonak vagy más fékgyártónak nagyon hasznos, ha van verseny a fékrendszerek között is, a fejlesztések és a reklám miatt is. Így is tudnak high-tech féket csinálni, csak nincsenek rákényszerítve a folyamatos fejlődésre. És ez a 20 milla nem a csapatok költsége, hanem a fékgyártóé.
Azt meg a fékek, váltók, stb fejlesztői tökéletesen tudják, h megéri-e x millió dollárt költeni 800g lefaragásért, vagy nem. Ha megéri megcsinálják, ha nem nem, ezt nem kell fentről korlátozni.
Ezek a "majdnem egyenmotorok" pedig közel se majdnem egyenmotorok, egyszerűen annyi van, h az eddig mindenki által külön elvek megfontolások, ötletek alapján kifejlesztett különböző motorokat nem fejleszthetik tovább. De ettől még nem lesznek egyformák.
Lehet, h a Honda, a Renault, a BMW, stb már kiszálltak néhányszor, de vissza is jöttek. És én se azt mondtam h akik most vannak nem fognak kiszállni. Csak azt, h lehet, h egyesek kiszállnak, de mások meg jönnek, így mindig lesz majd 4-5-6 gyári csapat.
@loláb:
Persze, h fontos a pályák biztonsága, de asszem az általam felsorolt pályák közül nem sokon történt komoly baleset, főleg nem az utóbbi időben, sztem semmivel se veszélyesebbek, mint pl. Valencia. Monacoban meg egyszerűen nem mennek olyan gyorsan, h életveszélyes legyen. Persze történhetnek szerencsétlen balesetek, de ezek bárhol előfordulhatnak.
A BMW-t valóban nem fogja elüldözni, nem is ezt mondtam. De pl a Brembonak vagy más fékgyártónak nagyon hasznos, ha van verseny a fékrendszerek között is, a fejlesztések és a reklám miatt is. Így is tudnak high-tech féket csinálni, csak nincsenek rákényszerítve a folyamatos fejlődésre. És ez a 20 milla nem a csapatok költsége, hanem a fékgyártóé.
Azt meg a fékek, váltók, stb fejlesztői tökéletesen tudják, h megéri-e x millió dollárt költeni 800g lefaragásért, vagy nem. Ha megéri megcsinálják, ha nem nem, ezt nem kell fentről korlátozni.
Ezek a "majdnem egyenmotorok" pedig közel se majdnem egyenmotorok, egyszerűen annyi van, h az eddig mindenki által külön elvek megfontolások, ötletek alapján kifejlesztett különböző motorokat nem fejleszthetik tovább. De ettől még nem lesznek egyformák.
Lehet, h a Honda, a Renault, a BMW, stb már kiszálltak néhányszor, de vissza is jöttek. És én se azt mondtam h akik most vannak nem fognak kiszállni. Csak azt, h lehet, h egyesek kiszállnak, de mások meg jönnek, így mindig lesz majd 4-5-6 gyári csapat.
@loláb:
Persze, h fontos a pályák biztonsága, de asszem az általam felsorolt pályák közül nem sokon történt komoly baleset, főleg nem az utóbbi időben, sztem semmivel se veszélyesebbek, mint pl. Valencia. Monacoban meg egyszerűen nem mennek olyan gyorsan, h életveszélyes legyen. Persze történhetnek szerencsétlen balesetek, de ezek bárhol előfordulhatnak.
Lokvenc88
2009.02.18 20:03:14
A BMW R7 annak ellenére, hogy a valaha gyártott egyik legszebb motor, nem kerülhetett sorozatgyártásba, örök prototípus maradt. Zárt lemezváza, préselt acél hídjai, valamint a motorgyártásban először alkalmazott teleszkópos villája rendkívül innovatívnak számított.…..
Lokvenc88
2009.02.11 14:32:01
A világgazdasági válság térdre kényszeríti a vállalkozásokat, a nagy multik sorra térdelnek meg. Elemózsiáért könyörög szinte minden neves gyártó. És halódik a motorsport is... Max Mosley semmit nem tesz ez ellen, áldásos tevékenysége csak nem akar véget érni, de az alábbi…..
Lokvenc88
2009.02.10 21:33:31
@karexxrookie:
én se vitázni akartam:)
hát én annyira nem örültem annak az előzésnek, de hát ez van...végülis ferraris se vagyok, úgyh majdnem mind1:)
persze nincs minden évben ilyen, de azér mindig vannak nagyon jó futamok, és élőben még jobb!2003ban voltam először kinn a ringen, és nem tudtam leülni a futam alatt!és mellesleg nagy élmény volt látni h az akkor még zöldfülű Alonso kört ad a nagy Schumminak:))) utána meg nyer:)
én se vitázni akartam:)
hát én annyira nem örültem annak az előzésnek, de hát ez van...végülis ferraris se vagyok, úgyh majdnem mind1:)
persze nincs minden évben ilyen, de azér mindig vannak nagyon jó futamok, és élőben még jobb!2003ban voltam először kinn a ringen, és nem tudtam leülni a futam alatt!és mellesleg nagy élmény volt látni h az akkor még zöldfülű Alonso kört ad a nagy Schumminak:))) utána meg nyer:)
Lokvenc88
2009.02.10 21:50:08
@Big Blaster:
Hát ja én is nagyon sajnáltam h kitalálták az egy gumiszállítós rendszert, meg egy csomó technikai korlátozás a röhej kategóriába tartozik. főleg az az ötlet h 1 motorszállító legyen. akkor már tényleg semmi nem különböztetné meg a GP2től és társaitól. sokkal jobb volt, amíg még minden fronton technikai harc volt, és az tényleg előrevitte a kocsik fejlődését, aminek köszönhető egy halom közúti fejlesztés is. Csak hát gátat akarnak szabni a mértéktelen költekezésnek amit a japánok behoztak a forma1be (bár a hondánál már visszaütött), de sztem rossz úton járnak, h ezt elérjék.
De azért még így is szeretem a forma1et, és kiváncsian várom az idei első futamot, h szuperálnak majd az új autók:)
Hát ja én is nagyon sajnáltam h kitalálták az egy gumiszállítós rendszert, meg egy csomó technikai korlátozás a röhej kategóriába tartozik. főleg az az ötlet h 1 motorszállító legyen. akkor már tényleg semmi nem különböztetné meg a GP2től és társaitól. sokkal jobb volt, amíg még minden fronton technikai harc volt, és az tényleg előrevitte a kocsik fejlődését, aminek köszönhető egy halom közúti fejlesztés is. Csak hát gátat akarnak szabni a mértéktelen költekezésnek amit a japánok behoztak a forma1be (bár a hondánál már visszaütött), de sztem rossz úton járnak, h ezt elérjék.
De azért még így is szeretem a forma1et, és kiváncsian várom az idei első futamot, h szuperálnak majd az új autók:)
Lokvenc88
2009.02.11 14:24:31
@karexxrookie:
Nem tudom, csak ötleteim vannak. Amikor kinn voltam 2003ban és 4ben nem én vettem a jegyeket, 2007ben meg kéz alatt engedtek be:P
De sztem ha megnézed a Hungaroring Zrt honlapját, biztos találsz erről infót.
Ami tuti, h úgy a legolcsóbb, ha belépsz a Forma1 klubba, de az ezzel járó kedvezményes jegyek vagy állók, vagy a klubtribünre szólnak, ami a felső kanyarnál van.
Sztem nem rondák az idei kocsik, vagyis nem mind. A Red Bull, BMW, Williams sztem szépek, a Ferrari is elmegy, viszont a Renault és a McLaren nem tetszenek. De a Red Bull filmje nekem is tetszett:)
Nem tudom, csak ötleteim vannak. Amikor kinn voltam 2003ban és 4ben nem én vettem a jegyeket, 2007ben meg kéz alatt engedtek be:P
De sztem ha megnézed a Hungaroring Zrt honlapját, biztos találsz erről infót.
Ami tuti, h úgy a legolcsóbb, ha belépsz a Forma1 klubba, de az ezzel járó kedvezményes jegyek vagy állók, vagy a klubtribünre szólnak, ami a felső kanyarnál van.
Sztem nem rondák az idei kocsik, vagyis nem mind. A Red Bull, BMW, Williams sztem szépek, a Ferrari is elmegy, viszont a Renault és a McLaren nem tetszenek. De a Red Bull filmje nekem is tetszett:)
Három hét telt el karácsony óta. Ilyenkor az ajándékok már vagy visszakerültek a boltba, vagy helyet találtak polcon, a szobában, az életünkben. Nem az ár számít, nem a méret, mindenki másnak örül: én a kézzel varrt patchwork motoros kispárnahuzatnak, mások egy igazi autónak…..
Az Insignia bejött. Tetszik vagy sem, de bejött. Mark Adams és fiai kitűnő munkát végeztek. Ideát, Európában. Tetszett nekünk, tetszett a briteknek, sőt (és ezt a pontot jegyezzék meg) tetszett az amerikaiaknak. Az edmunds.com rajongott érte („Mind a beltér, mind a külső…..
Lokvenc88
2009.01.14 13:38:57
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A Ringnek meg legalább nagyon élvezetes a vonalvezetése, nagyon jó kanyarok/kanyarkombinációk vannak rajta, a versenyzők is szeretik, nem véletlenül.
Úgyh sztem jó a Ring ahogy van, és sztem F1 is még sokáig lesz rajta, de szivesen megnézném majd ezt az új pályát is::)