Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Hrzrasn (törölt)

0 bejegyzést írt és 1875 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  A rosszindulatúan hangzó pletyka, mely szerint a gyártók a tartós tesztelést az első néhány ezer vásárlóra bízzák, nem teljesen alaptalan. A jelenlegi modellciklusok mellett többre se idejük, se pénzük nincs.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Hrzrasn (törölt) 2009.07.01 22:25:22
@Ratnet: Nem, nem értem, hogy mire célzol.

Azt látom, hogy ökörségeket hordasz össze, aztán amikor kijavítanak, és ezt nem tudod cáfolni, akkor elkezdesz a másik személyében turkálni (ennek a B változata a fenyegetôzés, ehhez is volt már szerencsém).

Primitív, balkáni szokás. Nem véletlenül tartasz ott, ahol.
Hrzrasn (törölt) 2009.07.01 22:28:32
@hypochloride: "Simán csak arra céloztam, hogy azokból a 700-as Volvokból elég sok működik még ma is."

Persze hogy mûködnek. Minthogy szinte bármelyik másik, 80as években gyártott modellbôl is fut az utakon egy csomó.
Hrzrasn (törölt) 2009.07.01 22:30:14
@Shadowbull: "Minden bizonnyal. Ha lennel szives megcafolni oket."

Na ezen a ponton jön majd az, hogy egy senki vagy :)
Eljött az ideje, eladó a Camry. Ütött-kopott, de végtelenül jószándékú és megbízható, igaz barát. Sírva és nem szívesen engedjük el. Kicsit több, mint egy éve vettük, volt róla teszt, vettünk rá gumit. Egyszer elromlott a termosztátja. Kiszereltettem belőle egy rakás…..
Hrzrasn (törölt) 2009.07.01 21:09:04
Hrzrasn (törölt) 2009.07.01 21:18:51
@Bende Tibor: "eladtam a Subarut, amire bőven rá kellett fizetni a bankban"

Van egy internetes magazin, úgy hívják, hogy Totalcar. Ott egy csomó cikk szokott lenni arról, hogy nem szabad olyan, hosszú lejáratú, alacsony kezdôjû, horror kamatos hitelt felvenni, ami nem követi még az autó értékvesztését sem. Beleolvashatnál, néha egész értelmes dolgokat írnak benne.
A sztori nem kacifántos: mivel gazdája annak idején eladta lelkét a bajor ördögnek, így nem csoda, hogy pár E28 és E34 után, 850 ezer forintért hozzá került mai tesztalanyunk. Első körben atomjaira szedte (ennek persze – kellő tapasztalat híján – ne álljanak neki…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.30 19:58:43
@Tie: "De hát nincsen. Ha lenne, terepjárójuk is lenne."

Hihetetlen, hogy annyira segghülye vagy, hogy a jelek szerint huszadszorra sem bírod agyilag felfogni a különbséget egy terepre szánt, és egy közúti összkerékhajtás között.

Hogy kinek mi a "rendes", használati profiltól függ. Nekem pl az, ami 200 felett is íven tartja az autót, és képes összedolgozni a DSCvel, ugyanakkor felvisz a földúton a toszkánai nyaralómig.

Szóval játsszuk azt, hogy megtanulod, mi az a lamellás kuplung, mire jó és mi mindent tud az xDrive, aztán lehet visszajönni arcoskodni, hogy mennyire büfé vagy erôátviteli rendszerekbôl.

Néhány féltengely eltöréséért ugyanis még nem adnak mûszaki diplomát, azzal max nálatok a kocsmában lehet menôzni ;)
Hrzrasn (törölt) 2009.06.30 20:26:13
@Sabc: Sorry Charlie, no sale.

Az FA-dat átküldtem, használd egészséggel.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.30 20:29:16
@Sabc: Nem akarod megtartani az eredeti fényezést? És ha Alpinweiß lenne, mattfeketérôl lakkfeketére cserélt shadowline elmekkel? Mert olyan is van ám.
Belsőség Swiftes konzekvenciák 2009.06.29 17:55:00
Robertó és a Swift. A Swift és Robertó. Lassacskán visszatér minden a régi kerékvágásba, ülepszik az Autót Robertónak - mozgalom tömege által felvert por, lassan érlelődnek az első benyomások, születnek a tapasztalatok. Megkértem, írjon egy pár sort arról, milyen swiftesnek…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.30 19:10:58
@Bélabácsi: "Aki ma tanul vezetni egy modern - akárcsak alsó-középkategóriás - gépen, az nem tanulja meg a fizika törvényeit (ESP ? A Trabimon egy évig még diagonál gumik voltak, aki járt ilyennel az tudja, hogy csak egyvalamit nem tudott: tapadni...), aztán meghal egy friss jogsival."

Sajnos ez egy baromság. Pont az nyiffan ki, aki nem ismeri a modern autókat, és nem tudja, hogy az ABS pl nem rövidíti a fékutat, ellenben igen jól lehet manôverezni vele vészfékezés közben is. Az ESP meg kikapcsolható tanulás céljából, jó reggelt kívánok.
Belsőség Szeretni, igazán 2009.06.26 11:49:00
Bajban ismerszik meg az igaz barát, avagy olyankor válik el a szar a májtól, mondhatnám. Az autókkal is már csak így van ez. Vidám dolog autót vásárolni, az első boldog kilométerek, az ismerkedés izgalma, óvatosan parkolni a garázsban, jaj, csak meg ne húzzam. De ahogy…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.28 11:14:45
@Henry82: "akkor nekem is lenne egy tiszteletteljes kérésem, ne szóljátok le azokat akik az idők végezetéig manuálisan akarnak váltani"

Te tényleg ilyen nehéz felfogású vagy? Nekem manuális shortshift van az autómban, és mindössze annyit kértem, hogy akinek fingja nincs, mi fán terem a paddle, kussoljon a témával kapcsolatban.

"de nem mindenki buzul meg ezektől a mai ánuszrózsavakaró, magától gyorsulgató, fékezgető, de leginkább duplakuplungal váltogató "csodáktól""

Sajnos halvány fingod nincs, mirôl beszélsz. Mi a faszomtól gyorsulgatna meg fékezgetne magától egy VÁLTÓ?
Hrzrasn (törölt) 2009.06.28 13:53:56
@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: "A kézi váltót szeretik sokan? Senki nem szólja meg őket ezért. A baj ott kezdődik, mikor egyesek (99%-ban tapasztalat nélkül) leszólják a modern automatákat, és nem bírják elfogadni a másik véleményét."

Hiába magyarázod. Húszan, húsz formában, hússzor ugyanezt mondtuk el nekik, és továbbra is rendületlenül szajkózzák a faszságaikat tovább.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.28 13:59:27
@yard: Marha, ezen tíz percig röhögtem :D

Én a nap hátralevô részét a szar marketingszemét élménygyilkos paddle-ek csettegtetésével töltöm a hétvégére kapott autómmal a Kesselberg szerpentinjein, mindenkinek további kellemes szellemi maszturbációt kívánok :)
Nehézkesen haladnak a tárgyalások, és közben vészes sebességgel fogy az állami segély Vélemények az azonos című hírünkről...
Hrzrasn (törölt) 2009.06.26 08:55:40
@LAPoska: Elmagyaráznád, hogy szerinted milyen logika alapján tûnne el egy márka, melynek termékeire komoly kereslet van, és rendre jó helyezéseket ér el az eladási listákon?
Belsőség A létminimum VW-módra 2009.06.23 01:11:33
  Elég három henger és hetven lóerő? Elég négy méter és egy kisautó karosszéria? Ne arcoskodjunk, válság van.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Hrzrasn (törölt) 2009.06.24 22:40:49
@Shadowbull: Nem nyugtalankodom, sokan vannak elôttem.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.25 18:57:42
@Ciri: Nincs, az egy külön család:
en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine

A MINIkben W-s (idegen) motorkóddal szerepelnek. A Peugeot-oldalt nem ismerem, de ott is garantáltan nem BMW motorként vannak listázva :)
Hrzrasn (törölt) 2009.06.25 22:30:41
@12csab: Egy cég, mi rajta a vicces?
Szakmai ártalom. Amikor kiderül, mivel foglalkozom, már jön a menetrendszerű kérdés: és milyen autód van? Szerencsém van, ha laikus teszi fel, nekik a Volvo még mindig biztonság és svéd kockadizájn, de aki egy picit is konyít az autókhoz, annak jobb esetben is szánalommal vegyes…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.21 11:57:27
@Ratnet: Senki nem mondta, hogy a Folksam idiótákból áll, tanulj meg olvasni. Másrészt bármit meg lehet kérdôjelezni eltérô mérési adatok birtokában, te meg olyat ugyebár nem bírtál prezentálni. Harmadrészt, a törésteszt nem úgy mûködik, ahogy Móricka azt elképzeli (a gyártó betolja az autót a mindenható NCAP laborjába, és az majd eldönti, biztonságos-e az autó, avagy sem). Mielôtt az NCAP/ÖAMTC/ADAC megcsukná az autót, rengeteg tesztet végeznek el rajta, US-NCAP, US-LINCAP, JP-NCAP, US-LINCAP, AZT-F, AZT-R, IIHS-LS, IIHS-S, FMVSS216, FMVSS301, meg még az ördög tudja, mi mindent. Az, hogy a különbözô tesztek követelményei és pontozásai eltérôek, teljesen normális. Ezért aztán nem is lovagol senki a különbségeken, a hozzád hasonló frusztrált szerencsétleneket kivéve. (Ezért is hozzák nyilvánosságra a videókat, hogy a pontoktól függetlenül mindenki maga alkothasson véleményt, illetve lássa, hogy nem légbôlkapott az eredmény.)

És nem, az én tudásom a büdös életben nem fog felérni a karosszériatervezôkéig, de magadfajta okoskodó teherautósofôröknél mindenképpen több ismerettel rendelkezem.

Hrzrasn (törölt) 2009.06.21 12:22:10
Akit érdekel, itt utánaolvashat az acélfajtáknak:
www.worldautosteel.org/SteelBasics/Definitions/AutomotiveDefinitions.aspx

Az is látható, hogy pl az 1700MPa, ami a 80as években science fiction volt, ma már lassan elérhetô lesz.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.25 19:59:49
@kultúrpesszimista: Mi a faszomat akarsz azzal, hogy beszart egy alsópolcos Hotpoint hûtôszekrény? Jóhogy nem a 20 éves Szaratovoddal jössz, és ebbôl akarsz következtetéseket vonni a teljes iparra nézve. Beszart az olcsó fos? Micsoda meglepetés. Tetszettek volna Electrolux / Bosch / Siemens / Whirlpool cuccot venni.

Ja, hogy az drága? Szerinted vajon miért, Einstein?
Belsőség Megjöttek a könyveim 2009.06.23 17:15:00
Mi van, kaptál egy új latex búslakodót? – kérdezte Pista, és nem is tudta, milyen közel járt a perverz igazsághoz. Ha nem is dominaszett, de majdnem: izomautó-szakirodalom.Mióta megvettem a Cougart, egy kicsit vehemensebbé vált érdeklődésem a klasszikus izomautók iránt.…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.25 19:54:45
@sipike78: Szerintem vegyél egy 50 eurós szkennert, mert ennek a digitálkamerás cuccnak kurva szar a minôsége.
Egyelőre bizonytalan, hogy mi lesz a nyakig eladósodott sportkocsigyártó sorsa Vélemények az azonos című hírünkről...
Hrzrasn (törölt) 2009.06.23 22:31:26
@konti10: "Kínai lesz ez is."

Addig nem, amíg Ferdinand Piëch életben van. Zusammenwächst, was zusammengehört.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.23 22:32:26
@Seca81: Az oroszok meg az autógyártás, na ez a hét vicce.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.25 19:04:50
@Ratnet: "Már most is gyártanak ott Porschét."

Oroszországban? Kurvára nem. Honnan veszed ezt a faszságot?

"Dinnye aki azt hiszi, hogy a 'nyugati' világ (és gazdaság) örök és sérthetetlen."

Szerintem sokkal inkább az autóiparról szakértô teherautósofôrök a hülyék.
Belsőség Barmok a zebrán 2009.06.24 00:56:55
  Megszívtuk a sebességmérő kamerákkal és a fekvő rendőrökkel is, de nem tanultunk belőle. Aztán majd sírunk, ha az üres utcában lévő zebra előtt is harmincra kell lassítani vagy meg kell állni.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Hrzrasn (törölt) 2009.06.25 08:29:17
@Ciri: Ne szakércsé, jó? Ez egy ilyen különleges kivitel, ami kiégô izzókra nem indul :)

Egyébként ez annyira tipikus. Valszeg nála is az a 7 eurós biszbasz kapcsoló adta meg magát, a szervizes szájából meg 2 szóra emlékszik: féklámpakapcsoló, motormenedzsment.

A többit meg hozzáköltötte, hogy legyen mirôl szakérteni a kocsmában.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.25 13:18:28
@sipike78: Nem is fogsz. Egyetlen autóklub sem foglalkozik ilyen ökörségekkel, hogy mely autók volánjai mögött kik ülnek. Az ADAC Motorwelt nem a Blikk, baszod.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.25 14:26:53
@Ciri: Az apósom öreganyja az Osram mucsajröcsögei üzemének hátsó udvarát söpri, ezért aztán biztos forrásból tudom, hogy az egész az izzógyártómaffia összeesküvése. Nem vettél tartalékizzót? Nem mész sehova bazmeg :)
  Ahogy a parizerből is, autóból is a frissebb a jobb. De arra nem számítottam, hogy a Mercedes rögtön téliszalámit ad.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Hrzrasn (törölt) 2009.06.23 00:05:40
@vmaast: "Új vevőket kell megnyerni, ezért vizsgálják a gyártók a közízlést, és nem kizárólag a felhasználók véleményét. Ismered a szót? Piackutatás."

Ismerem, veled ellentétben. Ha pl az Audi új ügyfeleket akar szerezni, akkor a BMW-ügyfelek igényeit fogja megnézni, és leszarja, ki mit okoskodik a neten, vagy a Calibrások szerint milyen kéne legyen az új A5. Ezt úgy hívják, hogy célcsoport.

"Ha A Te véleményedet osztaná a Vw, akkor kb két modelljük lenne: a Golf, meg Passat."

Veled ellentétben én nem hiszem azt, hogy releváns a véleményem a VW számára, lévén, hogy még sosem vettem elsôkerekes autót. Egyébként se adj hülyeséget a számba, pont én írtam, hogy a Polo kifejezetten sikeres modell. Hogy miért, azt az a párszázezer ember tudja, aki megvásárolja évente, nem te.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.23 08:23:27
@Ratnet: "Látod, milyen kis frusztrált, személyeskedő provokátor vagy?"

Sajnos nem én vagyok kettônk közül a frusztrált pöcs, nekem senki autója nem fáj ;)
Hrzrasn (törölt) 2009.06.23 08:31:29
@vmaast: "A közízlést pedig nem Tökölön vizsgálják, hanem Tokyo-ban, Frankfurtban, ha hallottál már ezekről a városokról ;-), vagy más motorshow-k alkalmával."

Ahogy azt Móricka elképzeli. Hány Polo, vagy Swift koncepcióautót láttál már a motorshow-kon? Mint a neve is mutatja, show :) (és ott sem téged kérdeznek meg, hanem a médiavisszhangot figyelik)
Tokiót nem tudom hol van, de remélem Makuhari mond valamit ;)
Következő sztorink első fele játszódhatott volna akár 1979-ben, mondjuk egy kiskörúti cipőboltban is. Néhány apró, járulékos motívum azonban kiemeli az Alföldi papucs cserzőanyag-illatú, cúgos cipős boltieladó-nénis, unott világából, és a mába helyezi át. Egyik, hogy…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.20 09:47:25
@s60d5: A mûszaki mindenhol fixáras, mit akarsz ezzel? Majd ha már hívtál életedben egyszer is mesterembert, cseréltettél hengerfejtömítést, taníttattál/óvodába járattál gyereket, igénybevettél nem ingyenes fogorvosi szolgáltatást, tagja voltál bármilyen sportklubnak, jártál rendszeresen szórakozni, akkor majd beszélgetünk az árszínvonalról.

A 600 font meg havi 200.000. Ez egyben azt is jelenti, hogy 4-600.000 Ft kauciót kellett letenned. Ezeket szintén nem a kelet-európai fizetésekhez méretezték.

Megismételném újra az eredeti kijelentést: aki azt hiszi, hogy Londonban kukásként jobban fog élni, mint Budapesten bíróként, kurva nagy tévedésben van.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.20 09:54:18
@AntiDr. DD: "Szóval budapesti viszonylatban ez sajnos nem városi legenda. Jellemzően a felkapottabb szalonokban, üzletekben dívik, ahol sznob eladók vannak. :("

Elhiszem, hogy ez bizonyos helyeken így megy, te viszont azt hidd el, hogy az igazán komoly helyeken akkor is rezzenéstelen arccal szolgálnak ki, ha strandpapucsban mész be. Ruházat alapján a pénztárca tartalmát becsülgetni, ôsi román szokás, és amatôr dolog.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.20 10:03:31
@AntiDr. DD: "És szó nincs arról, hogy azt vallanám, "fényesre kell nyalni a hátsóját". Aki Ügyfél oldalról így áll hozzá, az szomorú."

Sajnos ügyféloldalon is vannak tahók, barátkozz meg a gondolattal. Mégsem hajthatod el a faszba, mert ezzel nem csak ôt hajtod el, hanem azt tíz másikat is, akiknek elmeséli (esetleg kiszínezve), hogy mekkora szemét aljas bunkó voltál. A tíz másik viszont nem volt ott, hogy meg tudja ítélni, mi történt, nekik csak annyiból fog állni a sztori, hogy ott nem szabad vásárolni, mert kibasztak a Bélával.
A BMW E60 M5 kétségkívül egy ikonikus penge verda. Vegytiszta vérvonallal, erős motorral, játékos futóművel. Az M divízió még rossz autót nem csinált és egy-egy példány birtoklása bizony a tulajdonos társadalomban elfoglalt pozícióját is jelzi. Ám előfordulhatnak olyan…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.17 21:06:52
@Kuss3: A cikkben aranyozás szerepel.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.18 21:47:50
@Érdekes: "Véletlen sem zavar, h fólia van rajta?"

Nem zavarna, ha megmutatnád, hogy hol írják, hogy fólia.

De az is érdekelne, hogy milyen fóliával lehet pl ilyen hatást elérni:
1.bp.blogspot.com/_pkxShl18rXE/Sg7YiWorPQI/AAAAAAAAAQQ/EZfCRvwTiMU/s1600-h/Pooaoo5.jpg
Hrzrasn (törölt) 2009.06.18 21:52:16
@series_one: Szerintem meg a te öreganyádat, te prosztó.
  Ön sokat autózik? Drága kocsija van? Elképzelhetőnek tartja, hogy jobban jönne ki anyagilag, ha eladná, és taxival járna?  Vélemények az azonos című írásunkról...
Hrzrasn (törölt) 2009.06.17 14:15:04
@kolbászoszsömle: Bizonyos emberek szeretete öl, butít, és nyomorba dönt.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.17 21:38:19
@loláb: Fogsz egy rendes erôkarral rendelkezô nyomatékkulcsot, és nem lesz ilyen gondod. Nehogy már egy "autóbuzi" azon rinyáljon, hogy pénzbe kerül a kerékcsere, mert ô egy nyamvadt kereket nem bír levenni.
  Pár éve még a város egyik megmenőbb kereskedésének számított, ma már csak szervizként vegetál. A Chevrolet-Opel Horvath és pórul járt ügyfeleinek története.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Hrzrasn (törölt) 2009.06.16 23:15:54
@bigpond: Hankiss sajnos hiába mondja meg a frankót, míg a tömegek fejében magától át nem billen a nagy piros kapcsoló.

Egyébként ez is jó:
index.hu/velemeny/jegyzet/feltud070321/
Hrzrasn (törölt) 2009.06.17 00:42:57
@Mk412: "A helyzet az, hogy nincs főnököm, így önszorgalomból dolgozom éjjel."

Tehát önként vállaltad a szopást.

Akkor most konkrétan mi a panasz?
Hrzrasn (törölt) 2009.06.17 08:35:29
@Mk412: Nem csesztetlek, de önként vállaltad, senki nem tartott pisztolyt a fejedhez.
Belsőség Heti merítés 2009.06.14 19:02:00
Az egész a Csikós Zsolti miatt lett Kezdtem unni a három éve hajtott pöpec kisautómat, amiből már kibogarásztam a hibákat. Tankolás, olajcsere, szűrőcsere, semmi szerelés... élet ez? Vágytam valami másra. Katonai V8 15 év állás után fogtunk bele a felújításába. Voltak…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.14 22:46:33
@lapa: "hát a halálcsillag az sehol sincs ahhoz a látványhoz képest"

Képet!
Hrzrasn (törölt) 2009.06.15 08:15:26
@lapa: Nagyon szét volt berhelve, vagy mitôl volt olyan szörnyû a látvány?
Hrzrasn (törölt) 2009.06.15 10:47:57
@bervas: Tudom használni a guglit, Einstein. Az adott autó motortere érdekelt volna, hogy mi volt benne olyan szörnyû.
Videós kollégánk, barátunk, Robertó érdekes átalakuláson ment keresztül az utóbbi hónapokban. Pontosabban nem ő, hanem a státusza minálunk. Régebben, amikor felcaplatott hozzánk a videórovatból, mindenki köszönt neki, á helló, komesztáj, mi van veled, mikor vágunk, satöbbi.…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.12 20:56:56
@kolbászoszsömle: Fizikai munkával töltöttem a nyarakat 14 éves koromtól. Mi a faszomat akarsz tulajdonképpen?
Hrzrasn (törölt) 2009.06.12 23:17:39
@anyahajókabinajtóhajtogató: "Annyi remek öreg kockavolvo van a piacon"

Azokat tankold te :)
Hrzrasn (törölt) 2009.06.13 22:31:23
@RoFä: ...mint ahogy neked sincs közöd hozzá, hogy mihez szólok hozzá. Már elnézést.
Összeszámoltam, hogy ebben a szerkesztőségben hány Toyota van. Négy. Rettenetes. Még jó, hogy ott van Winkler Tehene és TéZé Hacsirokuja, ezek talán tudják ellensúlyozni a Balázs Viktor Versója és az én Avensisem által sugárzott masszív szürkeséget. Mert a használós autók…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.12 20:21:18
@Tomchy: Csak mûanyagra ne használd. Rozsdaoldó van benne. (Fémre szuper.)
Hrzrasn (törölt) 2009.06.13 09:30:28
@magaslaci: Kapd szét, és tegyél öntapadós zajcsillapító filcet a releváns helyekre.
Belsőség Öregkor jó kór 2009.06.11 10:58:00
Hetvennyolc veteránautó, Balaton-Felvidék, napsütés, la dolce vita, és szól a rakenroll. Nagyjából ennyiben foglalható össze az idei Balaton Classic hangulatát meghatározó ingeregyveleg, meg persze volt egy rakás, századmásodpercre teljesítendő, kijelölt szakasz is, ami csak…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.12 15:20:19
@malenykij polgar: "Bemegy az ember a MB-kereskedöhöz, közli az alvázszámot és negyvenéves modellekhez is van alkatrész."

Minden nagyobb gyártónak van HTKja, és a Mercedes messze nem az egyetlen, aki még Classic Centert is tart fenn :)
Hrzrasn (törölt) 2009.06.12 15:36:05
@Riasom: "de a valamikori keleti blokkban készült autók már újkorukban is sokszor csak a (már akkor elavult) nyugati típusok koppintásai voltak, gyatra kivitelezésben"

Bizony, a lopott cuccokon nagyon nincs mit szeretni. Sôt, az Opel-motoros Moszkvicsok kapcsán az elsô asszociációm az, hogy ott rohadjon el mind, ahol van.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.13 00:17:58
@qualitaet: Egy másik francia rácslámpás:
paulrobbins.net/lane/lane_2745.jpg

Panhard et Levassor Dynamic

Belseje is elég szürreális:
paulrobbins.net/lane/lane_2739.jpg
Belsőség Szív és statisztika 2009.06.10 01:39:00
  Ebbõl a cikkbõl lényegében egyvalami derül ki. Autóért rajongani sokféle módon lehet, és voltaképpen majdnem mindenkinek igaza van. Autós cikket viszont csak egyféle embernek érdemes írni.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Hrzrasn (törölt) 2009.06.11 16:57:08
@qualitaet: "A gutaütés kerülget attól, hogy a gagyi tépőzár már 60 ezer km körül teljesen elfáradt, emiatt a folyton előre csúszó szőnyeg első sarkai visszahajolva "megszamárfülesednek"."

Amit egyébként csak a legocsóbb teszkós szônyegek csinálnak :)
De van állítólag egy szônyeg, ami a régi vastag velúr (arról ismered meg, hogy nincs benne préselt szegély), csak senki nem tartja, mert drágább, mint a City.

"Amiatt szintén dührohamot kapsz, hogy kirázás utáni visszatételkor pontosan kell "célozni", hisz a tépőzár miatt már nincs mód igazgatni."

Elôbb elöl kell bepozicionálni a gázpedálnál ;) (Akkor viszont be kell hajtogatni a tépôzáras végét a karok alá, mert mozgatni már nem tudod.)

"Vettem én újat is de attól még a padlószönyeg felöli tépőzár-rész ugyanúgy kopott maradt ,két-három hónap után minden kezdődött elölről..."

Én simán visszavittem, szó nélkül kicserélték. Az új már tartott, és - guess what - 2 plusz tépôzáras tárcsa is volt benne. A kulcstokkal hasonló gáz volt, valami szétmálló fos bôrimitáció volt, amit helyette adtak, már a régi vastag bôr volt. (Az autóhoz sajnos alapból már nem jár, régen azért legalább az egyik kulcshoz adtak.)

"A műnyag szőnyegpatentek valóban törögettek régen. Vettem tíz darabot anno, szorítóalátétestül (asszem kemény, DM 1,40-ért pro stück) oszt'évekre el volt a kérds boronálva."

Nekem is volt egy nejlonzacsiban vagy egy tucat a csomagtartóban :)

Hrzrasn (törölt) 2009.06.11 21:58:15
@vmaast: Üdvözlök én is mindenkit, aki a prózai pénzügyi okokkal való szembenézés helyett elméleteket gyárt arra, miért jár egy 12 éves rommal :)
Hrzrasn (törölt) 2009.06.12 10:39:54
@SsPL71: "A legendásan megbízható japán márkák, megbízhatósága a távol-keleti kultúrára, társadalmi berendezkedésre vezethető vissza. Az élete és a család jövője múlhat azon, hogy a munkahelyén hogyan teljesít az ürge."

Ez egy hülyeség. Ez egyedül a gyártástechnológiára és az egyszerû, konfigurálhatatlan, nagyobb innováicóktól irtózó konstrukciókra vezethetô vissza. (Találni szart bôven ott is, elég ha a Nissan vagy a Mitsubishi háza táján szétnéz az ember.)

Az élete nem múlik semmin, a japán munkaadók nem szamurájkarddal mászkálnak, ilyen ökörségeket ne hordjunk már össze. A családok jövôje meg a bolygón mindenhol a keresôktöl függ, de állásrovat szerencsére minden újságban van.
Belsőség Sör, virsli, tuning! 2009.06.10 11:37:00
Évente egyszer kitör az őrület Wörth-i tó partjára telepedett, békés községekben és kisvárosokban. Ebben az osztrák, közelebbről karintiai kisrégióban tartják ugyanis minden tavasszal a legnagyobb európai Volkswagen-találkozót, amelyen természetesen a konszern többi márkái…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.11 11:19:50
@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Ott azért még nem tartunk :)
Toyota az elsô, GM a második, 9 millió körüli darabszámmal, a VAG bár a harmadik helyen, de 6 millió körül.

Amiben viszont világelsô a VAG, az a világon legtöbbet gyártott autó, a Golf személyében (asszem valami 22 millió).
Hrzrasn (törölt) 2009.06.11 11:55:40
@Tipo16v: "nemhiszem hogy azért csinálták mert nincs pénzük."

Ja, itt mindenki gazdag :)
Hrzrasn (törölt) 2009.06.11 16:02:09
@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Nincsenek még 2008as számok:
oica.net/category/production-statistics/2008-statistics/

2007es van:
oica.net/wp-content/uploads/world-ranking-2007.pdf

Kizárt, hogy azóta a VAG 50%kal megemelve termelését, elôrázott az ingujjból évi 3 milliót.
Belsőség Heti merítés 2009.06.07 18:00:00
Élményautó Borzalmasan öncélú egy vas: nagyon látványos és stílusos, ezért cserében jó ha az ember hozzászokik, hogy szűk, olaszmajom pozícióban ül, 120 fölött a menetszél lobogtatja a fület, nincs csomagtér, nincs rugózási komfort. Ezek azonban szigorúan részei a Nagy…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.10 23:41:04
@Kovbandi: "Az egésznek annyi volt a titka, hogy a pendrivera felrakott mp3 zenéket kb 192-200 kb/s-re felkonvertáltam."

Nekem alapból 192kbit-es az összes MP3am.
Felkonvertálás amúgy hülyeség, nem javít a minôségen. Eleve azon a bitrátán kell rippelni.

A transzmitter nem csak az átvitel módja miatt szar, hanem azért is, mert a tövény korlátozza a jelerôsséget. Próbálj majd ki egy gyári rendszert, és ívben fogod elhajítani azt a szart.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.10 23:44:29
@Kovbandi: "A hangminőséggel semmi gond, jó pár ember használja körülöttem, hallottam a hangzást. Bár lehet, hogy nekem hitványak az elvárásaim."

Ha ütnének se tudnék különbséget tenni egy 128kbit-es MP3 és egy 192kbit-es MP3 között, de a ratyi transzmittert bármikor meghallom a gyári Alpine fejegységgel. Szokol rádión lehet hogy nem hallani :)
Hrzrasn (törölt) 2009.06.10 23:48:18
@Ciri: "egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hányan kérdezték illetve érezték fontosnak ezt a tartozékot."

Most még. Itt már nem nagyon adsz el autót ilyesmi nélkül, mert már az óvodásoknak is van iPod-ja.

"Nem baj, hogy nincs benne normális klíma sem, meg légzsák, de múúltikormány az van !!"

Tegyük hozzá, hogy pár éve még azok fikázták habzó szájjal*, akik most menôznek vele :)

*: "ha tekerem a kormányt, úgyse lehet kezelni" :DDD
Emlékeznek még tán, nem is olyan régen történt, hogy ellopták Robertó Honda CR-V-jét a házuk előtt, korán reggel, a térfigyelő kamera alól. Nincs is ebben semmi különös, Budapesten reggelente többen is ébrednek úgy, hogy aznap nem autóval indulnak a munkahelyükre, bár ekkor…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.08 19:37:09
@Isgyu: Nekem sincs egyetlen típusidegen elem sem az autómon. Még ablaktörlôlapátból és samponból/viaszból is gyárit veszek.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.08 23:35:33
@malenykij polgar: A Landesbank magánemberek pénzével gazdálkodik.
Neked is javasolnám elolvasásra a Die Welt cikkét.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.08 23:43:03
@elmoro: "tudhatnád, hogy a rovernek, mint az előtte becsődölt többi angol márkának az országon belüli autógyártási rendszer káosza és "házon belüli" versenyhelyzetei és érdekellentétei tettek be."

Hülyeség. Ezeket egy Pischetsrieder kaliberû menedzser meg tudja oldani - a fos minôséget, elfordult vásárlókat, elbaszott konstrukciókat viszont nem. Rádásul a "körülmények áldozatait", ahol lenne értékelhetô és felvásárolható know-how, nem 3 fruttiért veszik meg, KÉTSZER IS. A szabad piacon azért adnak lószart, ami lószart ér.

Mit is mondtál, szakértô úr, hány modellt is vittél már SoP-be? :))
Ó, miért? Miért? Mikor a szerkesztőségben már így is BMW-buzinak vagyok kikiáltva? Mégis pont velem történik meg, hogy TéZé – micsoda merénylet – a könyöklőben turkált, míg álltunk a rakparti dugóban ma reggel. Egy 15 000 kilométert futott, sokmilliós autóban. Én…..
Hrzrasn (törölt) 2009.06.06 10:18:16
@Ciri: Emberi mulasztás kizárt. Átadás elôtt is átnézik, és a gyárban is kinyitják, amikor befûzik az AUX aljzatot.

Ez szét lett baszva. Ha ez egy, a technika iránt valamelyest érdeklôdô autós újság lenne, nem pedig egy hangulatkeltô bulvárszemét, akkor most az következne, hogy elviszik egy szakszervizbe, szétszedetik, dokumentálják, cikket írnak belôle.
Hrzrasn (törölt) 2009.06.07 21:03:39
@Mioporfeszosz: "Csakhogy a hatalmas EXTRAPROFIT miatt"

Olvass már el egy éves pénzügyi jelentést, te segg. 1-2 kivétellel sehol nincs 10% felett a nyereség az autóiparban.

Milyen extraprofit, te istenbarma?
Hrzrasn (törölt) 2009.06.07 21:09:04
@Mioporfeszosz: "SB ha kettönk közül valakinek egyáltalán nincs fogalma a kocsikról, és csak szterotípiákat puffogtat, az kizárólag te lehetsz."

El vagy te tájolva, hülyegyerek. Tudod, van itt néhány ember, akiknek konkrétan az a szakmája, amirôl te az index fórumon csak szakérteni *próbálsz* :DDD