Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Wazzup

0 bejegyzést írt és 128 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Euroring, időmérés, két eltökélt majom és két kicsi, de erős Alfa. Nincs más megoldás, csak a verseny. Házon belül állítottuk egymással szembe őket. A 155 lóerős Mito új, erőtől duzzadó és modern, de vajon megállja-e a helyét a sokat látott, ordas 150 lóerős 145 QV-val…..
Wazzup 2009.05.05 01:30:55
@megint: Szerintem egy Alfás cikkhez nem tartozik hozzá a BMW, semmilyen formában! Nem is értem azokat akik csak fikázódni meg hasonlítgatni tudnak. Minek szól az ilyen hozzá?


UI: @Wazzup:
Wazzup 2009.05.05 17:01:59
@gzp: Meg lehet azt olcsón úszni még NGK-ból is, szerintem akinek kell mind betudja szerezni márkaszervíz árak alatt. Mondjuk tényleg nem olcsó, én most állok váltó - motor olaj, olaj - levegő - pollen szűrő csere előtt, és tuti lesz 35. Max ennyiből a gyertya is megvan... Ami TS-be necces az a vezérlés szerintem, feszítő - vezető görgő, bordás - hossz szíj... Nah az izmos költség. (meg a futómű alkatrésztek magyar utakon való széthullása és állandó cserélgetése, persze külön szilent-vételi lehetőség nélkül) XD
Belsőség Kezdődik 2009.04.15 14:08:00
Úgy tűnik, végre ténylegesen beköszöntött a jó idő. A tavaszi nagy rajzáskor nem csak a motorosok és bringások, hanem az autósok is mozgolódnak, egyik találkozó követi a másikat, kisebb-nagyobb sikerrel, összeröffennek a cimborák egy kis tárcsáshúsra, hideg sörre. Mi is…..
Wazzup 2009.04.15 19:12:20
@Rob164Q4: Szerintem nincs olyan hogy divatalfás, vagy ha van akkor mind az! Alfázni életérzés, és az 1.6os TS-nek is olyan feelingje van a fúvószenekar miatt, amilyen egy Opelnak vagy VW-nek soha nem lesz. Szerintem egyedül azok az alfások lógnak ki az alfások közül, akik bután néznek ha az ember villog vagy int nekik mert nem értik, de az ilyenek szerintem nem is jönnek talikra.

@AtoszMester: Azért én a 8C-k meg Brerák előtt is leveszem a kalapom.
Sajtóközlemény Zörög a haraszt 2009.03.31 12:50:00
Kezdődik? A „Reményeink szerint...” soha nem jelent jót. Véleményük mai cikkünkről. SAJTÓKÖZLEMÉNY A CSIKI-BEGE CÉGCSOPORT AUTÓS CÉGEINEK CSŐDVÉDELMÉRŐL A Csiki-Bege Cégcsoport autós cégei (Csiki-Bege Kereskedelmi Kft., Csiki-Bege Autoplaza Kereskedelmi Kft.,…..
Wazzup 2009.04.01 13:26:17
  Az elmúlt évtized európai autós életének egyik legfontosabb fejleménye, hogy egy mai kisautó sokkal biztonságosabb, mint egy 20 éves középkategóriájú limuzin. Ez nagyrészt az Euro NCAP töréstesztjeinek köszönhető, de a politikájuk mostanában nagyon fura. Vélemények…..
Citroen Kacsa, Mini, Renault R4, Volkswagen Bogár, Mercedes G-osztály – tudják mi közös bennük? Valamennyien egy kis kasztba tartoznak, a harminc éven túl azonos műszaki alapokra gyártott autókéba. Igen, a G-osztály is túllépte az autómatuzsálemi kort, első példányai…..
Wazzup 2009.03.20 00:28:31
@Tomchy: "Ja, és 17 mFt-nál indul." A H1 (amiről eddig beszéltem) egész pontosan 25.5 milla volt nemrég alapáron... :D Azt lehet kivinném még terepre is! :) G-Merci vagy H2? Betonjáró divatterepjárók városi gangsztereknek, csak militárisabb külsővel mint egy Q7 vagy X6.

@Lipi1945: "Kilóg az az amcsi terepjárók, SUV-ok közül is" Láttál te már Ford F650-et??? Mert a Hummer kb felállhat a platójára, mint a felénk rohangáló pickupokra egy quad vagy jetsky.

Mellesleg akinek a méret a gond, ott a H3 is, pont az ilyen G merci félék ellen, mondjuk az már tényleg hobbiató kategória, de legalább kicsi! (Azis jobban kéne egy G-nél) :)
Wazzup 2009.03.20 12:21:32
@kukaberci: Majd ha valaki ráragaszt egy merci csillagot az orrára, Cs.Zs. meg másnaposan azt hiszi valami új koncepció autó! (amit eddig észre se vett a stutgarti szemellenzőjétől) :) :)
Belsőség Válságmentes övezet 2009.03.12 17:56:00
Gyulavitéz egyik barátja, Marjai Péter Genfben járt, és leírta, milyen volt a szalon látogatói szemmel. Nem sajtónapon volt ott, hanem a hús-vér érdeklődők látogatói napján, és megírta nekünk, hogy mit látott. Illetve, annak egy részét, azt, amit érdekesnek talált, hiszen…..
  Érint is a dolog, meg nem is: családomban csak sárga környezetvédelmi plakettes autók vannak, de szinte sose megyünk a Hungária-gyűrűn belülre velük, ha igen, csak azért, mert kicsit talán gyorsabb. De ez a rendelet kiverte a biztosítékot. Utánaeredtem, amatőr módszerrel…..
Wazzup 2009.03.06 12:25:01
@lanciabacci: Ha bent laknék a város szívében, méginkább helyeselnék. Nem az a lényeg hogy kintebb lakom (szerencsére), hanem az hogy zöld matricás az autóm, nem is emlékszem rá mikor volt utóljára katalizátor nélküli autóm. Biztos megszívta pár ember ezzel a rendelettel, de szerintem jó irányba léptünk, csak túl kicsit. Látszat intézkedés, és sok mindenen biztos nem fog változtatni, de ennél többre nemigen futotta. Ígyis kb az első rendelet vagy törvény, ami az elmúlt 6-7évben értelmesnek mondható.
Az Insignia bejött. Tetszik vagy sem, de bejött. Mark Adams és fiai kitűnő munkát végeztek. Ideát, Európában. Tetszett nekünk, tetszett a briteknek, sőt (és ezt a pontot jegyezzék meg) tetszett az amerikaiaknak. Az edmunds.com rajongott érte („Mind a beltér, mind a külső…..