Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bone

0 bejegyzést írt és 41 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Ezt az autót a konszern alapítója, Walter P. Chrysler készíttette a New York-i székhelyű LeBaron karosszériaépítőnél a felesége, Della Viola Forker Chrysler részére. Az alapot egy szériakivitelű C15 Imperial adta, de a tűzfal mögötti rész teljesen egyedileg készült. Az autó tengelytávja 140 inch…..
bone 2021.05.21 18:14:12
Azt mondta Puzsér Róbert egy tévéműsorokról tartott beszélgetésen, hogy a Való Világ jól össze volt rakva, és ugye már ez is elég meglepő, mármint az, hogy Puzsér egy ilyen agysejtpusztító szellemi toprongyot, mint egy tévés reality, bármilyen értelemben véve is pozitív…..
A Homár mostanában nem látott utalványt, így az országos tudományos kísérlet alanyaira marad, hogy megválaszolják naiv ügyfél költői kérdését: SPAR, 498 Ft fizetnivaló, 500 Ft-os Erzsébet-utalvány: azt nem lehet, a pénztárgép nem engedi, vegyek még valamit, vagy fizessek…..
bone 2013.01.29 22:42:14
TComment A zöld Merga titka 2012.07.15 10:32:00
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Kedves Robi, tisztelt egybegyűltek! A korábbi nagy sikerre való tekintettel újból a gépteremből jelentkezem. Majd’ egy hónap telt el azóta, hogy bő lére eresztett életjelet adtam magamról. Azóta sok minden történt.Az országot leminősítették, a gázolaj literje 430 forint…..
bone 2011.12.04 16:37:51
@gyvy: Hm. Kb. bárki.
Köpni-nyelni nem tudok, teljes mértékben osztom a Hírszerző véleményét: "Őszintén szólva alábecsültük ezt a történelmi festmény-történetet. Azt gondoltuk, hogy komolykodó, modoros historizáló festmények készülnek majd. Ezzel szemben tanácstalanul állunk ezek előtt a…..
bone 2011.11.07 18:07:49
@DArchAngel: Mindig van lejjebb és mindig van az a pénz!
Egy német humorista (e két szó egymás mellé írva már önmagában elég abszurd) pár éve azzal kergetett őrületbe egy mit sem sejtő Ferrari-kereskedőt, hogy mindenáron vonóhorgot és tetőcsomagtartót akart vásárolni. A közönség derült, hisz’ mindenki számára…..
„Egy kép többet mond minden szónál.”, írta Sabc, de valójában két képet küldött. Ezeket. Ez még úgy is jól néz ki, hogy nem rakom mellé az ilyen volt-dokumentációt. Száz szónak is egy a vége, a Cougar futóműve és féke elkészült, fém fékcsövestül,…..
bone 2011.10.09 18:11:07
@ommm: Nincs mundér, amelynek becsületét védenem kellene. Nem vagyok a Báró csapatában, sőt.
Csak tudom, hogy egy öreg gömbcsukló, ami még használható - nos, az előbb-utóbb tönkremegy.
Mint az új is.

Mivel naponta csinálok ilyesmit, tudom, hogy az Amerikából boltban vett gömbcsuklók általában fél évet SE mennek el itthon.
Nem ilyen utakra vannak gyártva.

Az itthon készített csuklók jobbak sokkal.

A LB építős csapat. Nem szerelős csapat.
W. építtetni akart, ha jól csalódom.
Nem szereltetni.
Ha egy alkatrész az adott pillanatban jónak ítéltetett, a cseréje nem indokolt.
Ha később megszopósodik, természetesen cserélni kell.

De nem is értem, kétszer $8.15 összegről beszélünk, ami már-már nevetséges a vita szempontjából.

Gondolja bárki, hogy ennyi fing szar összegért bárki bennehagy két fos gömbcsuklót?

Én erősen kétlem.

Ami az amerikai autózásban kurvajó az az, hogy mindent megkapsz szaré-húgyé polcról, négy napos szállítási határidővel.

Egyébként Bárót még soha nem láttam, kölyköt is csak párszor, akkor is vagy Ő volt részeg, vagy én, vagy mindketten.
bone 2011.10.09 18:14:53
@ommm: Nem nagyon igazodok ki itt, kérlek, mutasd már meg nekem azokat a képeket, amik még azelőtt készültek, hogy új került volna bele! Köszi.
bone 2011.10.09 21:31:05
@Rocko-: Tehát a motor és váltó az szerelés.
Nem építés. Okés.
Mindig a legszörnyűbb rémálom válik valóra, főleg, ha öreg Mercit vesz vagy ad el az ember. Ott ült a sámliján a műhelyben, jó mélyre leszívta a cigit, mint mindig, amikor a gondolatot szó követi majd. Közben a lábával egy automataváltót billegtetett, a nyári vihar előtti…..
bone 2011.09.03 20:48:16
bone 2011.09.03 21:40:52
@Rocko-: Bende esetét nézve nem lenne igazad, ami után járnod kellene.
bone 2011.09.03 21:45:02
@Ben Franklin: A szakértők mondták, hogy szar a motor.
Innentől miről beszélünk?
Áprilisban volt egy történetünk, hogy a Pizzafutár.hu túlvállalta magát kuponilag, és szinte alig tudják teljesíteni az előre kifizetett pizzarendeléseket. Zsoltnak például egyáltalán nem sikerült beváltania, minthogy közben az étterem "technikai okok miatt átmenetileg nem…..
   Az autóm igazán szép, "Sand" színű belső kárpitos. Ez a "Sand" körülbelül világos krémsárgát jelent. Még 9 évesen is igazán gyönyörű első ránézésre.     A kárpitot sajnos az autó előző gazdája nem ápolhatta…..
Tartsanak velünk az egyik legextrémebb sportfajtába – az újautó-fenntartás izgalmas, bugyogó, zűrös poklába! Kommentelje az azonos című írásunkat!..
bone 2011.03.23 11:15:43
@egeresz:

A számítógépes analógia rossz.
Te azonos használati értékre kalkulálsz, tehát a szar gépet feljavítod a jó gép teljesítményére, így azonos teljesítményű gépeket vetsz össze.
Ergo a használati érték számodra a fő prioritás.

NOs, az autóknál nincs ilyen, mivel a használati értéke egy használtnak pontosan ugyanannyi, mint a vadonatújnak.

Ne kotlát hasonlítsunk egy makulátlan újhoz, nanem egy makulátlan használtat az újhoz, azonos felszereltség esetén.

Rossz a példád.
bone 2011.03.23 11:17:00
@bone:

Még egy.

A megszerzett tudás ami a fejedben van, nincs betéve egy kis fiókba, amit kizárólag akkor húzol ki, ha használni kell.

Az mindig ott van készenlétben, ha kell, használod.

Többek közt ezért sokkal jobb okosnak lenni, mint hülyének.
Miért nem lessük el a szomszédoktól a jó megoldásokat? Senkinek nem fájna a csererendszám vagy a szezonforgalmi. Vélemények az azonos című írásunkról...
bone 2011.03.10 21:49:18
@laverdasfc: Homonyik Sándor volt az. :-D
Belsőség Bazi nagy magyar lagzi 2010.11.24 06:40:00
Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé. Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
bone 2010.11.24 11:40:08
Én hajlamos vagyok a többi közlekedőt akadálynak tekinteni.
Tehát nekem nem partner a többi autós-motoros.
Miért lenne az?
Pont olyan közlekedő, mint én.
A közlekedésben egyetlen célja van.
Mielőbb elérni a célállomását az általa vezetett járművel.
Éppen ezért tökéletesen felesleges partnerkedni.
Mindenki kerülje ki a másikat, haladjon a lehető legnagyobb tempóban, amit a biztonságos közlekedés lehetővé tesz.

A nyugati közlekedéskultúra alátámasztja a vélekedésemet.
Senki nem udvariaskodik a másikkal, de nem is vindikálja magának a jogot, hogy a másik előnyét elvegye.

Gondoljunk csak egy egyszerű forgalomtechnikai történésre, a cippzár elvre besorolásnál.
Nyugaton egyik innen, másik onnan.
Mert ez a leghatékonyabb.
Nálunk?

Senki se jöjjön be elém, a lúzerek várjanak egy másik lúzert, aki hajlandó lesz veszíteni kilenc másodpercet az életéből, hogy beengedjen maga elé valakit!

A cippzár-elv tökéletesen modellezi a közlekedési kultúrák közti különbséget.

Ez a tötymörgőkre is igaz.
A tötymörgők nyugaton a külső sávban autóznak.
Teszik ezt azért, mert tisztában vannak azzal az egyszerű ténnyel, hogy a lassú autók a külső sávban haladnak, hogy a gyorsabbak haladhassanak.

Az önjelölt dreddbírókat hamar móresre tanítják kint.

Itthon hányszor fordult elő, hogy a belső sávban villogtam egy - igaz, szabályosan - haladó autósra, ő meg mutatta az ötvenet a kezévvel.
Hát ne mutogassa!

Ha én haladnék, elvárom, hogy ne akadályozzon ebben.

Ha akadályoz, akadályként tekintek rá ismét.
Nem partnerként.

Tényleg, csináltatok matricákat, hogy NEM VAGY A PARTNEREM! :-)
bone 2010.11.24 12:00:20
@kafferbivalybalamber: És?
Akkor a belső sávba kell haladnod akkor is, ha ezzel feltartasz másokat?
Ha a panelház lépcsőházában botorkálsz felfelé ét mankóval, nem engeded el a lépcsőfokokat kettesével szedő fiatalokat?
A Blikk olvasója a busás, tízezer forintos vérdíj elnyeréséért lefotózta Hunvald György, a volt erzsébetvárosi polgármester autóit, melyek egy Garay téri teremgarázsban porosodnak. És ez jó. A gyűjteményeknek örülünk. Hogy melyik gazdag embernek milyen órája van, hidegen…..
A Cougar alakul. Avatatlan szemlélő azt mondhatná, hogy állandóan szerelőnél van, de ez csak az ő optikai csalódása. Néha szerelőnél van, és abból írok egy posztot, de azokról a napokról, amikor egész nap a Cougarral jöttem-mentem, nem írok. Amerikában sincsenek minden…..
Gyorsan essünk túl a nehezén: a III. Oldtimer Expót most hétvégén rendezik, szombaton reggel 9 és éjjel 11 óra között, vasárnap szintén kilenctől délután hatig várják a látogatókat. Négy éves kor alatt ingyenes a belépés, gyerekeknek 12 éves korig 900, e fölött pedig 1800…..
bone 2009.04.18 17:42:27
@nyelv-ész: Cougar és Galaxie
Ha már nyelvész... :-)
Ősz óta pang az autópiac, a használtautókat is egyre nehezebb eladni. Péter is hiába kínálgatta kétajtós, 1981-es Oldsmobile Cutlass kupéját, fél éven át nem jelentkezett komoly vevő. Januárban elhatározta, hogy tombolán értékesíti az autót. – Internetes hirdetésben…..