Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Mr. Cool

27 bejegyzést írt és 225 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Immár 15 éve van nálam az 500-as, és azóta folyamatosan reszelek rajta (vagy teszem tönkre), változó intenzitással. A szemem előtt lebegő cél egy hiteles, 80-as évekbeli, tuningcirkáló volt. Ehhez kapott spoilerszettet, Penta felniket, Koni sportfutóművet, Porsche fékeket...
Mr. Cool 2021.04.19 19:31:24
@46Laca: Szia Laci, ezer éve! Nem volt motoros az eredeti ülés, ezért így oldottam meg a mozgatás vezérlését, mert nem akartam az ajtóba bedrótozni. Kicsit tájidegen, de 80-as évek! :D A könyöklőt kicsit bánom, lenne a Recaro-hoz is, de az nem tetszik, túl keskeny.
Valamivel készülünk a jövő évben, érdemes lesz minket követni. A friss anyagokat a csapat FB csoportjában is megosztjuk majd. ..
Mr. Cool 2020.12.14 16:09:43
A CLK-val természetesen nem állt meg az élet a korábbi posztok óta sem, szóval megint van pár megosztani való tanulságom...
Mr. Cool 2018.09.12 17:48:19
@Ződ2000: Köszi az észrevételt, megoldottam! ;)
A CLK. M271-el. Szóval az úgy volt, hogy lassan két éve volt egy frontális ütközésem, ahol a modern, passzív és aktív biztonsági rendszerek mentették meg az életemet. Ezután kicsit átértékelődtek bennem a dolgok, az autók biztonságával kapcsolatban. Nem mellesleg racionalizálni is kellett volna a…..
Mr. Cool 2017.08.02 10:55:27
@malenykij polgar: Hallo! Igen, jópárszor, komoly viharokat vészelt át a cégparkolóban. Ennek ellenére nem ázott be, víz is csak nyitott ajtónál csöpög, mert ugye nem hülye az, a legkisebb ellenállás felé húz :) Persze a tél előtt azért szerintem megint átfújom, just in case :)
Mr. Cool 2018.05.28 16:19:24
@dakodakodako: Szia, természetesen megvan, hosszú távra tervezek. Szerencsére azóta nincs gond vele, jó, megbízható autó.
Mr. Cool 2018.07.23 15:53:10
By Cuccolós Zsóti Amikor Dagiszabi felhív, hogy ismét megmentett egy roncsot a biztos haláltól, már tudom hogy lesz néhány álmatlan éjszakám…. Most sem történt másképp amikor a Halálosztót elvitte lakatoshoz. Néhány héttel a széjjelszerelés után csörgött hogy…..
Mr. Cool 2017.10.08 20:31:06
Gyűlt-gyűlt bennem és végre kiírom magamból, az egyik legkedvesebb 190-esem történetét, ami temérdek pénzem, beleértve rengeteg tanulópénzt elvitt, sok-sok fejfájást és bosszúságot okozott, cserébe rengeteg dolgot tanított nekem a típussal és igazából a járműtechnika alapjaival kapcsolatban. Szinte…..
Itt van az ősz, itt van újra, és lassan a reggeli sötétben indulás és este sötétben hazaérkezés is itt van. Én meg nem látok, mert szegény CLK fényszórói halmozottan hátrányos helyzetűek. A korábbi tulajdonos különös kegyetlenséggel, parasztba’ bexenonozta, ha már vak volt a foncsor. Az ívkisüléses…..
Mr. Cool 2017.10.04 09:06:12
@Glazier: Akkor a gyári miért sárgul és pereg? Pedig az a bevonat oda van kitalálva. Több autófényező által elkövetett lakkozott fényszórót ismerek, napi használatos autón, pár év múlva mind pereg. Ja, és mivel a helyén csinálják a "felújítást" a lakk szépen megtámadja, és gyurmává roncsolja a fényszórókat körülvevő gumitömítést.
Az egész úgy kezdődött, hogy pár évvel ezelőtt a Yetro-n mentünk egy rohadtat Herr Tschikkal Szilvásvárad környékén és emelkedőnek felfelé elfogyott az 500-as féke. A tuningbogár már régen megcsípett, szóval egyből upgrade-en kezdtem törni a fejem. A Porsche-k féke mindig is…..
Mr. Cool 2014.09.01 17:17:16
@Virago_1000: Már 2 év, és még mindig nem rozsdás! ;-)
Mr. Cool 2016.10.19 14:27:02
@Virago_1000: Már 4 év, és még mindig nincs rozsda! :D
Mr. Cool 2017.09.21 16:18:22
@Virago_1000: 5év, még mindig nem rozsdás, ennyit az elméletről.
Amióta megvettem a CLK-t, bosszantott, hogy nem néztem meg jobban a kulcsokat a vásárlásnál, és nem derült fény arra, hogy az egyik kulcsom csak indítja az autót, nem nyítja-zárja, mert a rádiós része tönkrement, egy belefolyt elemnek köszönhetően. Mivel a kulcs nem volt sajnos javítható, megoldást…..
Hogy szalad az idő! Ma húsz éve, hogy az IAA Frankfurt Motor Show-n bemutatták a 996-os kódon ismert 911-et. A német precizitást már a dátum is mutatja, 1997 Szeptember 11-én, 9.11-én leplezték le a megosztó, de ennek ellenére briliáns sportautót, ami, karöltve kistestvérével, a Boxster-el…..
ACHTUNG, ez egy 2013-as poszt. Vagy 2012-es? Franc tudja :)   A tavalyi Retro Classics annyira sokkolt bennünket, hogy az ideire nehéz lett volna nemet mondani. Az elözetes szervezés palacsintájába került egy kis kosz, mert a MBYBK tagjai a stuttgarti rendezvényt követö hétvégén rendezett…..
Belsőség Bent a kövület-Pio! 2015.06.02 16:00:17
Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve vettem, bent lakik a Foltosban. Eddig egy szem, Borsi Miki barátomtól kapott ősrégi, monó Blaupunkt rádió szolgáltatta nekünk a talpalávalót, kis csalással egy kék (amerikai…..
Mr. Cool 2015.06.02 21:51:39
@Csikós Zsolt: Dízelmoraj? Mondom én, hogy "M"-el kezdődő motorkód a megoldás, az OM helyett! ;) Ősi, digitális Becker Mexico-n nem gondolkodtál? Mint mondjuk a 610-es? Nem is tájidegen annyira, néha elég olcsón lehet leütni ebay-en, és AUX-in-t is lehet rá tenni.
by HPG Figyelem: A poszt elsősorban a 20…40 éves Mercedes korosztályra vonatkozóan szolgál információval, kérem értelmezzétek ennek megfelelően :). Sokan gyűlölik, sokan szeretik –és általában nehéz vele kapcsolatban meggyőzni az embereket. „Az automata kocsi…..
Mr. Cool 2010.07.02 15:48:38
@Merdzsós Zsata: Beragadt a padlókapcsoló, és úgy érzékeli, hogy kickdown-olsz, és ezért vált csak a következőbe a leszabályozás környékén.
Mr. Cool 2013.04.07 17:55:15
Elkészültek az én BBS eRőS-eim is, kaptak krómcsavarokat, polírozást, fényezést, a héten fel is kerültek rájuk a 245/45 R17-es RE050-es Potenzák:) Hamarosan lesz kép a vasra csavarozva is, csak ehhez már kell kerékőr is. Persze a penták megmaradnak, jó, ha lehet variálni a…..
Mr. Cool 2010.10.04 08:32:41
Mr. Cool 2013.02.14 20:42:20
@janika97: Juteszembe, mi lett a BBS-ekkel közben? Elkészültek?
Mr. Cool 2015.02.09 20:02:40
@janika97: Idei Yetro-n esetleg BBS-el? ;)
Már régóta érlelem magamban a gondolatot, hogy készítsek egy gyűjtést, milyen széria autókon látható Szabi Halálosztóján megismert karosszéria szélesítés...
Mr. Cool 2015.01.27 08:38:26
@triarm85: Valóban! Ott a pont, köszi!
Mr. Cool 2015.01.27 09:14:38
@Rocko-: A Seatot megadom, jó megfigyelés, a Golf 3 szerintem vékony, nem szűkül deréktájon.
Mr. Cool 2015.01.28 19:25:34
@Spakel: Bakker, pedig gondoltam a Rallye-ra, csak elfeledtem valahogy.
A tésztarózsásat meg megírhatod te, élesszük fel a blogot!
@Rocko-: Nekem is bejön a szélesítés, van is egy a posztban felsoroltak közül! ;)
Az előző részek tartalmából:Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni.Vettem egy bogarat, örültem neki.Elkezdtem szerelgetni, kiderült, nagyon élvezetes dolog.Kasznit cseréltünk rajta, szép sárga lett.Az egyik részben pedig felpolíroztam Egyszer lerobbantunk az út szélénMost meg…..
Ez a nap is eljött, megváltam a 280asomtól. Az elmúlt évben 1000km-t mentem csupán vele, az is 2 nagyobb útból és pár városi karikából jött össze. Már régóta hirdettem, mivel már sem használni, sem foglalkozni nem volt időm vele, jobb ha más leli benne örömét.Pedig azt…..
Mr. Cool 2014.08.26 19:17:28
@murphy380: Jól gyanakszol. Nézd meg először, hogy a két kapcsára 12V-ot adva megáll-e a motor. Ha igen, a tolattyú működik. Van egy vezérlő elektronikája, így néz ki: www.ebay.de/itm/Steuergeraet-Leerlauf-002-545-40-32-Mercedes-Benz-W126-V-8-1-Serie-R107-C107-/201096105122
A 26-osban a második tűzfalon van, a 107-esben fogalmam sincs. Jellemzően ennek szokott baja lenni, én már 3 cimboráét meg a sajátomat megcsináltam. A leggyakoribb hibája, hogy a csatlakozó lábainak a panelbe forrasztása eltörik. Ha újraforrasztod, szinte biztos, hogy jó lesz.
Mr. Cool 2014.08.26 19:48:22
@murphy380: A nagy tranzisztor körül barna, ami oda is van szegecselve a panelra, igaz? :) Azt is illik kicserélni, de gyakran elég a csatlakozó újraforrasztása. Kezdd ezzel, az a biztos. donnie.brasco kukac maffia.hu a címem.
  Talán édesapám a hibás. Ha ezt tudta volna előre, valószínűleg a mai napig inkább a citromsárga ezerötös Zsigulinál marad, vagy megveszi azt a csinos Volga kombit, amit az utolsó pillanatban vettek meg előle. De nem így történt.   A rendszerváltozást gyermekként…..
A 80-as évek elején szinte az összes európai autógyár a k-jetronicra esküdött, ezért a mi imádott youngtimereinkben is igencsak gyakran alkalmazták ezt a zseniálisan egyszerű befecskendezőt. Az agyonbonyolított és a kezdetleges, érintkezőkkel kombinált elektronikus D-jetronic…..
Mr. Cool 2013.02.15 15:28:32
@David Bowman: Ezért inkább hagyod így, esetleg kitanulod, és megjavítod magad?
Mr. Cool 2013.02.21 18:49:07
@David Bowman: Pedig most javítottak egy M103-at, magas volt ott is a hideg alapjárat (a tulaj mondta), lehet, hogy érdemes lenne kimérned az alapjárat kapcsolót.
www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=318&akt=2
Mr. Cool 2013.02.21 18:51:17
@automento2000: Valószínűleg eldugult a bemelegedésszabályzó a kosztól, ami kimosódott a rendszerből. Szét kéne szedni, kipucolni, beállítani. De távjavítás, ahogy folyékony szerelő sem létezik, vidd el olyanhoz, aki ért is hozzá, nem csak alkatrészcserélő.
A világ egyes pontjain elég némi útszóró só és egy teherautó elé rakott hótoló, hogy letisztítsa a frissen behavazott utakat. De a jelek szerint Magyarország nem ez a hely: a hó betakart minket, mint Moszkvát egyszer. Hiába verték félre a nagyharangot már pár nappal korábban:…..
Mr. Cool 2013.01.15 20:40:42
@Leadfoot: Szinte csak nyárigumisak vannak. Többször voltam télen, még egyszer sem sikerült téligumis autót bérelnem, egyszerűen nem volt! Ellenben a hóeltakarítás tényleg példás, ha éjjel esik 20 centi, reggel 9-re fekete az autópálya.
Zsiga barátom nem nagyon régi porschés. Volt már pár érdekes autója, többek között egy Olaszországból behozott régi Citroen DS, de az én Cougarommal is hosszasan szemezett, vagy legalábbis követte a hirdetés árcsökkenését. Rengeteg kiváló autós története van, a legtöbbet…..
A dolog úgy kezdődött, ahogy mindig szokott: ártatlan, hétköznapi események láncolata vezetett egy hosszabb kalandtúrához. Történt, hogy a fórumon még szeptemberben szervezkedés indult a Veterama meglátogatására. A Veterama egy nagy oldtimeres vásár, amit évente kétszer tartanak meg Németországban:…..
Mr. Cool 2012.11.05 18:38:56
@Stern James: Látom a vázlatot! ;)
"Itt van az ősz, itt van újra / S szép, mint mindig énnekem / Tudja isten, hogy mi okból / Szeretem? de szeretem." Namármost ha a Mindenhatóval egy srófra jár az agyunk, akkor a költő a szezonzáró veteránbörzékre és várásokra gondolt... mármint hogy miért is szeretjük az…..
Mr. Cool 2012.10.25 21:03:56
@malenykij polgar: Nem szeretem a 23-ast, de ez a ződd jöhetne!
Ha valaki két hete teszi elém ezt a posztot, azzal, hogy én írtam a jövőben, drogozással gyanúsítom meg. Természetesen nem azért, mert blogposztokat mutogat a jövőből, ehhez elég egy hiperhajtómű a NASA-tól. Hanem azért, mert ami itt olvasható, az színtiszta science fiction a…..
Mr. Cool 2012.09.25 20:45:55
@2-More: Azért egy piros Optima bírja rendesen, engem a Dunaföldváron elszakadt ékszíjjal simán levitt Pécsre. És azért az 500SE-ben vannak fogyasztók. Szóval azt a pár kört ki kell bírnia még ülés meg hátsóablakfűtéssel is:))
Mr. Cool 2012.09.26 10:02:43
@protézisesh: Az itt kommentelők többségével ellentétben, van némi fogalmam az autókról, ezért ha ugyanaz a szíj hajtotta volna a pumpát, mint a generàtort, akkor ez a mókát nem vállaltam volna be. Ezen az öreg vason még nem hosszbordás szíj hajtja a segédberendezéseket.
Mr. Cool 2012.09.26 10:09:34
@2-More: Az Optima Red Top pont 50Ah-s csak, mégcsak nem is nehéz, talàn csak annyival nehezebb, amit a generátor hiànyàval lehet spórolni:-)