Adatok
erlNN
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az Empamo szerint a kerékpárosok okozzák a legtöbb balesetet. A bringások térnyerése ellen hadakozó autós társaság a sajtóban szétkürtölt állítását érdekes módon a rendőrség azon statisztikájára alapozta, amely szerint a tavalyelőtti balesetek 62,7 százalékát a…..
erlNN
2010.01.20 14:41:02
@Poll:
Én nem vagyok bringás, de semmiképp nem gondolnék a bringásokra, mint férgekre. Még akkor sem, amikor naponta kerülgetem őket a körúton.
Én ha összeütköznék valakivel úgy, hogy megsérül akkor azt hiszem lelkiismeret furdalásom lenne akkor is, ha nem én okoztam, szóval semmiképp sem tudom osztani a véleményed.
Elég cinikusnak tartom a beírásod.
Én nem vagyok bringás, de semmiképp nem gondolnék a bringásokra, mint férgekre. Még akkor sem, amikor naponta kerülgetem őket a körúton.
Én ha összeütköznék valakivel úgy, hogy megsérül akkor azt hiszem lelkiismeret furdalásom lenne akkor is, ha nem én okoztam, szóval semmiképp sem tudom osztani a véleményed.
Elég cinikusnak tartom a beírásod.
erlNN
2010.01.20 15:01:35
@zigzeg: (utolsó előtti véleményhez) Épp erről megy a vita. Azok a kerékpárosok, akikkel nap, mint nap találkozunk nem turisták, hanem munkába és máshova (szintén siető), biciklivel járók. Nekem is több ilyen kollégám van.
Akik azt mondják (talán joggal), hogy a bicikli is egy legitim közlekedési eszköz, ami ráadásul helytakarékosabb és környezet-barátabb, mint az autó és így nem alárendeltek.
Azt hiszem, hogy most épp egy korszakváltást élünk meg a biciklis fogalmának értelmezésében és a közlekedésben betöltött súlyuk megítélésében. Emiatt lehet ez a nagy összetűzés.
Akik azt mondják (talán joggal), hogy a bicikli is egy legitim közlekedési eszköz, ami ráadásul helytakarékosabb és környezet-barátabb, mint az autó és így nem alárendeltek.
Azt hiszem, hogy most épp egy korszakváltást élünk meg a biciklis fogalmának értelmezésében és a közlekedésben betöltött súlyuk megítélésében. Emiatt lehet ez a nagy összetűzés.
Autókkal foglalják el az alig néhány hetes kiskörúti kerékpárutat parkolópárti aktivisták, akik a sáv visszavételéért hirdetettek demonstrációt. Az Empamo az autósoknak követeli a teljes útfelületet, bár azt állítja, hogy a rendezvény nem a kerékpárosok ellen szól. A…..
erlNN
2009.12.10 15:28:09
@911 Turbo:
ez valami vicc? Akkor mindenki üljön autóba, aki most tömegközlekedéssel, és így itt ott gyalog jár és olykor marja a torkát a szmog?
De akkor még rosszabb lenne a levegő és még inkább ott lenne ami a torkomat kaparja. És bocs, de az a kb. 1.5 m3-nyi "acél füstszűrő" nem ad megnyugvást.
Ezt komolyan megoldásnak gondolod???
ez valami vicc? Akkor mindenki üljön autóba, aki most tömegközlekedéssel, és így itt ott gyalog jár és olykor marja a torkát a szmog?
De akkor még rosszabb lenne a levegő és még inkább ott lenne ami a torkomat kaparja. És bocs, de az a kb. 1.5 m3-nyi "acél füstszűrő" nem ad megnyugvást.
Ezt komolyan megoldásnak gondolod???
A Zugügyvéd nem foglal véleményt az alábbi ügyben, csak közzéteszi a másik fél álláspontját. Mindenesetre érdemes végignézni a kamerafelvételeket.Emberrablás? Vagy a hatóság – és a közvélemény – félrevezetése? Avagy miért törvénysértő szándékosan a…..
A zsidótörvényeket a harmincas-negyvenes években hozták Magyarországon, leginkább német nyomásra. Így ebben a formában lehet, hogy túlzás volt egyik-másik, de ha azt nézzük, mennyire elpimaszodott manapság a zsidótőke, bizony az elgondolás nem volt rossz, hogy valamiképpen meg…..
(Eredetileg ezt is A gázhiány dícsérete című poszt részének szántam, de úgy érzem, megér egy önálló bejegyzést.) Szomorúan olvastam a Srbijagas vezérigazgatójának újvidéki bejelentését, miszerint Magyarország nem ad kölcsön gázt Szerbia számára. Itthon Molnár…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A biciklist ezzel szemben jó eséllyel egy bukósisak védi és kész. Egy durva egybe menés, vagy autóval találkozás az esetek nagy részében képes személyi sérülést eredményezni.
A statisztika szerintem nem azt mutatja, hogy mennyivel notóriusabban közlekednek a biciklisek, hanem azt, hogy az általuk okozott balesetekben gyakrabban sérülnek (és így gyakrabban kerülnek bele ebbe statisztikába) ami érthető a fentiek miatt.