Adatok
P.A.N.
0 bejegyzést írt és 215 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Naperőművek épülnek Pakson, de mindenki nyugodjon le, nem az atomerőművek helyett tervezik a napelemeket használni. Nagyon úgy tűnik, hogy kimondottan az atomerőművek ellenzői és a megújuló energia felhasználását támogatók bosszantására és nem utolsó sorban kényszerből döntött így a kormány.
A…..
B1 BLOGCSALÁD
Orbán Viktor annyira puritán, hogy magánrepülőgépen megy a BL-döntőre
2016.05.25 17:10:34
Ha jönnek az oroszok, meg ha BL-döntő van, illetve lesz, akkor a miniszterelnök nem tud elég beteg lenni. De legalább nem a mi pénzükből utazik. Bár az "önerő" kicsit olyan, mint a saját láb, meg a saját erő...
P.A.N.
2016.05.28 16:58:38
@Burgermeister: Ez pont így van. Csányié a repülő (HA-LKN) Orbán csak az egyik utas. Ha szétdobják a zsetont önköltségen, netán beviszik a pilcsiket a meccsre barátilag, az egész kijön fejenként párszázezerből, de az nem nézne ki ilyen szenzációóóóósan :D Netán Csányi meghívja merő "barátságból" :) Barátságból meg övé lesz valamilyen megbízás. Nem szép ez, meg korrupció is, de ez a repülés nem kerül 23 millába az adózóknak.
Fapados tippek, trükkök, élmények
Ilyen a Wizz Air első, Budapestre akkreditált óriásgépe
2015.11.27 05:53:02
Munkába állt a Wizz Air első A321-es repülőgépe, mely a terveknek megfelelően a budapesti bázisra érkezett. Messze nem annyira feltűnő rajta a tömegnyomor, mint ahogy azt sejteni lehetett előre, de üzemeltetésével 10 százalékot spórol a vállalat, s azt ígérik, ezt nagyjából…..
P.A.N.
2015.11.29 01:37:44
@Fillér B. Gusztáv: Az primitív hibával való szembesítés nem igazán írónia... Csendben átírni a címet sokkal bölcsebb, mint előadni az öntudatos firkászt, akinek minden hülye szembejön...
P.A.N.
2015.11.29 09:25:37
@Punxsutawney Mormota: Ennyi... Ha agy viccet magyarázni kell, lehet, hogy nem az olvasó a hülye....
Olcsó húsnak híg a leve. Ez még áll a Wizzairre, de nem áll a magyar államra (hiszen nagyon is drága a magyar társadalomnak): ennek ellenére a két eset összevethető. Hogyan?
A Wizzairt, ezt az ún. fapados légitársaságot, a keleti-európai EU-csatlakozás teremtette piac élteti (a…..
P.A.N.
2015.09.09 06:08:52
@Online Távmunkás: Annál is inkább, mert a fapadosok nem IATA tagok - kevés kivétellel.
P.A.N.
2015.09.09 06:22:13
@HaFr: Konkrétan semmi köze a magyar viszonyoknak ahhoz, hogy a Wizz milyen színvonalat képvisel. A wizz mint entitás pedig nem a magyarok hozzáállásából él. Világtrend a légközlekedés tömegközlekedéssé válása. Én sem örülök ennek feltétel nélkül, de ez van. Az összes nagy társasági tömörülés problémája az, hogy milyen diszkont megoldásokkal álljanak versenybe a meglévő fapadosokkal. Ebből következik, hogy a levegő luxusbuszai mellett megjelent a BKV. Mindenhol. Nézd meg mondjuk a Southwest céget viszonyítási alapként... Kevéssé magyar, de a legnagyobb ilyen cég a világon.
Éppen három éve kényszerült földre a Malév, sok évvel később, mint ahogy az a pénzügyi teljesítménye alapján indokolt lett volna. Ahogy várható volt, az adófizetői pénzből fenntartott csődtömeg eltűnése komoly forgalomemelkedést hozott Budapestre, tavaly már kétmillióval…..
P.A.N.
2015.02.07 11:58:13
@Fillér B. Gusztáv:
Szerinted a Malév állt útjában a fapadnak, vagy annak, hogy azok olcsóbban fuvarozzanak? Ezt vezesd le légyszi SZAKMAILAG!
Az egész fapad arra jött létre, hogy nyírja a legacy társaságok árait, aztán meg egymásét is.
Szerinted a Malév állt útjában a fapadnak, vagy annak, hogy azok olcsóbban fuvarozzanak? Ezt vezesd le légyszi SZAKMAILAG!
Az egész fapad arra jött létre, hogy nyírja a legacy társaságok árait, aztán meg egymásét is.
A második világháborúban mind Amerikában mind Angliában a fronton harcoló férfiak helyét a gyárakban nők vették át, erről találtunk néhány fotót a netrengetegben.
Lövegtorony, jelfestés, motor vagy kabinszerelés mind-mind a nőkre maradt.
Ékszerekre is rátaláltak,…..
P.A.N.
2014.09.02 01:03:04
Ezért jó az ilyen posztok előtt megkeresni a forrást, ami esetünkban az OWI. Illik is kitenni egy ilyen posztban a fotóst, jogtulajdonost...
Megkeresni sem bonyolult: Jobb klikk a képre mondjuk Firefoxban, majd a második menüpontból (Search image on google) szépen elérjük a kép egyéb forrásait.
www.dailymail.co.uk/news/article-2113035/Incredible-colour-images-factories-helping-US-war-effort-amazing-detail.html
Megkeresni sem bonyolult: Jobb klikk a képre mondjuk Firefoxban, majd a második menüpontból (Search image on google) szépen elérjük a kép egyéb forrásait.
www.dailymail.co.uk/news/article-2113035/Incredible-colour-images-factories-helping-US-war-effort-amazing-detail.html
Régen találkoztunk, ezért írok most Neked. Találtam a szemétben egy levelet, amiben elmondod, milyen jól élünk. Volt benne válaszboríték is, úgyhogy elmesélhetem végre, hogyan alakult az életem.
Én vagyok az, Edgar, talán emlékszel még rám.
Együtt harcoltunk a kommunizmus…..
Hasznos infók, főleg az először repülő utasoknak.
1. A felszállás lehetőség. A leszállás kényszer.
2. A botkormányt előre tolva, alattunk a házak mérete nő, hátrahúzva pedig csökken. Huzamosan hátrahúzva tartva a kormányt, a házak ismét nőni kezdenek.
3. A repülés…..
P.A.N.
2014.02.07 08:39:56
Talán a legkisebb nemzeti légitársaság a világon a Bhutáni Királyságban működő Druk-Air. Csak a társaság pilótáinak van jogosítása ahhoz, hogy a Himalájában, a világ egyik legnehezebben megközelíthető repülőterén Paro-ban leszálljanak.
A Kína és India között…..
P.A.N.
2012.11.05 03:26:38
Nem valószínű, hogy a NASA illetékeseinél létezett valaha is idegesebb emberfajta a Föld nevű bolygón, miután 1961-ben Kennedy elnök bejelentette, hogy még ugyanabban az évtizedben az emberiség kapitalista fele egy röpke kiruccanást tesz a Holdra. A feszkó érthető: a szitu kábé…..
P.A.N.
2012.01.23 14:13:45
"Oda kellett tehát menni. " Oda is mentek.
nssdc.gsfc.nasa.gov/imgcat/hires/ra9_p012.gif
A Felső kép kb 70cm átmérőjű területről készült a Ranger 9-ről 1965-ben.
nssdc.gsfc.nasa.gov/imgcat/hires/ra9_p012.gif
A Felső kép kb 70cm átmérőjű területről készült a Ranger 9-ről 1965-ben.
Van, akinek a házasság szent dolog. Az ifjú férj egy átbulizott hétvégét tölt csinos lányok között, a családja nélkül. Nagyon sok a gyönyörű és vonzó lány körülötte. De nem történik semmi. Levélírónk alig 30, és a helyzet miatt máris kiégettnek érzi magát. Egy…..
P.A.N.
2011.12.07 15:41:33
@KovA: :)))
Jól modndod :))) én is estem már korábban. És ha őszintén a pofámba mondom az igazat, akkor azt kell mondja, hogy ezért estem, mert nem volt annyiras jó a kapcsolatom, hogy titokban ne gondoltam volna, hogy esetleg lehet jobb is. Konkrétan nem éreztem magam megbecsülve annyira, és tán én sem becsültem eléggé a másikat. De ha egyszer megvan az a társ, aki szó szerint tüzön-vizen, azt hülyeség kockáztatni. És ilyen szempontbóül a nálam bevált taktika ez a fajta nyíltság, amit írtam. Bevonom a társaságomba, a munkámba a társam, bepillanthat, ha kedve tartja.
Persze az sem kizárt, hogy valóban kell pár esés, hogy az ember megbölcsüljön kicsit:))
Jól modndod :))) én is estem már korábban. És ha őszintén a pofámba mondom az igazat, akkor azt kell mondja, hogy ezért estem, mert nem volt annyiras jó a kapcsolatom, hogy titokban ne gondoltam volna, hogy esetleg lehet jobb is. Konkrétan nem éreztem magam megbecsülve annyira, és tán én sem becsültem eléggé a másikat. De ha egyszer megvan az a társ, aki szó szerint tüzön-vizen, azt hülyeség kockáztatni. És ilyen szempontbóül a nálam bevált taktika ez a fajta nyíltság, amit írtam. Bevonom a társaságomba, a munkámba a társam, bepillanthat, ha kedve tartja.
Persze az sem kizárt, hogy valóban kell pár esés, hogy az ember megbölcsüljön kicsit:))
P.A.N.
2011.12.07 15:51:50
@cyd: Hehe.... erről a "nem reagálás a flörtökre", mint pozitív jelzés dologról ez jutott eszembe... és mint minden tréfában, ebben is van komolyság:
Egy férfi iszonyú fejfájással, másnaposan ébred. Próbál erőt venni magán, hogy felkeljen az ágyból. Az ágya mellett talál két szem aszpirint egy pohár vízzel. A széken kikészítve tiszta, vasalt ruha, az egész szobában gyönyörű rend. Az asztalon egy üzenet: "Drágám, fonom, friss reggeli a konyhában. Elmentem bevásárolni, sietek haza. Szeretlek." Kitámolyog a szobából, az egész lakásban minden a helyén, a konyhában meleg reggeli illatozik, mellette friss újság. A fia az asztalnál ül és reggelizik.
- Mondd, fiam, mi történt itt az éjszaka?
- Úgy volt apu, hogy éjjel háromkor hulla részegen betámolyogtál az ajtón, összetörtél néhány bútort, odahánytál a nappali szőnyegére és aztán beverted a fejed a szobaajtóba.
- És akkor hogyhogy ilyen rend van és finom reggeli vár?
- Amikor anyu bevonszolt a fürdőszobába és próbálta rólad lerángatni a nadrágot, azt mondtad neki: "Nana, asszonyom, vegye le rólam a kezét, én nős ember vagyok!"
Egy férfi iszonyú fejfájással, másnaposan ébred. Próbál erőt venni magán, hogy felkeljen az ágyból. Az ágya mellett talál két szem aszpirint egy pohár vízzel. A széken kikészítve tiszta, vasalt ruha, az egész szobában gyönyörű rend. Az asztalon egy üzenet: "Drágám, fonom, friss reggeli a konyhában. Elmentem bevásárolni, sietek haza. Szeretlek." Kitámolyog a szobából, az egész lakásban minden a helyén, a konyhában meleg reggeli illatozik, mellette friss újság. A fia az asztalnál ül és reggelizik.
- Mondd, fiam, mi történt itt az éjszaka?
- Úgy volt apu, hogy éjjel háromkor hulla részegen betámolyogtál az ajtón, összetörtél néhány bútort, odahánytál a nappali szőnyegére és aztán beverted a fejed a szobaajtóba.
- És akkor hogyhogy ilyen rend van és finom reggeli vár?
- Amikor anyu bevonszolt a fürdőszobába és próbálta rólad lerángatni a nadrágot, azt mondtad neki: "Nana, asszonyom, vegye le rólam a kezét, én nős ember vagyok!"
P.A.N.
2011.12.07 16:02:08
@TetraB: Az ártatlan flört mindkét oldalról annyi, hogy szereztek egy kis (!) visszajelzést arról, hogy nemcsak a társatok talál vonzónak. És ez szerintem kell is. Ha csak a társam talál vonzónak, és értékesnek, akkor valami nincs rendben. Ha sosem futsz bele abba, hogy valakin észreveszed, hogy más térben és időben még érdekesek is lehetnétek egymásnak, akkor vagy vak vagy, vagy érdektelen, és egyik sem jó.
Sokan szabad prédának hiszik az interneten fellelhető fotókat, pedig akár komoly, büntetőjogi következményei is lehetnek, például ha egy képmást használnak fel jogosulatlanul. Kedves Zugügyvéd!Fotós vagyok, lehetőleg ebből is szeretnék megélni (általában nem…..
P.A.N.
2011.11.29 06:53:22
@bazmegbazmeg: Semmi nevetséges nincs ezen b.meg.... Ugyanis csak halkan szólok, hogy pl. van modellügynökség, aki az - akár hobbiból készített képedre - TÉGED büntet meg, ha a modellnek nem mondtad, hogy mondjuk reklámcélra felhasználod a fotóját, nem írtatok rá szerződést. ÉS akkor is megbüntet, ha azt mondod, hogy lenyúlták a képedet. Ráadásul a maguk oldaláról igazuk is van. Ha tetszik, ha nem, egy lopott fotó szellemi alkotás lopása. Nyilván nem azért lopták, mert ronda... Ha pedig értéket képvisel, mindegy, hogy nagynevű fotós csinálta-e. Jogos a fotós felvetése. És igen, be kell nyújtani a számlát. Persze ehhez nem árt, ha az eredeti megjelenés helyén fent van, hogy ő a fotók minden jogát fenntartja.
Ujjé, a Gödörben nagyszerű! Nőnapon nyílik ott egy kiállítás tárgyakkal, amelyek az elmúlt száz évben megkönnyítették a nők életét. A feministák a kiállítás témájára fittyet hányva demonstrálni kezdenek a nő szerepének félremagyarázásával okozott társadalmi károk…..
Bár Budapestet alapvetően retkes városnak tartom, mely retek képződésében egyszerre ludas a gátlástalanul szemetelő embertömeg, a pénzhiányos takarítóvállalat, a légköri viszonyok (nálunk eleve porosabb a levegő, mint például Hollandiában), illetve az általános…..
P.A.N.
2011.08.25 14:52:23
@dukeekud.: Nem az a baj, hogy ennyire beleszarósan kezeled az autókérdést, amíg a sajátodról van szó. A baj az, hogy valószínűleg pont ezzel az alapállással rohangászik a közterületes birka is MÁSOK autói közt. Pontosan ebből a szemléletből születnek a helyszínelhagyások. Nomeg a felelősségvállalás elemi hiánya miatt.
Azt mondjuk nem értem, hogy ha valóban ennyire értelmetlen, egyáltalán miért olvasol olyan honlapot amit egy használati tárgynak szenteltek a szerkesztői...
Azt mondjuk nem értem, hogy ha valóban ennyire értelmetlen, egyáltalán miért olvasol olyan honlapot amit egy használati tárgynak szenteltek a szerkesztői...
A sors fintora, hogy miután elintéztem a dolgomat, egy sarokkal odébb éppen elém került, így a piros lámpánál szépen ki is szálltam a kocsiból, hogy megvitassuk a kérdéseket.
Vélemények az azonos című írásunkról...
P.A.N.
2011.05.18 10:48:33
@akos696:
"refizni is fogok. Nappal. Amióta ezt használom, nem nagyon fordulnak ki elém. Működik. Más nem érdekel."
Így természetesen az sem, hogy elvonod a figyelmet a vakítással, hogy zavarsz vele. Hát ezért van neked két kerékkel kevesebb....
"refizni is fogok. Nappal. Amióta ezt használom, nem nagyon fordulnak ki elém. Működik. Más nem érdekel."
Így természetesen az sem, hogy elvonod a figyelmet a vakítással, hogy zavarsz vele. Hát ezért van neked két kerékkel kevesebb....
P.A.N.
2011.05.18 10:50:38
@bürokraták rémálma:
Tudod, azt úgy csinálják a rutinosok, hogy a bukóplexi sötétített, így őket nem zavarja. Próbálj meg Te sötétített szélvédővel levizsgázni...
Tudod, azt úgy csinálják a rutinosok, hogy a bukóplexi sötétített, így őket nem zavarja. Próbálj meg Te sötétített szélvédővel levizsgázni...
P.A.N.
2011.05.18 11:02:18
@newtehen:
Részben osztom a véleményed. Egy motor, vagy robogó szemből/hátulról alig nagyobb felület, mint egy gyalogos. Jogos, hogy arányaiban jobban szeretnének látszani, mert a legjobb szándék ellenére is nehezebb észrevenni őket. Ugyanakkor fürgébbek és még szabályosan közlekedve is felbukkanhatnak onnan, ahol nem gondolod. Ezen a duplikált tompított valamit segít, de a régi egylámpás tompítottak xart sem érnek. Ezért kellene átmeneti megoldás avakító szúrófény, és a pislákoló tompított közt. Egyébként a villogót nem én találtam ki, van ahol már gondolkodnak rajta. Hogy bevezetve van-e azt nem tudom. Gondolj csak arra, hogy pl vasúti járműveken is létezik villogó fényszóró pl. az USA-ban, de még utasszállító repülőgépeken is kérhető leszálló fényszóró villogtató egység, a kis magasságon kolbászoló kisgépek miatt. Mondjuk ott a jármű mérethelyzet fordított, de értelemszerűen a biztonságot szolgálja az is.
Részben osztom a véleményed. Egy motor, vagy robogó szemből/hátulról alig nagyobb felület, mint egy gyalogos. Jogos, hogy arányaiban jobban szeretnének látszani, mert a legjobb szándék ellenére is nehezebb észrevenni őket. Ugyanakkor fürgébbek és még szabályosan közlekedve is felbukkanhatnak onnan, ahol nem gondolod. Ezen a duplikált tompított valamit segít, de a régi egylámpás tompítottak xart sem érnek. Ezért kellene átmeneti megoldás avakító szúrófény, és a pislákoló tompított közt. Egyébként a villogót nem én találtam ki, van ahol már gondolkodnak rajta. Hogy bevezetve van-e azt nem tudom. Gondolj csak arra, hogy pl vasúti járműveken is létezik villogó fényszóró pl. az USA-ban, de még utasszállító repülőgépeken is kérhető leszálló fényszóró villogtató egység, a kis magasságon kolbászoló kisgépek miatt. Mondjuk ott a jármű mérethelyzet fordított, de értelemszerűen a biztonságot szolgálja az is.
Eltelt néhány év, s Budapesten, Magyarország és a változatlanság fővárosában valami végleg megváltozott. „Mostanában feltűnt, hogy egyre több a biciklista” - mondják családomban azok, akik évente néhányszor járnak a fővárosban. Emlékeik szerint…..
P.A.N.
2011.04.30 13:38:22
@Ma Baker:
Tökéletesen igaz. DE: Ehhez már kell a KRESZ ismerete és betartása. Manapság ugyanis terjedőben van az a tévhit, hogy kerékpárral mindenhova be lehet menni szemből is. És az sajnos sejthető volt, mikor megjelent a módosítás. Mert senki nem meri leírni egy rohadt paragrafusba, hogy a bringásnak is legyen kötelező a KRESZ-tanfolyam. Ki veszítene ezen? A bringás 5000Ft-ot? ÉS nem győzöm hangsúlyozni a szigorú rendőri jelenlété és intézkedést MINDEN szabálytalkansággal szemben. Persze nem úgy, hogy villantunk kettőt a kékkel, és megfordulunk a kettős záróvonalon, mert kávéznunk kell, hanem szabályosan vezetni tudó és akaró rendőrökkel... Nálunk az utakon mindenkit csak a KRESZ zavar. Itt a legnagyobb baj....
Tökéletesen igaz. DE: Ehhez már kell a KRESZ ismerete és betartása. Manapság ugyanis terjedőben van az a tévhit, hogy kerékpárral mindenhova be lehet menni szemből is. És az sajnos sejthető volt, mikor megjelent a módosítás. Mert senki nem meri leírni egy rohadt paragrafusba, hogy a bringásnak is legyen kötelező a KRESZ-tanfolyam. Ki veszítene ezen? A bringás 5000Ft-ot? ÉS nem győzöm hangsúlyozni a szigorú rendőri jelenlété és intézkedést MINDEN szabálytalkansággal szemben. Persze nem úgy, hogy villantunk kettőt a kékkel, és megfordulunk a kettős záróvonalon, mert kávéznunk kell, hanem szabályosan vezetni tudó és akaró rendőrökkel... Nálunk az utakon mindenkit csak a KRESZ zavar. Itt a legnagyobb baj....
P.A.N.
2011.04.30 13:42:15
Peka barátunk veleszületett érzéke, hogy valamiképpen mindig a dolgok sűrűjébe keveredik. Ezúttal Sanghajból jelentkezett pár érdekes képpel-infóval. Így végre önök is láthatják, milyen az a hely, ahol az S-klasse is csak egy utcára kiterített áru. Köszi Peka! BYD e6…..
P.A.N.
2011.04.27 23:02:51
@gabóapó: A másik nagy meglepi lesz a méregzöldeknek, hogy egyetlen hasznákható alternatíva marad: az atomenergia. Semmi baj nincs vele, ha ésszel csinálják. Naponta többet árt a világnak a szén/olaj/gázerőművek tömkelege, mintha eldurranna egy-egy csernobil. Ehhez képest alig van atombaleset.
Német és japán városok Utahban felépített másolatain próbálta ki először az Egyesült Államok és az Egyesült Királyság bombázó ezredei, hogy hogyan kell tökéletes terror alatt tartani a Harmadik Birodalom és a Japán Császárság lakosságát. A "szellemváros"…..
P.A.N.
2011.03.19 10:32:17
@Artúr Gombóc:
Hát... azért nézd meg, mi van most Japánban katasztrófa után: miközben az ország gazdasága megrogyott, az építőipari részvények emelkednek.
A háború kettős binisz. Ez egyik üzlet a fegyver, gépezet, üzemagyag, utánpótlás, a másik az újjáépítés.
Hát... azért nézd meg, mi van most Japánban katasztrófa után: miközben az ország gazdasága megrogyott, az építőipari részvények emelkednek.
A háború kettős binisz. Ez egyik üzlet a fegyver, gépezet, üzemagyag, utánpótlás, a másik az újjáépítés.
P.A.N.
2011.03.19 10:43:39
@Artúr Gombóc: Ha valaki itt álnaív az nem én vagyok azt hiszem... És az, hogy nem hozta a várt eredményt, nem jelenti azt, hogy nem vitt egy centivel sem közelebb. Nyilván nem volt olyan hatékony, mint egyetlen atombomba. Hogy mi mindent próbálnak meg egy háborúban a demoralizálás érdekében, arról több könyvnyi anyag létezik.
P.A.N.
2011.03.19 10:44:42
@serteperte55:
Ha nem lett volna Első Világháború, elhinném, hogy a németek tiszta lovagi páncélben álltak a rajthoz.
Ha nem lett volna Első Világháború, elhinném, hogy a németek tiszta lovagi páncélben álltak a rajthoz.
Régi védekezési trükk, hogy más használta a WI-FI hálózatomat, de lehat akár igaz is. Mindenesetre kevesen tudják, milyen veszélynek teszik ki magukat, ha nem titkosítják le körültekintően. A rágalmazás a legenyhébb bűncselekmény, lehetne akár tiltott pornográf felvétel való…..
Tőlünk, autósoktól elvárják – és nem egyszer kényszerítenek -, hogy ésszel, takarékosan és minél kevesebbet közlekedjünk, ideje bizonyítania a nép választott képviselőinek.Tessék spórolni, erre jó a Skoda Superb.Mai cikkünk blogposztja...
P.A.N.
2011.02.15 10:20:30
És ezeket másképp rakják össze, mint a Roomstert? Nem vagyok Audi fan sőt..., csak kérdem....
Az enyémben most van 50-ezer és sérülésmentes. Ehhez képest: 35000-nél megállt a villanyszervó, mejd szétesett a fényszóróemelő, ajtóba hugyozik a hátsó ablakmosó, a bal hátsó ablak pedig legutóbb úgy csúszott ki az befogósínből, hogy alig használja valaki az ablakot, mert ketten járunk a géppel. Garin túl van, ki fogja nekem visszatenni a kóválygó üveglapot a trehány Skoda helyett?
nepitelet.hu/autok/skoda/roomster_2006/franciazas_nemet_fapadon_tot_akcentussal/
Az enyémben most van 50-ezer és sérülésmentes. Ehhez képest: 35000-nél megállt a villanyszervó, mejd szétesett a fényszóróemelő, ajtóba hugyozik a hátsó ablakmosó, a bal hátsó ablak pedig legutóbb úgy csúszott ki az befogósínből, hogy alig használja valaki az ablakot, mert ketten járunk a géppel. Garin túl van, ki fogja nekem visszatenni a kóválygó üveglapot a trehány Skoda helyett?
nepitelet.hu/autok/skoda/roomster_2006/franciazas_nemet_fapadon_tot_akcentussal/
Futo001 Asus netbookjában valaki gonoszul kicserélte az eredeti merevlemezt, amit ezután a szervizben nem akartak garanciálisan pótolni. A gond csak az, hogy ezt vagy a boltban ahol vette, vagy a korábban más néven futó szervizben tehették:Van egy garanciális Asus 1201N notebookom, amivel…..
A mi történetünk 2009. februárjában kezdődött és 2009. október 6.-án ért véget a 6 napot élt gyönyörű kisfiúnk halálával. A terhességem rendben zajlott, majd a 32. héten volt a kötelező ultrahang vizsgálat, amin kiderült, hogy elzáródott a köldökzsinór és nem…..
Az, hogy mennyire jelentéktelen a magánynyugdíj pénztára államosítása nemzetközi, főleg pénzügyi, szempontból, az Economist egyik blogján megjelent poszton érezhető. A szerző szót ejt a kétharmados többségről, az Alkotmánybíróság jogkörének megnyírbálásáról, sőt…..
Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé.
Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
P.A.N.
2010.11.24 23:23:36
@Uninvited: "az összefüggést sohasem ismerték fel, hogy azért van ennyi gyorshajtó, mert a nagy részük be akarja hozni azt a lemaradást amit az ilyen gyíkok miatt szed össze. "
Ez egy nagyon gyengécske önigazolás. Nagyon-nagyon gyengécske....
Ezután már csak az jön, hogy a kapun kifordulva a következő percben azért gyorshajtasz, mert mad biztos feltartanak a gyíkok. Szerintem egyszerűen azért, mert nem indultál el időben ÉS/VAGY vagy mert imádod nyomni.....
Ez egy nagyon gyengécske önigazolás. Nagyon-nagyon gyengécske....
Ezután már csak az jön, hogy a kapun kifordulva a következő percben azért gyorshajtasz, mert mad biztos feltartanak a gyíkok. Szerintem egyszerűen azért, mert nem indultál el időben ÉS/VAGY vagy mert imádod nyomni.....
P.A.N.
2010.11.24 23:29:34
@McK: "Ha egyszer annyira fáradt leszek,hogy ne tudjam tartani a sebességhatárokat,Taxit hívok."
Nem akkor leszel fáradt, mikor nem tudod neki annyival nyomni, amennyivel szabad, hanem akkor, mikor a reflexeidnek sok a megengedett is. Értem amúgy a mondókádat és nagyban igazat is adok, de amíg nem tilos 70-évesen autót vezetni, addig biza ha van némi esze, úgy fogja vezetni a Suzit, mint egy nehézpótost (lásd még feljebb, amit a sebességhatárokig gyorsuló ám lomha autók esetéről írtam.)
Sarkított szélsőség: Őszhajú kalapos szemüveges asszony Skoda 105-ben.... :)
Nem akkor leszel fáradt, mikor nem tudod neki annyival nyomni, amennyivel szabad, hanem akkor, mikor a reflexeidnek sok a megengedett is. Értem amúgy a mondókádat és nagyban igazat is adok, de amíg nem tilos 70-évesen autót vezetni, addig biza ha van némi esze, úgy fogja vezetni a Suzit, mint egy nehézpótost (lásd még feljebb, amit a sebességhatárokig gyorsuló ám lomha autók esetéről írtam.)
Sarkított szélsőség: Őszhajú kalapos szemüveges asszony Skoda 105-ben.... :)
P.A.N.
2010.11.24 23:35:22
@csunyadiszno: Miből gondolod, hogy nem szúrom ki? Azt meg főképp miből, hogy nincs rutinom? Arról volt szó, hogy a fáradtság már elég indok arra, hogy kevésbé nyomjad. Nincs éles határ az alkalma ésa nem alkalmas állapot közt. Ennek felismeréséhez önmagunkban megfelelő önkritika kell, és mégegy dolog: RUTIN :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ez marhajó.
A Paksra telepítendő naperőmű kb. 20-21 ezer MWh energiát állítelő EGY ÉV ALATT
Ezt Paks II felépítése után NÉGY ÉS FÉL NAP alatt termeli meg az atomerőmű. Akkor is, ha négy napig nem süt a nap :D