Adatok
LeoNardo
0 bejegyzést írt és 284 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Porsche remekül beplántálta a vevői fejébe, hogy az autói elpusztíthatatlanok. Meg is van erre minden alapjuk, hiszen kevés más gyártó tud ennyi versenykilométert felmutatni, útfelülettől és versenytávtól függetlenül. Nézzék meg például a 911-est: ötven évnyi evolúció…..
a tegnap estém nem volt egyszerű. elfáradtunk már délután. úgy gondoltuk, hogy úgysem maradunk ébren éjfélig, ezért előrehoztuk a pezsgőzést fél tízre. ezzel csak egy gond volt; Ágó egy fél pohárral ivott csak, én meg nem tudtam visszadugni a dugót a pezsgősüvegbe, ezért csak azt tudtam kitalálni…..
LeoNardo
2013.01.03 21:52:31
@=xapa=: hányszor megbántam már, hogy akkor nem vettem meg tőled :)
minden egyes olvasómnak modellekben- és minden egyéb más javakban gazdag új évet kívánok!
itt köszönném meg az egész éves figyelmet, külön kiemelve az aktív tagok hozzászólásait, építő jellegű kritikáit. jövőre veletek ugyanitt, ugyanígy!..
LeoNardo
2012.12.31 17:27:15
szélsebesen közeleg 2013. a 2012-es év modellautó-gyűjtésileg egész sikeresnek mondható számomra, ezért fél szemmel már a jövő évre pislogok. ha az alábbi listából nem mind, de a nagy része jövő ilyenkor itthon lenne, hasonlóan boldog lennék, mint idén év végén.
BBR…..
LeoNardo
2012.12.29 15:16:15
@Dinoenzo: de amire kipipálod mindet, addigra új rubrikák jelennek meg! És ismét megszólalnak a hangok :)
LeoNardo
2012.12.29 15:45:43
@Dinoenzo: én is helyhiánnyal küzdök, de nem ez szab gátat a modellek beszerzésénél :)
ma jött utoljára a postás, meg sem állt a ház előtt, ezért a 2012-es évet lezártnak tekintem, gyorsan el is regélném, hogy milyennek éreztem ezt az évet gyűjtés szempontjából.
ha egy szóval jellemezném, azt írnám, hogy termékenynek. 47 darab modell parkolt be a…..
LeoNardo
2012.12.29 14:52:53
@Labdacs: van nála jobb :)
LeoNardo
2012.12.29 14:54:14
@Labdacs: köszi! És talán már cigi szaga sincs...
adott egy modell, amiről már a sarki fűszeres is mindent tud, aminek a megérkezését már több, mint egy éve várjuk, amit kiemelkedő figyelemmel kísért a szakma, ezerszer beszéltünk már róla mindenféle fórumokon. mi a fenét lehetne róla írni?
az az igazság, hogy rengeteget. a…..
LeoNardo
2012.12.29 14:26:34
@Labdacs: de gondolom ugyanez az arány egy CMC-nél is. A kisker ár ugyanúgy képződik, nem hiszem, hogy a prémium modelleken kisebb a szorzó.
tudom, mi a Karácsony. a feleségem civilben egy sport-játék-óra-műszaki-cikk online áruházban próbálja irányítani a csapatot. most este negyed tíz van, az előbb telefonált, hogy tíz után indulhatok érte be a Moszkvára (akinek jobban tetszik; Széll Kálmán), mert szerinte fél11 körül végeznek. holnap…..
úgy látszik, az utóbbi napok-hetek a 458-as jegyében telnek. a fekete után most itt a fehér Spider is. (forrás: ebay.com)
..
LeoNardo
2012.11.30 16:56:24
ha valaki túl ingerszegénynek találta a pirosat fekete belsővel, akkor most itt a pepita verzió (forrás W.D.M):
..
nemrég jött ki a Mattel ezekkel az újfajta zárt 1:18-as Elite dobozokkal. amióta megjelentek, elég sok kérdést kaptam, hogy mégis, jó-e ez, rossz-e ez, egyáltalán hogyan kell kivenni belőle a modellt, vannak-e drótok, szalagok. satubbi. arra gondoltam, hogí a legfrissebb…..
LeoNardo
2012.11.12 22:03:56
LeoNardo
2012.11.12 22:33:48
@Labdacs: a feketéről már találtam is képet, bordós a belseje, de gondolom te már tudtad :)
A fehérről lehet már tudni, hogy milyen lesz?
A fehérről lehet már tudni, hogy milyen lesz?
LeoNardo
2012.11.12 22:46:22
@LeoNardo: az Elite oldalon valami new red version-ról is írnak, BCJ89 kód alatt. Talán Super Elite?
nem túl rég készült egy jó kis összefoglaló a 308-as Ferrari különböző 1:18-as megjelenési formáiról. már akkor is egyfajta sorozatindítónak szántam. picit talán megkésve, de itt a második rész, amelynek alanya sokunk egyik örökös kedvence, az F40-es.
Bburago Ferrari F40.…..
..
LeoNardo
2012.09.19 22:48:53
@Labdacs: nálad még mindig szerelem első látásra? Én elbizonytalanodtam.
LeoNardo
2012.09.19 23:09:30
@Labdacs: az első kép alapján volt ez az érzésem. Kicsit olyan vastagnak éreztem az öntvényt az éleken. És nem látom benne azt a megszokott Kyosho-s finomságot, amit már évekkel ezelőtt hozni tudtak. Pláne, hogy Hi-End-ről van szó.
Az első hűtőrács olyan, mint az Elite 348-é, amiért kapott is tőlünk rendesen. Az első spoiler dudorai szögletesek, mint az Elite F355-é. A hátsó lámpák és az őket körülvevő rész kidolgozatlan és nem is illeszkedik szépen. A B-oszlop felett a tetőívet szögletessé teszi az ablakkeret kifestése, úgy, mint az Elite 308-on. És az említett első kerék, az verte ki leginkább a biztosítékot.
Nem ismerem a sztorit, lehet, hogy ez még nem a végleges modell?
Az első hűtőrács olyan, mint az Elite 348-é, amiért kapott is tőlünk rendesen. Az első spoiler dudorai szögletesek, mint az Elite F355-é. A hátsó lámpák és az őket körülvevő rész kidolgozatlan és nem is illeszkedik szépen. A B-oszlop felett a tetőívet szögletessé teszi az ablakkeret kifestése, úgy, mint az Elite 308-on. És az említett első kerék, az verte ki leginkább a biztosítékot.
Nem ismerem a sztorit, lehet, hogy ez még nem a végleges modell?
LeoNardo
2012.09.20 12:46:28
@Labdacs: a nagy kép brutál, sok mindent megmutat, jót is, rosszat is. A fényszórók nagyon szépen meg vannak csinálva, az ablaktörlők is a legélethűbbek, amiket eddig láttam. A hibákat meg tudjuk be a félkész állapotnak :)
ígéretet tettem nem is olyan régen, hogy picit javítok a blog képeinek minőségén. pénteken este Gyula, a szembeszomszéd kopogtatott. már majdnem aludtam, boxeralsóban nyitottam ajtót. ennyire régen örültem éjszakai látogatónak. talán csak... nna, de az tényleg nagyon régen volt. szóval Gyula kezében…..
LeoNardo
2012.08.21 22:25:26
szombat lehetett. lehet, hogy vasárnap. nem is emlékszem már. a lényeg, hogy egyedül voltam itthon. a kivételes pillanatok egyike. csend van a házban. ami nem jó, mert egyedül lenni mégiscsak rossz, de mégis, van benne egyfajta "használd ki!" érzés. tettem-vettem, fent a szobában.…..
LeoNardo
2012.08.14 11:21:03
@Labdacs: a két Lambó 1:43-as. Játszósnak nálunk is a kicsik vannak bevetve, a Testarossa kivétel.
LeoNardo
2012.08.15 10:50:39
@=xapa=: de jó, hogy nem vártál ezzel két hetet :)))
Egyébként most hogy mondod, én is átsiklottam a képek felett az olvasás hevében.
Egyébként most hogy mondod, én is átsiklottam a képek felett az olvasás hevében.
..
LeoNardo
2012.08.10 09:39:53
@Labdacs: igen, pont ezért írtam ezt.
Beszélj le róla, ha ilyet szeretnék venni! Megnéztem mégegyszer a képeket, és ordító hibákat találtam. Ez megint egy "kötelező feladat" volt, nem a szívvel-lélekkel elvégett fajta. Bosszant, hogy hogy lehet félvállról venni egy ennyire közkedvelt típust??
Beszélj le róla, ha ilyet szeretnék venni! Megnéztem mégegyszer a képeket, és ordító hibákat találtam. Ez megint egy "kötelező feladat" volt, nem a szívvel-lélekkel elvégett fajta. Bosszant, hogy hogy lehet félvállról venni egy ennyire közkedvelt típust??
LeoNardo
2012.08.10 13:37:25
@Labdacs: 1. A 80-as/90-es évek Ferrarijainak jellegzetességét adó, az autót vízszintesen kettészelő vonal a modell oldalán ki van emelve fekete festékkel, míg a lökhárítókat elöl-hátul egybeöntötték a kasztnival, és még ki se emelték festéssel.
2. Az első spoiler szögletessége teljesen agyonvágja az eredeti forma gömbölyűségét. A rácsot azért nem piszkálom, mert a 348-on is szidtuk, aztán élőben észre se veszi az ember.
3. Hátsó kerék/gumi bumszli és ki is lóg a kerékjáratból.
4. Motorháztető hátsó peremezése nem illeszkedik a sárvédő ívével, magasabb is, és vastagabb is a peremezése.
2. Az első spoiler szögletessége teljesen agyonvágja az eredeti forma gömbölyűségét. A rácsot azért nem piszkálom, mert a 348-on is szidtuk, aztán élőben észre se veszi az ember.
3. Hátsó kerék/gumi bumszli és ki is lóg a kerékjáratból.
4. Motorháztető hátsó peremezése nem illeszkedik a sárvédő ívével, magasabb is, és vastagabb is a peremezése.
LeoNardo
2012.08.10 15:36:59
@Labdacs: arra a "szokásos" írásom vonatkozott :)
De inkább húzták volna fel őket, mint hogy nagyobb hibákkal vonják el róla a figyelmet...
De inkább húzták volna fel őket, mint hogy nagyobb hibákkal vonják el róla a figyelmet...
az előző válságos poszt megjelenése óta elég sokat gondolkodtam, hogy mi legyen. merre tovább? első, legdrasztikusabb ötlet a teljes gyűjteményfelszámolás lett volna. ha teljesen bolond lennék, akkor el is játszottam volna a gondolattal. de ez fel sem merült. természetesen. hiszen tényleg nem…..
LeoNardo
2012.07.30 01:00:44
@Labdacs: ha jól emlékszem, Szeszabi kolléga is a Mattelen akadt ki, és nála ez vezetett a gyűjtemény teljes felszámolásához.
Egyetértek, hogy nem jól van ez így. Valamelyik nap nézegettem az egyik webshopon az újdonságokat, és totál kiakadtam, hogy a Kyosho Ferrarik pont 2x annyiba kerülnek, mint a többi Kyosho modell. Pedig nem kéne, hogy így legyen, ha annak idején a Mattel nem kényszeríti rá a Kyosho-ra ezt a mondvacsinált Hi-End kategóriát. Milyen szép életünk lenne, ha 90-100 Eurókért szép sorban jelennének meg az Kyosho újdonságok?! Sajnos tudom, hogy ez sokáig álom marad...
Azt viszont nem értem, hogy miért évjárattal húzol határt? A 88-előtti Ferrarikból a csúnya autó és a csúnya modell is kell? De félre ne érts ezt a kérdést nem kötözködésből tettem fel, hanem mert érdekel a válaszod. Az én eddigi gyűjtési "filozófiám" az volt (illetve mostanra így alakult), hogy minden olyan Ferrarit beszerzek 1:18-ban, ami autóként tetszik. Ha nincs meg szép kivitelben, akkor is. Ilyenek pl. a 275 GTB, 250 GTO '64. És hiába létezik több olyan modell is, aminek "ott a helye minden Ferrari gyűjteményben", ha nekem nem tetszik, akkor ingyen se kell. Ilyen a 288 Evo, a Mythos, az 575 GTZ. Persze van pár olyan darab, amit nem tartok a legszebb típusnak, de valamilyen más okból kedves nekem. Tehát ebből is látszik, hogy én az autókért gyűjtöm a modelleket és nem fordítva.
F12: nekem annyira megtetszett ez az autó, és annyira örülök, hogy végre van egy új Ferrari, ami őszintén tetszik, nem csak egy kis hunyorítással bizonyos szögből, hogy mindenképp beszerzem. Sőt, még azon is elgondolkoztam, hogy BBR-ben kéne megvenni, mert azon a modellen sokkal jobban viszontlátom az eredeti autó szépségét. Na de annak is az ára... Áh, majd ha rájuk rohad, és beakciózzák, mint a 375-öst.
Egyetértek, hogy nem jól van ez így. Valamelyik nap nézegettem az egyik webshopon az újdonságokat, és totál kiakadtam, hogy a Kyosho Ferrarik pont 2x annyiba kerülnek, mint a többi Kyosho modell. Pedig nem kéne, hogy így legyen, ha annak idején a Mattel nem kényszeríti rá a Kyosho-ra ezt a mondvacsinált Hi-End kategóriát. Milyen szép életünk lenne, ha 90-100 Eurókért szép sorban jelennének meg az Kyosho újdonságok?! Sajnos tudom, hogy ez sokáig álom marad...
Azt viszont nem értem, hogy miért évjárattal húzol határt? A 88-előtti Ferrarikból a csúnya autó és a csúnya modell is kell? De félre ne érts ezt a kérdést nem kötözködésből tettem fel, hanem mert érdekel a válaszod. Az én eddigi gyűjtési "filozófiám" az volt (illetve mostanra így alakult), hogy minden olyan Ferrarit beszerzek 1:18-ban, ami autóként tetszik. Ha nincs meg szép kivitelben, akkor is. Ilyenek pl. a 275 GTB, 250 GTO '64. És hiába létezik több olyan modell is, aminek "ott a helye minden Ferrari gyűjteményben", ha nekem nem tetszik, akkor ingyen se kell. Ilyen a 288 Evo, a Mythos, az 575 GTZ. Persze van pár olyan darab, amit nem tartok a legszebb típusnak, de valamilyen más okból kedves nekem. Tehát ebből is látszik, hogy én az autókért gyűjtöm a modelleket és nem fordítva.
F12: nekem annyira megtetszett ez az autó, és annyira örülök, hogy végre van egy új Ferrari, ami őszintén tetszik, nem csak egy kis hunyorítással bizonyos szögből, hogy mindenképp beszerzem. Sőt, még azon is elgondolkoztam, hogy BBR-ben kéne megvenni, mert azon a modellen sokkal jobban viszontlátom az eredeti autó szépségét. Na de annak is az ára... Áh, majd ha rájuk rohad, és beakciózzák, mint a 375-öst.
LeoNardo
2012.07.30 10:36:03
@Labdacs: stílusosnak stílusos választás, az biztos.
BBR F12: engem az árcédulája jobban zavar, de persze vonzóbb lenne öntöttvasból.
BBR F12: engem az árcédulája jobban zavar, de persze vonzóbb lenne öntöttvasból.
akkor elérkezett az idő; itt a blog első teljesen offtopik bemutatója. mert ugye volt az a kis félrelépés azzal a nagy teherautóval, de azt senki sem gondolta komolyan témán kívülinek. nna, de most, ahogy korábban már szó volt róla, kitörök a ketrecből, szippantok egy nagy levegőt, és kezdem…..
LeoNardo
2012.07.24 16:55:00
melyik is a legcsúnyább Ferrari, ami valaha elhagyta a maranello-i gyárkaput? sokan kapásból mondanának olyat, hogy Mondial 8, vagy Dino 308 GT4, esetleg 365 GT4 BB. az ínyencebbeknek talán eszébe jutnának olyan fura szerzetek is, mint a 340 MM Vignale Spider, vagy a 64-es 250 GTO. ha…..
LeoNardo
2012.07.04 17:04:27
+1 szavazat az F50-re.
A 90-es évek autódizájnját sem húznám le, csak nem japán meg német típusok között kell a szépet keresni :) De ez is csak egy vélemény, nem pedig vita.
@Missa: gratula! Én is szemezgettem vele, de a hangok lebszéltek róla :) Kivárok, hátha jön az 599xx evo.
A 90-es évek autódizájnját sem húznám le, csak nem japán meg német típusok között kell a szépet keresni :) De ez is csak egy vélemény, nem pedig vita.
@Missa: gratula! Én is szemezgettem vele, de a hangok lebszéltek róla :) Kivárok, hátha jön az 599xx evo.
LeoNardo
2012.07.04 17:23:31
@Labdacs: és az F355? Örök kedvencem.
A szappan stílus nekem sem jött be, de szerencsére voltak üdítő kivételek, például az AR 155. Ez sem? Na jó, nem akarlak én meggyőzni...
A szappan stílus nekem sem jött be, de szerencsére voltak üdítő kivételek, például az AR 155. Ez sem? Na jó, nem akarlak én meggyőzni...
LeoNardo
2012.07.04 17:31:51
@Labdacs: uhh, megnyugodtam :))
..
LeoNardo
2012.06.25 09:51:54
@Labdacs: elég jó a típusismereted :) Én meg nem mondtam volna fejből, hogy ott egy kisablaknak kellene lennie. Gondolom, átvették a megoldást a későbbi változatról, így egyszerűbb volt. Csak akkor mitől HE?
wop-bop-a-loom-a-boom-bam-boom
megjött. végre valami kis friss hús egyetlen gyártónktól. ráadásul egy olyan gép, ami a kívánságlistám elég előkelő helyén szerepelt, folyamatosan benne volt az első háromban. nna, örülünk? még nem tudom. azért, mert az első nagy Dino az pont…..
LeoNardo
2012.05.14 10:42:29
@Labdacs: nincs ezzel baj, én is tennék az enyémre. Végülis Ferrari.
Szóval nem lesz nagy baj, ha a modell hátulján is lesz, csak az lenne furcsa, ha az orrán Dino logo lenne, a kormányban és a felniken meg paci.
Szóval nem lesz nagy baj, ha a modell hátulján is lesz, csak az lenne furcsa, ha az orrán Dino logo lenne, a kormányban és a felniken meg paci.
LeoNardo
2012.05.21 13:16:34
@hornando: szerintem is a Cromodora a legjellemzőbb ezen a típuson, így már ketten drukkolunk érte :)
LeoNardo
2012.05.25 23:20:03
LeoNardo
2012.05.16 22:26:58
LeoNardo
2012.05.16 23:46:15
korán reggel van. múlt kedden ilyenkor kellett valakiért reggel ötre kimennem a Népligethez, természetesen a telefonomban lementve maradt a fél négyes ébresztő, fel is keltett annak rendje és módja szerint, ezért most kihasználom a hirtelen jött lyukas órákat, és írok egy olyan modellről, ami rajtam…..
LeoNardo
2012.05.02 10:07:15
@Labdacs: miért nem tartod meg?
LeoNardo
2012.05.02 10:20:59
@Labdacs: szép szám. Így már értem.
LeoNardo
2012.05.02 17:28:38
@Missa: én is egy "sima" pirosat szeretnék majd.
ma reggel korán keltem. délelőtt közös fotózásra voltam hivatalos egy csodás helyre, a Duna Plaza mögötti Marina partra. Daniék sokszor csináltak már ilyen összeröffenéseket, mindig is szerettem volna részt venni benne, most végre úgy alakult, hogy végre összejött. majdnem eltévedtem, de végül…..
LeoNardo
2012.05.01 17:43:17
nagyon sokan kezdik úgy a Ferrarik gyűjtését, hogy ragaszkodnak a piros színhez. van, akik így is maradnak, amit én el tudok fogadni, mert mégiscsak az a tradicionális Ferrari szín. persze nagyon sokan tesznek engedményeket, jöhet egy-egy fekete, vagy a bordó az már majdnem piros címen, de ismerek…..
a múlt hét egész érdekesen alakult modellileg. járt nálam Zx, adott pár dolgot, amit most majd jól eladok a vaterán, találkoztam Missa kollégával is, telepakoltuk a Jazz csomagtartóját régi újságokkal, de a blog szempontjából legfontosabb találkozót Dofekné házában tartottuk. Dofekné, én és a 308…..
LeoNardo
2012.04.15 18:06:19
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Bezzeg ha egy olasz (vagy francia) típussal történik hasonló, akkor ugye sosem a tulaj vagy a szerviz a hibás, hanem mindig a szar konstrukció...
Márkaszervizhez meg annyit, hogy ha nem állsz az autó mellett, vagy nincs bekamerázva a szerviz, akkor simán megcsinálják, hogy csak a fele motorolajat eresztik le (30 ezres futás után), így a megmaradt "felesleges" 1-2-3 litert szépen el lehet adni saját zsebre. Nem állítom, hogy ez általános, csak arra akarok rámutatni, hogy attól, hogy márkaszervizbe visszük az autót, még nem érezhetjük 100%-os biztonságban.