Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Rousboy

0 bejegyzést írt és 215 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Állandó a vita, bemelegíteni álló helyzetben vagy elindulni? Mi a jobb a motornak és mi a jobb a környezetnek? És a pénztárcánknak? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Vajon hogy fér be egy nagyon magas ember az autókba? Egyáltalán, be tud ülni? Tud vezetni? Mi a minimum? Teszt a használttelepen. Mai cikkünk blogposztja...
TComment Óratekerők 2011.12.07 08:47:00
Mit lehet tenni, ha kiderül a nem valós kilométeróra-állás? Van esélyünk arra, hogy kiderüljön az igazság? A jogszabályok és a törvények az egyik oldalon, a gyakorlat és valóság a másikon.Mai cikkünk blogposztja. ..
Az utóbbi fél évben alaposan megváltoztak az autózási szokásaim, szeptember óta nagyjából ötször annyit ülök a volánnál, mint korábban. Az öreg Volvo egyelőre derekasan szolgál, annak ellenére, hogy az idén töltötte a 16-ot, és üzemanyagon, meg olajon kívül nemigen kapott…..
Rousboy 2009.11.29 09:34:45
@evo87: Ha egy lélektelen igavonó kell, akkor abszolut igazad van.
Stiloval nincsen semmi baj, ha normálisan van szervizelve, minőségi alkatrészeket tesz bele az ember.
Nekem azért számít hogy érzem magam egy autóban, milyen a minőség érzetem, stb...
 Megint itt az ideje, hogy vegyek valami vackot kétszázért. Épp ki se hevertük a Subarus bukót - ott 800 ezerbe került az autó eladása - amit egyébként az új tulajdonos totálkárra tört azóta. Ő köszöni jól van. Így néz ki, tessék, ha ilyet akarnak csinálni, a sztrádán…..
autózz! Kamikaze kétkerekűek 2009.10.03 12:16:00
Tegnap reggel az én közreműködésemmel szeretett volna öngyilkos lenni egy vadbarom motoros, vagy egy óráig dúltam magamban, ennyire necces helyzetbe még nem kerültem talán soha, szerencsére nem lett végül baj. Vadmalac napi rendszerességgel találkozik munkába menet ezzel a…..
Rousboy 2009.10.03 19:35:52
@kranführer: Akkor egyedül el tudnád látni egy ezt a blogot napi 10 storyval. Sőt, lehet tőled származik mind. :)
Rousboy 2009.10.03 19:43:18
@gorillka: Nem is kell mindig rutinból vezetni, mert nem trolit vezetünk. :)
Kifogtál egy sügeret, elmesélem ilyenkor mi a megoldás:
1.: Ha látod hogy nem akar beengedni nem kell tolakodni, majd a következő/az utáni beenged.

2.: Ablak felhúz, központi bezár, biztos szépen szól a hifi az új autóban, hangerőt felteker, persze csak a kellemesen hangos szintre. (átkiabálás esetére)

3.: Ha csak dudál, akkor azt magasról le kell szarni, megszokott esetként kezelendő. :)
Rousboy 2009.10.03 20:00:27
@nanogyo: Egyetértek.
És ezek közül csak a 2. ami tolerálható, de azt meg ugyis kapásból lehet érteni, mert amikor ez a helyzet akkor elnézést kér az ember a másiktól egy intéssel.
Másik kettő a nagy probléma...
Nincs is szebb annál, mint amikor különböző nem túl sietős állami és önkormányzati fenntartású cégeknek össze kellene hangolni egymással a munkáikat, hogy ne legyen lezárva az a pár négyzetméter egy hétig. Promontor sztorijában is ez volt a helyzet napokig, a túrást már…..
Rousboy 2009.10.02 10:54:18
@Pepe83: Kis javításokról beszélek. Ami azt jelenti hogy néhány négyzetméteres részek. Ahhoz hogy egy ekkora terület fel legyen törve légkalapáccsal, kell legalább 1-2 óra is.
20:00-22:00 között mondjuk?

Valami ilyesmi jellegű gondolkodás várható el a város vezetőitől is, figyelembe véve a korlátokat, amiket példának Te is említesz. De ez az egész sajnos egy pénzlenyúló robotgépezet, ahogy esik, úgy puffan.
Rousboy 2009.10.02 11:01:13
@Rav Antal: Ezt gondold újra szerintem.
Éjfélkor talán...
Rousboy 2009.10.02 11:02:42
@Pepe83: Pontosan. Ezeket a helyzeteket kell mérlegelni, tervezni kell, ütemezni kell, számolgatni, optimalizálni.
Tényleg fogalmam sincs hogy kik végzik ezeket a munkákat jelenleg (tervezés szinten), de nagyon szarul csinálják, vagy nem csinálják.
Szerencsére a baleseteknek csak kis százaléka történik autópályán, olyankor viszont sokszor teljes pályazár van. Még szerencse, hogy van egy leállósáv, ahol előre lehet pofátlankodni, mert a sok lúzer nem meri használni. A mentő meg várja ki a sorát, majd mehet ő is, ha a…..
Az idei Critical Mass legfőbb érdekessége az volt, hogy rendőrök büntettek meg néhány lámpa nélküli biciklistát, és másik néhányat, akik piroson mentek át. A rendőri fellépéssel egyébként nem is lehet vitatkozni.   A mostani demonstráció lényege ugyanis nem a…..
Rousboy 2009.09.23 12:07:06
@Perillustris: Fő utcán konkrétan buszsáv van, de sose azt nézd. (és ott még be is van kamerázva, szóval csak max biciklisek tévednek rá).

Nekem nincs bajom veletek, vigyázok is rátok amennyire tudok, de szerintem ezek a húzások egyátalán nem tesznek jót a jószomszédi viszonynak...
Rousboy 2009.09.23 12:20:20
@PR32: Meg szóljál pls. a haveroknak h ne akkor emelgessenek 10000 biciklit amikor más szeretne fáradtan hazamenni a családjához és akkor teljesen korrekt a megegyezés.

Köszi. :)
Rousboy 2009.09.23 13:22:57
@csakazertmertcsak: Ott a pont. :)
  Érdeklődtem az ORFK-n: nincs olyan statisztika, hogy taxisok több balesetet okoznának, mint bárki más. Vélemények az azonos című írásunkról...
Rousboy 2009.09.23 08:51:40
@Winkler Róbert: Ezért már szólt rám is taxis, pontosan ugyanazzal az indokkal, amit írtál, hogy "nem bízom benne".
De nekem az a tapasztalatom h általában idősebb mukik akadnek fent ezen, akiknek ki van téve az 500.000es balesetmentes plakett büszkén.
Fiatalok ezen nem kattognak.
Rousboy 2009.09.23 08:53:58
@RosszQtya: Szerintem manapság 10be megáll az ára egy vastagnak. :)
Rousboy 2009.09.23 08:55:24
@davez: [ad] Taxi 4-el menj és telefononon rendeld... [/ad]
Belsőség Jöhet a dízel M BMW? 2009.09.08 12:00:00
A Nagy Népvándorlás utáni pakolgatás közben akadt a kezembe a brit Autocar július végi száma. Nem is emlékszem, hogy a közös szerkesztőségi archívum-kupacból vagy Csikós asztaláról. Akkortájt nyaralhattam, így történhetett, hogy nem olvastam, a hiányt pedig illik bepótolni,…..
Rousboy 2009.09.08 16:38:32
@DigiT: Ezért kell olyan autót venni/addig nyújtózkodni, ameddig a pénztárca/takaró ér és nem villantani a TDCI-vel a szomszéd előtt, amit sikerült elhozni 10 éves hitelre, egyetértünk.
Rousboy 2009.09.08 16:39:39
@natuck: Persze, ez Winkler style cikk volt, ismerjük.
Csak az a legnagyobb baj, hogy egyre több lepukkant modern dízel lesz... A mondatot meg be tudja mindenki fejezni.
Rousboy 2009.09.08 17:02:12
@flamer: Ebben én nem tudok nyilatkozni, mert annyira nem értek hozzá, csak azt tudom h egyre több kormoló szart látok az újabb autók körében is. Mert h egy 20 éves szívódízel orion kormol az OK.(legalábbis nem olyan meglepő) De hogy egy 3-4 éves modern dízel is az már nem.
  Nem az a baj, ha valaki jobbról előz. Szabálytalan, de nem vagyok én rendőr. A gond akkor van, ha ezt úgy teszik, hogy tudják: a végén le kell majd szorítani a belső sávban autózót. Vélemények az azonos című írásunkról...
Rousboy 2009.09.02 11:03:55
@Ruszi: Ha mondjuk kocsisor van és megindul mindkét oldal, de a külső sáv jobban halad, akkor elhaladhatsz a belső sávban haladók mellett, az nem előzés. Ha mindenki bemegy a belsőbe és te elhaladsz mellettük a megfelelő körültekintéssel, akkor az sem előzés...
Rousboy 2009.09.02 11:12:29
@Ruszi: 80-100as tempónál senkinek semmi keresnivalója a belső sávban autópályán, nekem sem, másnak sem.
Ha pedig előz valaki mondjuk kamiont, akkor haladjon, nyomja meg azt a gázt és menjen, aztán húzódjon ki újra, majd be ha előzni akar. Ha valaki normális pályatempóval vezet, azt csak nagyon ritkán fogják levillogni, de azokat meg le kell szarni aki ezekben a ritka esetekben villog.
Rousboy 2009.09.02 11:38:32
@NGA: Segítsük egymást, egyetértek. Ha egy bogár jön ki elém én se fogom letúrni, mert tudom hogy nem mai darab, inkább még szívesen meg is nézem, segítem az előzését, ahogy te is mesélted. De a lényeg utána volt, hogy ahogy előztél egyből mentél ki a külső sávba, teljesen szabályosan. Na ezt nem csinálják meg sokan. Kalapos bácsi Thalia-val, vagy az arcos majom S60as turbós Volvoval előz úgy, mint te a 30 éves bogaraddal. Úgy hogy utánna marad belül.
Na ettől féreg valaki, vagy ettől nem tud pályán vezetni.
Belsőség Ha szívatnak a tótok 2009.08.25 21:29:00
Nem nagy titok, hogy amikor nemrégiben egyedül vertem sátrat Budapesten, családom Pozsonyban maradt. Ideiglenes megoldásként a hétvégi utazás mellett döntöttünk, hol én megyek oda, hol ők jönnek ide. Nincs is ezzel nagy gond, hiszen a Pozsony–Budapest távolság elenyésző,…..
Rousboy 2009.08.26 10:14:10
@saci02: Magyarország egy politikailag, jogilag, diplomáciailag, gazdaságilag egyaránt impotens ország, nulla tekintéllyel. Evvan, a mondatot mindenki be tudja fejezni :)
Rousboy 2009.08.26 10:26:21
@saci02: Szerintem a válasz egyszerű. A magyar emberekben ott van a magyarság érzése, de egyre jobban ölik ki belőlünk. Gondolj bele mennyivel olcsóbb kint venni egy kocsit, ráhúzol egy rácsot kombira a csomagtartó elválasztóhoz és máris haszongépjármű, a regadóról nem is beszélve. Cégalapítás is 100x egyszerűbb, gyorsabb, zökkenőmentesebb és senki nem baszogat ha befizeted az adót, ami jóval kevesebb. Itthon mivan? Gyakorlatilag a vállalkozás bevételeinek felét elviszik a különböző adók, plusz fizess még adót a regisztrációra, amikor a már szénné adózott pénzedből akarsz vmi gyümölcsöt venni (kocsit). Nekem még nincs kint cégem, de lesz és ugyanezt fogom csinálni, amíg itt lehetetlen boldogulni. Mert hidd el, tisztán szinte lehetetlen.
Rousboy 2009.08.26 10:29:54
@bopat: Én is ismerem a környéket ahol lakom, sokat autózok Budapesten, a Bükkben és a Mátrában is. Mondhatni ismerem azt a két hegységet és szeretem is. De záróvonalon akkor sem előzök, ha tudom/látom hogy nem lehet semmi gebasz. Nem parkolóban szereltem, hanem félig belógva a szakadékba, mert az idióta rendőr ott állított meg. Veszélyeztetve ezzel sok embert, de az nem számít, csak h legyen fent a lánc plusz 15 fokban, esőben.
Ma Freya észrevételeit olvashatjátok a tömeges elbocsátásokról. Erynnis remélem hamarosan előkerül, addig is Dzsúsz. Sziasztok Csatoltan megtaláljátok levelem. Kérlek publikáljátok a blogon, ha időtök teheti. Köszönöm, jó pihenést. Kedves üdvözlettel,…..
Tudom, hogy drága olvasótáborunk jelentős része csont roppanásáról és vér fröccsenéséről szeret leginkább értesülni, legalábbis a látogatási statisztikák ezt mutatják, nekem mégis azok a kedvenc posztjaim, amikor a lelkes levélíró egy adott helyszínnel kapcsolatos…..
Levélírónk, akinek személyazonosságát fedje jótékony homály, elkövette azt a hibát, mint amit délelőtti posztunk főszereplői is, a Balatonra akart utazni nyáron, autóval. Ilyenkor ugye az van, hogy mivel a fél ország oda tart, amúgy sem túl gyors a menet, hát még ha van…..
autózz! Ámokfutó öregember 2009.07.31 08:31:00
Amit Zoli leírt, attól még nekem is leesett az állam. Azt tudtam eddig is, hogy egy tekintettel is fel lehet hergelni azt, akinek megvan az alaphangulata, azután pedig beindul a lavina effektus és saját magának gerjeszti tovább az indulatait az ilyen idegbeteg. Ha ez párosul azzal, hogy…..
Belsőség Unom a Formula-1-et 2009.07.28 16:30:00
Ha egy ex-F1-es pilóta, akit ismernek, tisztelnek és tudják róla, pontosan ért mindent, ami a pályán és a pálya körül zajlik, szóval ha egy ilyen ember megy oda hozzájuk, akkor arra számítanak, hogy értelmes kérdést tesz fel nekik, és megpróbálnak normálisan válaszolni, már…..
autózz! Csavarkulcsot a pofádba! 2009.07.26 12:25:00
Igazi agyvérzésközeli történet következik, Frigyesmester feje a duplájára nőtt és színt váltott nemrégiben, amikor az ő autóját és az útépítő munkásokat is veszélyeztetve sietett el mellette mindenre és mindenkire nagy ívben szarva egy vadbarom. És bár Frigyesmester szarik…..
Volt már sokszor arról szó, hogy az elfogyó sávban szabad-e és illik-e előremenni, ha a másikban szép libasorban gurulnak előre az autósok. Erről megoszlanak a vélemények, sokszáz kommentben feszültetek már egymásnak. László most egy érdekes dologra figyelt fel. Amikor egy…..