Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bravooo

0 bejegyzést írt és 47 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha az ember érdekes autóbemutatón van, a többiek mindig izgatottan várják a beszámolót. Szorított az idő, így tényleg csak pár szóban előtájékoztattuk a kollégákat. És értették. Mert autóbuzik ezek. A nyelvezetért elnézést, de rövidebben máshogy nehéz kifejezni. Ha…..
Belsőség Ma lenne 53 éves 2013.03.21 14:44:57
Minden idők legnagyobb Forma-1-es tehetsége, versenyzőtársai és millió rajongója szerint (én is ide tartozom) pedig minden idők lenagyobb pilótája, Ayrton Senna da Silva.Méltón meg fogunk emlékezni halálának évfordulójáról, ebben biztosak lehetnek.Addig is emlékezzünk rá ezzel…..
Bravooo 2013.03.21 22:54:39
@tcom:
Tudom, hogy nem itt kéne erről vitázni, de
1. Schumacher akkor még nem tudta, hogy Senna meghalt.
2. Az a futamgyőzelem egy szerencsés/szerencsétlen véletlen folytán alakult ki (elszámolták a köröket). De van még 90 másik, amit nem a boxban nyert meg.
3. Azt szerintem nem szándékosan csinálta Schumacher. Egyszerűen elrontotta a kanyart és nem tudott elfordulni. Amúgy lényegtelen mert Sennának is voltak anno nagyon komoly balhéjai, de ez nem változtat az érdemein és a nagyságán. Senna akkor is Senna marad. (Schumacher meg Schumacher). Lehet őket szeretni, lehet őket nem szeretni, de az érdemeiket, eredményeiket mindenképp tisztelni kell.
Ja, és ha már Senna és MS is szóba került:
www.youtube.com/watch?v=EOQjYCwgLdE

U.i: Meglátásom szerint a TC főoldalon nem a Senna cikk lábjegyzete a gáz, hanem az, hogy csak a jobb szélre került ki, ehhez képest a vezércikk a prosztó román BMW-s videó. Igazi bulvárf*s. Szégyen.
Komment, innen:was? 2012.12.28. 12:01:15Hű de rosszak voltatok fiúk , szégyelljétek magatokat .Ha egy ugyanilyen hir jött volna az USAból akkor meg mindenki istenitené őket , hogy milyen faszagyerekek ezek az amcsik . Magyart viszont csak gyűlölni lehet bármit is csinál.Nem volt ebben…..
Bravooo 2013.01.02 23:47:05
Na igen, lehet ezt ésszel is csinálni.
Ezen a videón is elég sokatmondó 02:03-nál a Hacsi. El lehet képzelni mi lett volna ha ott nem betonfal, hanem emberek vannak. Kb. ez:
www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=xkERgr3s6ho#t=20s
Előtte mindenki f@szagyerek, aztán utólag mindenki sajnálja (már aki életben marad), és kifogás ugye mindig van, hogy a MÁSIK miért volt hülye, én meg miért nem vagyok az.
Arról nem beszélve, hogy szinte soha nem abból lesz áldozat, aki okozta a bajt, hanem az utas, néző, civil autó, járókelő, stb.
autohirek.hu/tart/cikk/i/0/152312/1/auto/Kepek__Vilagitas_nelkul_szaguldoztak_az_ejszakaban_egy_lany_belehalt_a_frontalis_utkozesbe?place=srss

Egyébként meg nem attól lesz valaki olyan hű de jó autóvezető, hogy körberajzolja a körforgalmat a hátsó gumikkal. Egy világklasszis versenyzőnek (vagy akár bárki másnak) ehhez elég akár egy aprónak tűnő kormánymozdulat is:
www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=sDnnfizWCm4#t=85s
Na EZ kérem az autóvezetés magasiskolája, nem a felelőtlen, agyatlan pörgés-forgás a közúton, a védtelen emberekről egy-két méterre, ami 30-40 km/h sebesség mellett is időben mérve kb. 0,1(!) másodpercet jelent.
Vélemény-cikkünk kommentposztja...
Bravooo 2012.12.29 16:40:52
www.youtube.com/watch?v=DBMVeIyyHIY
Nem kell ahhoz gyorsan menni, hogy tragédia legyen a vége, elég az, ha drift közben váratlanul betapadnak a gumik és megindul az autó az ellenkező irányba, a meglepett sofőr meg nem tud vele mit kezdeni.
A legviccesebb az egészben, hogy még ilyen "lassú" tempó mellett is sikerült összeütközniük. LOL
Ezzel még nincs is baj, mert lesz@rom, csinálják a saját hülyeségük, a gond ott van, hogy akkor is ugyanúgy ész nélkül állatkodtak, amikor a közúton közlekedő autók mentek be a körforgalomba.
"Élni, és élni hagyni." Ezt kéne megtanulniuk ezeknek az idiótáknak.
Még a kisiskolás gyerekek is fel tudják fogni, hogy focizni a focipályán kell, nem az utcán, ahol betörhetik az ablakot vagy autókat rongálhatnak meg.
A buliba persze mindenki belemegy, de a balhét már senki nem viszi el.
Nem hiszem el, hogy egész Debrecenben nincs egy üres parkoló vagy egy forgalomtól elzárt hely, ahol ugyanígy lehetne állatkodni, de anélkül hogy a forgalmat vagy más civileket veszélyeztetnének.

Egyébként ez a cikk jó kis hiánypótló írás lett az elmaradt karácsonyi gyűlöletlevelek pótlására. :)
Úgy tűnik, hogy minden idők legsikeresebb raliversenyzője lassan kiszáll a cirkuszból: a Párizsi Autószalonon jelentették be, hogy 2013-ban nem teljes szezont fog teljesíteni, de a Montén biztosan ott lesz. Egy finn ralimozi-mágus, Antti összerakott egy emberes tribute-videót a…..
Bravooo 2012.10.03 22:47:44
@Specialized78:
Raikkonen tudtommal nyert szakaszt. Ami elég nagy szó, tekintve hogy korábban nem nagyon ralizott, menet közben kellett beletanulnia az itinerírásba, stb.
Kubica se volt kutyaütő, sőt, most hétvégén megint nyert egy raliversenyt, kvázi félkézzel:
www.totalf1.com/full_story/view/430374/Kubica_on_road_back_to_F1_after_another_rally_win/
Loeb F1-es teljesítménye megsüvegelendő, de azért tegyük hozzá, hogy a mai F1-ben körönként fél másodperc különbség nagyon sok. Néha 15 autó van 1 másodpercen belül, de volt olyan is, amikor 6 autó között mindössze 1 tizedmásodperc különbség volt. Körönként fél másodperc a futam végére fél perc hátrányt jelent, az majdnem két boxkiállás.
Robert Kubica tavaly egy szalagkorlátra nyársalta az autóját, és súlyos kézsérülést szenvedett. Sokan bíztunk a felépülésében, de volt F1-es csapatától sajnos folyamatosan kevésbé biztató híreket kaptunk. Az utóbbi időben több olyan pletyka is felröppent, hogy a lengyel fiú…..
Bravooo 2012.09.09 23:04:42
Kissé bosszantó ez az eredménytől függetlenül negatív és lesajnáló hozzáállás Kubica felé. Nagyjából az jött le a cikkből, hogy "Kubica elment az Isten háta mögé valami nevenincs legalja, ralifutamnak csúfolt bohóckodásra és még az olasz kecskepásztorokat se tudta leverni. Illetve legyőzte őket, de akkor is egy fos, hiszen aki egy ilyen szaron elindul, az nem is lehet más, mer' ez nem Íercé semnem vébé."
Sokat elmond a cikkről (és magáról a cikk írójáról is), hogy az eredményektől függetlenül szó szerint ugyanaz maradt a konklúziója.
De lehet hogy én tévedek és csak félreértettem az írást.
Egyébként ezt nyilatkozta Kubica a futamról:
"Reméljük, hogy jól érezzük majd magunkat anélkül, hogy néznénk az időeredményeket, hiszen elvégre ez az egész arra szolgál, hogy visszaszokjak a vezetéshez, és a lehető legjobban regenerálódjon a karom."
Szerintem nagyon jó hír, hogy Kubica olyan állapotban van, hogy raliautót vezethet, az pedig kifejezetten biztató, hogy a baleset után, másfél év kihagyás után, valószínűleg még nem 100%-os állapotban, az első (rali)futamon ahol elindult, rögtön meg is nyerte.
Arról nem beszélve hogy Kubica mindig is "hobbbiból" ralizott, nem profi raliversenyző, mint az IRC/WRC mezőny tagjai. Tudtommal Kubica korábban sem indult ilyen szintű versenyeken, csak kisebb ralifutamokon.
Arról nem is beszélve, hogy Raikkonen sem nyújtott "extraklasszis" teljesítményt amikor ralizott, de a Forma 1-be 2 év után visszatérve mégis a mezőny egyik legjobbja lett (harmadik a vb pontversenyben, mindössze 1 ponttal Hamilton mögött).
Tehát Kubica mostani eredménye mindenképp optimizmusra ad okot, a negatív hullámokra meg nincs szükség. :)
A Mercedes és a Renault után a Ferrari is megerősítette, hogy már a próbapadon nyúzzák a 2014-től bevezetendő turbómotort. Jelenleg úgy tűnik, másfél év múlva ez három gyártó fogja ellátni az összes F1-es istállót. A Ferrari sok tapasztalattal rendelkezik a V6-os…..
Bravooo 2012.08.29 20:33:06
@Takito: Ne becsüljük le a technológiai fejlődést. 1989-ben a turbókorszak után a 3,5 literes V10/V12 motorok kb. 700 lóerősek voltki. Ehhez képest a V10 korszak vége felé a Honda és a BMW motorokból állítólag közel 1000 lóerőt préseltek ki. Igaz, ehhez kellett a 20000 körüli fordulatszám.
És bár kétségtelen, hogy a limitált fordulatszám és turbónyomás majd komoly határokat szab az új motoroknak, az új ERS (sic!) elég nagy plusz teljesítményt fog nyújtani, ráadásul 33,3 másodpercig, ami nem kevés.
Bravooo 2012.08.30 22:15:12
@Takito: a KERS továbbfejlesztett változata. Tízszer annyi energiát adhat le (0,4 helyet 4 MJ) kétszer akkora teljesítmény mellett (80 helyett 160 lóerő). Vagyis kb. 7 másodperc helyett 33 másodpercig tudja leadni a plusz 160 lóerőt. Korlátozás viszont, hogy körönként max. 2 MJ-t lehet visszatölteni a fékezési energia hasznosításából. A maradékot vagy az előző körből lehet összespórolni, vagy a turbófeltöltő (!) által meghajtott generátorból kinyerni.
Vagyis a 2014-es autók turbófeltöltői úgy lesznek megoldva, hogy egy generátor is rá lesz kötve a tengelyükre, és választani lehet, hogy egy adott pillanatban a turbina forgása a motor "hajtásában" vegyen részt (mint egy normál turbó) vagy a generátoron keresztül az akkumulátort töltse.
Ezért is hívják majd szimplán ERS-nek (Energy Recovery System), mert immáron nem csak az autó kinetikus (mozgási) energiáját hasznosítja.
Érdekes cucc lesz, annyi szent, a mérnököknek igazi ínyencfalat. :)
Többen is megpróbálták az idei Pikes Peak hegyiversenyt elektromos autóval teljesíteni, és nem is voltak esélytelenek. A Toyota prototípus hatodik ideje mutatja, mennyire nem. Azt viszont sosem gondoltam volna, hogy ekkora csalódást okoznak. Amikor a 80-as évek végén először…..
Bravooo 2012.08.17 10:11:11
Tudom, elcsépelt reklám, de kicsit passzol a témához:
www.youtube.com/watch?v=Nn__9hLJKAk
Egyébként ha már a hangnál és a jövőnél tartunk, ezt tessék emészteni, ez a közeljövő:
www.youtube.com/watch?v=lY18TEJ8zBw
Amúgy jó így hallgatni az autókat videón, állítható hangerővel, de élőben a Ringen igen hamar meg tud fájdulni az ember feje a nyitott kipufogós versenyautók fülsüketítő üvöltésétől. Szóval tessék felhangosítani úgy, hogy az már fájjon! Akkor lesz igazán "élethű".
Persze nyilván ez is olyan mint a mozi: az nyújtja az élményt hogy jó hangos, és elnyomja a többi mozizó popcornos zacskójának csörgését. :)
Persze nem annak, akinek a háza előtt a nyitott ablaknál elmegy egy koppány kipufogós tuningvacak, vagy egy hangtompító nélküli Harley húzza neki, esetleg egy kis p*csköszörű robogó nyélgázon, gyök kettővel.
Egyébként lassan már a Porschékban is bödönnel keltik az áhított hang illúzióját. Na ez a jövő kéremszépen, tessék emészteni...
Matolcsy sorozata a Heti Válaszban egyszerűen csodálatos, még mindig nem tudom elhinni, hogy ezt ő írja, nem pedig mondjuk Bödöcs a Showder klubból.A legfrissebb írásából például kiderül, hogy születnek azok az isteni, soha-sehol meg nem írt unortodox ötletek:"Minden új egy…..
  Igazából minden öreg járművemnél erre vágyok a legjobban. Hogy külföldre mehessek vele. Lehetőleg Nyugatra. Köpjenek le, egy sznob vagyok, nekem még mindig ott a legszabadabb a levegő, ott merek leülni az utcai lépcsőre tiszta farmerben, ott érzem logikusnak a dolgok…..
Bravooo 2012.05.13 22:43:40
@Csikós Zsolt:
Az életet élni kell, nem túlélni.
Úgy tűnik, neki csak az utóbbi maradt, és most a saját nyomorát próbálja másokra hárítani egyre elkeseredettebben.
Szomorú és szánalmas, tán kissé tragikus is.
De ez legyen az ő problémája, nem érdemes komolyan venni.
Ötvenezer forintos pénzbírságot és öt büntető pont levonást szabott ki a rendőrség arra az autósra, aki januárban a VII. kerületben nagy sebességgel kis híján elcsapott egy kerékpárost. Az esetet a bringás fejkamerája rögzítette, így volt bizonyíték is: a sofőr…..
A gazdagsághoz mindig tapad egy jó adag émelygős irigység is. Egészen addig, amíg nem mi vagyunk gazdagok. Ez az autó igazából sose volt még ilyen jó. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Bravooo 2012.02.21 21:09:59
@geegee:
Off
Fut az NFS Porsche Win7 64bit alatt is. :)
Szóval tapasztalatból mondom, a legjobb Porsche a 993 turbo teljes "tuninggal". :P
Best game ever.
Megvan új kedvencem a bálnaautó-osztályban. Ha most kéne választanom, Audi A8, BMW7, Mercedes S osztály, vagy esetleg Lexus LS, habozás nélkül megjelölném a Jaguar XJ-t. Könnyű, sportos, jó vezetni, szép, jól össze van rakva… és 20 colos felniken fut. /40. Meglepően szűk…..
Bravooo 2011.11.14 22:25:45
@Alf: Minimum! Vagy egy életre nyomorékká tenni! Pff
Belsőség Csak tudnám... 2011.10.30 13:00:00
...mi került ezen a sávtartó automatikán 282500 forintba? ..
Arról mi is beszámoltunk, hogy a hírek szerint egy versenyzőpárost másfél évre eltiltottak. Az imént jelent meg az MNASZ honlapján az alábbi közlemény. Ezt és a határozatot változtatás és kommentár nélkül közöljük.Az MNASZ Fegyelmi Bizottsága első fokon határozatot…..
Bravooo 2011.10.06 22:27:05
@hofi601:
Érdekes, hogy milyen szinten ignorálja a pályabejárási korlátozásokat.
"azt gondolom, akkor lesz korrekt verseny Magyarországon, ha szabad lesz a pályák bejárása."
Ha a vb-n is ilyen "korrekt" lenne a verseny, akkor Raikkonen lenne a rali világbajnok. :)
De nem az, korántsem, és nem véletlenül emelte ki többször is az itiner jelentőségét, amikor a rali nehézségeiről kérdezték:
"Sok minden, például a jegyzetek használata. Sokan tudnak gyorsan vezetni, de jegyzeteket készíteni a pályáról, és azokat használni, az nehéz."
Amúgy a témában elég sokat mondó Janika véleménye is az aradi eseményekről:
rally.hu/cikk.php?id=80884
1461 nap alatt sok minden változott. A színes dobozok mára javarészt színes képkeretek lettek, öregebbek lettünk négy évvel, egy-két gyerekből tini lett, tinédzserekből felnőttek, tovább olvadtak a jéghegyek és Kiszel Tündét kárpótolta Fluor Tomi. Eljött az idő, hogy…..
Bravooo 2011.10.04 18:29:38
@Leadfoot:
A Showder Klubot is mindig a Győzike show után adták. Egyértelmű miért: Győzikére senki nem lenne kiváncsi, míg az igényes műsorra inkább hajlandóak várni a nézők. Ilyen szakma ez a popszakma...
Bravooo 2011.10.04 18:42:53
@Leadfoot:
Igen, de egy autós (réteg) műsor, még ha színvonalas is, soha nem lesz olyan nézett, mint egy kommersz bulvárf*s.
Belsőség A villanyautó halála 2011.09.08 09:19:15
Már régen kíváncsiak voltunk arra, hogyan hal meg egy villanyautó reális körülmények között, nem a laborban szépen kivéreztetve. Hirtelen beáll, mint a szög, vagy lassan, fogyasztót-fogyasztóra lekapcsolva kimúlik? Csik vállalkozott a tesztpilóta hálátlan szerepére. Íme.Mai…..
Bravooo 2011.09.14 22:07:58
@PSD:
Pontosan, a Tesla tudja jobban. Ki is számolták, hogy mennyi lenne a hatótáv a tesztpályán a megadott feltételek mellett. Így jött ki az 55 mérföld.
Az, hogy te ennek nem hiszel, az jól ábrázolja az elvakultságod. És lobogtatsz egy diagramot, ami nagyjából a wc papír hasznosságával bír, tekintve hogy a hatótáv nagyon sok külső tényező függvénye (elektromos autónál pl. a hőmérsékleté is), szóval nem lehet azt pusztán két dimenzióban ábrázolni.
Bravooo 2011.09.14 22:18:13
@PSD:
"az energiasűrűsége olyan alacsony, hogy eddig nem volt versenyképes jármű hajtására"
Á, nem képes jármű hajtására:
www.automotiveworld.com/news/components/87727-japan-mmc-chooses-toshiba-scib-for-i-miev/
:D
"A kereskedelmi változat megjelenéséig valóban még hosszú az út (de nem 20-30 év mint a fúziós reaktornál)"
A fúziós reaktoroknál már 50 éve 20-30 év kell a bevezetéséig... de ez már elég off.
"Ha a villanyautóval hátramenetben közlekedsz akkor csak abban az esetben lesz több töltés az akksiban ha lefelé leejt az út."
Javaslom hogy vedd le a polcról az Idegen szavak és kifejezések szótárát és keresd ki az "irónia" szót. Segítek: az i betűnél lesz. :D
Bravooo 2011.09.19 18:29:52
@PSD:
"the figure of 55 miles came not from our heads, but from Tesla’s boffins in California. They looked at the data from that car and calculated that, driven hard on our track, it would have a range of 55 miles."
transmission.blogs.topgear.com/2011/04/02/tesla-vs-top-gear-andy-wilman-on-our-current-legal-action/
Azt hiszem erre mondják hogy Epic Fail. :D
De azért te csak tartsd az ebet a karóhoz "hülyegyerek".
Hülye kérdés: a konnektorba. De megolvad-e a drót? Elbírja-e Paks? Mit csinálnak eközben a szélerőművek és lehet-e az akksiban tárolt energiával mosógépet hajtani? Vélemények az azonos című írásunkról...
Bravooo 2011.03.12 13:58:40
@shinichi:
Pontosan. A hidrogénnel jelenleg nagyon sok probléma van. A legnagyobb a tárolás. Ugyanis a legkisebb elem a természetben (egy proton, egy elektron), és így szinte mindenen át tud szivárogni. A BMW készített pár éve egy hidrogénnel működő autót. A hidrogént mínusz 250 fok körül kellett tárolni, hogy folyékony maradjon, erre a hűtésre a tankban tárolt hidrogén energiájának egyharmada ráment. De az üzemanyagtank így se tudta tökéletesen tárolni a hidrogént: kb egy hét alatt tárolt hidrogén fele elillant.
A hidrogént vagy nagyon alacsony hőmérsékleten, vagy nagyon nagy nyomáson lehet tárolni. A szállítása jelenleg nem oldható meg gazdaságosan.
Viszont a legnagyobb probléma (amiről nem sokat beszélnek), hogy az elillanó hidrogén nagy mennyiségben tönkreteheti az ózonréteget! (H2+03 --> H2o+o2)
Így azért kicsit más a leányzó fekvése, és mégse olyan "környezetbarát" az a H2.
Szóval ha jobban belegondolunk, a hidrogén összességében többet árthat, mint amennyit használ.
Megoldás? Az akkumulátorok további fejlesztése. Pl. a lítium nano-titanát akkumulátorok élettartama 20 év is lehet (vagyis akár több, mint az autóé), míg feltöltésük 90%-ra 6 perc alatt is megtörténhet, ami kb. annyi mint egy átlagos tankolás. Az akksik nagy tömegére pedig a lítium-levegő akku fejlesztése jelenthet megoldást.
A benzinkutakat pedig át lehetne alakítani, hogy üzemanyag helyett ipari áramot szolgáltassanak. Ha mindenki elektromos autóval járna, akkor csak az energiatermelést kéne zöldebbé tenni (pl. geotermikus energiával).
De lehetnek a jövőben más alternatívák is, pl. etanol és gázolaj előállítása baktériumok által vízből, szén dioxidból és napfényből.
Illetve ha már szóba jött az üzemanyagcella, akkor ott van a DMFC, ami metanollal működik (amit a hidrogénhez képest nagyságrendekkel könnyebb tárolni és szállítani), ráadásul a működése megfordítható (szén dioxid vizes oldatából elektromos árammal metanolt állít elő), vagyis akkumulátorként is funkcionálhat.
Szóval a jövő az akksiké, a feltöltésükhöz használt energiára pedig lehet alternatívákat keresni.
Az akkumulátorok jelenlegi gyengeségeit hibrid autókkal lehet orvosolni, de a fejlődés jól látható, nemsokára Priusból is lesz plug-in verzió.
Amúgy a hidrogénnel kapcsolatban a legviccesebb az előállítása: 50%-át földgázból, további 30%-ot pedig kőolajból állítják elő (tehát összesen 80%-át!), 16%-ot pedig szénből. Csak a maradék 4% származik vízbontásból. Miért? Mert nem gazdaságos, ugyanis a jelenlegi technológiákkal nagyon alacsony a hatásfoka. Megoldást a negyedik generációs atomerőművek jelenthetnek, amik termokémiai reakcióval hatékonyabban tudnák előállítani a hidrogént. Persze kérdés, hogy a fentiek után tényleg kell-e, és tényleg jó-e a hidrogén? Szerintem nem.
A Forma-1-re az utóbbi időben sokan sokféle jelzőt aggatnak. Kétségkívül kevésbé látványos már, mint volt, sokszor fordul unalmas körözésbe egy-egy futam, és a tévéképernyőn keresztül lassan nem is tudatosul bennünk, hogy valójában mekkora tempónál zajlik mindez. Ezt…..
Örök világosságot nekik, az emberekre még egy villanykapcsolót se szabad bízni, nemhogy komolyabb dolgokat. Semmit. Vélemények az azonos című írásunkról...
Bravooo 2011.01.23 12:41:17
@subtotal:
Lehet hogy nem kötelező, de attól még nagyon hasznos tud lenni. Pl. múltkor jött szembe egy kivilágítatlan autó a belvárosban (nappal) a ködben. Nem volt nagy köd, de épp elég, hogy a kocsinál aktiválódjon a lopakodó üzemmód.
És itt nem az a lényeg, hogy kötelező vagy nem kötelező, hanem hogy hasznos és biztonságos. Nappal, jó látási viszonyoknál is hamarabb meglátni egy jobbkezes utcában egy kivilágított autót.
A sötétedésre bekapcsolódó világítás szvsz sokkal kevesebb hasznot és kényelmet hoz , mint amibe kerül (fényérzékelő, kapcsolók, szoftver, stb), ergo parasztvakítás.
Bravooo 2011.01.23 18:57:30
@subtotal:
Ó igen, az "éndzsölájsz" a kedvencem, főleg amikor este tompított helyett inkább ködlámpával kombinálják...
Tegnapi beharangozó posztunk kérdése következik:Tudvalevő, hogy Csikós és Bende részt vettek életük kirándulásán, Angliában. Négy nap alatt a crova-készlet Pege Aladárja, a szerkesztőségi patina őrzője, Csikós, 4141 fotót készített. Igen, annyit. Tippelje meg, hány bájtot…..
WRC Face to Face A nap képe! 2009.04.01 17:00:00
WRC2009 / Ciprus Rally / Második nap – SS11 Kourdali (26,25 km)Ehhez a címhez eddig mindig csak egy képet csatoltam, de ezek közül nekem most nem sikerült választanom. Sebaj! Remélem majd Ti igazságot tudtok tenni, és észreveszitek amit én nem. Mindkét kép mellett számos…..
Belsőség Déja vu? 2009.03.10 14:43:08
Majdnem pontosan egy éve spekuláltunk azon, hogy vajon mi lenne, ha...Tessék. Legközelebb a lottó nyerő számaival igyekszünk kedveskedni olvasóinknak.De félre a tréfát. Nagyon úgy néz ki, hogy a két óriás szorosabbra húzza a köteléket. Ha ez kell ahhoz, hogy a válságból…..
Belsőség Heti merítés 2009.02.22 17:56:00
A gyilkos Na szóval 18 éves vagyok és 2008 szeptemberében kézhez kaptam a jogsim. Eleinte apa csak a Merci Vitot adta oda (nem mintha siránkoznék... sőt!!! 151 Pacis áruszállító,imádom) Aztán később a BMW X3-at is vezethettem már,mikor egyszer csak úgy adódott,hogy leesett az…..
Bravooo 2009.02.22 19:46:14
@partyface1973: Új S Merci.
Viszont ez a Suzukis (nemsokára VW-s, BMW-s) gyökér még hülye is.
"83 ezer kilométer van benne óra szerint. Néz majd egy nagyot a balfék, amikor 16 000 km múlva átfordul az óra és lesz egy 0 km-es Suzukija. :D
"Az öreg rögtön magyarázni kezdett és azt mondta,hogy ezt a kocsit felejtsem el a télre , a mercit meg végképp,mert hátsó kerekes" A képen levő Vito biztosan nem, mert az elsőkerekes.
Na mindegy, legalább tudjuk, hogy nem az autó teszi a hülyegyereket...