Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Lacko46

3 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ismét sikerült asztalbontásra érkeznünk valahová... A napokban fogadott el a magyar parlament egy határozatot a bioüzemanyagok térhódításáról, amivel nagyjából egy időben látott napvilágot egy uniós tanulmány, amely kifejti: "a hagyományos üzemanyagok használatánál is…..
Lacko46 2010.11.14 22:47:06
Team Orca Weboldal / Website 2010.11.10 11:58:00
Elérhető a weboldalunk a kötvekező címen:http://eco-marathon.pmmk.pte.hu/Folyamatosan feltöltés alatt! Available our website on the following adress:http://eco-marathon.pmmk.pte.hu/ We will continously upload the contents! ..
Szerintem minden ember megnézte legalább egyszer a Vissza a jövőbe (Back to the Future) filmtrilógiát, így mindenki látott már e jeges semmiben kerengő sárgolyón DeLorean DMC-12-t, még ha erősen átépített, időutazásra kusztomizált állapotban is. A filmek képesek az agyunkra…..
Team Orca Látogatás / Trip 2010.09.30 18:22:00
Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy van egy olyan csapat ebben az országban, mint a kecskeméti GAMF. Ők már a második németországi versenyükre készülnek. Az első megmérettetésen 2010-ben a kiemelkedő 8. helyet szerezték meg 1588,2 km/l teljesítménnyel. Ami szenzációs…..
Team Orca Beveztés / Introduction 2010.09.30 17:14:00
Üdvözlök mindekit a Pécsi Tudomány Egyetem, Pollack Mihály Műszaki kar Shell ECO Marathon csapatának blogján. Tervünk, hogy részt veszünk a 2011-es versenyen. Mint kezdő, tapasztalattal még nem rendelkező iskolai hallgatóknak, nagy kihívást jelent a feladat teljesítése, ezért…..
Tudom, hogy végtelen mennyiségű információval lógok még nektek Hangyász-ügyben, de most mégis az történt, hogy egy angol nyelvű fórumba írtam pár rövid posztot a dolgok állásáról. Ennek az a szimpla oka, hogy a Hybridz.org a földkerekség egyik legjobb fórumcsoportja, ahol…..
Lacko46 2010.06.08 20:26:10
@Nínó Karotta: Igen, "sajnos" tudom milyen az, amikor az ember saját pénzen épít autót Magyarországon.
Az ITB-problémára van egy kiváló alternatíva, bár megköveteli a barkácsolási kedvet mindenképp. Jómagam Honda CBR 1000RR ITB sort faragtam 4AGE-re. Az egész project kb 30 ezer forintból megállt és szerintem jobb lett, mint a blacktop, silvertop ITB. A leömlőt én szintén magam állítottam össze, bár nyílván ez már talán valamivel magasabb szakmai felkészültséget igényel. De van sok jó kipufogós cég kishazánkban...
A motorvezérlő dolog manapság már nem kerül annyiba, mint régen. A Megasquirt csináld magadnak kitjei meglepően olcsón beszerezhetők a tengeren túlról. Aztán csak egy weller pálka és némi vezeték szükséges az összeállításhoz. Nincs is annál jobb, mint amikor az ember a maga által összekendácsolt vezérlőegységgel először indítja az autót.
Nekem az a tapasztalatom, hogy egyik engine swap sem működik tökéletesen a gyári ECU-val. Főleg egy CAN-BUS rendszerű autónál okoz problémákat a különböző egységek hiánya. (ESP,ABS,A/C stb.)
A turbo, kompresszor jó dolog, de ha komolyat akarsz, akkor az sem olcsó. 1,5 barnál kezdődik az élet. :) Az N/A motorok egyébként is jobb karakterisztikával rendelkeznek a pálya használatra. Az viszont tény, hogy egy izmos erőforrás nagyon drága tud lenni.
A minap láttam egy posztot a 7Tune nevű remek JDM blogon, amiben összegyűjtötték Japán minden versenypályáját. 39 van nekik. Ha területarányosan nézzük, Magyarországnak 10 darab járna. Ha a lakosok számához viszonyítunk, ami logikusabb, elvégre a rög nem ül volán mögé, akkor…..
Karotta Közlöny A Cyrano-dilemma 2009.06.22 21:53:00
Először is, hogy egy tetszőleges fogalmatlan koncertmuzsikust idézzek a nagyszínpadról: Köszönöm, Bukarest, fantasztikus közönség vagytok! INDAFOTO.slideshow.run({ "feedUrl":"http://feed.indafoto.hu/karotta/a_cyranodilemma/feed", "width":"450", "height":"2450",…..
Lacko46 2009.06.28 18:28:40
@Vicktor: Európában nem, Japánban az elég tipikus orr.
Belsőség Kész a Hachim. Majdnem 2009.01.04 01:43:00
Számomra idén karácsonykor nem az ünnepi hallevesben úszkáló alattomos szálka vagy a bejglimérgezés okozta a legnagyobb sokkot, hanem az, hogy Eger környékén kipróbálhattam minden idők legjobb autóját. Fülsüketítően hangos volt, a kormányát alig tudtam eltekerni, a rossz akku…..
Lacko46 2009.01.06 01:09:58
@Shadowbull: Tákolmány? Miért is?
Egyébként ha nem izgat, szerintem ne is nagyon írkálj ide, meg úgy általánosságban a Totalcarra, mert ez azt jelenti, hogy teljesen fogalmatlan vagy ebben a témában. És itt most teljesen mindegy, hogy milyen autóról beszélünk.
Lacko46 2009.01.06 11:41:54
@Shadowbull: Ha nálad ez már "tákolmány", akkor ezzel leírtad a teljes rallycross mezőnyt, mert ott fut egy pár keresztmotoros platform, hosszmotorsora átépítve. A legjobb autók azok és nem a tuningolt WRC-k. Halkan jegyzem meg, de sokszor egy tuning alkatrészben több a fejlesztő munka, mint egy gyáriban, sokkal...
Fűtés lesz, hűtés van. Képzeld létezik egy kit ehez a fajta átalakításhoz, ami a csöveket máshol vezeti el.

Chiptuning? Ahogy esik úgy puffan? Te se programoztál még vezérlést ezek szerint.

De ha a Toyota a probléma, akkor kérdezem, hogy hány darab M20B25 landolt a kukában, hogy M50B25 legyen betuszkolva a motortérbe? Ott is lehet trükközni, mire minden a helyére kerül. Pedig mindkettő hosszmotor.