Adatok
IstvánS
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ősi ellenségek, gondolnánk, pedig a két cég teljesen más elképzelések mentén épít autókat. Hezitálni egy BMW és egy Mercedes között olyan, mintha nem tudnám, cézár salátát vagy töltöttkáposztát szeretnék. Vélemények az azonos című írásunkról...
IstvánS
2009.11.11 09:40:33
Most szeretném darabokra törni ezt az egész eszmefuttatást! Miért kell úgy hozáállni ehhez az egészhez, mintha ezen két márkán kívül nem is létezne más, hasonlóan komoly kaliberű márka eme föld kerekségén? Méghogy a BMW 3er futóműve a legjobb a kategóriában? NANA! Vigyázzunk eme kijelentéssel! Egyrészt ugye milyen szempontból, másrészt, hogy is hívják azt a márkát ott Milano mellett? Tudjátok, Aresében! Szándékosan nem nevezem nevén, mert megköveztek! Namost a "tudjuk ki" középkategóriás modelljének futóműve jobb mint a 3er! Rugózási komfort? Mercedes? Valóban 1. osztályú, de könyörgöm, ültél te már valódi Citroenben? Hát barátom kenterbe vágja a Mercit! 3er minimum a 35i motorral? Nagyot tol, nem vitás, de 30i lineáris teljesítményleadásával nem veszi fel a versenyt, ráadásul a hangja is szebb (ha már vezetési élményről beszélünk)! Aki meg egy ilyen kérdéssel fordulna hozzám, hogy melyiket vegye, Mercedes vagy BMW, az presztizst akar magának, nem pedig autót. Akinek van annyi pénze, hogy ilyen kaliberben gondolkodjon, legyen már önállóan döntésképes, ebben a kategóriában mellé nyúlni lehetetlen, valljuk be!
Nem tudom, mikor jön el az ideje, hogy börtönbe csuknak öregautó-tartásért. Nincs már messze. Vélemények az azonos című írásunkról...
A PriceWaterhouseCoopers meghívójában a következő állt:Tisztelt Szerkesztő, Újságíró!Ezúton szeretném tisztelettel meghívni Önt a "Autópiac - ahogy a kereskedők látják" címet viselő sajtótájékoztatóra.A rendezvényen a hazai autókereskedők körében végzett…..
Sejtettem, amikor megjelent a mostani Impreza, tudtam, amikor vezettem. Ez az új irány, ez a trend. Isa, por ës homou vogymuk. Oké, a lassan eltűnő WRC-ben is szekvenciális váltóval nyomják, de az egy más világ, egy más dimenzió. Jött ma a hír, itt a WRX STI AUTOMATIC.Kicsit szomorú…..
Oberdan Bezzi nem alhat, ha ki nem találja a következő évi motorok formáját. Jó érzékkel dolgozik, megálmodott gépei gyakran szinte megegyeznek a majdan megjelenő igazi modellekkel. A fejlesztés alatt álló BMW óriásrobogóról már korábban is beszámoltunk, igaz, azóta a munka…..
A kép forrása: MC24 A superbike változat után itt a BMW S1000RR utcai változata. 183 kg, ami nem kevés: a konkurensek mindegyike könnyebb nála, a nagy rivális Ducati egész pontosan tizennégy kilóval. Ahhoz, hogy ne csak a tervezett 15150 eurós árával tudjon konkurálni az 1198-assal,…..
A válság kancsukával veri a motoripart, gondok vannak a versenysportban, és bajok az utcai motorok között is. A határtalan hitelek országában sincs másképpen, az ingatlanpiac és az autók után a motorokon csattant az ostor: a Harley-Davidson értékesítései az utolsó negyedévben…..
A gazdasági válság ellenére jó évet zárt a BMW M GmbH, hiszen 2008 novemberéig bezárólag 22 340 autót adott el, ami az egy évvel korábbi eredményhez képest (14 092) több, mint 58 százalékos NÖVEKEDÉS.Az új E90 M3-nak köszönhető a siker javarésze, hiszen viszik,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz