Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sussudio

0 bejegyzést írt és 193 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nyilvánosságra hozta a Haza és Haladás Alapítvány a 2011-es és 2012-es gazdálkodási adatait, amelyből kiderül, hogy az amerikai támogatók és magánszemélyek mellett a hazai nagyvállalatok is több tízmillió forintos támogatást nyújtottak Bajnai Gordonéknak. Kép:…..
sussudio 2013.04.19 12:34:30
@ob.szerver:

www.pfla.hu/index.php?q=static/supporters

Megj.: ide tuti, hogy 10 misi kevés ám... ;)
A kérdés a legutóbbi poszt kapcsán merült fel, de nem először, sokan és sokszor utaltak már arra, hogy mekkora a különbség a legitim kapcsolatban élő ember és a szerető "értéke" között, noha számomra kicsit homályos, miféle mértékegységben lehetne kifejezni ezt az…..
sussudio 2013.04.18 14:48:15
@skarlát betű:

Azért ez a "mindig meg tud lepni" - ami nagyon fontos szempont! - nem feltétlenül csökken attól, hogy együtt élsz valakivel... Az élet hálistennek úgy van berendezve, hogy mindig új kihívások, helyzetek elé sodor minket. Ahogy saját magunkat is egy életen át fedezzük fel, úgy egy másik, számunkra érdekes és színes egyéniség is tartogat újdonságokat, ha másért nem, azért, mert mindig új helyzetekre kell reagálnia.
sussudio 2013.04.18 14:57:40
@skarlát betű:

Nem olvastam, de köszi, elolvasom.
OK, megint definíciós kérdésnél vagyunk...:) Szerintem amit leírsz, az nem szerelem, hanem vágyakozás az elérhetetlen után...

A bizalomhiány mögött két dolog lehet: nem ismered a másikat vagy ismered és tudod, hogy hogy viselkedik - ami viszont nem tetszik neked.

A szerelem szerintem "szőröstülbőröstül" érzés kell legyen. Vagyis tudnod kell, ki és milyen az, akit szeretsz és annak tetszenie kell neked.
(Ebben benne van, hogy lehetsz szerelmes olyasvalakibe is, aki folyton félrelép - akkor azonban ez valójában téged nem zavar... Ha zavarna, ha ettől rosszabb embernek gondolnád, akkor viszont már nincs meg a szőröstülbőrüstől".)

(Az "ismered" természetesen alap személyiségjegyekre vonatkozik, így nem jelenti, hogy nem tud meglepni. :)

Persze mindez csak szerintem, az én szerelemdefinícióm szerint. De ehhez hozzátartozik, hogy maximalista vagyok, tudom. (Sajnos tényleg, mindenben, és igen, néha zavaróan- engem sem lehet könnyű szeretni:)))
sussudio 2013.04.18 14:59:32
@sussudio:

Bocs, ez persze hosszútávon igaz csak, a kezdeti lángolás egy másik sztori...:) De itt arról volt szó, hogy a pasi egy életen át epekedik.
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
sussudio 2012.12.03 16:47:29
@fizetekmegegysort:

Most akartam összeszedni magam, hogy ezt leírjam. De most már nem kell, köszi. Most már csak annyit írnék, hogy PONT. :)
(Annyival kiegészíteném, hogy másik oldalról, ha pedig jól keresel, akkor azért nehéz bölcsit találni a gyereknek, mert visszadobnak, mondván, "fizessen bébiszittert" - mivel nincs elég férőhely. A fizetős helyek agy része pedig csak nagyobb kortól veszi fel a gyereket...)
sussudio 2012.12.03 16:49:39
@fizetekmegegysort:

:)
Pontosan. (én is anyuka vagyok, igaz, már nőnek kifelé ebből a korból a gyerekeim.:)
sussudio 2012.12.03 17:11:52
@SVS:

Szerintem ezen azért felesleges vitatkozni, mert a hozzászólásokban elmosódtak az "árnyalatok". Egy 6-7 hónapos babánál tök igazad van, nem tudok és nem is akarok ezzel vitatkozni. Itt azonban a 3 éves korig tartó bölcsiről volt szó. Egészségügyi szempontból egy 2 éves biztos, hogy alkalmas a folyamatos közösségi létre, ha korábban megfelelően kialakult az immunrendszere.
A mai rendszerben elég általános tapasztalat, hogy az oviban éppen az addig túlféltett gyerekek szenvedik meg az állandó betegeskedést. Ahogy egyébként tapasztalatom szerint lelkileg is nehezebb nekik (de ez csak saját benyomás).

És fizetekmegegysort véleményével én is egyetértek.
Egy bocsánatkéréssel tartozom, szeretném megkövetni az LMP-t ezért a bejegyzésért. Az elnézésem természetesen nem vonatkozik azokra akik a csatlakozásra szavaztak, és különösen nem Szabóra, Jávorra, és Karácsonyra. Én a magyar politikai élet pártjait csak a különböző…..
sussudio 2012.11.20 11:56:00
@lane:

OK, igaz (a tulajdonos-fejlesztő-üzemeltető háromszögben elvesztek a nagyeszű kormánybiztosék...:)
sussudio 2012.11.20 12:11:59
@zw007:

A hozzáértő, mentálisan rendbenlévővel csak az a probléma, hogy jó darabig sündörgött egy mentálisan szintén nem annyira rendbenlévő körül...
(Gyk. ha Bajnai pályafutása az egy év miniszterelnöksége lenne, hát részemről ámen. De nem annyi volt.)
sussudio 2012.11.20 12:31:52
@zw007:

Hát, szerintem ha már ezt méricskélni kell, az elég nagy gond...:)
(Egyébként ezért van rendben pl Oszkó és ez a gondom Bajnaival. Más szerep.)
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
sussudio 2012.11.15 15:36:20
@egosumquisum:

Persze, de ezért kell normálisan magadban meghatározni a minimumárat. És ahhoz csak alacsony %-ot kötni (ami mintegy nem is sikerdíj, inkább csak az adminisztratív költségeit fedezi). Pont az a sávos díj lényege, hogy motiváld. :) (És hidd el, tökre működik...:)))
sussudio 2012.11.15 15:46:02
@egosumquisum:

Tapasztalatból mondom, hogy működik a gyakorlatban, hidd el, csak jól kell belőni a sávokat, hogy mindenkinek megérje.
Mert ma már senki sem kövér, itt már mindenki plus size. És engem egyre jobban idegesít. Felnézünk egy tervezőre, mert plus size kollekciót készít. Imádjuk, istenítjük és példaképnek tekintjük a plus size modelleket. Már van plus size fashion week, és most figyelj, indul az…..
sussudio 2012.11.14 16:08:30
@clegane:

Az első mondatodban mondjuk igazad van. :) De a Te mondandódra reflektáltam, mert Te írtad, hogy a vékony szebb neked, de idegesítő... Erre írtam, hogy nem feltétlenül.
Hát, a fene tudja, nekem simán belefér napi fél óra pedig elég sokminden érdekel még.:) (mondjuk szerencsés helyzetben vagyok)
sussudio 2012.11.14 16:11:53
@sussudio:

Clegane - még annyi, hogy a munka-tanulás-egyéb szellemi tevékenység időtöltést kifejezetten érdemes rövidebb időre mozgással megszakítani. Ez nem időpocsékolás. Az alakodon kívül az agy oxigénellátását is javítja.
A rendszeres mozgástól tehát éppen nem hülyébb leszel, hanem okosabb. :)
sussudio 2012.11.14 16:22:48
@clegane:

Dolgozom, mondjuk köteten munkaidőben, de átlag napi 8-10 órát.
Ez valami gyönyörű. Hétfő este részletes vita a választási törvényről, aztán kedd reggel a fideszes Papcsák Ferenc képviselő előhúz egy hatvan oldalas módosító javaslatot. Éjjel ihlete lehetett, alighanem. Technikai vagy lényegi változtatások? Fél nap az ellenzéknek, hogy…..
sussudio 2012.10.31 10:25:09
@Jofiu:

Állítólag már elérhető mappás, cserélhető oldalas verzió - szigorúan bőrkötésben. :)
Sajátos módját választotta az együttérzésnek Timothy Kurek. A keresztény férfi, hogy átérezze a melegek problémáit, egy évig mindenkinek azt vallotta, hogy ő is homoszexuális. A mélyen vallásos tennessee-i Timothy Kurek (a képen középen) úgy nőtt fel, hogy gyűlölte a…..
sussudio 2012.10.16 15:06:35
@Schab-SS:

Oooo, épp a Magyar Horgászt??? Te nem ismered az akváriumos viccet??? Ezek a halak mindig gyanúsak... :)))
sussudio 2012.10.16 15:12:59
@ColT:
Hm, hogy ez nem jutott eszembe...:)
sussudio 2012.10.16 16:44:46
@Gondolkodni Próbáló Birca:

Most ezt vagy Te sem gondolod komolyan (OK, értem én, h írónia, de még akkor se...), vagy két teljesen különböző világban élünk.
A Milla október 23-ai tüntetésén Bajnai visszatér. Két év ellenzéki építkezési lehetőség után ott tartunk, hogy még mindig a bukott miniszterelnök az ellenzék messiása? Mér' nem rögtön Medgyessy, hiszen róla sincs már rossz emlékünk...Tényleg nincs jobb nála? A…..
sussudio 2012.10.11 10:45:14
@nyyn:

Az SZDSZ-nek sosem volt liberális gazdasági programja, de még csak "hite" sem. Ha lett volna, akkor 2002-2010-ig nem az történt volna, ami...
sussudio 2012.10.11 10:54:15
@A fidesz a betegek kiirtására készül:

Nemtom, de szeretek néha próbálkozni... :)
sussudio 2012.10.11 11:04:32
@finom szaftos oldalas:

OK, én ezt teljesen értem. De akkor kire fogsz szavazni?
A nők mostanában kirívóan aktívak, az utóbbi hetekben egymást érik a szüléssel, születéssel kapcsolatos rendezvények. Újra terítékre került az otthon szülés, a világon több mint 1000 helyszínen egy időben mutatták be  a Freedom for Birth – Szabadságot a szülésnek című filmet. Magyarországon is…..
sussudio 2012.10.09 16:16:48
@MajanBaken:

A döntés egyébként valóban az anya felelőssége. Kérdés, hogy joga-e.

(Egyébként amiket én írtam, az mind-mind pusztán megfontolandó felvetés. Személyes véleményt még sehol sem írtam.)
sussudio 2012.10.10 09:40:39
@MajanBaken:

Erre a válasz nagyon egyszerű: miután nem gondolom azt, hogy egy magzat az én testem része, nem érezném úgy, hogy a saját testem feletti rendelkezési jogot vesztem el...

(Nő vagyok és két gyerekem van, úgyhogy hidd el, van egy elképzelésem arról, hogy én magam hogy érzek ilyen esetben.)

Szerintem a hozzászólásnak nem feltétlenül szükséges eleme a személyes vélemény - az miért is nem hozzászólás, ha csak szempontokat próbálok megvitatni?

Egyébként tessék, személyes vélemény:
- szerintem a magzat nem az anyai test része. Hozzá kapcsolódik, szüksége van rá az életben maradáshoz, de ettől még önálló élet, nem azonos az anyával.

Ez azonban az én személyes, elsősorban önmagamra vonatkoztatott véleményem, ami nem jelenti azt, hogy megvetem, vagy elítélem azokat a nőket, akik nem így gondolják - rengeteg szempont lehet és épp arra próbáltam a felvetett dolgokkal rávilágítani, hogy a kérdésben valójában nincs objektív igazság.

Egyébként a saját tested felett sem vagy jogosult jelenleg korlátlanul rendelkezni (ld pl eutanázia tilalma) - ezekről a dolgokról lehet vitatkozni, érvelni, ellenérvelni, kell, nem kell stb.
Nekem csak pont az a furcsa, hogy a legtöbben a saját véleményükről azt hiszik, az az objektív igazság, holott valójában ők maguk sem tudják azt érvekkel alátámasztani.
sussudio 2012.10.10 09:45:56
@sussudio:

Egyébként elnézést kérek, hogy a véleményed nyilvánvaló hülyeségnek tituláltam, ne haragudj.

Csak az nekem tényleg furcsa, hogy kifejezetten a születéshez kötöd a személlyé válást - nagyon furcsa belegondolnom abba, hogy valaki a saját teste részének tekintsen - mondjuk a fenti példa szerint- egy 36 hetes, egyébként tökéletesen életképes magzatot, aki az anyától tökéletesen független idegrendszerrel, fájdalomérettel stb rendelkezik, gondolkodik, álmodik stb.

Most ez egy hülye felvetés pl, de hogyan lehet a testem része "valami", ami álmodik valamit, amiről én nem is tudok?
Tegnap az ELTE ÁJK-n tartották a Kósa-Karácsony vitát a választási rendszerről és regisztrációról. Sok vitán, kerekasztal-beszélgetésen részt vettünk már, de ilyet még nem láttunk. Karácsony Gergelynek gyakorlatilag nem kellett semmit tennie, hogy igaza legyen, Kósa Lajos…..
sussudio 2012.10.04 16:55:39
@dr. mesterseges szinezek:

Pontosan. A többit majd mögéálmodja a pógár maga... Nem ez lesz az első eset, ugye.
Nyilvánvalónak kellene lennie, hogy semmi, de abszolút semmi nem fontosabb a társadalom számára, mint a család tekintélye és struktúrája. Legalább az emberek fele, fiatalok vagy idősek, állandóan függ a családtól, és mindenki függ a családtól legalább élete egy szakaszában.…..
sussudio 2012.10.03 17:32:26
@similarthings:

Jajjnemár.

Én sem azt írtam, hogy abban kell egyenlőnek lenni, hogy ki főz-mos-dolgozik-verekszik a család érdekében... Azt írtam, hogy annak meghatározásában, hogy ki mit csinál kell egyenlőnek lenni.
Érted?

Nem az az érdekes, hogy ki főz, hanem az, hogy nem azért az főz, mert amúgy agyonverik, hanem azért az, mert így beszlték meg/jött ki a lépés. Érted?
sussudio 2012.10.03 17:40:17
@similarthings:

Úgy látom, kénytelen vagyok kiemelni a posztból, hogy lásd, nem azon háborog senki, hogy kinek kell főznie:

" A két pólus együtt alkot egy otthont, egy biztonságos és védett helyet, az anyával, aki az otthon lelke, és az apával, aki összeköti az otthont és a világot.

A patriarchális elvek szerint az anya és az apa szerepei különbözőek és felcserélhetetlenek. "

Mi vaaaaan??? Ugye Te is látod, hogy ez nem a ki főz otthon kérdése? ÖSSZEKÖTI AZ OTTHONT ÉS A VILÁGOT??? Jézusom.

Ja, ne feledjem, a szerepek nem felcserélhetőek:
Tehát a "nő alárendelt, otthon a helye, majd a férj hazajön és megmondja a tutit, Te addig csak legyél az otthon lelke"?

Nos, ezt nem ideális családnak, hanem teljesen indokolatlan diszkriminációnak hívják.

Amire én a megbeszélés - partnerség alatt utaltam, az az, hogy mindegy, kinek mi a szerepe, de ez kettejükön múljon, ne egy ósdi modellen...
sussudio 2012.10.03 17:53:57
@similarthings:

Még egyszer:

nem vitatja senki, hogy vannak adottságbeli/attitűdbeli különbségek, általában.

Ha ezek valóban megvannak, akkor a felek nyilván maguktól is úgy alakítják a szerepeiket, hogy a "klasszikus"munkamegosztás kerül előtérbe.

DE ez a kretén poszt ezt előre leosztja és közli: a szerepek nem felcserélhetőek. Lófütyit nem.

Ha én otthon fekszem veszélyeztetett terhesen - az egy EXTRÉM helyzet, ami ritka. Olyan, mintha visszakérdeznék: és ő hogy lát el engem és a gyerekeket, ha kórházba kerül prosztatarákkal?
Orbán Viktor valami nehezet evett vasárnap este. Csak forgolódott, de hajnalig nem tudott álomba merülni. Mire mély álomba szenderült, máris szólt a vekker. Rossz volt nagyon. Főleg az álom, abban a felébredés előtti szakaszban. Valami kocsmában töltötte az időt, s egykori…..
sussudio 2012.10.01 17:38:51
@karacsi_maci:

Ez sem igaz. Az online pókertermek a törvény rendelkezése alapján NAV-engedéllyel üzemelhetnek. (A nagy termek közül sokaknak azért nincs engedélyük jelenleg, mert a sportfogadás viszont tilos online - náluk pedig együtt üzemel a kettő.)
sussudio 2012.10.01 17:42:14
@karacsi_maci:

(OK, bocsi, csak a 17.28-ra reagáltam, azt hittem, az Birca online kérdésére volt válasz.)
sussudio 2012.10.01 17:42:49
@karacsi_maci:

Pontosan.
A bőségkosár bűvkörében Szembe megyünk a főáramlattal. Nem azon borzadunk el, hogy átlagos jövedelem mellett nem vehető igénybe a családi adókedvezmény teljes összege, hanem azon, hogy ez az igény. Lássuk először a tényeket: a tavalyi évben összesen 180 milliárd forintnyi…..
sussudio 2012.09.25 16:02:18
@hondamonda:

Igen, ez valóban mindenkinek érdeke - tény azonban, hogy ezen felső X% jó részének a gyerekvállalásra vonatkozó döntésében semmilyen szerepet nem játszik egy ilyen kedvezmény...

Mi pl. bőven ki tudjuk használni a teljes kedvezményt - de őszintén? Rohadtul nem befolyásolja a családi kasszát.

Az egykulcsos adó szerintem kellően megalapozza a motivációt a magasabb jövedelem megszerzéséhez.

Amennyiben az adókedvezménnyel a gyerekvállalást akarjuk támogatni, akkor ez bizony így jórészt célt téveszt. A kedvezmény egy része olyan családokhoz jut, akiknek a gyerekvállalásra vonatkozó döntését és akiknek a gyerekeinek a helyzetét nem befolyásolja alapvetően - olyanokhoz pedig nem jut el, akiket befolyásolhatna.
A legegyszerűbb válasz persze erre az lenne, hogy azért, mert másképp nem jutnak hozzá. A helyzet azonban ennél jóval bonyolultabb – derül ki egy felmérésből. Meglepő eredményre jutottak az escort lányok és klienseik körében felmérést végző kutatók. A legtöbben…..
sussudio 2012.09.06 16:42:22
@nookedli:

És ha a barátnő, feleség ügyes?

Most nem azért, én azt értem, hogy szerinted pl úgyis minden nőért fizetni kell. OK. De ha ezt így tudod, akkor abban mi a tisztességtelen? Mármint hogy a feleséget el kell tartani, pl?

(Azt értem, hogy meg vagy zakkanva, mert nagyon gázba nyúltál, pont Te. De ha azt elhiszed, hogy a kurva nyújthat a pénzért jó szolgáltatást, azt miért nem hiszed el, hogy van olyan feleség is, aki "jó szolgáltatást" nyújt? Csak kíváncsiskodom...)
sussudio 2012.09.06 16:54:29
@nookedli:

Szerintem fölöslege Téged győzködni, hogy van másmilyen is, mert tudod. Szép napot!:)
sussudio 2012.09.07 08:08:13
@balage_81 reloaded:

Olvasni tudsz-e? Szerinted pl a 4. pont miről szól?
Gigamelles képet rakott ki a napokban a Facebookra VV Gigi. Naná, hogy a Blikk kifaggatta, igaziak-e az új óriáskeblek: "Többen is feltették már nekem ezt a kérdést a Facebookon és személyesen is, de cáfolnom kell. Nem vettem részt plasztikai beavatkozáson. Mindenkinek csak azt tudom…..
sussudio 2012.08.30 14:21:20
@Neon Fu:

Ez mekkora megfigyelés...! Tééényleg!

(Biztos azért, mert a férfiak többsége a kurváktól azt várja, hogy olyan cuki-mukik legyenek. Ez meg olyan cuki-muki dolog.)
Kíméletlen harcot vív az ország a rasszizmus terjedése ellen. Nem elég, hogy a holokauszt-üldözési mániába belebetegedett hazai zsidóság birkózik az antiszemitizmussal, a közelmúltban amerikai legátus is vizsgálta és találta aggasztónak a magyarok rasszizmusát, nemrégiben a…..
sussudio 2012.08.23 13:46:39
@midnight coder:

Látom, más se szereti az önkényes kiemeléseket... :)
sussudio 2012.08.23 14:58:13
@Karcolt lendület:

A Világ Igaza díjat 22 dán és 721 magyar kapta...
No comment.
sussudio 2012.08.23 15:00:52
@Karcolt lendület:

Egyébként mondjuk azért jópár magyar bujtatott zsidókat a deportálás idején. Így lehetett segíteni.
Ha valaki egy, a legfrissebb kollekcióból származó 650 dolláros Lanvin ruhában és 400 dolláros cipőben feszít, az menő. Ha viszont ugyanebben a szettben toporog zavartan egy kislány a macijába kapaszkodva az óvodai beiratkozáson, az garantálja, hogy felnőttkorában legkevesebb a…..
sussudio 2012.08.15 18:08:34
@különvélemény2:

Idéznélek:
"Ez a természet rendje.
A gazdag szülő idióta gyereket nevel, akinek az értékmérő a birtokolt cucc lesz.
Így amikor a gyerek nagykorú lesz, szépen elkúrja a szülők összes pénzét."

Hol is volt itt szó armani ruhákról vagy arról, hogy ez a magatartás természetesen csak a mai napon igaz és korábban másként volt?
sussudio 2012.08.15 18:23:21
@sussudio:

Egyébként meg hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a "birtokolt cucc" mint értékmérő a mai kor torz terméke. Hát francokat. Nagyanyáinkat még ilyen értékmérők szerint házasították ki A SZÜLEIK. Ükanyáinkat pláne. A pénzszóró arisztokrata aranyifjú sem épp a XX. vagy a XXI. század terméke...

Úgyhogy nem igazán értem, mit pattogsz itt a korokkal. Mindig is voltak, akik gazdagnak születtek, de szarul nevelték fel őket és szar emberek lettek és olyanok is, akik meg gazdagnak születtek, jól nevelték fel őket és jó emberek lettek.

Éppúgy, ahogy a szegény gyerekből is válhat szorgalmas, előrejutásra is képes - meg aljas tolvaj maffiózó is.
sussudio 2012.08.15 18:35:50
@különvélemény2:

Amúgy meg korok és ruhák... - Armanit nem hordtak ugyan, de tessék bármilyen korra visszavetíteni az arányokat...
Szerinted a középkorban a parasztgyerek vászoninge hogyan viszonyult a nemes fiának aranyszállal átszőtt, drágakövekkel kirakott ruhájához?
A XXszázad elején az országokon átcipelt nemes anyagból, drága úriszabóval csináltatott pici frakkok vajon hogyan viszonyultak a proletár szakadt ruhájához cipő nélkül???
Mirkóczki Ádám szociológus, a Jobbik parlamenti képviselőjének törvényjavaslata és a rendőrségnek a Meleg Méltóság Menetét elutasító határozata kapcsán, mint minden évben, újra előtérbe került a homoszexualitás témája. Sokat gondolkodom a homoszexualitásról:…..
sussudio 2012.04.18 13:18:00
@ByA:

1. A klasszikus családfogalom a gyerekekkel az azonos jogok kérdésének csupán az egyik, kétségtelenül legneuralgikusabb összetevője.

Tény azonban az, hogy az azonos jogok elérésének kérdésében a bejegyzett élettársi kapcsolat léte sokat dobott a helyzeten, az ehhez kapcsolt jogi következmények miatt ma praktikusan tényleg az örökbefogadás maradt fent kérdésként.
(Azt megelőzően rengeteg más kérdés is volt - ld hozzátartozók kérdésének polgárjogi relevanciája.)

2. Örökbefogadás

Kezdem azzal, hogy előhozhatnám azt az érvet, hogy dehát a meddő hetero pároknak sem lehet gyereke - tehát akkor nekik sem természetes, hogy felneveljenek egyet... - előhozhatnám, elő is hoztam:) , de orbitális baromságnak gondolom magam is: nyilvánvaló szociális beidegződések, a természeteshez való közelítés miatt a két helyzet nem azonos, ez tény.

Ennek megfelelően inkább azt hangsúlyoznám, amit fent már elmondtam:

tény, hogy preferálni kell a "természeteshez" közelítő családmodellt.

Az örökbefogadásnál azonban elfelejted, hogy az örökbeadott gyerekek eleve nem ebben a környezetben vannak.

Én úgy látom, hogy egy árvaházban, senkihez-semmihez nem tartozva igazán, nyomorba belenőni rosszabb, mint két szerető apával/ két szerető anyával.

Ennyit mondtam.

BTW megjegyezném, hogy a társadalomnak pedig feltétlenül jobb... Még ha igaz is, hogy a melegek által nevelt gyerek szexuális fejlődése szükségszerűen/ lehetségesen eltérő lesz a "normálistól" (amiben én speciel nem igazán hiszek, de lehet velem vitatkozni erről) - a társadalom számára ez még mindig kevésbé probléma, mint ha a gyerek 18 évesen gyakorlatilag kilőködik az utcára, gyakorlatilag családi kapcsolatok, háló nélkül.

(Hogy nagyon egyszerűen és primitíven is megfogalmazzam: miért zavar az jobban téged, hogy meleg lesz, mint ha az autódat fogja ellopkodni?? - bocs, ez nagyon bunkó és leegyszerűsítő volt :)

"Az örökbefogadás úgymond jogának erőltetése abból az igényből fakad, hogy a homoszekszualitás mindenben azt bizonygassa, tettesse, hogy nem az ami, miközben azt hírdeti, hogy büszke arra ami. "

Hm. Még sosem merült fel benned az, hogy talán csak a gyerekek szeretete, gyermek utáni vágy a mozgatórugó?
sussudio 2012.04.18 13:29:29
@ByA:

ByA, ha ez igaz lenne, akkor miért nő fel mégis annyi gyerek árvaházban?

Igen, az örökbefogadási procedúra lassú és nehézkes - mégis azt gondolom, ettől függetlenül nem csak ez az ok. Egyszerűen nincs annyi örökbefogadó szülő, mint ahány árva.

Ráadásul a helyzet egyre romlik, mert a tudomány fejlődésével a meddőség egyre több formáján lehet segíteni - így egyre kevesebb hetero pár választja az örökbefogadás alternatíváját.

Igaz, hogy sokan sokáig várnak - de végül minden várakozó sorrakerül, legalábbis én nem hallottam olyat, aki bár alkalmas lenne, nem jutott gyerekhez. Az árvaházak mégis tele vannak...
sussudio 2012.04.18 13:33:30
@ByA:

Semmi gond. Úgysem tudjuk meggyőzni egymást, amíg más dolgokat tartunk fontosnak és másokat mellékkörülménynek.
A Zugügyvéd az egyensúly kedvéért kiemel egy hozzászólást, amelyet egy rendőr írt be Zsanett ügyben. Szívesen vennénk több észrevételt a másik oldalról is, jó lenne tudni, hogy hogyan látnak a rendőrök bennünket, gyakran vétkező állampolgárokat. Olvasom ennek a…..
sussudio 2007.06.25 18:30:38
Még szgyulának, meg annak aki képes még kilátni a vörös köd mögül:
Igen, mindkét verzió életszerű, meg a harmadik és a negyedik verzió is. De úgy tűnik, a legtöbben már választottak maguknak verziót, és a tényeket bármikor képesek a saját verziójukhoz szűrni.

Egyébként a téma látlelet a társadalomról - a lényeg, hogy mindenki imád valakit épp gyűlölni - a rendőrt, mert ilyen ez mind - a
kurv@t, mert imád sz@pni, utána meg még fel is jelent - az ügyvédet, mert mind maffiózo... És ebben a sztoriban aztán benne van a gyűlölködés lehetősége, yuppié!!! Kajálják is az emberek.

És a dolog legjobb része, hogy bármelyik véleményt alá lehet támasztani legalább 8 sztorival. Bármikor.

A legrosszabb meg az, hogy valakinek egyszercsak "igaza" lesz. És onnantól minden nő "k€rva" lesz, aki csak erőszakot kiabál, pedig egész életében ezt várta, vagy minden rendőr mocskos szemét lesz, és soha többé nem kell megállni, ha mattrészegen megyünk haza, és iagzoltatni akar, hiszen úgyis csak egy laza orált szeretne...

Tök jó téma.

Ááááááááááááááá.
Egy megszívatott ügyfél küldte el a történetét a Zugügyvédhez. Félreértés ne essék, a Zugügyvéd nem az adócsalókat védi, de véleménye szerint a bizonyítás teher megfordítása a vagyonosodási vizsgálatoknál igencsak sérti a jogbiztonságot. Az is érdekes adalék az…..