Adatok
BG_HH
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A kedvenceim azok a levelek, amelyekben az idegileg tönkretett szerző-fogyasztó kedélyesen mikszáthos anekdotázgatással kezd, bőségesen adagolt részletekkel, majd egyszer csak szakad a húr, és tagoltalan káromkodások formájában kiárad a lélek keserűsége. Íme a legfrissebb, igen…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Mint a Helly Hansen magyarországi képviseletének vezetője érintettnek érzem magam a témában, ezért jelentkezem ezen a fórumon.
A HH egy 130 éves múlttal rendelkező norvég cég, amely nemzetközi szinten piacvezető a vitorlás ruházati termékek piacán, és minőségével, technológiai újításaival az elmúlt évtizedek alatt kivívta a vásárlók elismerését. Ugyanakkor ez a nadrág, mint ahogyan azt a kép is mutatja, nem tartozik a győztes darabok közé. A termékhiba (többek között az emberi tényezőknek köszönhetően is) sajnos a sorozatgyártás velejárója, amely szerencsére a HH esetében nem éri el az 1%-ot sem.
Ezekben az esetekben természetesen vásárlóinknak cseregaranciát vagy a pénz visszafizetését biztosítjuk.
Amennyiben nincs meg a vásárlást igazoló nyugta, úgy - természetesen - viszonteladónknál nem tudja a garanciát érvényesíteni.
Ugyanakkor annak érdekében, hogy a Kedves Vásárló jogos reklamációját érvényesíteni tudja, és adott esetben a Helly Hansen kapcsán utolsó élménye ne a fenti kellemetlen eset legyen, felajánlom, hogy a hibás terméket a Westend City Centerben, vagy a Mammut I. Bevásárló Központban lévő üzletünkben kicserélheti/levásárolhatja/pénzét visszakérheti.
Üdvözlettel:
Buri Gergely
ügyvezető, Helly Hansen Magyarország