Adatok
Martin VIII
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tisztelt Miniszter Úr!Nyílt levelet írok Önnek. Kérem, tessék bezárni a szekszárdi vasútvonalat (46-os vonal)!Indoklás:Önök expressz buszjáratokat rendeltek meg a Volán-társaságoktól Budapest és Szekszárd között.Az új közlekedési rendben új expressz járatok indulnak…..
Martin VIII
2010.04.18 21:14:41
Remélem a választ leírod ide.Én szekszárdi vagyok de Bpn tanulok és én a vasút mellett pártolok, írtam a minisztériumnak de semmi.Remélem te több sikerrel jársz!
Több ismerősöm is mondta már, hogy az, amit a MÁV-Start átszállási kapcsolatnak nevez, az több, mint siralmas. Tudni kell, hogy az „új” menetrendben több vidéki város csak úgy közelíthető Budapestről és az elővárosból, ha egy nagyobb állomásokon (pályaudvaron)…..
Martin VIII
2009.06.11 16:53:29
@ZBR:
Nekem nem avval van bajom,hogy kell rá pótjegy.Mert nekem nem kell.De az ülésével van baj!Mert 160/200 km eléggé rossz benne ülni!Nem tudom hogy esne ha belekötöznélek több mint 200km át a desiró ülésébe.Gondolom fáj na a hátad mint a fene.Amúgy Salgótrajánt is sajnálom Szekszárddal együtt mert a 2008/2009-es menetrend érintette legjobban és szét bonbázták a pesti vonatokat.És van elég IC kocsi Bp-n mindig 10-20 db kocsi áll a Keletiben és azok csak pihengélnek ott és nem revizion vannak.
Kopi3:
1.Van amelyik IC Miskolcig közlekedik de nem mindegyik,mert más szerelvény megy rá...
2.Nem lenne 5 perc mert az Ic ott vár 5-10percet.És a Baja IC 10-15 perccel korábban érkezne és pont lenne rá idő.
3.a keletiben nem kéne egye talán levenni a bajai kocsikat,azért mert amelyik vonat tovább megy Miskolcra nem az a mozdony megy ha nem másik,mivel nem fogják kiszedni a mozdonyt a szerelvény másik végéről és akkor a bajai kocsikat nem de pár pécsit leszednének és a szerelvény össze állt.
5.A bajai kocsik a vonat végén lennének és bogárdon csak csatt, a pécsi ic elmegy rá a gép a kocsikra és akkor mehet is a bajai rész.
És hogy érted ezt a részt?
"Miért sárbogárd a csatlakozási állomás? Mert onnantól nincs madzag, plusz az csomópont is, a fehérvári ággal együtt. Így nem kell dízelmotoros szerelvényeknek szabolcstól döcögnie, kellemes környezeti és egyéb szenyezéseket okozva, nagyobb mértékben, mint egy villamos vontatású verzió esetében."
Nekem nem avval van bajom,hogy kell rá pótjegy.Mert nekem nem kell.De az ülésével van baj!Mert 160/200 km eléggé rossz benne ülni!Nem tudom hogy esne ha belekötöznélek több mint 200km át a desiró ülésébe.Gondolom fáj na a hátad mint a fene.Amúgy Salgótrajánt is sajnálom Szekszárddal együtt mert a 2008/2009-es menetrend érintette legjobban és szét bonbázták a pesti vonatokat.És van elég IC kocsi Bp-n mindig 10-20 db kocsi áll a Keletiben és azok csak pihengélnek ott és nem revizion vannak.
Kopi3:
1.Van amelyik IC Miskolcig közlekedik de nem mindegyik,mert más szerelvény megy rá...
2.Nem lenne 5 perc mert az Ic ott vár 5-10percet.És a Baja IC 10-15 perccel korábban érkezne és pont lenne rá idő.
3.a keletiben nem kéne egye talán levenni a bajai kocsikat,azért mert amelyik vonat tovább megy Miskolcra nem az a mozdony megy ha nem másik,mivel nem fogják kiszedni a mozdonyt a szerelvény másik végéről és akkor a bajai kocsikat nem de pár pécsit leszednének és a szerelvény össze állt.
5.A bajai kocsik a vonat végén lennének és bogárdon csak csatt, a pécsi ic elmegy rá a gép a kocsikra és akkor mehet is a bajai rész.
És hogy érted ezt a részt?
"Miért sárbogárd a csatlakozási állomás? Mert onnantól nincs madzag, plusz az csomópont is, a fehérvári ággal együtt. Így nem kell dízelmotoros szerelvényeknek szabolcstól döcögnie, kellemes környezeti és egyéb szenyezéseket okozva, nagyobb mértékben, mint egy villamos vontatású verzió esetében."
Martin VIII
2009.06.14 18:30:34
@ZBR:
"Mert nekem nem kell."
- Te vezérigazgató vagy? Hogyhogy nem kell?
A MÁV-Startos dolgozóknak szoktak adni IC pót/hely jegyet,amit aznap vissza kell vinni.De ezt eléggé bonyolult elmagyarázni...
"Mert 160/200 km eléggé rossz benne ülni!"
-A főnöki típusú, kartámaszos, hintamechanikás bőrfotelekben sem feltétlenül kényelmes.
Nem sokkal jobbak az IC-ülések sem.
De azért a hátam nem megy szét...
"Mert nekem nem kell."
- Te vezérigazgató vagy? Hogyhogy nem kell?
A MÁV-Startos dolgozóknak szoktak adni IC pót/hely jegyet,amit aznap vissza kell vinni.De ezt eléggé bonyolult elmagyarázni...
"Mert 160/200 km eléggé rossz benne ülni!"
-A főnöki típusú, kartámaszos, hintamechanikás bőrfotelekben sem feltétlenül kényelmes.
Nem sokkal jobbak az IC-ülések sem.
De azért a hátam nem megy szét...
Martin VIII
2009.06.15 20:33:38
@Ákibard!:
Én bonyolultabban fogalmaztam meg volna,de te Ákibard! tömören elmondtad,hogy mi.És én ezzel nem akarok többet foglalkozni,majd 2009/2010 -es menetrendből kiderül hogy,mi lesz.
Én bonyolultabban fogalmaztam meg volna,de te Ákibard! tömören elmondtad,hogy mi.És én ezzel nem akarok többet foglalkozni,majd 2009/2010 -es menetrendből kiderül hogy,mi lesz.
Már a blog indulása óta kapok leveleket, melyekben a bringások panaszkodnak, hogy mennyire szívatja őket a MÁV. Hurenson is belekóstolt a brignások MÁV-os életébe nem is kicsit. Az olyan állomásokon, ahol kevés ideig várakozik a vonat, gyakorlatilag esélytelen a kívülről zárt…..
Martin VIII
2009.03.18 08:56:09
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz